HJ zo: Of die hond gaat door... of jij gaat door... allebei kan niet... aan jou de keus.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:04 schreef Cee het volgende:
Ik wil die hond! Die hond moet door!
Met patat en appelmoes?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:08 schreef Toeps het volgende:
Jeeeezus hoe vaak komt die Rabo commercial.
Ligt eraan, als de ene jonger is dan 26 en de andere ouder (in hondejaren gerekend dan), zitten ze niet in de zelfde groep. Komt alles goed!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:08 schreef pberends het volgende:
[..]
HJ zo: Of die hond gaat door... of jij gaat door... allebei kan niet... aan jou de keus.
Is er iets mis met je ogen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht even te zien staan "waar de honden geen brood van lusten"
Dat klopt ook wel voor het grootste gedeelte van de kandidaten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht even te zien staan "waar de honden geen brood van lusten"
En ze zijn doorquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:11 schreef bb-millie het volgende:
Ik zag een bekende voorbij komen genaamd Dennis!!!! Hij zong samen met een ander meisje, allebei in het wit, hij speelde Judas in een musical Jesus Christ Superstar, hij was echt geweldig!!!!
Dat kunnen heel goed de zenuwen zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vond de laatste 2 wel heel erg gehaast zingen met slechte timing en geen rust of zuiverheid.
Ja deen oudheidkundig fossielquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind Marianne de ontdekking van X Factor
Als die hond daar zit..quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen rent half het topic naar het asiel?
Met die heerlijk synchrone stoelendans? Super.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Dat mens met die 2 achtergrondvitrages!![]()
Die wil ik morgen wel zien!
Nou, moeeeeee, Jacqueline is zo onwijs gaaf, los van haar ongelovelijke talent, dat dit gewoon een kanslose vergelijking is!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:18 schreef Toeps het volgende:
Ach, als Jacqueline van Krezip het kan, qua uitstraling en uiterlijk, kan zij het ook.
quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:30 schreef PeRi het volgende:
Deze keer lieten ze meer/langer mensen zien die wel door waren, wat ik erg vervelend en raar vond was dat de jury het zo oneens is met elkaar. Vorige uitzendingen was het minder, ik weet dat het bij XFA ook gaat om de strijdende juryleden maar zo'n concurrentiegedrag? Lijken wel een stel kleine kinderen. Ik had al mn twijfels over de auditierondes, en nee ik vind de auditie-uitzendingen echt niet leuk..
De uitzending an sich wel, alleen jammer van de überkibbelende jury. Alles van de uitzendingen bij elkaar maken dat ik het gewoon niets vind.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik vond deze auditie uitzending toch echt beter dan die van vorge week als ik eerlijk ben.
en dat er dan zo'n hond aan het einde voorbij komt...![]()
. ik bedoel, tuurlijk was het balachelijk da ze hem meenam in de auditie ruimte, maar hij was wel lief
verder kwam er gelukkig deze keer wel wat talent voorbij, en ik hoop dat dat volgende week weer zo is. alleen over de jury heb ik idd ook een beetje mijn twijfels.
Klinkt als een goede vent.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:29 schreef bb-millie het volgende:
[..]
![]()
![]()
jaaaa maar hij moet Judas doen, het was toen zijn show, zoooooo goedddd!!!!
....hij kwam alleen wel elke avond bij elke optreden zwaar bezopen aanzetten, maar goed....
Ja, die was goed! Jammer dat we haar maar even zagen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
Wie was dat 15-jarige meisje ook alweer die doorging? Jodie ofzo.....
Misschien dat ze zondag langskomt, staat wel een stuk over Jodie op de site:quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:34 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, die was goed! Jammer dat we haar maar even zagen.
Nee, mijn ventje deed mee aan die musical (een van de apostelsquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:26 schreef Filay het volgende:
[..]
Klinkt als een goede vent.
Jij speelde ook in die show of zo?
Het 'oneens' zijn met elkaar lijkt mij iig wel vooropgezet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
De uitzending an sich wel, alleen jammer van de überkibbelende jury. Alles van de uitzendingen bij elkaar maken dat ik het gewoon niets vind..
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:34 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, die was goed! Jammer dat we haar maar even zagen.
Is dat die met die blubberbuik?quote:Op zondag 12 november 2006 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Die Corina he..... die gaat nu toch heel erg gepest worden?
Ja, dat pesten zit er wel een beetje in idd. Jammer dat ze een shirtje aantrekt dat 2 maten te klein is.quote:
Ze was al 30! Ik dacht jonger door dr kledingkeuzequote:Op zondag 12 november 2006 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Die Corina he..... die gaat nu toch heel erg gepest worden?
dat meen je niet?quote:Op zondag 12 november 2006 11:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze was al 30! Ik dacht jonger door dr kledingkeuze.
Ik was echt in shockquote:Op zondag 12 november 2006 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat meen je niet?
Whahahahaha ik dahct dat ze 18 was ofzo
Nu wordt ik ook altijd wel jonger geschat, omdat ik me niet kleed als iemand van 28. Maar ik ga geen shirtjes aantrekken die 2 maten te klein zijnquote:Op zondag 12 november 2006 11:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was echt in shock. Een midlifecrisis op je 30e.
.
wat danquote:Op zondag 12 november 2006 11:09 schreef bb-millie het volgende:
Nou, dat was geen blubberbuik, hoor...![]()
Die zit nog steeds in een ontkenningsfase, terwijl ze al 28 maanden zwanger is....quote:
Hier ook nog maar even vragen.quote:Op zondag 12 november 2006 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Net X-Factor gekeken, en er kwam me toch iemand met een fijne stem voorbij. Hij had niet echt lange tv-tijd, maar kwam voorbij bij kandidaten die ook door waren. Beetje een oudere man (categorie 26+), gok zo rond een jaar of 30-35. Blond kort haar, volgens mij ook een sikje/ringbaardje. Iemand toevallig zijn nummer gezien?
Ik ook, een heel stuk minder dan vorige week.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond deze aflevering iets minder dan de vorige 2.
quote:
Gaan we ff uitzoeken wie dat isquote:Op zondag 12 november 2006 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Jaa! Nummer 2 inderdaad!
quote:
Hij lijkt er wel een beetje op jaquote:Op zondag 12 november 2006 15:53 schreef Toeps het volgende:
[..]
Was hij niet overleden door een stingray?
Oh nee, gelukkig niet.quote:Op zondag 12 november 2006 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ah nee hè... niet weer een hele herhaling van gisteren.
Het lijkt toch wel alsof er minder materiaal is.
Nou ja, dat is zo ver voor hun tijd, dat kun je mensen van rond de 15 jaar niet echt kwalijk nemen vind ik.quote:Op zondag 12 november 2006 21:34 schreef babette21 het volgende:
mensen die Lennon niet kennen.... gênant
Met een beetje muziekkennis ken je Lennon toch wel?quote:Op zondag 12 november 2006 21:35 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nou ja, dat is zo ver voor hun tijd, dat kun je mensen van rond de 15 jaar niet echt kwalijk nemen vind ik.
Vorige keer was er toch ook zo'n vraag; vreemdgaan of monogaam o.i.d.? Zei ze ook vreemdgaan.quote:Op zondag 12 november 2006 21:37 schreef amaranta het volgende:
wendy zegt slippertje.......maar ze dumpte xander wel
tja ik vind dat dit verder gaat dan muziekkennis, dit is gewoon algemene ontwikkeling!quote:Op zondag 12 november 2006 21:35 schreef SpecialGuest het volgende:
Nou ja, dat is zo ver voor hun tijd, dat kun je mensen van rond de 15 jaar niet echt kwalijk nemen vind ik.
Dat begrijp ik ook niet helemaal van Wendy.....quote:Op zondag 12 november 2006 21:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vorige keer was er toch ook zo'n vraag; vreemdgaan of monogaam o.i.d.? Zei ze ook vreemdgaan.
Mee eens, mensen die John Lennon niet kennen missen toch iets in hun opvoeding.quote:Op zondag 12 november 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja ik vind dat dit verder gaat dan muziekkennis, dit is gewoon algemene ontwikkeling!
Jaa, hij zit echt altijd met schuin hoofd.quote:Op zondag 12 november 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
hebben jullie ook al 3 weken het idee dat ze constant hetzelfde shot van Henk laten zien?!
precies!!quote:Op zondag 12 november 2006 21:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Jaa, hij zit echt altijd met schuin hoofd.
welnee!quote:Op zondag 12 november 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
ze zong overigens wel heel erg goed
Nouuuu...dat is wat overdreven.quote:Op zondag 12 november 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
Echt niet!quote:Op zondag 12 november 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
Dat viel ook nog wel tegen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
Gruwelijk mens. Die veel te veel eer krijgt. Soort Hummie's zuster.quote:
Ik vind haar wel tof ja.quote:
Er zaten een paar goeie bij. Jammer dat dat dan weer zo kort is allemaal. Niet meegekregen dus.quote:Op zondag 12 november 2006 22:08 schreef Fir3fly het volgende:
Er was net ook een leuk meisje dat door was, maar was maar erg kort in beeld. Iemand haar naam gehoord/gezien?.
De leuken laten ze niet zien. Daar scoren ze niet mee.quote:Op zondag 12 november 2006 22:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er zaten een paar goeie bij. Jammer dat dat dan weer zo kort is allemaal. Niet meegekregen dus..
De vingerknip toen ze door was?quote:Op zondag 12 november 2006 22:08 schreef Fir3fly het volgende:
Er was net ook een leuk meisje dat door was, maar was maar erg kort in beeld. Iemand haar naam gehoord/gezien?.
Die jaquote:Op zondag 12 november 2006 22:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De vingerknip toen ze door was?.
He, ik vond haar stem gewoon mooi hoor!quote:Op zondag 12 november 2006 22:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Pedo!!!11einz.
Beetje jong, bedoel ik.
Wat een knurft is dit zeg
Dat wel.quote:Op zondag 12 november 2006 22:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Mooie stem net van die jongen..
Mjah, redelijk.quote:Op zondag 12 november 2006 22:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Mooie stem net van die jongen..
quote:Op zondag 12 november 2006 22:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die ene gast die steeds in beeld komt nu aan het einde zat ook in Idols.
Dat was Lowieke, de Cher-homo.quote:Op zondag 12 november 2006 22:26 schreef veldmuis het volgende:
Die nicht die net ook weeer in beeld was, die was toch ook bij idols?
Inderdaad. Die kerel die vreselijk liep te schreeuwen in de auditieruimtequote:Op zondag 12 november 2006 22:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgende week wordt het echt weer hilarisch volgens mij.
'Hij' kwam me al bekend voor...quote:Op zondag 12 november 2006 22:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die ene gast die steeds in beeld komt nu aan het einde zat ook in Idols.
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2006 22:27 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat was Lowieke, de Cher-homo.
Uitzending staat online.quote:Op zondag 12 november 2006 22:09 schreef Fir3fly het volgende:
Wachten tot de uitzending online staat dus maar.
Ja.quote:Op maandag 13 november 2006 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is dit al de zondaguitzending nu op RTL7?
Ja, want dit heb ik al gezien. Dat eerdere stuk van Jody had ik nog niet gezien.quote:Op maandag 13 november 2006 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is dit al de zondaguitzending nu op RTL7?
Nee, de week daarna ook nog.quote:Op maandag 13 november 2006 21:59 schreef Svensational het volgende:
Zijn volgende week nu de laatste audities![]()
?
Kutquote:Op maandag 13 november 2006 22:07 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nee, de week daarna ook nog.
Ja, dat wilde ik ook al 6x eerder posten.. Maar ja je vergeet het steeds hè.. PeRi postte dat ook al ergens in een ander topic.quote:Op maandag 13 november 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
Wat überflauw met dat valgeluidje bij die disco-bol. Maar o zo hilarisch![]()
!
Ff hierop doorborduren, gister bij "de wereld draait door" zag je fragment langskomen, intervieuw met Ollie buiten met Wendy van Dijk, kwam er iemand in het wit juichend naar buiten rennen ( uitzending 13/11 beetje aan het eindquote:Op zondag 12 november 2006 10:11 schreef bb-millie het volgende:
Dennis en Kim (ze zijn dus door):
[afbeelding]
Dennis als Judas in de musical Jesus Christ superstar![]()
[afbeelding]
bron
Hij is echt eenartiest!
Oh maar dan mag je wel een topic aanmaken hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:08 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Ff hierop doorborduren, gister bij "de wereld draait door" zag je fragment langskomen, intervieuw met Ollie buiten met Wendy van Dijk, kwam er iemand in het wit juichend naar buiten rennen ( uitzending 13/11 beetje aan het eind). Dat was dus ook Dennis. Ik ben groot fan van hem en wil eigenlijk een eigen topic voor hem aanmaken, ware het niet dat die auditie nog steeds niet online is....
![]()
Nadeche!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:15 schreef Marble het volgende:
Weet iemand hoe die ene chick heette met die afzichtelijke witte schoenen en de fashion sense van een eekhoorn, maar een verpletterende stem? En is er al een topique over haar? Het vrouwelijke jurylid (Marianne heet ze IIRC?) vond haar totaal geen uitstraling hebben, maar ze is wel door. En terecht, want ze zong echt onwijs goed.
Dank u.quote:
Heb je even weer met Mark gesprokenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aan het einde van aflevering 5 krijgen de juryleden van Wendy te horen welke categorie ze hebben
En X Factor NL heeft een eigen decor
zier er...veelbelovend uit...quote:
De uitzending was ook een beetje saaiquote:Op donderdag 16 november 2006 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
Bijna zaterdagNu ben ik er wel bij
Afgelopen zaterdag opgenomen, had ik beter niet kunnen doen want vond de uitzending erg saai
Nah slechte audities zijn wel leuk, mits goed gedoseerd. Maar, wat ik al vaker gezegd heb, XFactorauditieuitzendingen lijken alleen uit de slechte audities gebouwd te zijn. Teveel achtergrond, te lang die mensen in beeld, uitgekauwd helemaal. Het leuke van Idols vond ik, dat het beter gedoseerd was, goede én slechte audities. Sowieso vind ik 5 auditie uitzendingen erg veel en al helemaal nu ze zowat alleen gebaseerd zijn op vermaak.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat de audities na één uitzending wel weer lang genoeg geweest zijn. Persoonlijk vind ik het leuker om mensen te zien die wél kunnen zingen en die echt vooruitgaan. Het slechte zingen van de audities, het vernederen... dat vind ik na één uitzending wel mooi geweest.
Nou ja, de meeste mensen vinden dit toch het leukste van XFA, dus proberen ze hier kijkers mee te trekken heb ik het idee. Bij Idols hadden ze een keer 6 auditierondes, dat duurde écht te langquote:Op donderdag 16 november 2006 16:00 schreef PeRi het volgende:
Sowieso vind ik 5 auditie uitzendingen erg veel en al helemaal nu ze zowat alleen gebaseerd zijn op vermaak.
Whehe, geweldig iconquote:Op donderdag 16 november 2006 17:57 schreef SpecialGuest het volgende:
5 is inderdaad wel erg veel, en dan ook nog twee uitzendingen per weekend, waarvan de tweede niet echt heel veel toevoegt. Jammer, want pas vanaf de tweede ronde wordt het echt interessant.
quote:Roef en Marian hebben aardig wat teweeggebracht. Na X FACTOR verschenen ze in meerdere programma’s om hun ongenoegen kenbaar te maken. Zelf vinden ze namelijk dat ze merkbaar een fantastische zangleraar hebben en ze nooit afgewezen hadden mogen worden na hun auditie. Dit vertelden ze onder meer in het programma Jensen, waar ze de eer hadden Henkjan Smits nog een keer te ontmoeten. Het jurylid zei dat ze wel een leuke act konden zijn. Maar dat het duo het niet van hun zangkwaliteiten moet hebben. Ook andere deelnemers kwam deze uitspraak ten gehore. Maar of het duidelijk overkwam dat Henkjan Smits niet van mening was veranderd over het talent van Roef en Marian? Ex-kandidate Mieke stuurde X FACTOR een mailtje, gericht aan Henkjan Smits.
Henkjan Smits en medejury!
Als blijkt dat Roef en Marian bij Jensen volgens jou nu wel zangkwaliteiten blijken te hebben, wie ben ik dan, om dat ook echt met geluid en microfoon te bewijzen. Ik daag je uit!
Liefs, Mieke, die met hart en gevoel zingt.
Waar ter wereld vind ik een zanger of zangeres die met zoveel emotie en passie kan zingen? Ik vind zelf dat jullie in mij haar gevonden hebben. Tot spoedig. En natuurlijk ga ik niemand meer teleurstellen.
P.S. Ik ben gestopt met roken.
P.S. Ik ben trots dat er al meer dan 1 miljoen mensen mijn filmpje hebben bekeken en gedownload. Henk, dat wil op zijn minst toch veel zeggen?
Tot ziens,
Liefs, Mieke
Het zal je maar gebeuren...quote:Erin geluisd
Ali had geen idee wat hij in Tilburg kwam doen. Tot zijn zus hem achterliet bij X FACTOR.
Ali staat op de tribunes van het stadion van Willem II een frisse neus te halen. Hij ziet er vrij ontspannen uit. De internetredactie stelt hem dan ook de vraag of hij echt zo relaxed is. Ali: “Ja, ik maak me niet echt druk. Ik heb ook nog niet echt de tijd gehad om me zorgen te maken.”
Hoe dat zo?
Ali: “Nou, ik weet pas sinds een paar uur dat ik hier ben voor de auditie van X FACTOR. Mijn zus had me stiekem opgegeven. Ze had me verteld dat we samen mee zouden zingen aan 'iets'. Ik dacht: we zien we wel. Eenmaal hier aangekomen zei ze: 'Doei!', en weg was ze.”
Dat is me nou ook wat. Vind je het een rotstreek van je zus?
Ali: “Nee hoor, ik vind het wel een toffe actie van haar. Ze heeft het goed geregeld toch? En nu kan ik mooi aan de jury laten horen dat ik kan zingen. De afgelopen zeven maanden heb ik gezongen in een Rotterdams operakoor. Nee, ik ben niet heel erg slecht.”
En heb je al visioenen van een gouden toekomst, met snelle auto’s en andere luxe?
Ali: “Nee, daar doe ik niet aan. Ik wil gewoon mijn normale leven aanhouden. Ik heb een creatieve job als multimedia-vormgever en daar ben ik hartstikke blij mee. Mocht ik veel geld gaan verdienen, dan zou ik nog steeds mijn baan willen houden. Ik zou doodongelukkig worden als ik dit niet meer kon doen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |