Moest je er nou bij zetten dat het de HR versie is die je gedownload hebt?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:35 schreef Miguel het volgende:
De HR van ep2 net binnen, maar ik vrees dat ik er vandaag niet meer aan toe ga komen
Nee.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:30 schreef morgane het volgende:
ik ga zo de eerste 2 eps maar eens binnensleurenben benieuwd of het wat is. Weet iemand of er al subs zijn?
Pilot + Eerste echte episode, om mensen erin te slurpenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:49 schreef Bananenman het volgende:
De serie is begonnen met 2 eps op 1 dag?
En hoezo is Lost gestopt, ze zaten toch nog midden in een seizoen, of niet?
Nee, als ik wilde 'pimpen' had ik wel gezegd dat ik het vanaf ep7 gelukkig niet meer hoef te downloadenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Moest je er nou bij zetten dat het de HR versie is die je gedownload hebt?
Na de pilot te hebben gekeken kan ik je zeggen dat dit potentie heeft.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:25 schreef Merkie het volgende:
Ik heb het gedownload, ik spaar een aantal aflveringen op en als het was is kijk ik die wel. Als het niks is gaan ze er nog harder vanaf dan dat ze binnen kwamen.
Fok die scriptiequote:Op donderdag 16 november 2006 10:35 schreef Miguel het volgende:
[...] ik vrees dat ik er vandaag niet meer aan toe ga komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:39 schreef Malibu-06 het volgende:Knap dat je je dat pas zo laat realiseerde, aangezien het letterlijk verteld werd in de het tweede gedeelte van de pilotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
Nee, in episode 2 werd het verteld.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Knap dat je je dat pas zo laat realiseerde, aangezien het letterlijk verteld werd in de het tweede gedeelte van de pilot.
Sukkel..dat bedoelt hij ook...de 2de gedeelte=2de epquote:Op zondag 19 november 2006 22:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, in episode 2 werd het verteld.
hij is geen sukkel, alleen alf 1 heet pilot.. de 2e afl heet What If They Runquote:Op zondag 19 november 2006 22:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Sukkel..dat bedoelt hij ook...de 2de gedeelte=2de ep![]()
Nee kutkneus, hij zegt in het 2e gedeelte van de pilot. Episode 2 is geen pilot meer.quote:Op zondag 19 november 2006 22:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Sukkel..dat bedoelt hij ook...de 2de gedeelte=2de ep![]()
Heb hem altijd al niet gemogenquote:Op zondag 19 november 2006 23:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee kutkneus, hij zegt in het 2e gedeelte van de pilot. Episode 2 is geen pilot meer.
Hij is vast ook nog eens voor Ajax ookquote:Op maandag 20 november 2006 00:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb hem altijd al niet gemogen![]()
ja volgens mij welquote:Op maandag 20 november 2006 00:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij is vast ook nog eens voor Ajax ook![]()
Goed punt, maar aangezien ze beide op één dag waren uitgezonden noemde ik ze beide de pilot.quote:Op zondag 19 november 2006 23:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee kutkneus, hij zegt in het 2e gedeelte van de pilot. Episode 2 is geen pilot meer.
Thanksquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
woensdag
Dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goed punt, maar aangezien ze beide op één dag waren uitgezonden noemde ik ze beide de pilot.
Het begon dus met zo'n 10,8 mln kijkers en eindigde met een kleine 7 miljoen! Niet best voor amerikaanse begrippen. Ben dus erg benieuwd hoe het gisteren bekeken is...quote:While no one expected Day Break to maintain levels from the inflated Dancing With the Stars, this is considerably worse than anyone would have imagined.
Day Break (ABC): premiere
9:00 p.m. 9.8/14 (#2)
9:30 p.m. 7.4/11 (#2)
10:00 p.m. 6.9/11 (#3)
10:30 p.m. 6.3/10 (#3)
Niet eensquote:Op donderdag 23 november 2006 19:45 schreef Symer het volgende:
De kijkcijfers zijn echter dramatisch deze week: "ABC's "Day Break" took a big tumble from its premiere last week, managing only a 3.4/6."
Dat zijn wat, 3.8 miljoen huishoudens?![]()
En dat is gewoon van de Nielsen Media Research data, dan zijn deze gegevens gebaseerd op alle 'same day' kijkers.quote:9:00 p.m. Day Break
Viewers: 5.12 million (#3), A18-49: 1.9/ 5 (#3)
Normaal van TheFutonCritic, maar daar stonden die van gisteren nog niet op. Zap2It had ze wel al.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:00 schreef Miguel het volgende:
[..]
Niet eensAls ze het seizoen maar afmaken iig, niet nog meer reruns please
![]()
Waar haal jij je kijkcijfers vandaan dan? Ikzelf van tvtracker.com
5 miljoen kijkers is driewerf bagger naar ABC maatstaven, het is vergelijkbaar met wat The CW binnenhaalt.. en dat is geen goede zaakquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:20 schreef Asmodian het volgende:
De kijkcijfers van 1.03 vielen best mee aangezien de dag voor Thanksgiving wordt gezien als de grote reis-dag waarin mensen het hele land doorreizen om naar familie te gaan.
Daar dacht ik ook al aan, maar eigenlijk bereik je daar niets mee, je bent alleen maar verdachter.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:20 schreef Asmodian het volgende:
Ik hoop dat de kijkcijfers zich stabiliseren. Het is een leuke serie en ik vond 1.03 weer erg interessant. Ik vraag me af wanneer Hopper zich realiseert dat hij tatoeages moet nemen a la Memento/Prison Break om alle informatie te herinneren
Heroes ook alquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:38 schreef Hellrazor het volgende:
Niet super maarja je moet wat he als prisonbreak lost en heroes weeds mynameisearl 24 pauze hebben![]()
Ja, erg tofquote:Op donderdag 30 november 2006 07:03 schreef Hertog_Martin het volgende:Hele goede aflevering
Ik had weinig verwacht van deze interim serie maar het wordt met de aflevering beter! Had juist andersom verwacht.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 05:08 schreef Miguel het volgende:
LOL @ 'trial season' in de us...
What the fuck begrijp jij uberhaupt van het hele systeem hier?? Gezien de ratings zou deze serie allang gecancelled moeten zijn, maar gezien de 'mid-season' status van deze serie en de mogelij 'up-rise' van deze serie nu meerdere series op 'mid-season-break' zijn (behalve Criminal minds dan...) kan mogelijk nog goed genoeg zijn...
De serie scoort zeker niet bovengemiddeld, maar hopelijk net genoeg om op de buis te blijven, want deze serie is echt GOLD
Natuurlijk wel, dat is het hele concept van de serie...quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:16 schreef jorienvdherik het volgende:
binnenkort 4 eens kijken, hopelijk niet heel het seizoen de zelfde dag nog
Ten eerste zit deze meneer niet in de US en ten tweede kom ik al jaren in Canadaquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Meneer zit net in de US en meteen al praatjes...
Zal een snelle exit voor mij worden danquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dat is het hele concept van de serie...
je systeem....uhhh dude het is "trail season"..... 2 weken voor "mid-season break" van alle a ratings beginnen ze met een pilot van een nieuwe 10 tot 12 weken serie, ( 2 afleving pilot, en vast de final ook 2 aan elkaar) Slaat de serie aan, omdat het "mid-season break" is dan leeft de serie volgend tv seisoen verder met een hoge B rating of een lage A (net niet prime-time slot) blijft de serie dan opgewassen tegen de bestaande "bijna prime time" A/B rating series gaat hij meestal het zelfde seizoen nog naar een A-rating door de prime time slots te ruilen van de sterkst dalende A/B-rating serie of die worden helemaal gecanceld.( je november sweeps).......quote:Op vrijdag 1 december 2006 05:08 schreef Miguel het volgende:
LOL @ 'trial season' in de us...
What the fuck begrijp jij uberhaupt van het hele systeem hier?? Gezien de ratings zou deze serie allang gecancelled moeten zijn, maar gezien de 'mid-season' status van deze serie en de mogelij 'up-rise' van deze serie nu meerdere series op 'mid-season-break' zijn (behalve Criminal minds dan...) kan mogelijk nog goed genoeg zijn...
De serie scoort zeker niet bovengemiddeld, maar hopelijk net genoeg om op de buis te blijven, want deze serie is echt GOLD
Je hebt ook helemaal gelijk, mijn reactie sloeg totaal nergens op, [mompelt iets over goed eten en veel wijn], mijn excuses in ieder geval als je je persoonlijk aangevallen voelde.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:49 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
je systeem[...]
conclusie: je reactie is overtrokken op het geschreven commentaar, dit.....trouwens ook
quote:At 9 p.m., ABC has sprung a major leak with week three of confusing drama Day Break at a fourth-place 3.8/ 6 in the overnights -- 33 percent below lead-in Show Me the Money. Comparably this was equal to its overnight performance from one week earlier, but down by 50 percent from its debut on Nov. 15. (three-week overnight track for Day Break: 7.6/12 - 3.8/ 6 - 3.8/ 6).
Ja, dat bedoel ik inderdaad.quote:Op maandag 4 december 2006 00:38 schreef Miguel het volgende:
Ik neem aan dat je ep5 bedoeld, aangezien 1t/m4 al is uitgezonden zoals je zelf ook al zei.
Het uitzendschema is te vinden in de openingspost
Dat intrigeert mij ook het meeste - hoe gaan ze dit uiteindelijk verklaren? Het lijkt me dat dat niet kan, dus ik vermoed dat er geen uitleg komt (a la Groundhog Day) en dat het een soort van Lola Rennt blijft (je ziet steeds andere scenario's, zonder dat er een absolute waarheid is).quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:55 schreef wolfrolf het volgende:Ik heb ep 1 tot 4 ook eens bekeken... wat kan de oorzaak zijn dat hij die dag constant opnieuw beleeft?
Hij speelt het erg goed moet ik zeggen. Was weer een goede episode, alleen even wennen dat er wat minder gebeurde qua het verhaal dan in eerdere afleveringen.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Goede aflevering weer
In begin leek dit gewoon een standaard aktie-serie te worden maar ik vind het script toch wel erg goed nu. En Adam Baldwin is een van m'n favo acteurs
Kans is groot dat de serie al voortijdig van de buis gehaald wordt:quote:Op donderdag 7 december 2006 18:39 schreef LaSalle het volgende:
Heb wel het idee dat hij redelijk snel dichterbij de uiteindelijke 'waarheid' komt. Gaat deze serie nu overigens ook op 'break', of loopt die gewoon door?
Zou niet zo leuk zijn.quote:Laffer hour is set to debut Jan. 3, a month before "Day Break" was set to end its run. ABC News programming will fill the 10 p.m. Wednesday slot in January before "Lost" returns.
"Day Break" will either be yanked after its Dec. 27 broadcast or moved to another night. No word on what will happen with the remaining five episodes of the skein, if ABC doesn't move the show to a new night.
Ik denk eerder dat we dat moesten denken maar dat die vent gewoon gek is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:37 schreef UFOtje het volgende:
Goeie aflevering, EP 5!
Die wat oudere grijze man in het politiebureau blijkt "deze" dag dus ook over en over mee te maken? interessant.
Het zou zonde zijn, als deze serie al voortijdig ging stoppen.
Ja, dat zou kunnen maar in EP5 gebeurde het eigenlijk in 2 verschillende dagen he?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat we dat moesten denken maar dat die vent gewoon gek is.
Gebeurde wel erg veel terwijl er in de vorige episode weer wat minder voortgang in het verhaal zat. Maar weer een goede episode.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:57 schreef Symer het volgende:
Pfoe, ik begin nu wel te begrijpen waarom zo weinig Amerikanen hier naar kijken. Als je even je gedachten er niet bij hebt mis je alweer een complete subplot.
Leuke aflevering verder wel![]()
Het begint me wel wat te duizelen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zo moeilijk te volgen is het nou ook weer niet(Nu is het wel zo dat ik altijd een aandachtige kijker ben tho..)
Blijkbaar houden Amerikanen er niet van om hun hoofd er een beetje bij te houden als je naar de kijkcijfers kijkt. Ik vind het iig een erg goede serie en hoop dus wel dat het gewoon doorgaat.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:57 schreef Symer het volgende:
Pfoe, ik begin nu wel te begrijpen waarom zo weinig Amerikanen hier naar kijken. Als je even je gedachten er niet bij hebt mis je alweer een complete subplot.
Leuke aflevering verder wel![]()
bronquote:ABC is shuffling its deck chairs once again, pulling both Wednesday newcomers "Show Me the Money" and "Day Break" from its schedule effective immediately.
Godverdomme zegquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:42 schreef wolfrolf het volgende:
Cancelled!
[..]
bron[/sub]
Niet verrassend, uiteraard. De kijkcijfers waren van het nivo ""
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:43 schreef Merkie het volgende:
Verdommst! Hopelijk komen de afleveringen nog wel op internet
.
Altijd jammer als zulke creatieve projecten de nek om worden gedraaid, terwijl andere hersenloze ongeïnspireerde troep miljoenen kijkers trektquote:The network is expected to stream the seven remaining episodes of "Break" on ABC.com.
Sorry hoor, maar Day Break kan niet tippen aan Prison Break. Day Break blijft niet boeien. Enige reden dat ik nog naar Day Break kijk is omdat ik wil weten hoe het kan dat hij die dag opnieuw beleeft.quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Godver!
Dit is dan nog lang niet zo erg als toen met Firefly 4 jaar geleden maar baal toch weer dat een goede serie die goed in elkaar zit en elke aflevering blijft boeien en waar weinig op aan te merken valt weer gecancelled wordt terwijl simpele series als Charmed () maar steeds op de buis blijven. Day Break is ook beter dan hitshows als Prison Break (kijk ik echter zelf ook, en is vermakelijk, maar kwalitatief een stuk minder) en House (dat in een sleur zit)
Als je kijkt naar kwaliteit van het script, geloofwaardigheid, aantal plotholes etc is Day Break zeker wel technisch beter. Voor de rest komt het neer op persoonlijke smaak. Prison break was echter technisch ook zeer goed in eerste helft van het 1e seizoen. Daarna zijn de schrijvers dingen uit hun grote duim gaan zuigen, en hoewel het vermakelijk is gebleven, is het kwalitatief toch stuk minder.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:43 schreef magnifor het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Day Break kan niet tippen aan Prison Break. Day Break blijft niet boeien. Enige reden dat ik nog naar Day Break kijk is omdat ik wil weten hoe het kan dat hij die dag opnieuw beleeft.
En dan het eerste seizoen van de buis halen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:44 schreef Symer het volgende:
Ik las ergens dat er al plannen waren voor een tweede seizoen. Hopper zou dan een paar maand na vandaag weer zo'n dag krijgen.
Het opnieuw beleven van een dag heeft dus niet specifiek met de Garza-zaak te maken en dit lijkt me ook geen serie waar God, aliens of tijdreizigers langs zullen komen. Ik denk dus dat we genoegen moeten nemen met de uitleg van Chad dat het wel wetenschappelijk verklaarbaar is maar dat we nooit zullen weten waarom het gebeurt.
Eensquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als je kijkt naar kwaliteit van het script, geloofwaardigheid, aantal plotholes etc is Day Break zeker wel technisch beter. Voor de rest komt het neer op persoonlijke smaak. Prison break was echter technisch ook zeer goed in eerste helft van het 1e seizoen. Daarna zijn de schrijvers dingen uit hun grote duim gaan zuigen, en hoewel het vermakelijk is gebleven, is het kwalitatief toch stuk minder.
Ik vond het eerlijk gezegd niet veel aanquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kutzooi, dit is al de tweede serie die ze van de buis daar trekken die goed was.
quote:There are seven unaired episodes and, as of now, there are no plans to air them on the network (joining fellow dramas The Nine and Six Degrees). The good news is that ABC has said they will post the remaining episodes online, with a new episode being posted every Wednesday for the next seven weeks. They may decide to release the episodes for purchase online via iTunes but I'm guessing that will have a lot to do with viewer demand.
Kunnen we hem wel eerder kijken hierquote:
Nee, want is alleen voor mensen in de USA.quote:Op maandag 18 december 2006 22:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kunnen we hem wel eerder kijken hier.
quote:Op maandag 18 december 2006 23:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nee, want is alleen voor mensen in de USA.
quote:Op maandag 18 december 2006 23:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nee, want is alleen voor mensen in de USA.
quote:
Jaja, leuk die nerdige reakties maar ik heb al gekut met proxy's op die site maar kan geen goede vinden. En het is nog maar de vraag natuurlijk of hun videospeler geript kan worden en of groepen als LOL en XOR de moeite nog nemen.. dus niet zo bijdehand we zijn nog van niets zeker.quote:
Bij Smith was er een andere groep die ze had. Alleen de kwaliteit was gewoon weg kut.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
[..]
Jaja, leuk die nerdige reakties maar ik heb al gekut met proxy's op die site maar kan geen goede vinden. En het is nog maar de vraag natuurlijk of hun videospeler geript kan worden en of groepen als LOL en XOR de moeite nog nemen.. dus niet zo bijdehand we zijn nog van niets zeker.
WORD.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:49 schreef Malibu-06 het volgende:
Haal die kutserie Prison Break dan van de buis af ipv deze, daar kijken toch alleen maar nerds naar
Jij bent zelf nerd gast...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:49 schreef Malibu-06 het volgende:
Haal die kutserie Prison Break dan van de buis af ipv deze, daar kijken toch alleen maar nerds naar
Hij staat nog steeds niet op abc.com, naar het schijnt door problemen met muziekrechten.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is er al iets te vinden?
Sodemieter op, kneus..ga je barbie;s tellenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:49 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik zei alleen maar "word" omdat ik ook liever Day Break zie als PBquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:31 schreef wolfrolf het volgende:
Kap nou. Ik kijk naar Prison BreakEn ik kijk/jkeek ook hier naar. En naar bijv.House (Merkie!) en etc. Is die serie ook voor nerds dan??
Deze show is niet beter als Prison Break vind ik. Wel baal ik ervan dat het gecancelled is.
Tevens is PB op de zender FOX en Day Break op ABC. Dus houd gewoon je bek als je niet weet hoe het zit op de Amerikaanse tv.
Ja inderdaad, ik spui even enige frustratie in deze post. PB voor nerds. Eikels. Sterf.
PS. Malibu-06: Kutnewb
Ga metal luisteren en gamen ofzoquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:33 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Sodemieter op, kneus..ga je barbie;s tellen![]()
Nee. En ze zouden de afleveringen al lang op internet gezet moeten hebben. Ik denk dat er nog een staartje aankomt... ófwel een andere zender heeft de serie overgekocht (in dat geval:quote:Op maandag 25 december 2006 00:36 schreef Malibu-06 het volgende:
Was episode 6 nou nieuw of niet?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Wat zei ik ook alweer over nerds?
Al geprobeerd, lukt niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:27 schreef Miguel het volgende:
Jawel, maar alleen te bekijken met een IP uit de USA hint: proxy...
Had het zelf nog niet geprobeerd... Met mijn Canadese IP kan ik het iig ook niet bekijkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:30 schreef Merkie het volgende:
Al geprobeerd, lukt niet.
OK, superquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds niet op abc.com, naar het schijnt door problemen met muziekrechten.
Goede nieuws is dat Australië en Engeland de serie ingekocht hebben en ergens in 2007 helemaal gaan uitzenden. De laatste afleveringen zullen dus hoe dan ook ooit op internet verschijnen.
* Linc_The_Sink meldt zichquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Het valt niet mee he, posten in TV![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 16:31 schreef Symer het volgende:
Ze zijn nog met de muziekrechten bezig, maar het staat blijkbaar laag op het to-do lijstje.
Twee weken geleden werd al bekend gemaakt dat we het iig niet voor of tijdens de feestdagen hoefden te verwachten en sindsdien heeft ABC de hele Day Break-sectie van hun website verwijderd.
Eindelijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef BoomSmurf het volgende:
http://abc.go.com/primetime/daybreak/index.html
Vanaf 29/1 de nieuwe eps op abc.com ... zal vast wel iemand zijn die het op usenet gooit oid
Eindelijk! Ik had de hoop al bijna opgegeven. Ik lees net ook dat ABC dan meteen 4 nieuwe afleveringen online zetquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef BoomSmurf het volgende:
http://abc.go.com/primetime/daybreak/index.html
Vanaf 29/1 de nieuwe eps op abc.com ... zal vast wel iemand zijn die het op usenet gooit oid
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is het verhaal nou ook afgerond in seizoen 1? Aangezien Australië gewoon seizoen 1 gaat uitzenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, is er al een manier gevonden om ze toch op die site te bekijken? Kwaliteit kan me niet veel boeienquote:Op maandag 29 januari 2007 21:29 schreef Symer het volgende:
De nieuwe afleveringen staan op ABC.com
Alleen zijn ze verder nog nergens te vinden
Vanuit Canada kan ik ze nog steeds niet zien staanquote:
Niet in de US in ieder geval. De serie is volgens mij wel verkocht aan verscheidene buitenlandse zenders. Daar kunnen dus ook rips van komen.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Rest van de serie komt dus niet meer op tv, maar zoals bij vanished only op internet ?
[ Bericht 4% gewijzigd door Symer op 31-01-2007 13:05:51 (spoilertags zijn misschien wel zo aardig) ]
Pure Digital TeleVision. Digitale tv dus, maar geen HDTV.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
PDTV? Porno?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:57 schreef Symer het volgende:
![]()
Aflevering 7 is inmiddels verschenen op een aantal privé-sites, dus die zal in de loop van de dag wel algemeen beschikbaar worden.
Sterke aflevering, vooralOok gezien nu, goede aflevering. Die twist zag ik wel aankomen, alleen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ook gezien nu, goede aflevering. Die twist zag ik wel aankomen, alleen:Dat laatste stukje bedoel ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang moeten we nog in spoilertags posten eigenlijk?
Heei, mijn post is verwijderd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:53 schreef Merkie het volgende:
Lees net dat er 4 afleveringen online staan op abc.com. Hopelijk komen die andere afleveringen ook snel voor ons beschikbaar.
Weet niet, lijkt me wel zo netjes om dat de eerste paar dagen te doen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:07 schreef Symer het volgende:
[..]
Hoe lang moeten we nog in spoilertags posten eigenlijk?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jeuj, we kunnen weer genieten van Day BreakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jeuj, we kunnen weer genieten van Day BreakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:37 schreef skiczukie het volgende:ben ik het normaal helemaal mee eens, maar kan snappen dat nog niet iedereen weet dat het nu weer te downloaden is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ook niet te lang duren natuurlijk, maar we hebben nu niet met een vast uitzendschema te maken helaas.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
ben ik het normaal helemaal mee eens, maar kan snappen dat nog niet iedereen weet dat het nu weer te downloaden is.
Geen idee, maar Day Break is van de zender gehaald he?quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef skiczukie het volgende:
Wanneer begint Lost dan weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef skiczukie het volgende:
Wanneer begint Lost dan weer?
[ Bericht 36% gewijzigd door Symer op 01-02-2007 13:01:43 ]
Ik hou niet zo van al die witte vlakken, dus ik dacht ik hou het lekker ambigu dan hoeven er vast geen tags omheen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:54 schreef Merkie het volgende:
Spoilertags blijven gebruiken Symert.
Is onderwegquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:11 schreef Merkie het volgende:
Ok. Stuur als excuus maar een PM'etje met de link waar je afl. 8 vandaan hebt.
Langer wachten, availability gaat langzaam omhoog.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:35 schreef Prowl het volgende:
98,8%![]()
Ik wil em zien maar hij is kapot![]()
5 feb volgens mij.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:55 schreef Merkie het volgende:
Ik kijk nu 8. Hopelijk komen 9 en 10 ook snel beschikbaar
.
Dan is dat een mazzelpik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Die vrouw van die negert in die serie is in het echt de vrouw van Mylo van 24
Die zijn zonder audio, die release met alle files samenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
7, 8, 9 en 10 staan er allemaal op. Veel kijk plezier
Dat is inmiddels gefixt. Maar dan nog, 700 mb voor een webripquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die zijn zonder audio, die release met alle files samen.
Aflevering 10 is er wel in normale vorm.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is inmiddels gefixt. Maar dan nog, 700 mb voor een webripIk wacht nog wel even op de normale.
En wát een afleveringquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Aflevering 10 is er wel in normale vorm.
Ik zou gewoon voor de 350 gaan, gezien het feit dat het webrips zijn kan ik me niet voorstellen dat iemand daar hr.hdtv-kwaliteit uit kan halen. Bovendien, als ik de comments ervan lees zou de 600 zelfs nog wel eens minder in kwaliteit kunnen zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:48 schreef Hellrazor het volgende:
zijn die webrips van 600mb+ een beetje goede kwaliteit vergeken met de 350 mb versies ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:34 schreef Merkie het volgende:
Aflevering 10 gezien. Was weer een supergoede aflevering. Onbegrijpelijk dat deze serie gecancelled is.
Vraagje over aflevering 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:28 schreef Symer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:24 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi einde, maar een hoop onopgeloste zaken. Stop je toch met kijken als je het een mooi einde vindtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:18 schreef skiczukie het volgende:
Maar we gaan dus nog verder met 11, 12 en 13? Ik vond het wel een mooi einde zo eigenlijk.
Zou kunnen, maar dat doe ik niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mooi einde, maar een hoop onopgeloste zaken. Stop je toch met kijken als je het een mooi einde vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar op met de laatste 3![]()
Dat is meer nbc toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:45 schreef Merkie het volgende:
Jammer dat 't zo lang duurt voordat de webrips beschikbaar komen. Waarom doen LOL en XOR dat niet eigenlijk, behoorlijk veel series worden tegenwoordig alleen nog maar via internet aangeboden.
Huh? Dat NBC alleen series uitzendt via internet? Volgens mij doen Fox, ABC en NBC het.quote:
Geen idee joh. Ik dacht dat die LOL-dingen meer NBC-uitzendingen waren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huh? Dat NBC alleen series uitzendt via internet? Volgens mij doen Fox, ABC en NBC het.
Oh, nee, LOL en XOR maken altijd TV-rips van uitzendingen die wij Nederlanders vaak dankbaar bekijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Geen idee joh. Ik dacht dat die LOL-dingen meer NBC-uitzendingen waren.
Krijgen ze weer toegang tot bepaalde private FTPs had ik gelezen ergens, met TB's aan muziek, films, etc.. En ze zullen d'r wel een kick van krijgen hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:31 schreef skiczukie het volgende:
Wat zijn dat voor mensen die dat doen? Waarom? Niet dat ik het erg vind ofzo .. maar waarom.
De serie is tot nu toe verkocht aan Australië, Frankrijk, Spanje, Engeland en Nieuw Zeeland als ik Wikipedia mag geloven. Als de serie het daar erg goed doet en die zenders (veel) geld willen betalen voor een 2e seizoen, of als de dvd-verkoop erg goed gaat, is er een kleine kans dat ABC een 2e seizoen laat maken.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:39 schreef drGoeroe het volgende:
Er is zeker geen enkele reden tot een 2de seizoen?
Als je daarom kijkt; ik denk niet dat het verklaard gaat worden. Ik gok dat in aflevering 13 de dag gewoon ineens niet meer opnieuw begint.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:11 schreef magnifor het volgende:
Ik vraag mij echt af hoe het kan dat hij in die dag vast zit. Dat is ook de enige reden dat ik blijf kijken eigenlijk. Wat kan mij dat conspiracy gedoe nou schelen in Day Break. Ik wil weten hoe het in godsnaam mogelijk is waarom hij vast zit.
Laat ep 11 maar komen.
Ja inderdaad! Heb ook met groot vermaak gekeken naar de scenes in dat vliegtuig.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:36 schreef UFOtje het volgende:
Zo... en ook weer bij t/m EP 10.
Het princiepe keuzes maken blijft toch erg mooi in deze serie, hoevaak zou immers dat zakenvrouwtje uit de eerdere EP's al aangereden zijn?
Ja dat waren echt leuke scenes inderdaad! Leuk concept echt.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef Spekk het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Heb ook met groot vermaak gekeken naar de scenes in dat vliegtuig.
Dat is naar mijn mening al voldoende uitgelegd. Chad gaf een aantal mogelijkheden toen Hopper hem gijzelde, welke je het meest waarschijnlijk acht is persoonlijk en ik zou het niet erg vinden als ze dat voor eigen interpretatie open laten.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:11 schreef magnifor het volgende:
Ik vraag mij echt af hoe het kan dat hij in die dag vast zit. Dat is ook de enige reden dat ik blijf kijken eigenlijk.
Wat was dat dan? Ben het helemaal vergeten.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is naar mijn mening al voldoende uitgelegd. Chad gaf een aantal mogelijkheden toen Hopper hem gijzelde, welke je het meest waarschijnlijk acht is persoonlijk en ik zou het niet erg vinden als ze dat voor eigen interpretatie open laten.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:20 schreef magnifor het volgende:
[..]
Wat was dat dan? Ben het helemaal vergeten.
Het is dus volgens Chad wetenschappelijk verklaarbaar hoe en waarom dit gebeurt.quote:Time has a texture, sometimes it’s smooth sometimes it’s soft. But other times it can be sticky. Maybe you’re stuck.
Or maybe it’s more rooted in quantum physics. Did you ever read ‘Mobius transformations and the Doppler shift’? Or ‘Space-time mediation of quantum interactions’?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu snap ik er helemaal niks meer van
Daar verder:
Day Break (USA) #2 - Today is the day!
[ Bericht 16% gewijzigd door Symer op 06-02-2007 14:34:13 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |