Maar da's zo lullig tegenover de helft van de andere users.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik gebruik geen IE, dus dat maakt niet uit.
De volledige uitzending staat al wel online...quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
Oh wacht, dat stukje laten ze niet zien op xfactor.nl, dus dan kan het niet.
Ja, dat zeg ik. Als jij het wil, graag. Anders ben ik degene die minutenlang tegen dat mens aan moet kijken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil het wel proberen. Het zat toch gewoon in de uitzending?
Ik zal mn best doenquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:15 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Als jij het wil, graag. Anders ben ik degene die minutenlang tegen dat mens aan moet kijken.![]()
Ongeveer na 16 minuten in de uitzending.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:18 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk het wel, kan het me nog herinneren uit de uitzending.
Topquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:29 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is alles wat ik er zo snel van kon maken. Het is een beetje onduidelijk doordat haar buik () helemaal onderaan zit.
[afbeelding]
Viel bij mij wel meequote:Op dinsdag 14 november 2006 00:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Moeilijk hoor, keuzes maken voor de FOK!Awards.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:20 schreef SpecialGuest het volgende:
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: Svensational
Waardevolste aanwinst voor Fok!: Svensational
Meest crewinlikkende user: Svensational
De meest trouwe user: Svensational
quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:59 schreef Svensational het volgende:
Wat is dat toch met dat departed, iedereen heeft het erover.Maar tof dat je een date hebt
!
En die draait dus nu in de bios neem ik aanquote:
quote:
WAT NOU "quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
En die draait dus nu in de bios neem ik aan.
[..]
Geen idee, kennelijk.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
En die draait dus nu in de bios neem ik aan.
Da's al de 3e keer dat je dat doet... is er iets wat je me moet vertellen?quote:
Ja, dat je die ondertitel van MSN eens moet veranderen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's al de 3e keer dat je dat doet... is er iets wat je me moet vertellen?![]()
Nee. Miranda Priestly is tof.!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat je die ondertitel van MSN eens moet veranderen.
En dit was pas de tweede keer.
quote:Marriage is an important part of getting ahead. It lets people know you're not a homo. A married guy seems more stable. People see the ring, they think "at least somebody can stand the son of a bitch." Ladies see the ring, they know immediately that you must have some cash, and your cock must work.
quote:
Dat heb ik serieus nog nooit gehadquote:
http://www.deepdish.com/quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
Wie/wat is Deep Dish??
Joh, misschien ben ik drukquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.deepdish.com/
Moeilijk, hè, google.
Van oa het nummer Flashdance, toffe muziekquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
Wie/wat is Deep Dish??
Oh, dat kan natuurlijk.quote:
USE GOOGLE, wankerquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
Wie/wat is Deep Dish??
Dat plaatjequote:Op dinsdag 14 november 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
USE GOOGLE, wanker
[afbeelding]
Ja, ik zocht dat plaatje dus hequote:Op dinsdag 14 november 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Moeilijk, hè, google.
Het hier vragen kostte meer tijd dan het in te tikken op Googlequote:
Userfoto's #216 die is ietsjes recenterquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Van oa het nummer Flashdance, toffe muziek.
Deze stond toch open en ik zag dat hij bij s_s favorieten stondquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het hier vragen kostte meer tijd dan het in te tikken op Google!
Gelukkig maar zo'n 3 à 4 maanden out of date.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Userfoto's #216 die is ietsjes recenter.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Userfoto's #216 die is ietsjes recenter.
4 alweerquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gelukkig maar zo'n 3 à 4 maanden out of date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |