Haha, ja inderdaad! Ilona heeft duidelijk de broek aan in die relatiequote:Op maandag 13 november 2006 20:54 schreef happyme28 het volgende:
Mwuah, het is een beetje een doetje. Een sulletje, die lekker over zich heen laat lopen. Dus op zich past het wel.
Grappig, maar niet echt bijzonder.quote:Op maandag 13 november 2006 20:44 schreef moowriece het volgende:
Voor degene die willen weten hoe Nena d'r voicemail opneemt:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Voicemail_Nena.wav
Ze is een schatje :-)
Naar het ziekenhuis. Gaat niet best. Ff teruglezen.quote:Op maandag 13 november 2006 21:09 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar is Eveline?
Michel heeft de brief van Brian niet gezien!quote:Op maandag 13 november 2006 21:09 schreef happyme28 het volgende:
Ilona zegt nu tegen Stephan en Sylvia dat Michel heeft gezegd, dat Bart niet helemaal eerlijk is. Brian is volgens Michel wel eerlijk. Stephan hoopt te horen wat er met de contactpunten is gehoord. Maar Ilona vertelt alleen dat Bart hard tegen haar is, ja dat weet iedereen.
Ff knallen!quote:Op maandag 13 november 2006 21:53 schreef snkr-xxx het volgende:
ik word onderhand een beetje misselijk van het 'effe een wippie make' en 'lekker onder de dekens effe' van ilona. blegh.
Daar is toch niks mis meequote:Op maandag 13 november 2006 22:08 schreef Gert het volgende:
Bah...
Brian vindt het allemaal wel gaaf.. "Hier.. knock out!! Hahaha!" (je ziet op een internetfilmpje hoe iemand op een schoolplein tegen de grond wordt geslagen)..
Maar waarom mag Wilma dan niet meekijken en waarom moeten ze netjes gekleed?quote:Op maandag 13 november 2006 22:17 schreef elsie het volgende:
ik denk dat het om de contactpuneten gaat en dat Stephan al een klein beetje is ingelicht ....
Je zou het echt denken, hij loopt te gniffelen en wazig heen en weer te lopen en is totaal anders.quote:Op maandag 13 november 2006 22:17 schreef elsie het volgende:
ik denk dat het om de contactpuneten gaat en dat Stephan al een klein beetje is ingelicht ....
Wilma, Bart en Natasia waren aan het sporten, die moesten zich dus ff omkleden maar Wilma kon gewoon blijven sporten.quote:Op maandag 13 november 2006 22:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar waarom mag Wilma dan niet meekijken en waarom moeten ze netjes gekleed?
Ik vind mensen die zoiets leuk vinden domme holbewoners.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |