Klinkt als een goede vent.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:29 schreef bb-millie het volgende:
[..]
![]()
![]()
jaaaa maar hij moet Judas doen, het was toen zijn show, zoooooo goedddd!!!!
....hij kwam alleen wel elke avond bij elke optreden zwaar bezopen aanzetten, maar goed....
Ja, die was goed! Jammer dat we haar maar even zagen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
Wie was dat 15-jarige meisje ook alweer die doorging? Jodie ofzo.....
Misschien dat ze zondag langskomt, staat wel een stuk over Jodie op de site:quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:34 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, die was goed! Jammer dat we haar maar even zagen.
Nee, mijn ventje deed mee aan die musical (een van de apostelsquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:26 schreef Filay het volgende:
[..]
Klinkt als een goede vent.
Jij speelde ook in die show of zo?
Het 'oneens' zijn met elkaar lijkt mij iig wel vooropgezet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
De uitzending an sich wel, alleen jammer van de überkibbelende jury. Alles van de uitzendingen bij elkaar maken dat ik het gewoon niets vind..
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:34 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, die was goed! Jammer dat we haar maar even zagen.
Is dat die met die blubberbuik?quote:Op zondag 12 november 2006 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Die Corina he..... die gaat nu toch heel erg gepest worden?
Ja, dat pesten zit er wel een beetje in idd. Jammer dat ze een shirtje aantrekt dat 2 maten te klein is.quote:
Ze was al 30! Ik dacht jonger door dr kledingkeuzequote:Op zondag 12 november 2006 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Die Corina he..... die gaat nu toch heel erg gepest worden?
dat meen je niet?quote:Op zondag 12 november 2006 11:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze was al 30! Ik dacht jonger door dr kledingkeuze.
Ik was echt in shockquote:Op zondag 12 november 2006 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat meen je niet?
Whahahahaha ik dahct dat ze 18 was ofzo
Nu wordt ik ook altijd wel jonger geschat, omdat ik me niet kleed als iemand van 28. Maar ik ga geen shirtjes aantrekken die 2 maten te klein zijnquote:Op zondag 12 november 2006 11:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was echt in shock. Een midlifecrisis op je 30e.
.
wat danquote:Op zondag 12 november 2006 11:09 schreef bb-millie het volgende:
Nou, dat was geen blubberbuik, hoor...![]()
Die zit nog steeds in een ontkenningsfase, terwijl ze al 28 maanden zwanger is....quote:
Hier ook nog maar even vragen.quote:Op zondag 12 november 2006 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Net X-Factor gekeken, en er kwam me toch iemand met een fijne stem voorbij. Hij had niet echt lange tv-tijd, maar kwam voorbij bij kandidaten die ook door waren. Beetje een oudere man (categorie 26+), gok zo rond een jaar of 30-35. Blond kort haar, volgens mij ook een sikje/ringbaardje. Iemand toevallig zijn nummer gezien?
Ik ook, een heel stuk minder dan vorige week.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond deze aflevering iets minder dan de vorige 2.
quote:
Gaan we ff uitzoeken wie dat isquote:Op zondag 12 november 2006 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Jaa! Nummer 2 inderdaad!
quote:
Hij lijkt er wel een beetje op jaquote:Op zondag 12 november 2006 15:53 schreef Toeps het volgende:
[..]
Was hij niet overleden door een stingray?
Oh nee, gelukkig niet.quote:Op zondag 12 november 2006 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ah nee hè... niet weer een hele herhaling van gisteren.
Het lijkt toch wel alsof er minder materiaal is.
Nou ja, dat is zo ver voor hun tijd, dat kun je mensen van rond de 15 jaar niet echt kwalijk nemen vind ik.quote:Op zondag 12 november 2006 21:34 schreef babette21 het volgende:
mensen die Lennon niet kennen.... gênant
Met een beetje muziekkennis ken je Lennon toch wel?quote:Op zondag 12 november 2006 21:35 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nou ja, dat is zo ver voor hun tijd, dat kun je mensen van rond de 15 jaar niet echt kwalijk nemen vind ik.
Vorige keer was er toch ook zo'n vraag; vreemdgaan of monogaam o.i.d.? Zei ze ook vreemdgaan.quote:Op zondag 12 november 2006 21:37 schreef amaranta het volgende:
wendy zegt slippertje.......maar ze dumpte xander wel
tja ik vind dat dit verder gaat dan muziekkennis, dit is gewoon algemene ontwikkeling!quote:Op zondag 12 november 2006 21:35 schreef SpecialGuest het volgende:
Nou ja, dat is zo ver voor hun tijd, dat kun je mensen van rond de 15 jaar niet echt kwalijk nemen vind ik.
Dat begrijp ik ook niet helemaal van Wendy.....quote:Op zondag 12 november 2006 21:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vorige keer was er toch ook zo'n vraag; vreemdgaan of monogaam o.i.d.? Zei ze ook vreemdgaan.
Mee eens, mensen die John Lennon niet kennen missen toch iets in hun opvoeding.quote:Op zondag 12 november 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja ik vind dat dit verder gaat dan muziekkennis, dit is gewoon algemene ontwikkeling!
Jaa, hij zit echt altijd met schuin hoofd.quote:Op zondag 12 november 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
hebben jullie ook al 3 weken het idee dat ze constant hetzelfde shot van Henk laten zien?!
precies!!quote:Op zondag 12 november 2006 21:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Jaa, hij zit echt altijd met schuin hoofd.
welnee!quote:Op zondag 12 november 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
ze zong overigens wel heel erg goed
Nouuuu...dat is wat overdreven.quote:Op zondag 12 november 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
Echt niet!quote:Op zondag 12 november 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
Dat viel ook nog wel tegen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |