quote:De winkel van Prénatal in Breda, op de Karnemelkstraat (tegenover McDonalds) gaat half december sluiten. En nu hebben ze daar geweldige aanbiedingen, o.a. baby- en peuterkleding, en zwangerschapskleding (ook broeken) vanaf drie euro!! Dus dames, sla uw slag.
hier is het ook nooit te krijgenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:37 schreef _evenstar_ het volgende:
van die lidl spullen is practisch nooit van het leuke bij ons te krijgen![]()
Ik heb de Kerstlibelle gekregenquote:Op maandag 13 november 2006 21:24 schreef Rewimo het volgende:
Even deze er nog ingooien, is een leuke tip:
[..]
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:30 schreef Lishe het volgende:
Ik ben naar de Hema-magazijnverkoop geweest! Als je ook maar een beetje in de buurt woont... Gaan! Kinderkleding tot maat 92 voor 3 euro, daarboven 5. En allemaal harstikke leuke dingen. Mijn score: 4 dozen kerstballen, een lamp, een berg kleding voor Luuke (zo leuk, en past allemaal bij elkaar!) handschoenen, sjaal, een shirt voor mezelf. En dat allemaal voor 38 euro!!!!! Ben helemaal enthousiast en zou zo nog even terug willen.![]()
![]()
mijn score was gisteren ook enorm en vond het ook zeer de moeite waard, zeker als je voor kinderkleding ging, 85 euro armer, maar een kledingkast vol voor die monsters van me (zelfde maat dus das ideaal)quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:30 schreef Lishe het volgende:
Ik ben naar de Hema-magazijnverkoop geweest! Als je ook maar een beetje in de buurt woont... Gaan! Kinderkleding tot maat 92 voor 3 euro, daarboven 5. En allemaal harstikke leuke dingen. Mijn score: 4 dozen kerstballen, een lamp, een berg kleding voor Luuke (zo leuk, en past allemaal bij elkaar!) handschoenen, sjaal, een shirt voor mezelf. En dat allemaal voor 38 euro!!!!! Ben helemaal enthousiast en zou zo nog even terug willen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |