Underdogs zijn geen verliezers, slechts klein. Ik overdrijf misschien een beetje, er spelen natuurlijk veel meer zaken, maar ik denk dat de peilingen een heel grote invloed hebben, waardoor ze in plaats van indicatie motivatie worden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:18 schreef sigme het volgende:
Hoe verklaar je dan het underdog-effect?
Wat mij betreft doen ze hier ook aan een peil-verbod.quote:In veel landen geldt trouwens een peil-verbod, ik meen gewoonlijk zoiets als de twee weken voorafgaand aan de verkiezing. Wat mij betreft kan de Hond het hele jaar gemuilkorfd worden, dus elke week lijkt me winst.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:18 schreef sigme het volgende:
Hoe verklaar je dan het underdog-effect?
In veel landen geldt trouwens een peil-verbod, ik meen gewoonlijk zoiets als de twee weken voorafgaand aan de verkiezing. Wat mij betreft kan de Hond het hele jaar gemuilkorfd worden, dus elke week lijkt me winst.
Gelukkig heb ik wel borstomvang, lengte en kookvaardigheden.quote:HILVERSUM (ANP) - Alle stereotypen ten spijt spelen zaken als borstomvang, lengte en kookvaardigheden van een vrouw voor de meeste mannen geen rol bij het samenstellen van een 'afknapperlijst'.
Vrouwen maakt het op hun beurt weinig uit of een man krenterig of kaal is, foute kleding draagt of geen werk heeft.
Ruim een derde van zowel de mannen als de vrouwen zegt best een tijdje in de huid van het andere geslacht te willen kruipen. Veel vrouwen zouden vooral willen ervaren hoe het is om staand te plassen.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:35 schreef tvlxd het volgende:
Voor mij maakt het toch allemaal niet meer uit.
Veel vorige levens gehad...quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:41 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je bent te jong om stoicijns te zijn.
oh ja?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel borstomvang, lengte en kookvaardigheden.
Het valt niet te rijmen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:37 schreef Autodidact het volgende:
Maar de ijskappen zijn wel groter geworden hè.
Indigo, toch?quote:
ze is nog 20 jaren oud, ze kan nog doorgroeien dusquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:46 schreef tvlxd het volgende:
Afknapper, ja.
En over nog eens twintig jaar kan ze niet meer lopen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:50 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ze is nog 20 jaren oud, ze kan nog doorgroeien dus
schuld van de verzorgingsstaatquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:50 schreef tvlxd het volgende:
[..]
En over nog eens twintig jaar kan ze niet meer lopen.
O. Ben je dan bezig met het verwerven van eeuwige rust door dankzij vorige levens nu tot volmaakt stoïcisme te komen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:48 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik weet niet of vorige levens daar ook bij horen.
Ongelooflijk. Als het -10 graden is en de temperatuur stijgt met twee graden, dan zal er weinig smelten, maar het gebied waar de temperatuur onder nul is, krimpt natuurlijk wel. Op de een of andere manier is dat een nogal lastig concept om uit te leggen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:37 schreef Autodidact het volgende:
Maar de ijskappen zijn wel groter geworden hè.
Eh, ik ben echt niet in dat Indigo, hoor,quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:53 schreef sigme het volgende:
[..]
O. Ben je dan bezig met het verwerven van eeuwige rust door dankzij vorige levens nu tot volmaakt stoïcisme te komen?
Horoscopen, daar doe ik ook niet aan, maar ik ben wel een weegschaal.quote:Is deze maand wel een goede maand daarvoor volgens je horoscoop?
Je bent zeker een extreme weegschaal, die af en toe een kilootje verplaatst.
Die grosse frau ook.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:54 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Als het -10 graden is en de temperatuur stijgt met twee graden, dan zal er weinig smelten, maar het gebied waar de temperatuur onder nul is, krimpt natuurlijk wel. Op de een of andere manier is dat een nogal lastig concept om uit te leggen.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:55 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Eh, ik ben echt niet in dat Indigo, hoor,.
[..]
Horoscopen, daar doe ik ook niet aan, maar ik ben wel een weegschaal.
21 oktober. 'k Vind die datum er erg mooi uitzien.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:58 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat kan geen toeval zijn! Ik ben paranormaal begaafd!
Indigo / nieuwetijds kinderen / HSPquote:Ik weet niks van Indigospul, jij kwam er een keer mee, toen was ik nog net zo snugger te bedenken dat dat vast niet op de kleurstof van spijkerbroeken sloeg.
quote:A tale of two covers: Time's '94 postelection cover touted "G.O.P. Stampede," '06 cover asserts "the center is the new place to be"
The November 21, 1994, edition of Time magazine -- published following that year's congressional elections, in which Republicans gained control of the House of Representatives and the Senate -- featured the headline "G.O.P. Stampede: A Special Report" on the cover, and featured a graphic of an elephant trampling a donkey.
The November 20 edition of Time -- published following the 2006 congressional elections, in which Democrats gained control of the House of Representatives and the Senate -- features the headline "Special Report: The Midterms," and features as the cover story "Why the center is the new place to be," by columnist Joe Klein, with a graphic of a Venn diagram.
staand plassen is overrated.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel borstomvang, lengte en kookvaardigheden.
Eh?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:02 schreef problematiQue het volgende:
[..]
staand plassen is overrated.
21 is mooiquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:00 schreef tvlxd het volgende:
[..]
21 oktober. 'k Vind die datum er erg mooi uitzien.
Dat wil ik toch helemaal niet wetenquote:
zo veel!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:05 schreef sigme het volgende:
Dat wil ik toch helemaal niet weten. Het is erg genoeg dat 95% van de mensen meent dat horoscopen iets zinnigs bevatten.
Ik heb wel eens een mevrouw gezien die dat staande deed.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:02 schreef problematiQue het volgende:
[..]
staand plassen is overrated.
sure thing.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een mevrouw gezien die dat staande deed.
Maar het lijkt me niet opwegen tegen lengte, borstomvang en kookvaardigheden.
Dankquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:06 schreef tvlxd het volgende:
Dus je was eergisteren jarig, sigme. Gefeliciteerd met je vierentwintigste verjaardag...
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank.
En tel daar tien jaar bij, druif.
was je jarig? dan alsnog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:05 schreef sigme het volgende:
[..]
21 is mooi. Ik ben het omgekeerde, en een maandje later.
.........
Uiteraard was ik ooit jarigquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
was je jarig? dan alsnog gefeliciteerd!![]()
oh jee, komt die midlife crisis!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Uiteraard was ik ooit jarig. Je mag me altijd feliciteren hoor, als je er zin in hebt. Eigelijk doe ik niet erg aan verjaardagding. Gedoe allemaal.
Ja, idd. Merkwaardig, eerst kijk je uit naar eindelijk dertien te zijn, vervolgens als je twintig wordt ben je blij die vervelende tien kwijt te zijn, maar daarna slaat het om, en wil je die twintig eigenlijk niet meer kwijt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Uiteraard was ik ooit jarig. Je mag me altijd feliciteren hoor, als je er zin in hebt. Eigelijk doe ik niet erg aan verjaardagding. Gedoe allemaal.
Sigme zit al in haar midlife-crisis. Ik bedoel, welke vrouw van in de dertig verzint het nu om schapen te gaan houden?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:26 schreef problematiQue het volgende:
[..]
oh jee, komt die midlife crisis!
quote:For Evangelicals, Supporting Israel Is ‘God’s Foreign Policy
WASHINGTON, Nov. 13 — As Israeli bombs fell on Lebanon for a second week last July, the Rev. John Hagee of San Antonio arrived in Washington with 3,500 evangelicals for the first annual conference of his newly founded organization, Christians United For Israel.
At a dinner addressed by the Israeli ambassador, a handful of Republican senators and the chairman of the Republican Party, Mr. Hagee read greetings from President Bush and Prime Minister Ehud Olmert of Israel and dispatched the crowd with a message for their representatives in Congress. Tell them “to let Israel do their job” of destroying the Lebanese militia, Hezbollah, Mr. Hagee said.
He called the conflict “a battle between good and evil” and said support for Israel was “God’s foreign policy.”
obviously we don’t want Iran to have nuclear weapons and I don’t know if they’re developing them, but if they’re not developing them, they’re crazyquote:
Rouvoet viel een beetje tegen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:40 schreef Autodidact het volgende:
Maar om het weer over politiek te hebben, Pechtold was gisteren voor mij onverwachts op scherp....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |