Lijkt me ook wel heel moeilijk.. zij zit in een veel moeilijkere positie dan alle anderen in het programmaquote:Op maandag 13 november 2006 20:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze wil Bart wel.. Maar moet ff wennen aan de aandacht.. ( Ze heeft ook nog een normale baan) ... Ik snap dat wel.. Van paardemeisje tot hoofdrolspeler.... is niet makkelijk.
Ik snap best dat ze niet wil dat ze voor haar er uit gaat.. ( althans..dat wil ze wel) maar zal ze nooit aanmoedigen )quote:Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef happyme28 het volgende:
Ze zei net wel tegen Bart: 'Jij moet gewoon lekker vrolijk door blijven hobbelen'. Dat was natuurlijk cynisch, maar er klonk wel uit dat ze wilde dat hij doorging oid.
in ieder geval dat zij de beslissing niet neemt.....en terecht natuurlijk, hieruit klinkt ook een beetje dat bart er weinig last van heeft,van de buitenwereld en zij welquote:Op maandag 13 november 2006 20:10 schreef happyme28 het volgende:
Ze zei net wel tegen Bart: 'Jij moet gewoon lekker vrolijk door blijven hobbelen'. Dat was natuurlijk cynisch, maar er klonk wel uit dat ze wilde dat hij doorging oid.
dan weet je wel waar je voor gaat....nu zouden er nog twijfels kunnen zijnquote:Op maandag 13 november 2006 20:14 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten er gewoon een echte liefdesverklaring uit gooien. Geen van beide heeft dat nog aangedurfd volgens mij, vanwege de camera's. Daar moet je in die situatie toch echt schijt aan hebben.
Maar hoe kan hij dat nou weten dan?quote:Op maandag 13 november 2006 20:14 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk dat Lesley op een of andere manier wordt lastig gevallen oid. Hij vroeg ook of hij iets voor haar kon doen. Maar dat kon niet.
Waarschijnlijk toch zonder dat we het konden horen verteld of via briefje oid. Ik hoorde Lesley net volgens mij ook zeggen 'je moet niet denken dat ik je hier uit probeer te lullen'quote:Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij dat nou weten dan?
wordt zij natasia's volgende projectquote:Op maandag 13 november 2006 20:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haha Natasia heeft aan lesley gevraagd of ze blijft slapen....
Bart: Waar de fuck bemoeit ze zich mee!
Het leek afgesproken werk ( Bart is aardig maatjes met die redactie )quote:Op maandag 13 november 2006 20:20 schreef happyme28 het volgende:
Ze zouden eens moeten weten dat het niet te horen is
nee dat kan niet, als ze daar aan toegeven dan is dat pas de doodsteek voor programma.quote:Op maandag 13 november 2006 20:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
( Bart en lesley hebben natuurlijk ook wel wat te chanteren... Of méér privéleges... of we kappen ermee ... hahaha Weg DGK )
Haha, ja inderdaad! Ilona heeft duidelijk de broek aan in die relatiequote:Op maandag 13 november 2006 20:54 schreef happyme28 het volgende:
Mwuah, het is een beetje een doetje. Een sulletje, die lekker over zich heen laat lopen. Dus op zich past het wel.
Grappig, maar niet echt bijzonder.quote:Op maandag 13 november 2006 20:44 schreef moowriece het volgende:
Voor degene die willen weten hoe Nena d'r voicemail opneemt:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Voicemail_Nena.wav
Ze is een schatje :-)
Naar het ziekenhuis. Gaat niet best. Ff teruglezen.quote:Op maandag 13 november 2006 21:09 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar is Eveline?
Michel heeft de brief van Brian niet gezien!quote:Op maandag 13 november 2006 21:09 schreef happyme28 het volgende:
Ilona zegt nu tegen Stephan en Sylvia dat Michel heeft gezegd, dat Bart niet helemaal eerlijk is. Brian is volgens Michel wel eerlijk. Stephan hoopt te horen wat er met de contactpunten is gehoord. Maar Ilona vertelt alleen dat Bart hard tegen haar is, ja dat weet iedereen.
Ff knallen!quote:Op maandag 13 november 2006 21:53 schreef snkr-xxx het volgende:
ik word onderhand een beetje misselijk van het 'effe een wippie make' en 'lekker onder de dekens effe' van ilona. blegh.
Daar is toch niks mis meequote:Op maandag 13 november 2006 22:08 schreef Gert het volgende:
Bah...
Brian vindt het allemaal wel gaaf.. "Hier.. knock out!! Hahaha!" (je ziet op een internetfilmpje hoe iemand op een schoolplein tegen de grond wordt geslagen)..
Maar waarom mag Wilma dan niet meekijken en waarom moeten ze netjes gekleed?quote:Op maandag 13 november 2006 22:17 schreef elsie het volgende:
ik denk dat het om de contactpuneten gaat en dat Stephan al een klein beetje is ingelicht ....
Je zou het echt denken, hij loopt te gniffelen en wazig heen en weer te lopen en is totaal anders.quote:Op maandag 13 november 2006 22:17 schreef elsie het volgende:
ik denk dat het om de contactpuneten gaat en dat Stephan al een klein beetje is ingelicht ....
Wilma, Bart en Natasia waren aan het sporten, die moesten zich dus ff omkleden maar Wilma kon gewoon blijven sporten.quote:Op maandag 13 november 2006 22:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar waarom mag Wilma dan niet meekijken en waarom moeten ze netjes gekleed?
Ik vind mensen die zoiets leuk vinden domme holbewoners.quote:
ja dat is wel weer iets wat ik dan niet snapquote:Op maandag 13 november 2006 22:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Eensh! ( Al beledig je hier wel de holbewoners mee )quote:Op maandag 13 november 2006 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind mensen die zoiets leuk vinden domme holbewoners.![]()
Netjes gekleed zeg maar niet in trainingspak ofzow, het is mooier voor het oog, iets chiquer.quote:Op maandag 13 november 2006 22:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach, ik kan het wel zien als een geintje. Het is wel op de grens, maar ze hebben nooit geprobeerd het Stephan in de schoenen te schuiven of om hem eruit te werken door dit incident.quote:Op maandag 13 november 2006 22:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik vind het trouwens een domme streek van Brian en Bart met die contactpunten... Iemand van diefstal verdacht maken .. e.d. zijn geen goede streken !
en die punten van Nicolaas zijn nog steeds zoek, want dat waren de punten van Bart en Brian die ze gebruikte, maar ik zelf zou het niet doen denk ik.quote:Op maandag 13 november 2006 22:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach, ik kan het wel zien als een geintje. Het is wel op de grens, maar ze hebben nooit geprobeerd het Stephan in de schoenen te schuiven of om hem eruit te werken door dit incident.
Nieuwe bewoner, opdracht ivm "Wilma?quote:Op maandag 13 november 2006 22:29 schreef happyme28 het volgende:
Spannend... zijn het de contactpunten, nena en natasia of Eveline of heeeeeel wat anders
Natasia is ook verdacht stil...quote:Op maandag 13 november 2006 22:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena vindt dit niet leuk...Toch iets over Eveline?
* Proost *quote:Op maandag 13 november 2006 22:37 schreef Myriam1978 het volgende:
"Ik wens jullie het slechtste toe!"![]()
Verlinken ze dus wel indirect de bewoners omdat er al punten in de schoenen van Stephan zijn gevondenquote:Op maandag 13 november 2006 22:41 schreef happyme28 het volgende:
Dat dacht ik op een of andere wel al. Ze verlinken niet de bewoners, maar zeggen dat Nicolaas ze heeft meegenomen.
Moet ook. Externe invloed moet zo veel mogelijk beperkt worden. Ook die van de redactie/quote:Op maandag 13 november 2006 22:41 schreef happyme28 het volgende:
Dat dacht ik op een of andere wel al. Ze verlinken niet de bewoners, maar zeggen dat Nicolaas ze heeft meegenomen.
Idd, die was echted pissed off op Talpa!!! Ze zijn hem nog geld schuldig!quote:Op maandag 13 november 2006 22:46 schreef Fikkert het volgende:
ben benieuwd hoeveel nicolaas hiermee heeft verdient,.. dit doet ie echt niet voor niks
Leuk spelletje toch? Ik vind het wel grappig dit.quote:Op maandag 13 november 2006 23:20 schreef elsie het volgende:
Bart liegt hier nu echt zeg ...en Stephan zei vanmiddag nog als je Bart z'n woord hebt dan heb je die echt...dus die denkt nu echt dat het niet Bart is volgens mij die er mee te maken heeft ...foei foei Bartje
Die man schaamt zich voor die Debbie lijkt het wel.quote:Op maandag 13 november 2006 22:56 schreef camerondiaz het volgende:
Zijn brief naar Debby is onderweg en daar had hij in gevraagd om opheldering over de contactpunten.
Wilma van niveauquote:Op maandag 13 november 2006 23:25 schreef avonne het volgende:
Bart vindt het programma afglijden "ik ben blij dat er nog iemand van niveau hier wil logeren, ook al is het werktechnisch"
(Wilma van de Privé)
"... anders hadden we niet eens meer een paardenmeisje gehad"
(tja, dat is nu blijkbaar zijn enige referentiepunt)
ik ook hoorquote:Op maandag 13 november 2006 23:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Leuk spelletje toch? Ik vind het wel grappig dit.
kun je nagaan hoe Bart over de ontwikkelingen in het huis denktquote:
Henk Jan Smit zou zeggen: "Jongen, ga wat anders doen en raak nooit meer een pen aan"quote:
een stille ram, het lijkt overdag zo rustig als ramadanquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Henk Jan Smit zou zeggen: "Jongen, ga wat anders doen en raak nooit meer een pen aan"
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:06 schreef n1ek het volgende:
[..]
een stille ram, het lijkt overdag zo rustig als ramadan
www.rijmwoorden.nl
hij zit nu serieus op rijmwoorden.nl te zoekenquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Staat dat er echt?
Ik kan het niet zo goed lezen allemaal.
Er was een filmpje van Nicolaas over de contactpunten, te zien op de site. Maar er was niet echt een rede om te gaan wandelen, dat besloten ze gewoon te doen na de videoboodschap.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:18 schreef avonne het volgende:
Ik was even druk met BB... kan iemand mij vertellen waarom bart en stephan buiten gingen praten?
Het verbaast me eigenlijk hoe slecht hij het niveau van zijn rijmpjes weet in te schatten. Echt een black spot bij hem. Het is ronduit genant.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:15 schreef n1ek het volgende:
[..]
hij zit nu serieus op rijmwoorden.nl te zoeken
Dat zou kunnen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:20 schreef Roy_vdm het volgende:
Misschien is het zijn sinterklaasgedicht voor Nena.
een stille ramquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:06 schreef n1ek het volgende:
[..]
een stille ram, het lijkt overdag zo rustig als ramadan
www.rijmwoorden.nl
HULDE!quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:18 schreef avonne het volgende:
[..]
een stille ram
het lijkt overdag zo rustig als ramadan
toen je in de villa kwam
ontstak je bij mij een vlam
ach, je trok mijn derde been zo stram
onder hypnose van mijn gezwam
ik dacht ik krijg het hele program
maar je liet mij als een offerlam
in de steek toen ik bijna kwam
en ben je eens goed lam
dan foezel je met die krijsmadam
(kwam díe maar onder de tram,
die ouwe boterham)
niet dat ik je iets kwalijk nam
want voor mij ben jij een cryptogram
Er komt een dag dan doorbreek ik je dam
met veel tamtam
en ik zal zijn jouw Adam
(met dank aan rijmwoorden.nl)
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:18 schreef avonne het volgende:
[..]
een stille ram
het lijkt overdag zo rustig als ramadan
toen je in de villa kwam
ontstak je bij mij een vlam
ach, je trok mijn derde been zo stram
onder hypnose van mijn gezwam
ik dacht ik krijg het hele program
maar je liet mij als een offerlam
in de steek toen ik bijna kwam
en ben je eens goed lam
dan foezel je met die krijsmadam
(kwam díe maar onder de tram,
die ouwe boterham)
niet dat ik je iets kwalijk nam
want voor mij ben jij een cryptogram
Er komt een dag dan doorbreek ik je dam
met veel tamtam
en ik zal zijn jouw Adam
(met dank aan rijmwoorden.nl)
Ik zie wat meiden rondwandelen die best mogen blijven wat mij betreftquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:04 schreef RTM1988 het volgende:
die zijn van de amsterdam admirals
ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie wat meiden rondwandelen die best mogen blijven wat mij betreft
Op zo'n moment wil je toch best een zender zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:18 schreef scanman01 het volgende:
De twee nieuwe bewoners
[afbeelding]
Ik merk het al weer: zat in het verkeerde huis te kijken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie wat meiden rondwandelen die best mogen blijven wat mij betreft
uh lalaquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:18 schreef scanman01 het volgende:
De twee nieuwe bewoners
[afbeelding]
Ik heb hem geen bal normaal zien vangen. Hij kijkt ook een beetje angstig de hele tijd, al probeert-ie dat te verbergen.quote:
nee...stel je voor dat zijn haar door de war gaat...moet ie weer föhnen..en hairsprayen.....brrrrr.....griezelig mannetjequote:Op dinsdag 14 november 2006 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb hem geen bal normaal zien vangen. Hij kijkt ook een beetje angstig de hele tijd, al probeert-ie dat te verbergen.![]()
Nena is wel een klein meisjequote:Op dinsdag 14 november 2006 11:49 schreef RTM1988 het volgende:
soms lijkt nena nog egt een klein meisje
Ze vertelde net dat ze tot 4 jaar terug streetdance-lessen gaf.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:50 schreef camerondiaz het volgende:
Ik vind dat Sylvia dat best goed oppikt.
Lang niet gek voor een eerste keer.
De andere twee zijn echt zoutzakken vergeleken met haar.
Klopt. Bart vond het ook al vreemd volgens mij. Maar er is nog iets anders. Daar doen ze sinds gisteren al geheimzinnig over. Geen idee wat het is. Zal iets met de regie te maken hebben. Misschien een ultimatum of een afspraak of wat dan ook.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:57 schreef n1ek het volgende:
Normaal komt ze nooit op woensdag maar nu ineens komt ze wel / moet ze wel komen (savonds)
er is volgens mij idd iets met bellen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:08 schreef Day het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Bart geregeld heeft dat hij haar mag bellen, zonder dat dit voor de streamers te zien is.
Ja precies. Daar haalde ik het ook uit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:10 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
er is volgens mij idd iets met bellen.
Bart zei dat hij haar wel zou bellen, waarop Lesley antwoordde dat dat niet nodig was, want het maakte toch niet uit. Ze is er morgen toch. Bart zei toen dat dat wel verschil maakte, want "dat had hij haar gisteren toch uitgelegd".
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:08 schreef Day het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Bart geregeld heeft dat hij haar mag bellen, zonder dat dit voor de streamers te zien is.
weet jij hoe het wel zit dan? super geheimzinnig gesprek dat het wel een verschil is met als ze morgen komt of dat hij belt ik vatte er geen ** van als het niet is wat Day zeiquote:
Dat is juist mooiquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:25 schreef Rencho het volgende:
Bart is volgens mij totaal de weg kwijkt. Voor hem gaat alles om Lesley. Jammer !
Geen idee. Ik weet alleen dat het de bedoeling is van dit soort programma's dat het 'spel' zich vóór de camera's afspeelt en niet stiekum achter de schermen (dan heb je namenlijk geen programma....)quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:39 schreef n1ek het volgende:
[..]
weet jij hoe het wel zit dan? super geheimzinnig gesprek dat het wel een verschil is met als ze morgen komt of dat hij belt ik vatte er geen ** van als het niet is wat Day zei
* Tamaartje komt even binnen vallenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef Oddy het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet alleen dat het de bedoeling is van dit soort programma's dat het 'spel' zich vóór de camera's afspeelt en niet stiekum achter de schermen (dan heb je namenlijk geen programma....)
dat snap ik maar Natasia is ook regelmatig in bescherming genomen door een streamlock of iets dus het zou wel kunnen om ff alle onduidelijkheid uit de wereld te helpenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef Oddy het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet alleen dat het de bedoeling is van dit soort programma's dat het 'spel' zich vóór de camera's afspeelt en niet stiekum achter de schermen (dan heb je namenlijk geen programma....)
Ben jij toevallig de Oddy die moderator was van het Hotel BB Forum op de Talpa site?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef Oddy het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook jammer. Hij was juist degene die in het huis (oh nee, de villa) de boel nog engiszins aan het schijten kon brengen. Nu bemoeit hij zich alleen nog met die Lesley. Wat boeit mij zo'n romance ....quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:25 schreef Rencho het volgende:
Bart is volgens mij totaal de weg kwijkt. Voor hem gaat alles om Lesley. Jammer !
ook omdat Lesley gezegd heeft dat ze niet alles mag zeggen, dat snappen ze wel van elkaar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:48 schreef Oddy het volgende:
Bart en Lesley moeten zo nodig verliefd worden met 113 camera's op hun snuffert. Voor hun lastig, voor ons leuk om naar te kijken![]()
Af en toe l*llen ze zó vaag dat ze volgens mij elkaar niet eens begrijpen![]()
Ja natuurlijk, maar het was zeker geheimzinnig.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef Oddy het volgende:
[..]
Ze komt weer uit het ziekenhuis vandaag en is niet geopereerd vannacht. Dus alles lijkt goed te zijn.quote:
Oh dat klinkt wel beterquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze komt weer uit het ziekenhuis vandaag en is niet geopereerd vannacht. Dus alles lijkt goed te zijn.
yep, morgenavond is ze er weer, vind ik nog steeds raar. Bart zei nog "zullen we afspreken dat als je morgen niet komt, dan kom ik die kant op".quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik was even in het andere huis. Is Lesley al weer weg?
De hele site doet het niet goed. De livestreams van BB en DGK doen het ook niet goed.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:44 schreef wauzie het volgende:
WTF...ik kan niet meer de site van de DGK openen....
Gateway Timeout
The following error occurred:
[code=GATEWAY_TIMEOUT] A gateway timeout occurred. The server is unreachable. Retry the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Please contact the administrator.
DIT VIND IK NIE LEUK![]()
![]()
Dat hoopt JdM ook wel ja. Die is doodsbang dat zijn goudappeltje het huis verlaat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:53 schreef n1ek het volgende:
[..]
yep, morgenavond is ze er weer, vind ik nog steeds raar. Bart zei nog "zullen we afspreken dat als je morgen niet komt, dan kom ik die kant op".
Maar ik hoop dat het nog wel ff duurt voordat ie eruit gaat.![]()
Hij heeft het nooit op Ilona. Als er paardenspullen moeten worden uitgezocht is het graaien graaien graaien, nu moet er een beslissing genomen worden, gelijk springt ze er weer in. Dat is niet zijn 'cup of tea'.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:39 schreef elsie het volgende:
Bart zit echt niet goed in z'n vel !
Nou, ik begrijp dat z'n reactie wel, hoor. Ilona staat altijd op de 1e rang.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:41 schreef Roy_vdm het volgende:
Nogal ja.
2 bewoners mogen op bezoek bij Eveline. Ilona is er als de kippen bij om mede te delen dat zij graag wil gaan (ze heeft er nog geen 5 seconden voor nodig om dat te zeggen). Sylvia wil ook wel... ofwel Ilona ofwel Sylvia zegt: "zullen wij dan met z'n tweeën gaan"? Dit schiet Bart in het verkeerde keelgat. Hij wil graag overleggen. Hij heeft zeker een punt, maar het lijkt erop dat hij toch een beetje een afkeer heeft van Ilona... anders zou hij niet zó reageren ("gek wijf" o.i.d. zei hij).
Dat was inderdaad het eerste wat ze zei.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:45 schreef bunnyma het volgende:
De eerste reden die Ilona anders opgaf was: "Ik ben er nog nooit uit geweest".
Nu gooit ze het op,Diegene die Eveline zou willen moeten gaan!
De redactie van DGK heeft de aanwezigheid van Wilma mooi gecombineerd met de afwezigheid van Eveline.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:49 schreef bunnyma het volgende:
Wilma zit alles rustig te beluisteren. Ik ben benieuwd wat hierover morgen in de krant staat.
Morgen nog niets denk ik. Ik denk dat ze een verslag van de drie dagen gaat plaatsen. Donderdag of vrijdag ofzo.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:49 schreef bunnyma het volgende:
Wilma zit alles rustig te beluisteren. Ik ben benieuwd wat hierover morgen in de krant staat.
Maar vanochtend stond toch al een artikel van haar in de Telegraaf?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Morgen nog niets denk ik. Ik denk dat ze een verslag van de drie dagen gaat plaatsen. Donderdag of vrijdag ofzo.
Dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar vanochtend stond toch al een artikel van haar in de Telegraaf?
Waarin ze vooral de woorden van Stephan herhaalde.
ik denk het niet, hij irriteert zich vaak genoeg aan haar heeft ie al een paar keer gezegd, nu kon hij zich niet inhouden, en begrijpelijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:50 schreef Roy_vdm het volgende:
Wat ik wilde zeggen is, dat ik denk dat Bart z'n ergernis over Ilona nogal heeft opgekropt en dat het er nu uitkomt.
Ilona is heel erg irritant op dit moment.
Maak je niet druk Bart. Dat komt wel op tvquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:58 schreef n1ek het volgende:
Bart is bang dat zn uitbarsting in de krant komt. Daar zou ik dan echt schijt aan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |