Ja, dat bedoel ik inderdaad.quote:Op maandag 4 december 2006 00:38 schreef Miguel het volgende:
Ik neem aan dat je ep5 bedoeld, aangezien 1t/m4 al is uitgezonden zoals je zelf ook al zei.
Het uitzendschema is te vinden in de openingspost
Dat intrigeert mij ook het meeste - hoe gaan ze dit uiteindelijk verklaren? Het lijkt me dat dat niet kan, dus ik vermoed dat er geen uitleg komt (a la Groundhog Day) en dat het een soort van Lola Rennt blijft (je ziet steeds andere scenario's, zonder dat er een absolute waarheid is).quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:55 schreef wolfrolf het volgende:Ik heb ep 1 tot 4 ook eens bekeken... wat kan de oorzaak zijn dat hij die dag constant opnieuw beleeft?
Hij speelt het erg goed moet ik zeggen. Was weer een goede episode, alleen even wennen dat er wat minder gebeurde qua het verhaal dan in eerdere afleveringen.quote:Op donderdag 7 december 2006 08:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Goede aflevering weer
In begin leek dit gewoon een standaard aktie-serie te worden maar ik vind het script toch wel erg goed nu. En Adam Baldwin is een van m'n favo acteurs
Kans is groot dat de serie al voortijdig van de buis gehaald wordt:quote:Op donderdag 7 december 2006 18:39 schreef LaSalle het volgende:
Heb wel het idee dat hij redelijk snel dichterbij de uiteindelijke 'waarheid' komt. Gaat deze serie nu overigens ook op 'break', of loopt die gewoon door?
Zou niet zo leuk zijn.quote:Laffer hour is set to debut Jan. 3, a month before "Day Break" was set to end its run. ABC News programming will fill the 10 p.m. Wednesday slot in January before "Lost" returns.
"Day Break" will either be yanked after its Dec. 27 broadcast or moved to another night. No word on what will happen with the remaining five episodes of the skein, if ABC doesn't move the show to a new night.
Ik denk eerder dat we dat moesten denken maar dat die vent gewoon gek is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:37 schreef UFOtje het volgende:
Goeie aflevering, EP 5!
Die wat oudere grijze man in het politiebureau blijkt "deze" dag dus ook over en over mee te maken? interessant.
Het zou zonde zijn, als deze serie al voortijdig ging stoppen.
Ja, dat zou kunnen maar in EP5 gebeurde het eigenlijk in 2 verschillende dagen he?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat we dat moesten denken maar dat die vent gewoon gek is.
Gebeurde wel erg veel terwijl er in de vorige episode weer wat minder voortgang in het verhaal zat. Maar weer een goede episode.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:57 schreef Symer het volgende:
Pfoe, ik begin nu wel te begrijpen waarom zo weinig Amerikanen hier naar kijken. Als je even je gedachten er niet bij hebt mis je alweer een complete subplot.
Leuke aflevering verder wel![]()
Het begint me wel wat te duizelen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zo moeilijk te volgen is het nou ook weer niet(Nu is het wel zo dat ik altijd een aandachtige kijker ben tho..)
Blijkbaar houden Amerikanen er niet van om hun hoofd er een beetje bij te houden als je naar de kijkcijfers kijkt. Ik vind het iig een erg goede serie en hoop dus wel dat het gewoon doorgaat.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:57 schreef Symer het volgende:
Pfoe, ik begin nu wel te begrijpen waarom zo weinig Amerikanen hier naar kijken. Als je even je gedachten er niet bij hebt mis je alweer een complete subplot.
Leuke aflevering verder wel![]()
bronquote:ABC is shuffling its deck chairs once again, pulling both Wednesday newcomers "Show Me the Money" and "Day Break" from its schedule effective immediately.
Godverdomme zegquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:42 schreef wolfrolf het volgende:
Cancelled!
[..]
bron[/sub]
Niet verrassend, uiteraard. De kijkcijfers waren van het nivo ""
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:43 schreef Merkie het volgende:
Verdommst! Hopelijk komen de afleveringen nog wel op internet
.
Altijd jammer als zulke creatieve projecten de nek om worden gedraaid, terwijl andere hersenloze ongeïnspireerde troep miljoenen kijkers trektquote:The network is expected to stream the seven remaining episodes of "Break" on ABC.com.
Sorry hoor, maar Day Break kan niet tippen aan Prison Break. Day Break blijft niet boeien. Enige reden dat ik nog naar Day Break kijk is omdat ik wil weten hoe het kan dat hij die dag opnieuw beleeft.quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Godver!
Dit is dan nog lang niet zo erg als toen met Firefly 4 jaar geleden maar baal toch weer dat een goede serie die goed in elkaar zit en elke aflevering blijft boeien en waar weinig op aan te merken valt weer gecancelled wordt terwijl simpele series als Charmed () maar steeds op de buis blijven. Day Break is ook beter dan hitshows als Prison Break (kijk ik echter zelf ook, en is vermakelijk, maar kwalitatief een stuk minder) en House (dat in een sleur zit)
Als je kijkt naar kwaliteit van het script, geloofwaardigheid, aantal plotholes etc is Day Break zeker wel technisch beter. Voor de rest komt het neer op persoonlijke smaak. Prison break was echter technisch ook zeer goed in eerste helft van het 1e seizoen. Daarna zijn de schrijvers dingen uit hun grote duim gaan zuigen, en hoewel het vermakelijk is gebleven, is het kwalitatief toch stuk minder.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:43 schreef magnifor het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Day Break kan niet tippen aan Prison Break. Day Break blijft niet boeien. Enige reden dat ik nog naar Day Break kijk is omdat ik wil weten hoe het kan dat hij die dag opnieuw beleeft.
En dan het eerste seizoen van de buis halen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:44 schreef Symer het volgende:
Ik las ergens dat er al plannen waren voor een tweede seizoen. Hopper zou dan een paar maand na vandaag weer zo'n dag krijgen.
Het opnieuw beleven van een dag heeft dus niet specifiek met de Garza-zaak te maken en dit lijkt me ook geen serie waar God, aliens of tijdreizigers langs zullen komen. Ik denk dus dat we genoegen moeten nemen met de uitleg van Chad dat het wel wetenschappelijk verklaarbaar is maar dat we nooit zullen weten waarom het gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |