ja dat is wel weer iets wat ik dan niet snapquote:Op maandag 13 november 2006 22:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar waarom mag Wilma dan niet meekijken en waarom moeten ze netjes gekleed?
Eensh! ( Al beledig je hier wel de holbewoners mee )quote:Op maandag 13 november 2006 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind mensen die zoiets leuk vinden domme holbewoners.![]()
Netjes gekleed zeg maar niet in trainingspak ofzow, het is mooier voor het oog, iets chiquer.quote:Op maandag 13 november 2006 22:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar waarom mag Wilma dan niet meekijken en waarom moeten ze netjes gekleed?
Ach, ik kan het wel zien als een geintje. Het is wel op de grens, maar ze hebben nooit geprobeerd het Stephan in de schoenen te schuiven of om hem eruit te werken door dit incident.quote:Op maandag 13 november 2006 22:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik vind het trouwens een domme streek van Brian en Bart met die contactpunten... Iemand van diefstal verdacht maken .. e.d. zijn geen goede streken !
en die punten van Nicolaas zijn nog steeds zoek, want dat waren de punten van Bart en Brian die ze gebruikte, maar ik zelf zou het niet doen denk ik.quote:Op maandag 13 november 2006 22:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach, ik kan het wel zien als een geintje. Het is wel op de grens, maar ze hebben nooit geprobeerd het Stephan in de schoenen te schuiven of om hem eruit te werken door dit incident.
Nieuwe bewoner, opdracht ivm "Wilma?quote:Op maandag 13 november 2006 22:29 schreef happyme28 het volgende:
Spannend... zijn het de contactpunten, nena en natasia of Eveline of heeeeeel wat anders
Natasia is ook verdacht stil...quote:Op maandag 13 november 2006 22:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena vindt dit niet leuk...Toch iets over Eveline?
* Proost *quote:Op maandag 13 november 2006 22:37 schreef Myriam1978 het volgende:
"Ik wens jullie het slechtste toe!"![]()
Verlinken ze dus wel indirect de bewoners omdat er al punten in de schoenen van Stephan zijn gevondenquote:Op maandag 13 november 2006 22:41 schreef happyme28 het volgende:
Dat dacht ik op een of andere wel al. Ze verlinken niet de bewoners, maar zeggen dat Nicolaas ze heeft meegenomen.
Moet ook. Externe invloed moet zo veel mogelijk beperkt worden. Ook die van de redactie/quote:Op maandag 13 november 2006 22:41 schreef happyme28 het volgende:
Dat dacht ik op een of andere wel al. Ze verlinken niet de bewoners, maar zeggen dat Nicolaas ze heeft meegenomen.
Idd, die was echted pissed off op Talpa!!! Ze zijn hem nog geld schuldig!quote:Op maandag 13 november 2006 22:46 schreef Fikkert het volgende:
ben benieuwd hoeveel nicolaas hiermee heeft verdient,.. dit doet ie echt niet voor niks
Leuk spelletje toch? Ik vind het wel grappig dit.quote:Op maandag 13 november 2006 23:20 schreef elsie het volgende:
Bart liegt hier nu echt zeg ...en Stephan zei vanmiddag nog als je Bart z'n woord hebt dan heb je die echt...dus die denkt nu echt dat het niet Bart is volgens mij die er mee te maken heeft ...foei foei Bartje
Die man schaamt zich voor die Debbie lijkt het wel.quote:Op maandag 13 november 2006 22:56 schreef camerondiaz het volgende:
Zijn brief naar Debby is onderweg en daar had hij in gevraagd om opheldering over de contactpunten.
Wilma van niveauquote:Op maandag 13 november 2006 23:25 schreef avonne het volgende:
Bart vindt het programma afglijden "ik ben blij dat er nog iemand van niveau hier wil logeren, ook al is het werktechnisch"
(Wilma van de Privé)
"... anders hadden we niet eens meer een paardenmeisje gehad"
(tja, dat is nu blijkbaar zijn enige referentiepunt)
ik ook hoorquote:Op maandag 13 november 2006 23:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Leuk spelletje toch? Ik vind het wel grappig dit.
kun je nagaan hoe Bart over de ontwikkelingen in het huis denktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |