Dat ligt aan de users zelf, niet aan de moderators.quote:Op maandag 13 november 2006 17:43 schreef Godslasteraar het volgende:
wfL
L-topics kunnen erg leuk zijn, maar het is in de huidige situatie niet echt geweldig, alhoewel dat de moderators niet echt toe te schrijven valt. Een echt wetenschapsforum valt waarschijnlijk binnen FOK! niet te bereiken, simpelweg omdat er maar weinig mensen op FOK! zitten die serieus met wetenschap bezig zijn. Ik denk dat het huidige WFL vanwege die reden het beste reele alternatief binnen FOK! is.quote:Op maandag 13 november 2006 17:39 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
'T is ook allemaal niet persoonlijk bedoeld, Alicey is zeker aardig, en Triggershot volgens mij ook, maar de L heeft WFL helemaal ondergedompeld, en dat zal met Triggershot er niet beter op worden. Ik zag nog een reactie van Thabit, die roept ook al tijden dat de L losgekoppeld moet worden, en terecht mijns inziens. Als je enige ambitie hebt zou je als mod zo'n subforum graag een forum willen maken met dezelfde statuur als Tweakers dat voor IT-ers heeft.
Het zal er vermoedelijk niet van komen
mja, kijk, wetenschap is natuurlijk vrij exclusief, probeer maar eens een van Thabits wiskunde topics te volgen. En zo'n puur wetenschap subforumpje zal ook wel klein en vrij exclusief zijn, maar ik denk dat als je de L afsplitst de som van de twee nieuwe subforums groter is dan nu WFL. En ik weet zeker dat het aantal users van een WF-forum zal groeiens als de L z'n eigen stekkie heeft gekregen.quote:Op maandag 13 november 2006 17:44 schreef Reya het volgende:
[..]
L-topics kunnen erg leuk zijn, maar het is in de huidige situatie niet echt geweldig, alhoewel dat de moderators niet echt toe te schrijven valt. Een echt wetenschapsforum valt waarschijnlijk binnen FOK! niet te bereiken, simpelweg omdat er maar weinig mensen op FOK! zitten die serieus met wetenschap bezig zijn. Ik denk dat het huidige WFL vanwege die reden het beste reele alternatief binnen FOK! is.
de moderators, en de opzet van het forum, bieden ruimte voor een dergelijke overwoekering. Op een gegeven moment haken ook de laatste WF-ers af, en blijft er alleen nog maar L over.quote:Op maandag 13 november 2006 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de users zelf, niet aan de moderators.
Als ex-mod weet ik hoe klein de macht van een moderator is. Je vermoedens zijn dan ook echt nergens op gebaseerd. Het zijn veelal de users die ervoor zorgen dat een topic loopt of niet loopt. Het enige wat een mod kan doen, is achterlijke reacties verwijderen en topics zo dus begeleiden. Daarnaast mogen ze zelf hun eigen mening posten. Een moderator bepaald niet de onderwerpen en thema's.quote:Op maandag 13 november 2006 18:05 schreef Godslasteraar het volgende:
de moderators, en de opzet van het forum, bieden ruimte voor een dergelijke overwoekering. Op een gegeven moment haken ook de laatste WF-ers af, en blijft er alleen nog maar L over.
Daarbij, ik vermoed ook dat zowel Alicey als Triggershot e.a. graag de levensbeschouwing koppelen aan wetenschap en filosofie om zo de levensbeschouwelijke onderwerpen van een zekere mate van "wetenschappelijke" respectabiliteit te voorzien, en dus ook ten koste van wetenschap en filosofie. Geen vruchtbare bodem voor discussies, topics over wetenschappelijke en filosofische onderwerpen.
Nou ja, ik had een topicje geopend ""hoeveel mensen heeft God vermoord?", die zoals Autodidact voorspelde idd door Alicy gesloten werd toen ze die topic opmerkte. Dat een dergelijke titel en onderwerp bij gelovigen en aluminium hoeden dragers in het verkeerde keelgat schiet is duidelijk (dat vind ik natuurlijk ook leuk en daarom doe ik het ook), maar desalnietemin is de vraag zeer terecht, en ook nog eens actueel. En toch dicht. Ik heb zelfs een sterk vermoeden dat jij, was je de verantwoordelijke mod geweest, die topic niet gesloten had (na je uiteraard eerst geweldig geirriteerd te hebbenquote:Op maandag 13 november 2006 18:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ex-mod weet ik hoe klein de macht van een moderator is. Je vermoedens zijn dan ook echt nergens op gebaseerd. Het zijn veelal de users die ervoor zorgen dat een topic loopt of niet loopt. Het enige wat een mod kan doen, is achterlijke reacties verwijderen en topics zo dus begeleiden. Daarnaast mogen ze zelf hun eigen mening posten. Een moderator bepaald niet de onderwerpen en thema's.
De gemiddelde temperatuur was achthonderd jaar geleden hoger? Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
En? Die waren er 400 jaar geleden ook al, gemiddelde temperatuur was 800 jaar geleden ook hoger.
Waar haal je dat vandaan?quote:Ijshockeystick die Gore gebruikt in zijn filmpje is bewezen onzin.
Vrijwel niemand heeft het over "ontstaan", voor zover ik weet, slechts over "versterkt" en de overtuiging is inderdaad dat de mensheid het versterkt.quote:als deze al ontstaan is door menselijk toedoen.
Ik hoopte dat iemand anders het zou doen, maar dat zal niet gebeuren.quote:Op maandag 13 november 2006 18:54 schreef tvlxd het volgende:
Een molecuul, een atoom, een kern, toch?
Dat is ook mijn grote zorg, dat WFL verandert in een forum waar L dominant is. Maar hopelijk blijft er ruimte voor alle drie subonderwerpenquote:Op maandag 13 november 2006 18:30 schreef Godslasteraar het volgende:
Hoe dan ook, het zit'm idd in de users, en de users die afhaken wegens een overvloed aan esoterie en geneuzel.
"Het zou doen"? Opzoeken wat het was?quote:Op maandag 13 november 2006 18:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik hoopte dat iemand anders het zou doen, maar dat zal niet gebeuren.
Ik verwacht Daar gaat Fout Varken bij het afscheid van Bos.quote:Op maandag 13 november 2006 19:01 schreef Sidekick het volgende:
Ik verwacht binnen enkele weken Niet fout, wel links.
quote:Op maandag 13 november 2006 17:21 schreef MadMarco het volgende:
De toekomst van de mensheid: De Homo Obesitas
- Overgevoelig voor licht vanwege eeuwen lang achter beeldschermen zitten.
- Oorschelpen zijn niet nodig (soort gebruikte eeuwen lang in-ear headphones)
- Lichaamsbeweging is ongezond voor deze soort.
- Men bereikt volwassenheid bij kunnen aantonen 14e onderkin.
- Mondhygiëne was verspilling van World of Warcraft-speeltijd en werd dus afgeschaft.
Nee, èèn volk, èèn rijk, èèn leider.quote:Op maandag 13 november 2006 18:54 schreef tvlxd het volgende:
Een molecuul, een atoom, een kern, toch?
quote:Op maandag 13 november 2006 19:18 schreef sizzler het volgende:
[[url=http://fapomatic.com/thumbs/0646/waarom.jpg]afbeelding][/url]
Goede vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |