quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:20 schreef SpecialGuest het volgende:
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: Svensational
Waardevolste aanwinst voor Fok!: Svensational
Meest crewinlikkende user: Svensational
De meest trouwe user: Svensational
quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:59 schreef Svensational het volgende:
Wat is dat toch met dat departed, iedereen heeft het erover.Maar tof dat je een date hebt
!
En die draait dus nu in de bios neem ik aanquote:
quote:
WAT NOU "quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
En die draait dus nu in de bios neem ik aan.
[..]
Geen idee, kennelijk.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
En die draait dus nu in de bios neem ik aan.
Da's al de 3e keer dat je dat doet... is er iets wat je me moet vertellen?quote:
Ja, dat je die ondertitel van MSN eens moet veranderen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's al de 3e keer dat je dat doet... is er iets wat je me moet vertellen?![]()
Nee. Miranda Priestly is tof.!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat je die ondertitel van MSN eens moet veranderen.
En dit was pas de tweede keer.
quote:Marriage is an important part of getting ahead. It lets people know you're not a homo. A married guy seems more stable. People see the ring, they think "at least somebody can stand the son of a bitch." Ladies see the ring, they know immediately that you must have some cash, and your cock must work.
quote:
Dat heb ik serieus nog nooit gehadquote:
http://www.deepdish.com/quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
Wie/wat is Deep Dish??
Joh, misschien ben ik drukquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.deepdish.com/
Moeilijk, hè, google.
Van oa het nummer Flashdance, toffe muziekquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
Wie/wat is Deep Dish??
Oh, dat kan natuurlijk.quote:
USE GOOGLE, wankerquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
Wie/wat is Deep Dish??
Dat plaatjequote:Op dinsdag 14 november 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
USE GOOGLE, wanker
[afbeelding]
Ja, ik zocht dat plaatje dus hequote:Op dinsdag 14 november 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Moeilijk, hè, google.
Het hier vragen kostte meer tijd dan het in te tikken op Googlequote:
Userfoto's #216 die is ietsjes recenterquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Van oa het nummer Flashdance, toffe muziek.
Deze stond toch open en ik zag dat hij bij s_s favorieten stondquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het hier vragen kostte meer tijd dan het in te tikken op Google!
Gelukkig maar zo'n 3 à 4 maanden out of date.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Userfoto's #216 die is ietsjes recenter.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Userfoto's #216 die is ietsjes recenter.
4 alweerquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gelukkig maar zo'n 3 à 4 maanden out of date.
Ja, fotoboek enzo.quote:
Jaja, dat zag ik wel, alleen het verband met wat s_s zei zag ik nietquote:
Ze zit in de nieuwe clip vanquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beev is niet lelijk voor een Hind fan
Noujaquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beev is niet lelijk voor een Hind fan
Ze word steeds meer een rap-sletjequote:Op dinsdag 14 november 2006 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zit in de nieuwe clip vanBrainpower
.
Lekker wisselend weerquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Donderdag wordt het 18 graden, bijna zomer dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |