have funquote:Op maandag 13 november 2006 11:36 schreef Californian_dreamer het volgende:
thanx
ga nu mijn broertje naar mijn oma brengen, en dan naar school
ow ik had dit nog helemaal niet gelezen... Heel veel sterktequote:Op maandag 13 november 2006 01:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
pff, word een slapeloze nacht ben ik bang. ambulance is net weg gereden met mijn pa (had plotseling geen gevoel meer in zijn benen, veel rugpijn) en mijn ma is meegegaan, dus ik moet op passen.
ben een beetje stressy dus...
quote:Op maandag 13 november 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
Beste nieuwkomer 2006: SpecialGuest
Tja, eigenlijk niet echt eerlijk hequote:
Ohja en nu snel editten hè zodat ik voor lul sta?quote:Op maandag 13 november 2006 18:47 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, ik moet me echt inhouden om de volgende House aflevering niet te downloaden.
Geweldige serie.
Have fun!quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
Meest irritante user: Woellie
quote:
Ik kon mij echt zo aan haar ergeren he vorig jaarquote:
je was echt niet de enigequote:Op maandag 13 november 2006 21:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kon mij echt zo aan haar ergeren he vorig jaar! Maar ja, ik moest me inhouden
Wij pisten anders ook behoorlijk op jouw kots hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 21:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kon mij echt zo aan haar ergeren he vorig jaar! Maar ja, ik moest me inhouden
OMGquote:Op maandag 13 november 2006 22:00 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Wij pisten anders ook behoorlijk op jouw kots hoor..
I'm goooooooooooooooood.quote:Op maandag 13 november 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat ik dat nu pas zie.
Je bent gewoon een oldbiequote:Op maandag 13 november 2006 22:04 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
I'm goooooooooooooooood.
Hai..
Nja nouja, nu ze dr gebroed Beautifulllll Hope heeft genoemd, sta ik ook niet meer zo vierkant achter dr heur.quote:
Ook hoiquote:Op maandag 13 november 2006 22:04 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
I'm goooooooooooooooood.
Hai..
Ik heb m al wel gekochtquote:Op maandag 13 november 2006 18:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Great
The OC seizoen 3 NL heeft dus niet de extra's en de boxset is nu met allemaal losse doosjes ipv een uitvouwer.. dankuwel WB!
Is ze helemaal fok!-af dan?quote:Op maandag 13 november 2006 21:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kreeg m vandaag binnen, maar tering Bol.com had geen lijst met details. Anders had ik wel de R1 gekochtquote:Op maandag 13 november 2006 22:45 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik heb m al wel gekocht, maar idd, niet veel extra's.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |