Ik heb voornamelijk plaatjes gekekenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:48 schreef Noli. het volgende:
[..]Lezen Mous!
[..]
Eén hoes de ene kant en één aan de andere kant erom. En klaar is Klara..
(ik heb er twee omgedaan zodat de onderkant niet 'open' is, en de boel niet in één keer uit de hoes bloept als je 'm optilt)
Dankjewel voor de tip!! We zijn hier 3 dozen Duplo rijker! Heb zelf al een geweldig huis gemaakt al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:35 schreef Ireth het volgende:
Vanaf 21-05 bij de Lidl!
[afbeelding]
100-delige Duplobox
* Algemene bouwblokjes
* Afm.: 24 x 11,4 x 25,5 cm
* Vanaf 2 jaar
¤ 19,99
Ik heb er destijds eentje gekocht bij de Praxis en die ws toen een eurotje of 40 volgens mij en Amber is er ook helemaal gek op! en wij ookquote:Op maandag 14 mei 2007 13:20 schreef livelink het volgende:
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een heel groot lig/zit/speelkussen voor de kinderen, maar vond ze altijd veel te duur. Nu ben ik er dan toch eentje tegengekomen die in de aanbieding was vanwege een miniscuul foutje. Nog wel duur eigenlijk, maar ik heb hem toch gekocht en de kinderen zijn er helemaal gek mee.
Het gaat om deze bij www.kussengigant.nl
[afbeelding]
Gaaaaf dankjewel voor de link!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:59 schreef Ireth het volgende:
http://www.hypotheekcompany.nl/content.php/nl/145
Gratis zwembadje!!
[afbeelding]
Dankje voor de tip! Gelijk gedaan! Volgens mij is het er alleen 1 per IPadres. Ik kom er niet meer in.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef LadyS het volgende:
Hier kun je een foto op post-it photo papier laten plakken drukken. Gratis
Eentje per emailadres
Ik heb die vorig jaar gekocht. Laat hem niet te lang in de zon buiten, hij verkleurt als een gek.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:07 schreef Sugar het volgende:
Bij Kruidvat nu een leuke waterbaan voor maar 14,95:
[afbeelding]
En hij moet ook al een tuigje aan en met de deur op slot slapen. Wat ben jij voor moederquote:
Eeen waardeloze, drankzuchtige luilakquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:59 schreef m@x het volgende:
[..]
En hij moet ook al een tuigje aan en met de deur op slot slapen. Wat ben jij voor moeder![]()
Ja maar ik dacht dat dat nep was enzo. Internet, jeweetwelquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:10 schreef Leah het volgende:
[..]
Eeen waardeloze, drankzuchtige luilak. Maar dat wist je toch al
![]()
Nee hoor, zo is ze echt!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:26 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat dat nep was enzo. Internet, jeweetwel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |