Is dit een doodverwensing du_ke?quote:Gewoon omdat hij eigenlijk het liefste elke trein zou knuffelen, MrX.1982
Neehoor Je hoeft neit persé op het spoor te staan om die trein te knuffelen.quote:
Ze heeft een Nederlandse schoonzoon meen ik.quote:Op maandag 13 november 2006 23:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik zie het. Pelosi is overigens de grootste nachtmerrie voor rechts sinds Karl Marx en zijn kompaan Engels.
Treinen koppen of knuffelen er is inderdaad een verschilquote:Op maandag 13 november 2006 23:16 schreef du_ke het volgende:
Neehoor Je hoeft neit persé op het spoor te staan om die trein te knuffelen.
Ze is vrouw.quote:Op maandag 13 november 2006 23:19 schreef tvlxd het volgende:
Wat is er nou concreet zo erg aan Pelosi?
Juist en ik moet toch wat invullenquote:Op maandag 13 november 2006 23:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Treinen koppen of knuffelen er is inderdaad een verschil.
Michiel Vos?quote:Op maandag 13 november 2006 23:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze heeft een Nederlandse schoonzoon meen ik.
Hm... Thieme of foetus in foetu... lastige keuze.quote:Op maandag 13 november 2006 23:20 schreef Apropos het volgende:
Thieme op 1.
Geen flauw benul was vorige week in de uitzending van pauw en witteman.quote:
Het is nogal een lijstquote:Op maandag 13 november 2006 23:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Bezint eer gij begint.
Vreselijk.quote:Op maandag 13 november 2006 23:23 schreef MrX1982 het volgende:
Dan ga ik maar even een nieuwe aflevering van Family Guy kijken.
Het is Michiel Vos. Op maandag zit hij altijd in de uitzending van Ruud de Wild met het laatste nieuws uit Amerika. Je kunt slechtere schoonmoeders hebbenquote:Op maandag 13 november 2006 23:23 schreef du_ke het volgende:
Geen flauw benul was vorige week in de uitzending van pauw en witteman.
Family Guy is super geinig mja smaken verschillen Erica Terpstra genomineerdequote:Op maandag 13 november 2006 23:25 schreef Apropos het volgende:
Vreselijk.
Of aan de deur.quote:Op maandag 13 november 2006 23:26 schreef tvlxd het volgende:
Elke keer als ik Verdonk hoor, dan krijg ik zo'n gevoel als wanneer iemand met zijn nagels over een schoolbord krast.
Je zou Family Guy kunnen vergelijken met South Park.quote:Op maandag 13 november 2006 23:28 schreef Apropos het volgende:
Het is bij vlagen grappig, dat is waar, Koekoek.
Nee, beter getekend en grappiger. Met South Park valt niet zo heel veel te vergelijken, gelukkig.quote:Op maandag 13 november 2006 23:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je zou Family Guy kunnen vergelijken met South Park.
quote:Op maandag 13 november 2006 23:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je zou Family Guy kunnen vergelijken met South Park.
weer dat duivelse GroenLinksquote:Op maandag 13 november 2006 21:22 schreef Drugshond het volgende:
http://www.rkk.nl/
- De Levensbeschouwelijke Kieswijzer -
Ik kom uit op VVD en PVDA beide 18 %
I will return before you can say `antidisestablishmentarianism'.quote:Op maandag 13 november 2006 23:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
South Park is uniek in zijn soort. Ik dank God, Allah en de vier windstreken hiervoor.
Ja, de afleveringen van Family Guy zijn vaak tamelijk willekeurig samengesteld. Het is ook vrij statisch. Maar als het slaagt, overtreft het SouthPark wel.quote:Op maandag 13 november 2006 23:57 schreef sizzler het volgende:
Family Guy heeft meer niet-geslaagde grappen dan Southpark. SP gaat ook verder en er zit meer verhaal in. FG is meer een soort Naked Gun of HotShots waarbij gewoon zoveel mogelijk grappen worden gemaakt waarvan er vast wel een paar aanslaan. De parodiën van FG zijn wel weer leuker en origineler.
Ik vind SP altijd heel sterk omdat het vaak een diepere politieke laag heeft. De aflevering over die vrouw (de naam ben ik alweer vergeten) die kunstmatig in leven werd gehouden vond ik echt heel sterk met 'If I ever get into a comatose state please don't show me on national television'. En zo hebben ze wel meer afleveringen waarbij ze subtiel de neus van de kijker op de feiten drukken die er echt toe doen, maar die we even waren vergeten. Er zitten zwakke afleveringen tussen die het niveau van onderbroeken lol nog maar net ontstijgen, maar er zitten ook ware kunststukjes aan politiek geengageerde TV tussen.quote:Op maandag 13 november 2006 23:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Er zijn overigens wel 2 grappige afleveringen. 1 daarvan is aflevering 5 waarin Cartman in een Adolf Hitler-kostuum op school komt en zombies South Park overspoelen. De tweede aflevering met glimlachmomenten is een kerstaflevering waarin de schattige dieren van het woud Satan oproepen en een leeuw een abortus uitvoert op Stan die de gastheer van de anti-Christ is. Voor de rest is het allemaal even grappig als Geer en Goor en hun Gay-avonturen.
Amen to that.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, de afleveringen van Family Guy zijn vaak tamelijk willekeurig samengesteld. Het is ook vrij statisch. Maar als het slaagt, overtreft het SouthPark wel.
Hoe dan ook, Futurama maakt ze allebei af.
Zeker!quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:02 schreef MrX1982 het volgende:
South Park en Family Guy kenmerken zich beide toch doordat ze de Amerikaanse samenleving in al haar facetten belachelijk maken danwel op de hak nemen.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:04 schreef problematiQue het volgende:
......... onderbroeken lol ..........
of http://slashdot.org/article.pl?sid=06/11/13/1133244&from=rssquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:27 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://blogs.zdnet.com/Google/?p=387
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |