Henk Jan Smit zou zeggen: "Jongen, ga wat anders doen en raak nooit meer een pen aan"quote:
een stille ram, het lijkt overdag zo rustig als ramadanquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Henk Jan Smit zou zeggen: "Jongen, ga wat anders doen en raak nooit meer een pen aan"
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:06 schreef n1ek het volgende:
[..]
een stille ram, het lijkt overdag zo rustig als ramadan
www.rijmwoorden.nl
hij zit nu serieus op rijmwoorden.nl te zoekenquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Staat dat er echt?
Ik kan het niet zo goed lezen allemaal.
Er was een filmpje van Nicolaas over de contactpunten, te zien op de site. Maar er was niet echt een rede om te gaan wandelen, dat besloten ze gewoon te doen na de videoboodschap.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:18 schreef avonne het volgende:
Ik was even druk met BB... kan iemand mij vertellen waarom bart en stephan buiten gingen praten?
Het verbaast me eigenlijk hoe slecht hij het niveau van zijn rijmpjes weet in te schatten. Echt een black spot bij hem. Het is ronduit genant.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:15 schreef n1ek het volgende:
[..]
hij zit nu serieus op rijmwoorden.nl te zoeken
Dat zou kunnen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:20 schreef Roy_vdm het volgende:
Misschien is het zijn sinterklaasgedicht voor Nena.
een stille ramquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:06 schreef n1ek het volgende:
[..]
een stille ram, het lijkt overdag zo rustig als ramadan
www.rijmwoorden.nl
HULDE!quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:18 schreef avonne het volgende:
[..]
een stille ram
het lijkt overdag zo rustig als ramadan
toen je in de villa kwam
ontstak je bij mij een vlam
ach, je trok mijn derde been zo stram
onder hypnose van mijn gezwam
ik dacht ik krijg het hele program
maar je liet mij als een offerlam
in de steek toen ik bijna kwam
en ben je eens goed lam
dan foezel je met die krijsmadam
(kwam díe maar onder de tram,
die ouwe boterham)
niet dat ik je iets kwalijk nam
want voor mij ben jij een cryptogram
Er komt een dag dan doorbreek ik je dam
met veel tamtam
en ik zal zijn jouw Adam
(met dank aan rijmwoorden.nl)
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:18 schreef avonne het volgende:
[..]
een stille ram
het lijkt overdag zo rustig als ramadan
toen je in de villa kwam
ontstak je bij mij een vlam
ach, je trok mijn derde been zo stram
onder hypnose van mijn gezwam
ik dacht ik krijg het hele program
maar je liet mij als een offerlam
in de steek toen ik bijna kwam
en ben je eens goed lam
dan foezel je met die krijsmadam
(kwam díe maar onder de tram,
die ouwe boterham)
niet dat ik je iets kwalijk nam
want voor mij ben jij een cryptogram
Er komt een dag dan doorbreek ik je dam
met veel tamtam
en ik zal zijn jouw Adam
(met dank aan rijmwoorden.nl)
Ik zie wat meiden rondwandelen die best mogen blijven wat mij betreftquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:04 schreef RTM1988 het volgende:
die zijn van de amsterdam admirals
ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie wat meiden rondwandelen die best mogen blijven wat mij betreft
Op zo'n moment wil je toch best een zender zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:18 schreef scanman01 het volgende:
De twee nieuwe bewoners
[afbeelding]
Ik merk het al weer: zat in het verkeerde huis te kijken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie wat meiden rondwandelen die best mogen blijven wat mij betreft
uh lalaquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:18 schreef scanman01 het volgende:
De twee nieuwe bewoners
[afbeelding]
Ik heb hem geen bal normaal zien vangen. Hij kijkt ook een beetje angstig de hele tijd, al probeert-ie dat te verbergen.quote:
nee...stel je voor dat zijn haar door de war gaat...moet ie weer föhnen..en hairsprayen.....brrrrr.....griezelig mannetjequote:Op dinsdag 14 november 2006 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb hem geen bal normaal zien vangen. Hij kijkt ook een beetje angstig de hele tijd, al probeert-ie dat te verbergen.![]()
Nena is wel een klein meisjequote:Op dinsdag 14 november 2006 11:49 schreef RTM1988 het volgende:
soms lijkt nena nog egt een klein meisje
Ze vertelde net dat ze tot 4 jaar terug streetdance-lessen gaf.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:50 schreef camerondiaz het volgende:
Ik vind dat Sylvia dat best goed oppikt.
Lang niet gek voor een eerste keer.
De andere twee zijn echt zoutzakken vergeleken met haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |