Ik heb die vorig jaar gekocht. Laat hem niet te lang in de zon buiten, hij verkleurt als een gek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:07 schreef Sugar het volgende:
Bij Kruidvat nu een leuke waterbaan voor maar 14,95:
[afbeelding]
En hij moet ook al een tuigje aan en met de deur op slot slapen. Wat ben jij voor moederquote:
Eeen waardeloze, drankzuchtige luilakquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:59 schreef m@x het volgende:
[..]
En hij moet ook al een tuigje aan en met de deur op slot slapen. Wat ben jij voor moeder![]()
Ja maar ik dacht dat dat nep was enzo. Internet, jeweetwelquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:10 schreef Leah het volgende:
[..]
Eeen waardeloze, drankzuchtige luilak. Maar dat wist je toch al
![]()
Nee hoor, zo is ze echt!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat dat nep was enzo. Internet, jeweetwel
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:58 schreef kozakken het volgende:
Dan moet je heel snel zijn Sugar, want ze zijn bijna overal al uitverkocht.
(Bellen!!!! en vragen welke winkels ze hebben!!)
Wij hebben er twee![]()
HEbben ze bovenop elkaar gezet in de woonkamer voor alle speelgoed
Idd.......quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:48 schreef Lois het volgende:
Wauw wat een waanzinnig leuke kast! Wat ontzettend jammer dat ze al uitverkocht zijn![]()
Ze gaan me dus (ooit) terugbellen als duidelijk is of ze de kasten weer binnen krijgen. Hoop, duim.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:20 schreef Sugar het volgende:
Inderdaad.Ik heb gebeld en overal uitverkocht!
Maar ik kon wel 2 stuks reserveren, voor áls ze nog binnen komen. Dat is maar de vraag, maar goed. Wie weet...
Of ik lees het topic even goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:42 schreef Sugar het volgende:
PM-girl, ik heb dit kunnen 'regelen':
[..]
Ze gaan me dus (ooit) terugbellen als duidelijk is of ze de kasten weer binnen krijgen. Hoop, duim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |