Verzin jij eens wat betersquote:Op zondag 12 november 2006 14:13 schreef PeRi het volgende:
Matig Fir3, matig.

En dan nog een spelfout maken ookquote:

Ok, ik vergeef het jequote:

static bepaalt wat jij in je eigen forum mag plaatsenquote:Op zondag 12 november 2006 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, dit is XFA. Anders worden de users chago volgens staticwant mijn American Idol topic mocht ook niet over

vind ik ookquote:Op zondag 12 november 2006 16:07 schreef BVO het volgende:
[..]
static bepaalt wat jij in je eigen forum mag plaatsen?
Je bent trouwens ook niet consequent met je FAQ: "Natuurlijk gaat het hier over X Factor Nederland, maar ook buitenlandse edities en oude Idols series mag je best bespreken."

Verschilt overal geloof ik. Rotterdam rijden de metro's wel gewone dienstregeling, maar bussen/trams/randstadrail rijdt niet tussen 10 of 11 ( ? ) uur en 17uur.quote:Op zondag 12 november 2006 16:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand hier hoe dat nou precies zit met de staking van het ov a.s woensdag?

Ik wist niet dat je ook nog GAM mod wasquote:Op zondag 12 november 2006 19:03 schreef Tain het volgende:
peri, schoon het wii topic is op van het onzinnige tv geneuzel

ik was er eerder dan peristillius.quote:Op zondag 12 november 2006 19:06 schreef Fir3fly het volgende:
PeRi, werk aan de winkel:
[..]
Ik wist niet dat je ook nog GAM mod was?

Sarcasme zit niet altijd i/d PI.quote:Op zondag 12 november 2006 16:07 schreef BVO het volgende:
[..]
static bepaalt wat jij in je eigen forum mag plaatsen?
Je bent trouwens ook niet consequent met je FAQ: "Natuurlijk gaat het hier over X Factor Nederland, maar ook buitenlandse edities en oude Idols series mag je best bespreken."

Ok, daar moet ik heenquote:Op zondag 12 november 2006 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Fuck, wat is The Departed een goede film maar wat is Leonardo GEIL in die film!

Ik ga hem ook zien, maar niet om die redenquote:Op zondag 12 november 2006 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Fuck, wat is The Departed een goede film maar wat is Leonardo GEIL in die film!

quote:

Nope, maar iedereen was op een verjaardagquote:Op zondag 12 november 2006 22:59 schreef BVO het volgende:
Woon je op jezelf dan CDP?

have funquote:Op maandag 13 november 2006 11:36 schreef Californian_dreamer het volgende:
thanx
ga nu mijn broertje naar mijn oma brengen, en dan naar school

ow ik had dit nog helemaal niet gelezen... Heel veel sterktequote:Op maandag 13 november 2006 01:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
pff, word een slapeloze nacht ben ik bang. ambulance is net weg gereden met mijn pa (had plotseling geen gevoel meer in zijn benen, veel rugpijn) en mijn ma is meegegaan, dus ik moet op passen.
ben een beetje stressy dus...

quote:Op maandag 13 november 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
Beste nieuwkomer 2006: SpecialGuest

Tja, eigenlijk niet echt eerlijk hequote:

Ohja en nu snel editten hč zodat ik voor lul sta?quote:Op maandag 13 november 2006 18:47 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, ik moet me echt inhouden om de volgende House aflevering niet te downloaden.
Geweldige serie.

Have fun!quote:

quote:Op maandag 13 november 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
Meest irritante user: Woellie

quote:

Ik kon mij echt zo aan haar ergeren he vorig jaarquote:

je was echt niet de enigequote:Op maandag 13 november 2006 21:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kon mij echt zo aan haar ergeren he vorig jaar! Maar ja, ik moest me inhouden

Wij pisten anders ook behoorlijk op jouw kots hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 21:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kon mij echt zo aan haar ergeren he vorig jaar! Maar ja, ik moest me inhouden

OMGquote:Op maandag 13 november 2006 22:00 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Wij pisten anders ook behoorlijk op jouw kots hoor..

I'm goooooooooooooooood.quote:Op maandag 13 november 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat ik dat nu pas zie.

Je bent gewoon een oldbiequote:Op maandag 13 november 2006 22:04 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
I'm goooooooooooooooood.
Hai..

Nja nouja, nu ze dr gebroed Beautifulllll Hope heeft genoemd, sta ik ook niet meer zo vierkant achter dr heur.quote:

Ook hoiquote:Op maandag 13 november 2006 22:04 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
I'm goooooooooooooooood.
Hai..

Ik heb m al wel gekochtquote:Op maandag 13 november 2006 18:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Great
The OC seizoen 3 NL heeft dus niet de extra's en de boxset is nu met allemaal losse doosjes ipv een uitvouwer.. dankuwel WB!

Is ze helemaal fok!-af dan?quote:Op maandag 13 november 2006 21:53 schreef Svensational het volgende:
[..]

Ik kreeg m vandaag binnen, maar tering Bol.com had geen lijst met details. Anders had ik wel de R1 gekochtquote:Op maandag 13 november 2006 22:45 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik heb m al wel gekocht, maar idd, niet veel extra's.
![]()

quote:Op maandag 13 november 2006 22:47 schreef BVO het volgende:
Ik zal morgen wel even een leuke OP in elkaar flansen, CDP.

Je kan m nog ruilen toch? Ik kan zelf geen R1 afspelen.quote:Op maandag 13 november 2006 22:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kreeg m vandaag binnen, maar tering Bol.com had geen lijst met details. Anders had ik wel de R1 gekocht

Niet bij Bol.com toch? Naja het zal wel. Lesje geleerd.quote:Op maandag 13 november 2006 22:50 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Je kan m nog ruilen toch? Ik kan zelf geen R1 afspelen.![]()

ja hoor kan wel.. hier zoquote:Op maandag 13 november 2006 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet bij Bol.com toch? Naja het zal wel. Lesje geleerd.

idd, maar goed niks aan te doen. K ga tv kijken en dan slapen, morgen tentamensquote:Op maandag 13 november 2006 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mwjah, al dat gedoe en heb geen CC dus buitenland bestellen is ook zo'n goed. Ik baal alleen dat ze voor de DERDE keer de Gag Reel er niet opzetten..

succes morgen, Ingequote:Op maandag 13 november 2006 22:58 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
idd, maar goed niks aan te doen. K ga tv kijken en dan slapen, morgen tentamens![]()
![]()

Niet in beeld tochquote:Op maandag 13 november 2006 23:03 schreef PeRi het volgende:
Ik zo de hele tijd bij Jensen kijken of ik CDP zie.

de "backing band" die fake spelen was te laat ofzo..quote:Op maandag 13 november 2006 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Zonder publiek? Waarom dat dan?.

quote:Op maandag 13 november 2006 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Of ze waren bang dat iemand zou horen dat ze zelf vals zingen?

quote:Op maandag 13 november 2006 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sugababes zingen alles behalve vals.
Heb wat mp3tjes als bewijs?

Warez aanbiedenquote:Op maandag 13 november 2006 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heb wat mp3tjes als bewijs?

Subtiel hequote:

quote:Op zondag 12 november 2006 16:21 schreef BVO het volgende:
Niet de Idols zelf, die hebben grotendeels hun eigen topic in MUZ.
Is dit topic er nou al?quote:Maar gewoon een "haal hier herinneringen op"-topic zeg maar, die richting. Was maar een ideetje, aangezien ik in vrijwel elk topic nog links naar Marescha, Raffa, of wie dan ook tegekom.

Ik hoop hetquote:

Beev is er mee bezig!quote:Op maandag 13 november 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..].
[..]
Is dit topic er nou al?

nog niet gezienquote:Op maandag 13 november 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..].
[..]
Is dit topic er nou al?

quote:

Ben benieuwd wie de Serge en de Ellengang van X Factor wordt.quote:Op maandag 13 november 2006 23:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
En toch is het leuk om je ergens aan te ergeren.

Oh ja, lees nu dit pas:quote:
Heb wel meer gemist zie ik nuquote:Op maandag 13 november 2006 22:47 schreef BVO het volgende:
Ik zal morgen wel even een leuke OP in elkaar flansen, CDP.

Neuh, Haaibaaike is nog leuk om te lezen, Woellie niet.quote:

Nee, geen toegevoegde waarde.quote:Op maandag 13 november 2006 23:34 schreef Svensational het volgende:
Gaan de mods dit jaar ook zo'n prachttopic in elkaar flansen?

Het zit diep, of nietquote:Op maandag 13 november 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, Haaibaaike is nog leuk om te lezen, Woellie niet.

Misschien ook maar een The Best of Woellie topic openen?quote:Op maandag 13 november 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]

Idd, Haaibaaike:quote:Op maandag 13 november 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]

Blijft onbegrijpelijk hoe ze die foto's zo lelijk hebben kunnen krijgen...quote:

OMG, CDP die een PI op een toffe manier gebruiktquote:Op maandag 13 november 2006 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, geen toegevoegde waarde.

Mwoah, valt mee hoorquote:

Ik heb wel enig talent.quote:Op maandag 13 november 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, CDP die een PI op een toffe manier gebruikt![]()
!

Duurt wel lang voor dat dat boven komt drijven dan.quote:

Goedquote:Op maandag 13 november 2006 23:37 schreef Svensational het volgende:
Hoe bevalt het sportposten eigenlijk, Ff?

Net een wijn, niet te pruimen aan het begin.quote:Op maandag 13 november 2006 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Duurt wel lang voor dat dat boven komt drijven dan.

omgquote:Op maandag 13 november 2006 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ellen #11: Totally Ellen (2) They just won't stop

Ik heb geëdit, je heet nu F3quote:Op maandag 13 november 2006 23:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Goed. Hoewel ik er niet zo veel tijd in steek als ik misschien zou willen
.

Nuongirl maakt echt veel nieuwsberichten, niet?quote:Op maandag 13 november 2006 23:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Goed. Hoewel ik er niet zo veel tijd in steek als ik misschien zou willen
.

quote:Op maandag 13 november 2006 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb geëdit, je heet nu F3.
Ik zie het zeker niet als een verplichting, gewoon leuk om iets bij te dragenquote:Ik vond het sportposten an sich altijd wel leuk, maar kon me er vaak niet toe zetten om een bericht te posten, begon het echt als een verplichting te zien, dus toen ben ik er maar mee gekapt. En omdat IDO teveel tijd in beslag nam. Ben nog een keer teruggekomen, maar na 2 weken was ik er alweer weg.

Dat is echt ongelovelijk ja, die is zo vaak bezig met Sportquote:Op maandag 13 november 2006 23:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nuongirl maakt echt veel nieuwsberichten, niet?.

Jep, zij is de motor van FOK!Sportquote:Op maandag 13 november 2006 23:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nuongirl maakt echt veel nieuwsberichten, niet?.

Anders wil ik het ook wel proberen, alleen kan het bij mij wat langer duren, omdat de ava's die ik maak soms niet lekker lopen in IE en ik ze dus steeds blijf aanpassen.quote:Op maandag 13 november 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Zeg F3, jij kunt toch van filmpjes bewegende ava's maken? Kun je niet voor mij van haar dat moment dat ze haar shirt naar beneden wilt doen, maar dat het omhoog floept ombouwen tot ava?

Ik gebruik geen IE, dus dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:02 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Anders wil ik het ook wel proberen, alleen kan het bij mij wat langer duren, omdat de ava's die ik maak soms niet lekker lopen in IE en ik ze dus steeds blijf aanpassen.![]()

Maar da's zo lullig tegenover de helft van de andere users.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik gebruik geen IE, dus dat maakt niet uit.

De volledige uitzending staat al wel online...quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
Oh wacht, dat stukje laten ze niet zien op xfactor.nl, dus dan kan het niet.

Ja, dat zeg ik. Als jij het wil, graag. Anders ben ik degene die minutenlang tegen dat mens aan moet kijken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil het wel proberen. Het zat toch gewoon in de uitzending?

Ik zal mn best doenquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:15 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Als jij het wil, graag. Anders ben ik degene die minutenlang tegen dat mens aan moet kijken.![]()

Ongeveer na 16 minuten in de uitzending.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:18 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk het wel, kan het me nog herinneren uit de uitzending.

Topquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:29 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is alles wat ik er zo snel van kon maken. Het is een beetje onduidelijk doordat haar buik () helemaal onderaan zit.
[afbeelding]

Viel bij mij wel meequote:Op dinsdag 14 november 2006 00:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Moeilijk hoor, keuzes maken voor de FOK!Awards.

quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:20 schreef SpecialGuest het volgende:
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: Svensational
Waardevolste aanwinst voor Fok!: Svensational
Meest crewinlikkende user: Svensational
De meest trouwe user: Svensational

quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:59 schreef Svensational het volgende:
Wat is dat toch met dat departed, iedereen heeft het erover.Maar tof dat je een date hebt
!

En die draait dus nu in de bios neem ik aanquote:
quote:

WAT NOU "quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
En die draait dus nu in de bios neem ik aan.
[..]

Geen idee, kennelijk.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
En die draait dus nu in de bios neem ik aan.

Da's al de 3e keer dat je dat doet... is er iets wat je me moet vertellen?quote:

Ja, dat je die ondertitel van MSN eens moet veranderen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's al de 3e keer dat je dat doet... is er iets wat je me moet vertellen?![]()

Nee. Miranda Priestly is tof.!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat je die ondertitel van MSN eens moet veranderen.
En dit was pas de tweede keer.

quote:Marriage is an important part of getting ahead. It lets people know you're not a homo. A married guy seems more stable. People see the ring, they think "at least somebody can stand the son of a bitch." Ladies see the ring, they know immediately that you must have some cash, and your cock must work.

quote:

Dat heb ik serieus nog nooit gehadquote:

http://www.deepdish.com/quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
Wie/wat is Deep Dish??

Joh, misschien ben ik drukquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.deepdish.com/
Moeilijk, hč, google.

Van oa het nummer Flashdance, toffe muziekquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
Wie/wat is Deep Dish??

Oh, dat kan natuurlijk.quote:

USE GOOGLE, wankerquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
Wie/wat is Deep Dish??

Dat plaatjequote:Op dinsdag 14 november 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
USE GOOGLE, wanker
[afbeelding]

Ja, ik zocht dat plaatje dus hequote:Op dinsdag 14 november 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Moeilijk, hč, google.

Het hier vragen kostte meer tijd dan het in te tikken op Googlequote:

Userfoto's #216 die is ietsjes recenterquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Van oa het nummer Flashdance, toffe muziek.

Deze stond toch open en ik zag dat hij bij s_s favorieten stondquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het hier vragen kostte meer tijd dan het in te tikken op Google!

Gelukkig maar zo'n 3 ŕ 4 maanden out of date.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Userfoto's #216 die is ietsjes recenter.

quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Userfoto's #216 die is ietsjes recenter.

4 alweerquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gelukkig maar zo'n 3 ŕ 4 maanden out of date.

Ja, fotoboek enzo.quote:

Jaja, dat zag ik wel, alleen het verband met wat s_s zei zag ik nietquote:

Ze zit in de nieuwe clip vanquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beev is niet lelijk voor een Hind fan

Noujaquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beev is niet lelijk voor een Hind fan

Ze word steeds meer een rap-sletjequote:Op dinsdag 14 november 2006 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zit in de nieuwe clip vanBrainpower
.

Lekker wisselend weerquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Donderdag wordt het 18 graden, bijna zomer dus.

Das de zomerkleur hequote:
Het ging over vlinders ofzo. Verliefdheid. Weet ik het. Stond zij ook in, heel verliefd te kijken naar die kneus.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze word steeds meer een rap-sletje?

Ik heb toen geantwoordquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:01 schreef BVO het volgende:
Ja, dat vroeg ik nog, maar je zei niks. Woon je nou op jezelf of wat?

Je wil een broetje. Geloof me, mijn broertje wil je niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook een broertje. Of een grote broer.

Het is gewoon een hele leuke film. Mooie cameravoering ook.quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:59 schreef Svensational het volgende:
Wat is dat toch met dat departed, iedereen heeft het erover.
She just needs to pull a Nelly Furtado, en dan komt alles weer goed.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze word steeds meer een rap-sletje?

Ik wil een lief broertje dat mij als grote voorbeeld zietquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je wil een broetje. Geloof me, mijn broertje wil je niet.

Die greppeldel ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Alice? Idols-Alice?

Stomme hork, ze verpestte Nelly Furtado ook al. Toen had ik al een hekel aan 'r.quote:

Ja, what are the odds? Gewoon mijn beide avatars, verenigd! Ik had het niet durven dromen. Ik viel al bijna flauw toen Justin over Martha begon, en nu komt ze gewoon echt!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
MarbleKijk je al uit naar Martha Stewart in Ugly Betty?

Ik vind het niet zo gek dat mensen niet meer met jou op de foto willenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik haat Alice grondig. Telkens als ik het toffe Stop van Girls Aloud hoor, moet ik aan die del denken.
"Nee sorry jongens kheb geen tijd voor foto's! Moet m'n trein halen!"
Wie staat er 1.5 uur later tegenover ons op het andere perron op H'sum Noord![]()
?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik MOET en zal deze serie op DVD hebben in september
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.

Excusé moi? Je denkt toch niet dat ik haar om een foto had gevraagd? Ik stond erbij en ik keek ernaarquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek dat mensen niet meer met jou op de foto willen!

Heb je haar nog haar trein doen missen ook. Schaam je.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik haat Alice grondig. Telkens als ik het toffe Stop van Girls Aloud hoor, moet ik aan die del denken.
"Nee sorry jongens kheb geen tijd voor foto's! Moet m'n trein halen!"
Wie staat er 1.5 uur later tegenover ons op het andere perron op H'sum Noord![]()
?

Treinen naar Utrecht gaan om .18 en .48 (ik weet het uit mn hoofdquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je haar nog haar trein doen missen ook. Schaam je.

quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Marble, it get's better!Ok, NU kun je me echt opdwijlen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik MOET en zal deze serie op DVD hebben in september,
,
!
Volgens mij kan Marc ook best goed musicalzingen. Hij heeft er iig wel de stem voor. Amanda ook wel denk ik. Maar hallo, ze MOETEN dan echt een manier verzinnen om WIlhelmina er ook naartoe te krijgen! Je gaat toch geen musical number doen en dan Vanessa Williams overslaan?My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.

Het is 19.17. Anderhalf uur later is het 20.47quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Treinen naar Utrecht gaan om .18 en .48 (ik weet het uit mn hoofd)
5 treinen missen?

In dat gat waar jij woont misschien, maar dit is de Randstad hč, elke tien minuten rijden er tussen de grote steden zowat treinen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is 19.17. Anderhalf uur later is het 20.47
19.18: Trein 1
19.48: Trein 2
20.18: Trein 3
20.48: Trein 4
In anderhalf uur kunnen er maar 3 treinen rijden, geen 5

CDP zegt zelf dat de treinen om 18 en 48 gaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
In dat gat waar jij woont misschien, maar dit is de Randstad hč, elke tien minuten rijden er tussen de grote steden zowat treinen.

laat me nou ff mn punt maken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
CDP zegt zelf dat de treinen om 18 en 48 gaan.

Laat mij nou ff laten zien dat sommige PABO-studenten wél kunnen rekenenquote:

Oh ik moet echt bij Mode gaan werken!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:32 schreef Marble het volgende:
Oh trouwens BVO, nofi, maar een driekwartsspijkerbroek kan anno 2006 echt niet meer hoor. So nineteen ninety-five, en toen was het eigenlijk al een no-go.

>>>>>>> LIF.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:32 schreef Marble het volgende:
Oh trouwens BVO, nofi, maar een driekwartsspijkerbroek kan anno 2006 echt niet meer hoor. So nineteen ninety-five, en toen was het eigenlijk al een no-go.

Ga je iPod frustraties ergens anders uitlevenquote:

* PeRi note zet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga je iPod frustraties ergens anders uitleven.

quote:

Niks mis met driekwartsspijkerbroekenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:32 schreef Marble het volgende:

Bwhahahaha, you'd wish.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
! Dat zou de teller op 2 zetten! (Toch?)

quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:38 schreef BVO het volgende:
geen geizcht

Gefrustreerde mod die je bent.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:42 schreef PeRi het volgende:
Wie opent de nieuwe? Ik niet.

Sorry, maar soms moet iemand gewoon even de Dyanne Beekman zijn. Het is voor je eigen bestwil.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:42 schreef BVO het volgende:
Nou moe.

Nou, niet overdrijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |