Verzin jij eens wat betersquote:Op zondag 12 november 2006 14:13 schreef PeRi het volgende:
Matig Fir3, matig.
En dan nog een spelfout maken ookquote:
Ok, ik vergeef het jequote:
static bepaalt wat jij in je eigen forum mag plaatsenquote:Op zondag 12 november 2006 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, dit is XFA. Anders worden de users chago volgens staticwant mijn American Idol topic mocht ook niet over
vind ik ookquote:Op zondag 12 november 2006 16:07 schreef BVO het volgende:
[..]
static bepaalt wat jij in je eigen forum mag plaatsen?
Je bent trouwens ook niet consequent met je FAQ: "Natuurlijk gaat het hier over X Factor Nederland, maar ook buitenlandse edities en oude Idols series mag je best bespreken."
Verschilt overal geloof ik. Rotterdam rijden de metro's wel gewone dienstregeling, maar bussen/trams/randstadrail rijdt niet tussen 10 of 11 ( ? ) uur en 17uur.quote:Op zondag 12 november 2006 16:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand hier hoe dat nou precies zit met de staking van het ov a.s woensdag?
Ik wist niet dat je ook nog GAM mod wasquote:Op zondag 12 november 2006 19:03 schreef Tain het volgende:
peri, schoon het wii topic is op van het onzinnige tv geneuzel
ik was er eerder dan peristillius.quote:Op zondag 12 november 2006 19:06 schreef Fir3fly het volgende:
PeRi, werk aan de winkel:
[..]
Ik wist niet dat je ook nog GAM mod was?
Sarcasme zit niet altijd i/d PI.quote:Op zondag 12 november 2006 16:07 schreef BVO het volgende:
[..]
static bepaalt wat jij in je eigen forum mag plaatsen?
Je bent trouwens ook niet consequent met je FAQ: "Natuurlijk gaat het hier over X Factor Nederland, maar ook buitenlandse edities en oude Idols series mag je best bespreken."
Ok, daar moet ik heenquote:Op zondag 12 november 2006 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Fuck, wat is The Departed een goede film maar wat is Leonardo GEIL in die film!
Ik ga hem ook zien, maar niet om die redenquote:Op zondag 12 november 2006 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Fuck, wat is The Departed een goede film maar wat is Leonardo GEIL in die film!
quote:
Nope, maar iedereen was op een verjaardagquote:Op zondag 12 november 2006 22:59 schreef BVO het volgende:
Woon je op jezelf dan CDP?
have funquote:Op maandag 13 november 2006 11:36 schreef Californian_dreamer het volgende:
thanx
ga nu mijn broertje naar mijn oma brengen, en dan naar school
ow ik had dit nog helemaal niet gelezen... Heel veel sterktequote:Op maandag 13 november 2006 01:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
pff, word een slapeloze nacht ben ik bang. ambulance is net weg gereden met mijn pa (had plotseling geen gevoel meer in zijn benen, veel rugpijn) en mijn ma is meegegaan, dus ik moet op passen.
ben een beetje stressy dus...
quote:Op maandag 13 november 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
Beste nieuwkomer 2006: SpecialGuest
Tja, eigenlijk niet echt eerlijk hequote:
Ohja en nu snel editten hè zodat ik voor lul sta?quote:Op maandag 13 november 2006 18:47 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, ik moet me echt inhouden om de volgende House aflevering niet te downloaden.
Geweldige serie.
Have fun!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |