Eensquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als je kijkt naar kwaliteit van het script, geloofwaardigheid, aantal plotholes etc is Day Break zeker wel technisch beter. Voor de rest komt het neer op persoonlijke smaak. Prison break was echter technisch ook zeer goed in eerste helft van het 1e seizoen. Daarna zijn de schrijvers dingen uit hun grote duim gaan zuigen, en hoewel het vermakelijk is gebleven, is het kwalitatief toch stuk minder.
Ik vond het eerlijk gezegd niet veel aanquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kutzooi, dit is al de tweede serie die ze van de buis daar trekken die goed was.
quote:There are seven unaired episodes and, as of now, there are no plans to air them on the network (joining fellow dramas The Nine and Six Degrees). The good news is that ABC has said they will post the remaining episodes online, with a new episode being posted every Wednesday for the next seven weeks. They may decide to release the episodes for purchase online via iTunes but I'm guessing that will have a lot to do with viewer demand.
Kunnen we hem wel eerder kijken hierquote:
Nee, want is alleen voor mensen in de USA.quote:Op maandag 18 december 2006 22:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kunnen we hem wel eerder kijken hier.
quote:Op maandag 18 december 2006 23:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nee, want is alleen voor mensen in de USA.
quote:Op maandag 18 december 2006 23:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nee, want is alleen voor mensen in de USA.
quote:
Jaja, leuk die nerdige reakties maar ik heb al gekut met proxy's op die site maar kan geen goede vinden. En het is nog maar de vraag natuurlijk of hun videospeler geript kan worden en of groepen als LOL en XOR de moeite nog nemen.. dus niet zo bijdehand we zijn nog van niets zeker.quote:
Bij Smith was er een andere groep die ze had. Alleen de kwaliteit was gewoon weg kut.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
[..]
Jaja, leuk die nerdige reakties maar ik heb al gekut met proxy's op die site maar kan geen goede vinden. En het is nog maar de vraag natuurlijk of hun videospeler geript kan worden en of groepen als LOL en XOR de moeite nog nemen.. dus niet zo bijdehand we zijn nog van niets zeker.
WORD.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:49 schreef Malibu-06 het volgende:
Haal die kutserie Prison Break dan van de buis af ipv deze, daar kijken toch alleen maar nerds naar
Jij bent zelf nerd gast...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:49 schreef Malibu-06 het volgende:
Haal die kutserie Prison Break dan van de buis af ipv deze, daar kijken toch alleen maar nerds naar
Hij staat nog steeds niet op abc.com, naar het schijnt door problemen met muziekrechten.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is er al iets te vinden?
Sodemieter op, kneus..ga je barbie;s tellenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:49 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik zei alleen maar "word" omdat ik ook liever Day Break zie als PBquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:31 schreef wolfrolf het volgende:
Kap nou. Ik kijk naar Prison BreakEn ik kijk/jkeek ook hier naar. En naar bijv.House (Merkie!) en etc. Is die serie ook voor nerds dan??
Deze show is niet beter als Prison Break vind ik. Wel baal ik ervan dat het gecancelled is.
Tevens is PB op de zender FOX en Day Break op ABC. Dus houd gewoon je bek als je niet weet hoe het zit op de Amerikaanse tv.
Ja inderdaad, ik spui even enige frustratie in deze post. PB voor nerds. Eikels. Sterf.
PS. Malibu-06: Kutnewb
Ga metal luisteren en gamen ofzoquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:33 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Sodemieter op, kneus..ga je barbie;s tellen![]()
Nee. En ze zouden de afleveringen al lang op internet gezet moeten hebben. Ik denk dat er nog een staartje aankomt... ófwel een andere zender heeft de serie overgekocht (in dat geval:quote:Op maandag 25 december 2006 00:36 schreef Malibu-06 het volgende:
Was episode 6 nou nieuw of niet?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Wat zei ik ook alweer over nerds?
Al geprobeerd, lukt niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:27 schreef Miguel het volgende:
Jawel, maar alleen te bekijken met een IP uit de USA hint: proxy...
Had het zelf nog niet geprobeerd... Met mijn Canadese IP kan ik het iig ook niet bekijkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:30 schreef Merkie het volgende:
Al geprobeerd, lukt niet.
OK, superquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds niet op abc.com, naar het schijnt door problemen met muziekrechten.
Goede nieuws is dat Australië en Engeland de serie ingekocht hebben en ergens in 2007 helemaal gaan uitzenden. De laatste afleveringen zullen dus hoe dan ook ooit op internet verschijnen.
* Linc_The_Sink meldt zichquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Het valt niet mee he, posten in TV![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 16:31 schreef Symer het volgende:
Ze zijn nog met de muziekrechten bezig, maar het staat blijkbaar laag op het to-do lijstje.
Twee weken geleden werd al bekend gemaakt dat we het iig niet voor of tijdens de feestdagen hoefden te verwachten en sindsdien heeft ABC de hele Day Break-sectie van hun website verwijderd.
Eindelijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef BoomSmurf het volgende:
http://abc.go.com/primetime/daybreak/index.html
Vanaf 29/1 de nieuwe eps op abc.com ... zal vast wel iemand zijn die het op usenet gooit oid
Eindelijk! Ik had de hoop al bijna opgegeven. Ik lees net ook dat ABC dan meteen 4 nieuwe afleveringen online zetquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef BoomSmurf het volgende:
http://abc.go.com/primetime/daybreak/index.html
Vanaf 29/1 de nieuwe eps op abc.com ... zal vast wel iemand zijn die het op usenet gooit oid
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is het verhaal nou ook afgerond in seizoen 1? Aangezien Australië gewoon seizoen 1 gaat uitzenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, is er al een manier gevonden om ze toch op die site te bekijken? Kwaliteit kan me niet veel boeienquote:Op maandag 29 januari 2007 21:29 schreef Symer het volgende:
De nieuwe afleveringen staan op ABC.com
Alleen zijn ze verder nog nergens te vinden
Vanuit Canada kan ik ze nog steeds niet zien staanquote:
Niet in de US in ieder geval. De serie is volgens mij wel verkocht aan verscheidene buitenlandse zenders. Daar kunnen dus ook rips van komen.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Rest van de serie komt dus niet meer op tv, maar zoals bij vanished only op internet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Symer op 31-01-2007 13:05:51 (spoilertags zijn misschien wel zo aardig) ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |