Klopt. Bart vond het ook al vreemd volgens mij. Maar er is nog iets anders. Daar doen ze sinds gisteren al geheimzinnig over. Geen idee wat het is. Zal iets met de regie te maken hebben. Misschien een ultimatum of een afspraak of wat dan ook.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:57 schreef n1ek het volgende:
Normaal komt ze nooit op woensdag maar nu ineens komt ze wel / moet ze wel komen (savonds)
er is volgens mij idd iets met bellen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:08 schreef Day het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Bart geregeld heeft dat hij haar mag bellen, zonder dat dit voor de streamers te zien is.
Ja precies. Daar haalde ik het ook uit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:10 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
er is volgens mij idd iets met bellen.
Bart zei dat hij haar wel zou bellen, waarop Lesley antwoordde dat dat niet nodig was, want het maakte toch niet uit. Ze is er morgen toch. Bart zei toen dat dat wel verschil maakte, want "dat had hij haar gisteren toch uitgelegd".
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:08 schreef Day het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Bart geregeld heeft dat hij haar mag bellen, zonder dat dit voor de streamers te zien is.
weet jij hoe het wel zit dan? super geheimzinnig gesprek dat het wel een verschil is met als ze morgen komt of dat hij belt ik vatte er geen ** van als het niet is wat Day zeiquote:
Dat is juist mooiquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:25 schreef Rencho het volgende:
Bart is volgens mij totaal de weg kwijkt. Voor hem gaat alles om Lesley. Jammer !
Geen idee. Ik weet alleen dat het de bedoeling is van dit soort programma's dat het 'spel' zich vóór de camera's afspeelt en niet stiekum achter de schermen (dan heb je namenlijk geen programma....)quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:39 schreef n1ek het volgende:
[..]
weet jij hoe het wel zit dan? super geheimzinnig gesprek dat het wel een verschil is met als ze morgen komt of dat hij belt ik vatte er geen ** van als het niet is wat Day zei
* Tamaartje komt even binnen vallenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef Oddy het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet alleen dat het de bedoeling is van dit soort programma's dat het 'spel' zich vóór de camera's afspeelt en niet stiekum achter de schermen (dan heb je namenlijk geen programma....)
dat snap ik maar Natasia is ook regelmatig in bescherming genomen door een streamlock of iets dus het zou wel kunnen om ff alle onduidelijkheid uit de wereld te helpenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef Oddy het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet alleen dat het de bedoeling is van dit soort programma's dat het 'spel' zich vóór de camera's afspeelt en niet stiekum achter de schermen (dan heb je namenlijk geen programma....)
Ben jij toevallig de Oddy die moderator was van het Hotel BB Forum op de Talpa site?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef Oddy het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook jammer. Hij was juist degene die in het huis (oh nee, de villa) de boel nog engiszins aan het schijten kon brengen. Nu bemoeit hij zich alleen nog met die Lesley. Wat boeit mij zo'n romance ....quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:25 schreef Rencho het volgende:
Bart is volgens mij totaal de weg kwijkt. Voor hem gaat alles om Lesley. Jammer !
ook omdat Lesley gezegd heeft dat ze niet alles mag zeggen, dat snappen ze wel van elkaar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:48 schreef Oddy het volgende:
Bart en Lesley moeten zo nodig verliefd worden met 113 camera's op hun snuffert. Voor hun lastig, voor ons leuk om naar te kijken![]()
Af en toe l*llen ze zó vaag dat ze volgens mij elkaar niet eens begrijpen![]()
Ja natuurlijk, maar het was zeker geheimzinnig.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef Oddy het volgende:
[..]
Ze komt weer uit het ziekenhuis vandaag en is niet geopereerd vannacht. Dus alles lijkt goed te zijn.quote:
Oh dat klinkt wel beterquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze komt weer uit het ziekenhuis vandaag en is niet geopereerd vannacht. Dus alles lijkt goed te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |