Als die hond daar zit..quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen rent half het topic naar het asiel?
Met die heerlijk synchrone stoelendans? Super.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Dat mens met die 2 achtergrondvitrages!![]()
Die wil ik morgen wel zien!
Nou, moeeeeee, Jacqueline is zo onwijs gaaf, los van haar ongelovelijke talent, dat dit gewoon een kanslose vergelijking is!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:18 schreef Toeps het volgende:
Ach, als Jacqueline van Krezip het kan, qua uitstraling en uiterlijk, kan zij het ook.
quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:30 schreef PeRi het volgende:
Deze keer lieten ze meer/langer mensen zien die wel door waren, wat ik erg vervelend en raar vond was dat de jury het zo oneens is met elkaar. Vorige uitzendingen was het minder, ik weet dat het bij XFA ook gaat om de strijdende juryleden maar zo'n concurrentiegedrag? Lijken wel een stel kleine kinderen. Ik had al mn twijfels over de auditierondes, en nee ik vind de auditie-uitzendingen echt niet leuk..
De uitzending an sich wel, alleen jammer van de überkibbelende jury. Alles van de uitzendingen bij elkaar maken dat ik het gewoon niets vind.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik vond deze auditie uitzending toch echt beter dan die van vorge week als ik eerlijk ben.
en dat er dan zo'n hond aan het einde voorbij komt...![]()
. ik bedoel, tuurlijk was het balachelijk da ze hem meenam in de auditie ruimte, maar hij was wel lief
verder kwam er gelukkig deze keer wel wat talent voorbij, en ik hoop dat dat volgende week weer zo is. alleen over de jury heb ik idd ook een beetje mijn twijfels.
Klinkt als een goede vent.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:29 schreef bb-millie het volgende:
[..]
![]()
![]()
jaaaa maar hij moet Judas doen, het was toen zijn show, zoooooo goedddd!!!!
....hij kwam alleen wel elke avond bij elke optreden zwaar bezopen aanzetten, maar goed....
Ja, die was goed! Jammer dat we haar maar even zagen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
Wie was dat 15-jarige meisje ook alweer die doorging? Jodie ofzo.....
Misschien dat ze zondag langskomt, staat wel een stuk over Jodie op de site:quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:34 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, die was goed! Jammer dat we haar maar even zagen.
Nee, mijn ventje deed mee aan die musical (een van de apostelsquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:26 schreef Filay het volgende:
[..]
Klinkt als een goede vent.
Jij speelde ook in die show of zo?
Het 'oneens' zijn met elkaar lijkt mij iig wel vooropgezet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
De uitzending an sich wel, alleen jammer van de überkibbelende jury. Alles van de uitzendingen bij elkaar maken dat ik het gewoon niets vind..
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:34 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, die was goed! Jammer dat we haar maar even zagen.
Is dat die met die blubberbuik?quote:Op zondag 12 november 2006 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Die Corina he..... die gaat nu toch heel erg gepest worden?
Ja, dat pesten zit er wel een beetje in idd. Jammer dat ze een shirtje aantrekt dat 2 maten te klein is.quote:
Ze was al 30! Ik dacht jonger door dr kledingkeuzequote:Op zondag 12 november 2006 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Die Corina he..... die gaat nu toch heel erg gepest worden?
dat meen je niet?quote:Op zondag 12 november 2006 11:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze was al 30! Ik dacht jonger door dr kledingkeuze.
Ik was echt in shockquote:Op zondag 12 november 2006 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat meen je niet?
Whahahahaha ik dahct dat ze 18 was ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |