quote:Op maandag 13 november 2006 14:35 schreef Ireth het volgende:
Een gratis exemplaar van Margriet én Libelle!
http://www.zester.nl/media/sinterklaas/
Ja vond ik ook!quote:Op maandag 13 november 2006 21:24 schreef Rewimo het volgende:
Even deze er nog ingooien, is een leuke tip:
[..]
Staan zeker leuke dingen tussenquote:Op maandag 13 november 2006 22:28 schreef Ireth het volgende:
Met het aanstaande schoen- en 5 december festijn: http://www.lobbes.biz/particulier
Op die site wordt je erg hebberig!
Woei, die is leuk!quote:Op maandag 13 november 2006 21:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
die trampolines met die tentenquote:Op maandag 13 november 2006 22:28 schreef Ireth het volgende:
Met het aanstaande schoen- en 5 december festijn: http://www.lobbes.biz/particulier
Op die site wordt je erg hebberig!
Dat vond ik ook al zo leukquote:
Oeh, leuk!quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:23 schreef LadyS het volgende:
Ik ga hem denk ik voor Amber kopen, je mag af en toe wel even komen kijken hoor
Eh ja, hoezo?quote:
quote:De winkel van Prénatal in Breda, op de Karnemelkstraat (tegenover McDonalds) gaat half december sluiten. En nu hebben ze daar geweldige aanbiedingen, o.a. baby- en peuterkleding, en zwangerschapskleding (ook broeken) vanaf drie euro!! Dus dames, sla uw slag.
hier is het ook nooit te krijgenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:37 schreef _evenstar_ het volgende:
van die lidl spullen is practisch nooit van het leuke bij ons te krijgen![]()
Ik heb de Kerstlibelle gekregenquote:Op maandag 13 november 2006 21:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:30 schreef Lishe het volgende:
Ik ben naar de Hema-magazijnverkoop geweest! Als je ook maar een beetje in de buurt woont... Gaan! Kinderkleding tot maat 92 voor 3 euro, daarboven 5. En allemaal harstikke leuke dingen. Mijn score: 4 dozen kerstballen, een lamp, een berg kleding voor Luuke (zo leuk, en past allemaal bij elkaar!) handschoenen, sjaal, een shirt voor mezelf. En dat allemaal voor 38 euro!!!!! Ben helemaal enthousiast en zou zo nog even terug willen.![]()
![]()
mijn score was gisteren ook enorm en vond het ook zeer de moeite waard, zeker als je voor kinderkleding ging, 85 euro armer, maar een kledingkast vol voor die monsters van me (zelfde maat dus das ideaal)quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:30 schreef Lishe het volgende:
Ik ben naar de Hema-magazijnverkoop geweest! Als je ook maar een beetje in de buurt woont... Gaan! Kinderkleding tot maat 92 voor 3 euro, daarboven 5. En allemaal harstikke leuke dingen. Mijn score: 4 dozen kerstballen, een lamp, een berg kleding voor Luuke (zo leuk, en past allemaal bij elkaar!) handschoenen, sjaal, een shirt voor mezelf. En dat allemaal voor 38 euro!!!!! Ben helemaal enthousiast en zou zo nog even terug willen.![]()
![]()
quote:Deze actie zal op 13-10-2006 starten en eindigen op 29-12-2006.
bij Dirk v/d Broek / Bas vd Heiden zijn ook de pampers in de aanbieding.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Vicky het volgende:
ff een flinke topickick...
Bij de Etos 3 pakken luiers voor 20 euro. 7 potjes groente/fruit voor 5 euro
Misschien dat de Digros die aanbieding ook heeft??quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:04 schreef Vicky het volgende:
Geen Dirk en geen Bas hier
Mijn oudste lekt(e) door bij vrijwel elk soort luier incl. de pampers gedurende nacht. Nu mochten we de nieuwe pampers testen (met rupsflex) en is ze helemaal nooit meer doorgelekt (2 pakken gekregen en bijna met het 2e pak bezig en bijna 2 weken al aan het gebruiken). Tis dat ik de pampers best aan de dure kant vind maar in de aanbieding ga ik deze pampers zeker wel aanschaffen , ze zijn hier alleen nog niet in de winkel wat kan liggen aan het feit dat ze deze maand pas te koop zouden zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:20 schreef Tamea het volgende:
Maar ik vind ze ook super, veel fijner dan Pampers.
Die hebben wij ook allemaal niet. Niet dat ik luierbroekjes nodig heb, maar tochquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:09 schreef Vicky het volgende:
Ook geen Digros hier
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:54 schreef loezzie het volgende:
In Winkelcentrum Leyweg (den haag) gaat kinderkledingwinkel "Bengels" weg.. (to de V&D).. er staat dat ze opheffingsuitverkoop hebben.. kortingen tot 70%.
Misschien iets voor mensen in de buurt
Niet echt in je woonplaats, maar er zit in den haag wel een grote digros Zoetermeerse Rijweg 881quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:09 schreef Vicky het volgende:
Ook geen Digros hier
Hier 50, maar het is idd aardig leeg nu!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:49 schreef pinquit het volgende:
hema doet hier nog aan 30 procent, omdat ze anders te weinig kleren overhouden
ze hebben nog geen nieuw ofzo![]()
Bij de Kruidvat ookquote:Op zondag 7 januari 2007 21:45 schreef _Bar_ het volgende:
bij de Plus van de week 3x pampers voor 20 euro d8 ik
En zijn er al mensen die wat ontvangen hebben?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:55 schreef Icaä het volgende:
Hebben jullie al iets van die Tabasco actie gekregen? Ik niet.
OE goeie tip! Dank je wel!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef CrazyMoon het volgende:
Voor de mensen die dichtbij Beverwijk wonen, èn die niet naar de Hema uitverkoop zijn geweest:
De HEMA heeft op De Bazaar een Outlet store geopend! De komende maanden worden op meer dan 2.000 vierkante meter de leukste kerstspullen tegen spotprijzen verkocht! Honderdduizenden artikelen worden te koop aangeboden voor prijzen van 1, 3 of 5 euro.
Nu ook kleding voor baby's, kinderen, dames & heren!
Daarom zei ik het er even bij, (heb vanochtend zelf de bonuskaartjes opgehangen om 6 uur, dus op dit tijdstip is m'n taalgebruik niet helemaal helder meerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:04 schreef bixister het volgende:
vanaf mini betekent toch inclusief mini?
Jaaaah, wat een fijne tip is dit Vicky!quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:21 schreef Vicky het volgende:
Kreeg gister een mail van de Prenatal.
Tussen 17 januari en 21 februari krijg je 30 tot 50% korting op een autostoel van Maxi Cosi of Romer. Stoeltjes zijn van het vorig seizoen..
Vicky wil je mij ook mailen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:58 schreef Vicky het volgende:
Heb m doorgestuurd Kleintje!
Nog meer die het mailtje willen hebben?
Op de mail staat tot 21 februari. Wij willen morgen of maandag ook even gaan kijken, onze dochter wordt te groot voor de Maxi Cosi Priori.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:06 schreef sjak het volgende:
Ik hoorde vandaag 21 januari. Ik hoop morgen tijd te hebben.
Ik ben vandaag geweest, en de aanbieding geldt wel tot 21 februari. Echter, bij de eerste Prenatal waar we waren, waren de Rodi XP's uit de aanbieding al opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:31 schreef sjak het volgende:
Als ik morgen langs ga zal ik het wel even vragen.
Ik heb je al gemaild, maar nog geen reactie... gok dat de mail niet is aangekomen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:13 schreef moussy het volgende:
Kleintje, ik heb anders ook nog wel het 1 en ander aan babyspullen staan
heel erg bedankt!! Djen is helemal happy!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:45 schreef sjak het volgende:
Leuke actie voor (bijna) nieuwe mama's
Ik heb ook nog een voucher voor The Wiz liggen, als iemand interesse heeft in het nummer, PM me maar. Nummer gepm-ed naar Anitra!
*en weer weg....poef*
is dat nog steeds? (denk het niet, want je linkje doet het niet meer, maar ik vraag het toch maar even)quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:11 schreef kozakken het volgende:
En de Romer Kid is nu bij de Prenatal in de aanbieding. Van 139 voor 89,99
En wij hebben 'm
Hier info
Waar heb je dat gelezen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:02 schreef Fuente het volgende:
Voor degenen die een Duimeland in de buurt hebben, deze hebben aanstaande zondag magazijn verkoop vanaf 11:00 uur!
het stond bij ons in de krant, maar nu 'k er over nadenk weet ik niet zeker of het alleen bij de vestiging Hengelo is, of ook bij andere vestigingenquote:
Hier kon ik er namelijk niets over vinden dus denk idd dat het alleen in Hengelo isquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:59 schreef Fuente het volgende:
[..]
het stond bij ons in de krant, maar nu 'k er over nadenk weet ik niet zeker of het alleen bij de vestiging Hengelo is, of ook bij andere vestigingen![]()
En de site ligt er momenteel ook uit, dus daar is het ook niet op te zien. Ik zal manlief even vragen vanavond of we de krant nog hebben, kijk ik het ff na!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Hier kon ik er namelijk niets over vinden dus denk idd dat het alleen in Hengelo is
Ja hou op, die stomme Hema bij ons doet niet mee, en die in harderwijk ook nietquote:Op zondag 1 april 2007 22:47 schreef bixister het volgende:
woensdag 4 april is er weer zo'n vriendenkoopavond bij de HEMA (20% korting op -nagenoeg- alles)
Jij gaat zeker in het centrum?quote:
Hmm dat is inderdaad wel gezallich ja. Ik denk er even overquote:Op zondag 1 april 2007 22:58 schreef bixister het volgende:
kom je gezallich naar die in Maarssenbroek.
De website van Aquazoo.quote:Prijzen geldig vanaf april 2007
Kinderen 0 t/m 2 jaar ........................ gratis
Kinderen 3 t/m 11 jaar ................. ¤ 11,00
Volwassenen .............................. ¤ 12,50
65+ ............................................... ¤ 12,00
Groepen v.a. 20 pers. ................. ¤ 10,00
ik heb van de gamma zo een bon voor slagharen liggen voor de liefhebber.quote:Op maandag 2 april 2007 21:16 schreef poemojn het volgende:
Bij de Gamma idem maar dan alleen voor Slagharen.
Da's toch niets nieuws?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:57 schreef Vicky het volgende:
De Wibra heeft allemaal leuke dingen voor weinig!
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:20 schreef livelink het volgende:
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een heel groot lig/zit/speelkussen voor de kinderen, maar vond ze altijd veel te duur. Nu ben ik er dan toch eentje tegengekomen die in de aanbieding was vanwege een miniscuul foutje. Nog wel duur eigenlijk, maar ik heb hem toch gekocht en de kinderen zijn er helemaal gek mee.
Het gaat om deze bij www.kussengigant.nl
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:58 schreef moussy het volgende:
een badstof hoeslakentje voor de wieg doet het ook voor de niet crea-bea's, maar hij is erg leuk noli
Eén hoes de ene kant en één aan de andere kant erom. En klaar is Klara..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:27 schreef Noli. het volgende:
(knipperdeknip)
Ik heb net in een crea-bui mijn met behulp van twee wieg-hoeslakentjes/verschoningskussenhoezen mijn voedingskussen (wat toch werkeloos in de kast lag) in een minizitzak veranderd.
(knipperdeknip)
Gaaaafquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:35 schreef Ireth het volgende:
Vanaf 21-05 bij de Lidl!
[afbeelding]
100-delige Duplobox
* Algemene bouwblokjes
* Afm.: 24 x 11,4 x 25,5 cm
* Vanaf 2 jaar
¤ 19,99
Ik heb voornamelijk plaatjes gekekenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:48 schreef Noli. het volgende:
[..]Lezen Mous!
[..]
Eén hoes de ene kant en één aan de andere kant erom. En klaar is Klara..
(ik heb er twee omgedaan zodat de onderkant niet 'open' is, en de boel niet in één keer uit de hoes bloept als je 'm optilt)
Dankjewel voor de tip!! We zijn hier 3 dozen Duplo rijker! Heb zelf al een geweldig huis gemaakt al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:35 schreef Ireth het volgende:
Vanaf 21-05 bij de Lidl!
[afbeelding]
100-delige Duplobox
* Algemene bouwblokjes
* Afm.: 24 x 11,4 x 25,5 cm
* Vanaf 2 jaar
¤ 19,99
Ik heb er destijds eentje gekocht bij de Praxis en die ws toen een eurotje of 40 volgens mij en Amber is er ook helemaal gek op! en wij ookquote:Op maandag 14 mei 2007 13:20 schreef livelink het volgende:
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een heel groot lig/zit/speelkussen voor de kinderen, maar vond ze altijd veel te duur. Nu ben ik er dan toch eentje tegengekomen die in de aanbieding was vanwege een miniscuul foutje. Nog wel duur eigenlijk, maar ik heb hem toch gekocht en de kinderen zijn er helemaal gek mee.
Het gaat om deze bij www.kussengigant.nl
[afbeelding]
Gaaaaf dankjewel voor de link!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:59 schreef Ireth het volgende:
http://www.hypotheekcompany.nl/content.php/nl/145
Gratis zwembadje!!
[afbeelding]
Dankje voor de tip! Gelijk gedaan! Volgens mij is het er alleen 1 per IPadres. Ik kom er niet meer in.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef LadyS het volgende:
Hier kun je een foto op post-it photo papier laten plakken drukken. Gratis
Eentje per emailadres
Ik heb die vorig jaar gekocht. Laat hem niet te lang in de zon buiten, hij verkleurt als een gek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:07 schreef Sugar het volgende:
Bij Kruidvat nu een leuke waterbaan voor maar 14,95:
[afbeelding]
En hij moet ook al een tuigje aan en met de deur op slot slapen. Wat ben jij voor moederquote:
Eeen waardeloze, drankzuchtige luilakquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:59 schreef m@x het volgende:
[..]
En hij moet ook al een tuigje aan en met de deur op slot slapen. Wat ben jij voor moeder![]()
Ja maar ik dacht dat dat nep was enzo. Internet, jeweetwelquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:10 schreef Leah het volgende:
[..]
Eeen waardeloze, drankzuchtige luilak. Maar dat wist je toch al
![]()
Nee hoor, zo is ze echt!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat dat nep was enzo. Internet, jeweetwel
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:58 schreef kozakken het volgende:
Dan moet je heel snel zijn Sugar, want ze zijn bijna overal al uitverkocht.
(Bellen!!!! en vragen welke winkels ze hebben!!)
Wij hebben er twee![]()
HEbben ze bovenop elkaar gezet in de woonkamer voor alle speelgoed
Idd.......quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:48 schreef Lois het volgende:
Wauw wat een waanzinnig leuke kast! Wat ontzettend jammer dat ze al uitverkocht zijn![]()
Ze gaan me dus (ooit) terugbellen als duidelijk is of ze de kasten weer binnen krijgen. Hoop, duim.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:20 schreef Sugar het volgende:
Inderdaad.Ik heb gebeld en overal uitverkocht!
Maar ik kon wel 2 stuks reserveren, voor áls ze nog binnen komen. Dat is maar de vraag, maar goed. Wie weet...
Of ik lees het topic even goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:42 schreef Sugar het volgende:
PM-girl, ik heb dit kunnen 'regelen':
[..]
Ze gaan me dus (ooit) terugbellen als duidelijk is of ze de kasten weer binnen krijgen. Hoop, duim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |