Moest je er nou bij zetten dat het de HR versie is die je gedownload hebt?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:35 schreef Miguel het volgende:
De HR van ep2 net binnen, maar ik vrees dat ik er vandaag niet meer aan toe ga komen
Nee.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:30 schreef morgane het volgende:
ik ga zo de eerste 2 eps maar eens binnensleurenben benieuwd of het wat is. Weet iemand of er al subs zijn?
Pilot + Eerste echte episode, om mensen erin te slurpenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:49 schreef Bananenman het volgende:
De serie is begonnen met 2 eps op 1 dag?
En hoezo is Lost gestopt, ze zaten toch nog midden in een seizoen, of niet?
Nee, als ik wilde 'pimpen' had ik wel gezegd dat ik het vanaf ep7 gelukkig niet meer hoef te downloadenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Moest je er nou bij zetten dat het de HR versie is die je gedownload hebt?
Na de pilot te hebben gekeken kan ik je zeggen dat dit potentie heeft.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:25 schreef Merkie het volgende:
Ik heb het gedownload, ik spaar een aantal aflveringen op en als het was is kijk ik die wel. Als het niks is gaan ze er nog harder vanaf dan dat ze binnen kwamen.
Fok die scriptiequote:Op donderdag 16 november 2006 10:35 schreef Miguel het volgende:
[...] ik vrees dat ik er vandaag niet meer aan toe ga komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:39 schreef Malibu-06 het volgende:Knap dat je je dat pas zo laat realiseerde, aangezien het letterlijk verteld werd in de het tweede gedeelte van de pilotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
Nee, in episode 2 werd het verteld.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Knap dat je je dat pas zo laat realiseerde, aangezien het letterlijk verteld werd in de het tweede gedeelte van de pilot.
Sukkel..dat bedoelt hij ook...de 2de gedeelte=2de epquote:Op zondag 19 november 2006 22:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, in episode 2 werd het verteld.
hij is geen sukkel, alleen alf 1 heet pilot.. de 2e afl heet What If They Runquote:Op zondag 19 november 2006 22:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Sukkel..dat bedoelt hij ook...de 2de gedeelte=2de ep![]()
Nee kutkneus, hij zegt in het 2e gedeelte van de pilot. Episode 2 is geen pilot meer.quote:Op zondag 19 november 2006 22:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Sukkel..dat bedoelt hij ook...de 2de gedeelte=2de ep![]()
Heb hem altijd al niet gemogenquote:Op zondag 19 november 2006 23:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee kutkneus, hij zegt in het 2e gedeelte van de pilot. Episode 2 is geen pilot meer.
Hij is vast ook nog eens voor Ajax ookquote:Op maandag 20 november 2006 00:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb hem altijd al niet gemogen![]()
ja volgens mij welquote:Op maandag 20 november 2006 00:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij is vast ook nog eens voor Ajax ook![]()
Goed punt, maar aangezien ze beide op één dag waren uitgezonden noemde ik ze beide de pilot.quote:Op zondag 19 november 2006 23:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee kutkneus, hij zegt in het 2e gedeelte van de pilot. Episode 2 is geen pilot meer.
Thanksquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
woensdag
Dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goed punt, maar aangezien ze beide op één dag waren uitgezonden noemde ik ze beide de pilot.
Het begon dus met zo'n 10,8 mln kijkers en eindigde met een kleine 7 miljoen! Niet best voor amerikaanse begrippen. Ben dus erg benieuwd hoe het gisteren bekeken is...quote:While no one expected Day Break to maintain levels from the inflated Dancing With the Stars, this is considerably worse than anyone would have imagined.
Day Break (ABC): premiere
9:00 p.m. 9.8/14 (#2)
9:30 p.m. 7.4/11 (#2)
10:00 p.m. 6.9/11 (#3)
10:30 p.m. 6.3/10 (#3)
Niet eensquote:Op donderdag 23 november 2006 19:45 schreef Symer het volgende:
De kijkcijfers zijn echter dramatisch deze week: "ABC's "Day Break" took a big tumble from its premiere last week, managing only a 3.4/6."
Dat zijn wat, 3.8 miljoen huishoudens?![]()
En dat is gewoon van de Nielsen Media Research data, dan zijn deze gegevens gebaseerd op alle 'same day' kijkers.quote:9:00 p.m. Day Break
Viewers: 5.12 million (#3), A18-49: 1.9/ 5 (#3)
Normaal van TheFutonCritic, maar daar stonden die van gisteren nog niet op. Zap2It had ze wel al.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:00 schreef Miguel het volgende:
[..]
Niet eensAls ze het seizoen maar afmaken iig, niet nog meer reruns please
![]()
Waar haal jij je kijkcijfers vandaan dan? Ikzelf van tvtracker.com
5 miljoen kijkers is driewerf bagger naar ABC maatstaven, het is vergelijkbaar met wat The CW binnenhaalt.. en dat is geen goede zaakquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:20 schreef Asmodian het volgende:
De kijkcijfers van 1.03 vielen best mee aangezien de dag voor Thanksgiving wordt gezien als de grote reis-dag waarin mensen het hele land doorreizen om naar familie te gaan.
Daar dacht ik ook al aan, maar eigenlijk bereik je daar niets mee, je bent alleen maar verdachter.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:20 schreef Asmodian het volgende:
Ik hoop dat de kijkcijfers zich stabiliseren. Het is een leuke serie en ik vond 1.03 weer erg interessant. Ik vraag me af wanneer Hopper zich realiseert dat hij tatoeages moet nemen a la Memento/Prison Break om alle informatie te herinneren
Heroes ook alquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:38 schreef Hellrazor het volgende:
Niet super maarja je moet wat he als prisonbreak lost en heroes weeds mynameisearl 24 pauze hebben![]()
Ja, erg tofquote:Op donderdag 30 november 2006 07:03 schreef Hertog_Martin het volgende:Hele goede aflevering
Ik had weinig verwacht van deze interim serie maar het wordt met de aflevering beter! Had juist andersom verwacht.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 05:08 schreef Miguel het volgende:
LOL @ 'trial season' in de us...
What the fuck begrijp jij uberhaupt van het hele systeem hier?? Gezien de ratings zou deze serie allang gecancelled moeten zijn, maar gezien de 'mid-season' status van deze serie en de mogelij 'up-rise' van deze serie nu meerdere series op 'mid-season-break' zijn (behalve Criminal minds dan...) kan mogelijk nog goed genoeg zijn...
De serie scoort zeker niet bovengemiddeld, maar hopelijk net genoeg om op de buis te blijven, want deze serie is echt GOLD
Natuurlijk wel, dat is het hele concept van de serie...quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:16 schreef jorienvdherik het volgende:
binnenkort 4 eens kijken, hopelijk niet heel het seizoen de zelfde dag nog
Ten eerste zit deze meneer niet in de US en ten tweede kom ik al jaren in Canadaquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Meneer zit net in de US en meteen al praatjes...
Zal een snelle exit voor mij worden danquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dat is het hele concept van de serie...
je systeem....uhhh dude het is "trail season"..... 2 weken voor "mid-season break" van alle a ratings beginnen ze met een pilot van een nieuwe 10 tot 12 weken serie, ( 2 afleving pilot, en vast de final ook 2 aan elkaar) Slaat de serie aan, omdat het "mid-season break" is dan leeft de serie volgend tv seisoen verder met een hoge B rating of een lage A (net niet prime-time slot) blijft de serie dan opgewassen tegen de bestaande "bijna prime time" A/B rating series gaat hij meestal het zelfde seizoen nog naar een A-rating door de prime time slots te ruilen van de sterkst dalende A/B-rating serie of die worden helemaal gecanceld.( je november sweeps).......quote:Op vrijdag 1 december 2006 05:08 schreef Miguel het volgende:
LOL @ 'trial season' in de us...
What the fuck begrijp jij uberhaupt van het hele systeem hier?? Gezien de ratings zou deze serie allang gecancelled moeten zijn, maar gezien de 'mid-season' status van deze serie en de mogelij 'up-rise' van deze serie nu meerdere series op 'mid-season-break' zijn (behalve Criminal minds dan...) kan mogelijk nog goed genoeg zijn...
De serie scoort zeker niet bovengemiddeld, maar hopelijk net genoeg om op de buis te blijven, want deze serie is echt GOLD
Je hebt ook helemaal gelijk, mijn reactie sloeg totaal nergens op, [mompelt iets over goed eten en veel wijn], mijn excuses in ieder geval als je je persoonlijk aangevallen voelde.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:49 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
je systeem[...]
conclusie: je reactie is overtrokken op het geschreven commentaar, dit.....trouwens ook
quote:At 9 p.m., ABC has sprung a major leak with week three of confusing drama Day Break at a fourth-place 3.8/ 6 in the overnights -- 33 percent below lead-in Show Me the Money. Comparably this was equal to its overnight performance from one week earlier, but down by 50 percent from its debut on Nov. 15. (three-week overnight track for Day Break: 7.6/12 - 3.8/ 6 - 3.8/ 6).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |