Neger zijn is een religie, dat kan geen racisme zijnquote:
Als ji jwilt geloven dat een jaar besluiteloosheid dit land geen kwaad heeft gedaan moet je dat vooral doen. Past als een ware Fortuynist uiteraard prima in je religiequote:Op maandag 13 november 2006 15:35 schreef Napalm het volgende:
Freud zou julie anale fixatie op negers hoogst verdacht vinden en ik ben het met hem eens.
[..]
Noem eens iets dat vertraagd is door de val van Balk I? Begrotingen, de hele mikmak was prima op tijd.
[..]
Ah, verkiezingen maar afschaffen. Overigens zie ik graag een lijstje van welke partijen de meeste wachtgelders hebben.
Ik zal kijken of ik 'm na kan maken.quote:Op maandag 13 november 2006 13:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat 'ie eerst aanstootgevender was.
1) was het kabinet een jaar lang demissionair?quote:Op maandag 13 november 2006 15:40 schreef du_ke het volgende:
Als ji jwilt geloven dat een jaar besluiteloosheid dit land geen kwaad heeft gedaan moet je dat vooral doen. Past als een ware Fortuynist uiteraard prima in je religie.
quote:
Nederland zakt op ranglijst voor klimaatbeleid
(Novum) - Nederland is in twee jaar tijd van de 15e naar de 29e plaats gezakt op de landenranglijst voor klimaatprestaties. Dat meldt de Stichting Natuur en Milieu. Deze lijst is maandag gepresenteerd op een klimaatconferentie in de Keniaanse hoofdstad Nairobi.
Voor de Stichting Natuur en Milieu komt de lage klassering van Nederland niet onverwacht. Het kabinet zou bijna niets hebben gedaan aan energiebesparing en verschillende subsidies op duurzame energie abrupt hebben stopgezet.
De internationale ranglijst voor klimaatprestaties is gebaseerd op de trend in de CO2-uitstoot van de afgelopen acht jaar en op de absolute uitstoot van broeikasgassen op dit moment. Daarnaast is gekeken naar het per land gevoerde klimaatbeleid en naar de bijdrage die landen leveren aan het internationale beleid. Hiervoor zijn gegevens gebruikt van het Internationale Energie Agentschap. De ranglijst wordt aangevoerd door Zweden en Denemarken.
De lage klassering van Nederland is volgens Natuur en Milieu voor een groot deel terug te voeren op het beleid van de afgelopen jaren. Zo stemde de Tweede Kamer twee weken geleden nog in met het versoepelen van het emissiehandelssysteem. Daarmee werd één van de meest kansrijke instrumenten om iets te doen aan het klimaatprobleem om zeep geholpen, stelt de milieuorganisatie. Nederland zou ook al jaren Europese afspraken voor energiebesparing in de woningbouw negeren.
De ranglijst is een initiatief van onder meer het Climate Action Network. Dat is een koepel van milieuorganisaties waaronder de Stichting Natuur en Milieu.
Tussen de val van Kok2 (16 april 2002) en de installatie van Balkenende 2 (op 27 mei 2003 ) zat ruim een jaarquote:Op maandag 13 november 2006 15:49 schreef Napalm het volgende:
[..]
1) was het kabinet een jaar lang demissionair?
Nee
Daarom kan het nog wel een beste klap geld kosten.quote:2) Heeft een kabinet echt zoveel directe invloed?
Nee
Volgens Parlement.com zijn er door Balkenende 1 3 wetjes ingevoerd.quote:3) Kan je voorbeelden geven die jouw vertragingsstelling ondersteunen?
Nee
Nou dan?
Vooruit. Dan nog ga je ervan uit dat ze niks hebben gedaan in die periode.quote:Op maandag 13 november 2006 16:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tussen de val van Kok2 (16 april 2002) en de installatie van Balkenende 2 (op 27 mei 2003 ) zat ruim een jaar. Die 90 dagen dat B1 het vol gehouden heeft tellen ook niet echt me.
Heel slecht voorbeeld. Dit is een teken dat Kok II geen ene hol gedaan heeft.quote:Op maandag 13 november 2006 16:02 schreef du_ke het volgende:
Volgens Parlement.com zijn er door Balkenende 1 3 wetjes ingevoerd.
Dat niet maar minder dan wat er had gekund en gemoeten.quote:Op maandag 13 november 2006 16:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
Vooruit. Dan nog ga je ervan uit dat ze niks hebben gedaan in die periode.
[..]
Ja dus 3 wetten ingevoerd die waren voorbereid maar zelf nog minder invoeren.quote:Heel slecht voorbeeld. Dit is een teken dat Kok II geen ene hol gedaan heeft.
Wetten bedenken, voorbereiden en invoeren kosten jaren in dit land.
Krek!quote:Op maandag 13 november 2006 15:47 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik 'm na kan maken.
de OPEC vindt van nietquote:Op maandag 13 november 2006 15:04 schreef Napalm het volgende:
het gaat toch rechtstreeks in tegen het idee van een vrije marktwerking. vraag en aanbod horen in evenwicht te zijn.
Nu nog de 3 enen!quote:Op maandag 13 november 2006 16:35 schreef tvlxd het volgende:
Deze is zeker dreigender.
WFL op z'n achterste poten...zucht...ik maak maandagen altijd zelf gezellig.quote:Op maandag 13 november 2006 16:58 schreef Reya het volgende:
-laat maar -
Ik ken enkele betrokkenen persoonlijk, dus ik ga me er voor de rest maar buiten houdenquote:Op maandag 13 november 2006 17:01 schreef Autodidact het volgende:
[..]
WFL op z'n achterste poten...zucht...ik maak maandagen altijd zelf gezellig.
Der klugere gibt nach ....quote:Op maandag 13 november 2006 17:03 schreef Autodidact het volgende:
Ik ook denk ik, uit WFL that is.
'T is ook allemaal niet persoonlijk bedoeld, Alicey is zeker aardig, en Triggershot volgens mij ook, maar de L heeft WFL helemaal ondergedompeld, en dat zal met Triggershot er niet beter op worden. Ik zag nog een reactie van Thabit, die roept ook al tijden dat de L losgekoppeld moet worden, en terecht mijns inziens. Als je enige ambitie hebt zou je als mod zo'n subforum graag een forum willen maken met dezelfde statuur als Tweakers dat voor IT-ers heeft.quote:Op maandag 13 november 2006 17:07 schreef Reya het volgende:
Hmmm, ik ben een W-er die erg geinteresseerd is in L, maar de meeste L-topics draaien uit op offtopic schelden of een welles-nietes -'discussie', dus ik kom niet erg vaak meer buiten de LFC
Overigens zou ik het jammer vinden als je niet meer in WFL zou komen. Een andere moderator maakt uiteindelijk niet zoveel verschil![]()
Dat ligt aan de users zelf, niet aan de moderators.quote:Op maandag 13 november 2006 17:43 schreef Godslasteraar het volgende:
wfL
L-topics kunnen erg leuk zijn, maar het is in de huidige situatie niet echt geweldig, alhoewel dat de moderators niet echt toe te schrijven valt. Een echt wetenschapsforum valt waarschijnlijk binnen FOK! niet te bereiken, simpelweg omdat er maar weinig mensen op FOK! zitten die serieus met wetenschap bezig zijn. Ik denk dat het huidige WFL vanwege die reden het beste reele alternatief binnen FOK! is.quote:Op maandag 13 november 2006 17:39 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
'T is ook allemaal niet persoonlijk bedoeld, Alicey is zeker aardig, en Triggershot volgens mij ook, maar de L heeft WFL helemaal ondergedompeld, en dat zal met Triggershot er niet beter op worden. Ik zag nog een reactie van Thabit, die roept ook al tijden dat de L losgekoppeld moet worden, en terecht mijns inziens. Als je enige ambitie hebt zou je als mod zo'n subforum graag een forum willen maken met dezelfde statuur als Tweakers dat voor IT-ers heeft.
Het zal er vermoedelijk niet van komen
mja, kijk, wetenschap is natuurlijk vrij exclusief, probeer maar eens een van Thabits wiskunde topics te volgen. En zo'n puur wetenschap subforumpje zal ook wel klein en vrij exclusief zijn, maar ik denk dat als je de L afsplitst de som van de twee nieuwe subforums groter is dan nu WFL. En ik weet zeker dat het aantal users van een WF-forum zal groeiens als de L z'n eigen stekkie heeft gekregen.quote:Op maandag 13 november 2006 17:44 schreef Reya het volgende:
[..]
L-topics kunnen erg leuk zijn, maar het is in de huidige situatie niet echt geweldig, alhoewel dat de moderators niet echt toe te schrijven valt. Een echt wetenschapsforum valt waarschijnlijk binnen FOK! niet te bereiken, simpelweg omdat er maar weinig mensen op FOK! zitten die serieus met wetenschap bezig zijn. Ik denk dat het huidige WFL vanwege die reden het beste reele alternatief binnen FOK! is.
de moderators, en de opzet van het forum, bieden ruimte voor een dergelijke overwoekering. Op een gegeven moment haken ook de laatste WF-ers af, en blijft er alleen nog maar L over.quote:Op maandag 13 november 2006 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de users zelf, niet aan de moderators.
Als ex-mod weet ik hoe klein de macht van een moderator is. Je vermoedens zijn dan ook echt nergens op gebaseerd. Het zijn veelal de users die ervoor zorgen dat een topic loopt of niet loopt. Het enige wat een mod kan doen, is achterlijke reacties verwijderen en topics zo dus begeleiden. Daarnaast mogen ze zelf hun eigen mening posten. Een moderator bepaald niet de onderwerpen en thema's.quote:Op maandag 13 november 2006 18:05 schreef Godslasteraar het volgende:
de moderators, en de opzet van het forum, bieden ruimte voor een dergelijke overwoekering. Op een gegeven moment haken ook de laatste WF-ers af, en blijft er alleen nog maar L over.
Daarbij, ik vermoed ook dat zowel Alicey als Triggershot e.a. graag de levensbeschouwing koppelen aan wetenschap en filosofie om zo de levensbeschouwelijke onderwerpen van een zekere mate van "wetenschappelijke" respectabiliteit te voorzien, en dus ook ten koste van wetenschap en filosofie. Geen vruchtbare bodem voor discussies, topics over wetenschappelijke en filosofische onderwerpen.
Nou ja, ik had een topicje geopend ""hoeveel mensen heeft God vermoord?", die zoals Autodidact voorspelde idd door Alicy gesloten werd toen ze die topic opmerkte. Dat een dergelijke titel en onderwerp bij gelovigen en aluminium hoeden dragers in het verkeerde keelgat schiet is duidelijk (dat vind ik natuurlijk ook leuk en daarom doe ik het ook), maar desalnietemin is de vraag zeer terecht, en ook nog eens actueel. En toch dicht. Ik heb zelfs een sterk vermoeden dat jij, was je de verantwoordelijke mod geweest, die topic niet gesloten had (na je uiteraard eerst geweldig geirriteerd te hebbenquote:Op maandag 13 november 2006 18:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ex-mod weet ik hoe klein de macht van een moderator is. Je vermoedens zijn dan ook echt nergens op gebaseerd. Het zijn veelal de users die ervoor zorgen dat een topic loopt of niet loopt. Het enige wat een mod kan doen, is achterlijke reacties verwijderen en topics zo dus begeleiden. Daarnaast mogen ze zelf hun eigen mening posten. Een moderator bepaald niet de onderwerpen en thema's.
De gemiddelde temperatuur was achthonderd jaar geleden hoger? Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
En? Die waren er 400 jaar geleden ook al, gemiddelde temperatuur was 800 jaar geleden ook hoger.
Waar haal je dat vandaan?quote:Ijshockeystick die Gore gebruikt in zijn filmpje is bewezen onzin.
Vrijwel niemand heeft het over "ontstaan", voor zover ik weet, slechts over "versterkt" en de overtuiging is inderdaad dat de mensheid het versterkt.quote:als deze al ontstaan is door menselijk toedoen.
Ik hoopte dat iemand anders het zou doen, maar dat zal niet gebeuren.quote:Op maandag 13 november 2006 18:54 schreef tvlxd het volgende:
Een molecuul, een atoom, een kern, toch?
Dat is ook mijn grote zorg, dat WFL verandert in een forum waar L dominant is. Maar hopelijk blijft er ruimte voor alle drie subonderwerpenquote:Op maandag 13 november 2006 18:30 schreef Godslasteraar het volgende:
Hoe dan ook, het zit'm idd in de users, en de users die afhaken wegens een overvloed aan esoterie en geneuzel.
"Het zou doen"? Opzoeken wat het was?quote:Op maandag 13 november 2006 18:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik hoopte dat iemand anders het zou doen, maar dat zal niet gebeuren.
Ik verwacht Daar gaat Fout Varken bij het afscheid van Bos.quote:Op maandag 13 november 2006 19:01 schreef Sidekick het volgende:
Ik verwacht binnen enkele weken Niet fout, wel links.
quote:Op maandag 13 november 2006 17:21 schreef MadMarco het volgende:
De toekomst van de mensheid: De Homo Obesitas
- Overgevoelig voor licht vanwege eeuwen lang achter beeldschermen zitten.
- Oorschelpen zijn niet nodig (soort gebruikte eeuwen lang in-ear headphones)
- Lichaamsbeweging is ongezond voor deze soort.
- Men bereikt volwassenheid bij kunnen aantonen 14e onderkin.
- Mondhygiëne was verspilling van World of Warcraft-speeltijd en werd dus afgeschaft.
Nee, èèn volk, èèn rijk, èèn leider.quote:Op maandag 13 november 2006 18:54 schreef tvlxd het volgende:
Een molecuul, een atoom, een kern, toch?
quote:Op maandag 13 november 2006 19:18 schreef sizzler het volgende:
[[url=http://fapomatic.com/thumbs/0646/waarom.jpg]afbeelding][/url]
Goede vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |