quote:Deze actie zal op 13-10-2006 starten en eindigen op 29-12-2006.
bij Dirk v/d Broek / Bas vd Heiden zijn ook de pampers in de aanbieding.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Vicky het volgende:
ff een flinke topickick...
Bij de Etos 3 pakken luiers voor 20 euro. 7 potjes groente/fruit voor 5 euro
Misschien dat de Digros die aanbieding ook heeft??quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:04 schreef Vicky het volgende:
Geen Dirk en geen Bas hier
Mijn oudste lekt(e) door bij vrijwel elk soort luier incl. de pampers gedurende nacht. Nu mochten we de nieuwe pampers testen (met rupsflex) en is ze helemaal nooit meer doorgelekt (2 pakken gekregen en bijna met het 2e pak bezig en bijna 2 weken al aan het gebruiken). Tis dat ik de pampers best aan de dure kant vind maar in de aanbieding ga ik deze pampers zeker wel aanschaffen , ze zijn hier alleen nog niet in de winkel wat kan liggen aan het feit dat ze deze maand pas te koop zouden zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:20 schreef Tamea het volgende:
Maar ik vind ze ook super, veel fijner dan Pampers.
Die hebben wij ook allemaal niet. Niet dat ik luierbroekjes nodig heb, maar tochquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:09 schreef Vicky het volgende:
Ook geen Digros hier
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:54 schreef loezzie het volgende:
In Winkelcentrum Leyweg (den haag) gaat kinderkledingwinkel "Bengels" weg.. (to de V&D).. er staat dat ze opheffingsuitverkoop hebben.. kortingen tot 70%.
Misschien iets voor mensen in de buurt
Niet echt in je woonplaats, maar er zit in den haag wel een grote digros Zoetermeerse Rijweg 881quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:09 schreef Vicky het volgende:
Ook geen Digros hier
Hier 50, maar het is idd aardig leeg nu!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:49 schreef pinquit het volgende:
hema doet hier nog aan 30 procent, omdat ze anders te weinig kleren overhouden
ze hebben nog geen nieuw ofzo![]()
Bij de Kruidvat ookquote:Op zondag 7 januari 2007 21:45 schreef _Bar_ het volgende:
bij de Plus van de week 3x pampers voor 20 euro d8 ik
En zijn er al mensen die wat ontvangen hebben?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:55 schreef Icaä het volgende:
Hebben jullie al iets van die Tabasco actie gekregen? Ik niet.
OE goeie tip! Dank je wel!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef CrazyMoon het volgende:
Voor de mensen die dichtbij Beverwijk wonen, èn die niet naar de Hema uitverkoop zijn geweest:
De HEMA heeft op De Bazaar een Outlet store geopend! De komende maanden worden op meer dan 2.000 vierkante meter de leukste kerstspullen tegen spotprijzen verkocht! Honderdduizenden artikelen worden te koop aangeboden voor prijzen van 1, 3 of 5 euro.
Nu ook kleding voor baby's, kinderen, dames & heren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |