Daarom zei ik het er even bij, (heb vanochtend zelf de bonuskaartjes opgehangen om 6 uur, dus op dit tijdstip is m'n taalgebruik niet helemaal helder meerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:04 schreef bixister het volgende:
vanaf mini betekent toch inclusief mini?
Jaaaah, wat een fijne tip is dit Vicky!quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:21 schreef Vicky het volgende:
Kreeg gister een mail van de Prenatal.
Tussen 17 januari en 21 februari krijg je 30 tot 50% korting op een autostoel van Maxi Cosi of Romer. Stoeltjes zijn van het vorig seizoen..
Vicky wil je mij ook mailen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:58 schreef Vicky het volgende:
Heb m doorgestuurd Kleintje!
Nog meer die het mailtje willen hebben?
Op de mail staat tot 21 februari. Wij willen morgen of maandag ook even gaan kijken, onze dochter wordt te groot voor de Maxi Cosi Priori.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:06 schreef sjak het volgende:
Ik hoorde vandaag 21 januari. Ik hoop morgen tijd te hebben.
Ik ben vandaag geweest, en de aanbieding geldt wel tot 21 februari. Echter, bij de eerste Prenatal waar we waren, waren de Rodi XP's uit de aanbieding al opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:31 schreef sjak het volgende:
Als ik morgen langs ga zal ik het wel even vragen.
Ik heb je al gemaild, maar nog geen reactie... gok dat de mail niet is aangekomen...quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:13 schreef moussy het volgende:
Kleintje, ik heb anders ook nog wel het 1 en ander aan babyspullen staan
heel erg bedankt!! Djen is helemal happy!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:45 schreef sjak het volgende:
Leuke actie voor (bijna) nieuwe mama's
Ik heb ook nog een voucher voor The Wiz liggen, als iemand interesse heeft in het nummer, PM me maar. Nummer gepm-ed naar Anitra!
*en weer weg....poef*
is dat nog steeds? (denk het niet, want je linkje doet het niet meer, maar ik vraag het toch maar even)quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:11 schreef kozakken het volgende:
En de Romer Kid is nu bij de Prenatal in de aanbieding. Van 139 voor 89,99
En wij hebben 'm
Hier info
Waar heb je dat gelezen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:02 schreef Fuente het volgende:
Voor degenen die een Duimeland in de buurt hebben, deze hebben aanstaande zondag magazijn verkoop vanaf 11:00 uur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |