voor zover ik weet nog niet. Ik heb hier op mijn werk een potje staan en alle collega's gemaild, maar echt hard loopt het nog niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:17 schreef Troel het volgende:
Zijn er al meer ludieke acties?
de tussenstand daarvan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
voor zover ik weet nog niet. Ik heb hier op mijn werk een potje staan en alle collega's gemaild, maar echt hard loopt het nog niet.
het loopt tot circa half december, ja dusquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:21 schreef Itsme-HcK het volgende:
Ik ben op 't moment blut.
M'n loon komt over 3 weken weer, kan het dan nog?
de teller staat op dit moment op 31.quote:
toch alweer 31 extraquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
de teller staat op dit moment op 31.
Er wordt niets verwacht van je. Dus wat jij wilt!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:05 schreef PAA-053 het volgende:
Toevallig net een boek over gelezen. Een roman trouwens, en erg boeiend.
Hoeveel wordt er eigenlijk van je verwacht, qua stortingsbedrag?
Merciquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hem gelijk laten zakken. Gewoon vergeten denk ik.
toch minimaal 1 centquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:05 schreef PAA-053 het volgende:
Wie maakt er een onbijtje voor haar?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:18 schreef Sitethief het volgende:
Toch even een tvp.
Iedereen wacht op Elisa,.
maar net wat je kunt/wil geven.. iedere donatie is van harte welkomquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:05 schreef PAA-053 het volgende:
quote:
ik wacht even een weekje. ik vind 5 euro net iets te weinigquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe tussenstand..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |