Das de zomerkleur hequote:
Het ging over vlinders ofzo. Verliefdheid. Weet ik het. Stond zij ook in, heel verliefd te kijken naar die kneus.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze word steeds meer een rap-sletje?
Ik heb toen geantwoordquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:01 schreef BVO het volgende:
Ja, dat vroeg ik nog, maar je zei niks. Woon je nou op jezelf of wat?
Je wil een broetje. Geloof me, mijn broertje wil je niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook een broertje. Of een grote broer.
Het is gewoon een hele leuke film. Mooie cameravoering ook.quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:59 schreef Svensational het volgende:
Wat is dat toch met dat departed, iedereen heeft het erover.
She just needs to pull a Nelly Furtado, en dan komt alles weer goed.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze word steeds meer een rap-sletje?
Ik wil een lief broertje dat mij als grote voorbeeld zietquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je wil een broetje. Geloof me, mijn broertje wil je niet.
Die greppeldel ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Alice? Idols-Alice?
Stomme hork, ze verpestte Nelly Furtado ook al. Toen had ik al een hekel aan 'r.quote:
Ja, what are the odds? Gewoon mijn beide avatars, verenigd! Ik had het niet durven dromen. Ik viel al bijna flauw toen Justin over Martha begon, en nu komt ze gewoon echt!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
MarbleKijk je al uit naar Martha Stewart in Ugly Betty?
Ik vind het niet zo gek dat mensen niet meer met jou op de foto willenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik haat Alice grondig. Telkens als ik het toffe Stop van Girls Aloud hoor, moet ik aan die del denken.
"Nee sorry jongens kheb geen tijd voor foto's! Moet m'n trein halen!"
Wie staat er 1.5 uur later tegenover ons op het andere perron op H'sum Noord![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik MOET en zal deze serie op DVD hebben in september
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Excusé moi? Je denkt toch niet dat ik haar om een foto had gevraagd? Ik stond erbij en ik keek ernaarquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek dat mensen niet meer met jou op de foto willen!
Heb je haar nog haar trein doen missen ook. Schaam je.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik haat Alice grondig. Telkens als ik het toffe Stop van Girls Aloud hoor, moet ik aan die del denken.
"Nee sorry jongens kheb geen tijd voor foto's! Moet m'n trein halen!"
Wie staat er 1.5 uur later tegenover ons op het andere perron op H'sum Noord![]()
?
Treinen naar Utrecht gaan om .18 en .48 (ik weet het uit mn hoofdquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je haar nog haar trein doen missen ook. Schaam je.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Marble, it get's better!Ok, NU kun je me echt opdwijlen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik MOET en zal deze serie op DVD hebben in september,
,
!
Volgens mij kan Marc ook best goed musicalzingen. Hij heeft er iig wel de stem voor. Amanda ook wel denk ik. Maar hallo, ze MOETEN dan echt een manier verzinnen om WIlhelmina er ook naartoe te krijgen! Je gaat toch geen musical number doen en dan Vanessa Williams overslaan?My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Het is 19.17. Anderhalf uur later is het 20.47quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Treinen naar Utrecht gaan om .18 en .48 (ik weet het uit mn hoofd)
5 treinen missen?
In dat gat waar jij woont misschien, maar dit is de Randstad hè, elke tien minuten rijden er tussen de grote steden zowat treinen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is 19.17. Anderhalf uur later is het 20.47
19.18: Trein 1
19.48: Trein 2
20.18: Trein 3
20.48: Trein 4
In anderhalf uur kunnen er maar 3 treinen rijden, geen 5
CDP zegt zelf dat de treinen om 18 en 48 gaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
In dat gat waar jij woont misschien, maar dit is de Randstad hè, elke tien minuten rijden er tussen de grote steden zowat treinen.
laat me nou ff mn punt maken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
CDP zegt zelf dat de treinen om 18 en 48 gaan.
Laat mij nou ff laten zien dat sommige PABO-studenten wél kunnen rekenenquote:
Oh ik moet echt bij Mode gaan werken!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:32 schreef Marble het volgende:
Oh trouwens BVO, nofi, maar een driekwartsspijkerbroek kan anno 2006 echt niet meer hoor. So nineteen ninety-five, en toen was het eigenlijk al een no-go.
>>>>>>> LIF.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:32 schreef Marble het volgende:
Oh trouwens BVO, nofi, maar een driekwartsspijkerbroek kan anno 2006 echt niet meer hoor. So nineteen ninety-five, en toen was het eigenlijk al een no-go.
Ga je iPod frustraties ergens anders uitlevenquote:
* PeRi note zet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga je iPod frustraties ergens anders uitleven.
quote:
Niks mis met driekwartsspijkerbroekenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:32 schreef Marble het volgende:
Bwhahahaha, you'd wish.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
! Dat zou de teller op 2 zetten! (Toch?)
quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:38 schreef BVO het volgende:
geen geizcht
Gefrustreerde mod die je bent.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:42 schreef PeRi het volgende:
Wie opent de nieuwe? Ik niet.
Sorry, maar soms moet iemand gewoon even de Dyanne Beekman zijn. Het is voor je eigen bestwil.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:42 schreef BVO het volgende:
Nou moe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |