Nou ja, dat is zo ver voor hun tijd, dat kun je mensen van rond de 15 jaar niet echt kwalijk nemen vind ik.quote:Op zondag 12 november 2006 21:34 schreef babette21 het volgende:
mensen die Lennon niet kennen.... gênant
Met een beetje muziekkennis ken je Lennon toch wel?quote:Op zondag 12 november 2006 21:35 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nou ja, dat is zo ver voor hun tijd, dat kun je mensen van rond de 15 jaar niet echt kwalijk nemen vind ik.
Vorige keer was er toch ook zo'n vraag; vreemdgaan of monogaam o.i.d.? Zei ze ook vreemdgaan.quote:Op zondag 12 november 2006 21:37 schreef amaranta het volgende:
wendy zegt slippertje.......maar ze dumpte xander wel
tja ik vind dat dit verder gaat dan muziekkennis, dit is gewoon algemene ontwikkeling!quote:Op zondag 12 november 2006 21:35 schreef SpecialGuest het volgende:
Nou ja, dat is zo ver voor hun tijd, dat kun je mensen van rond de 15 jaar niet echt kwalijk nemen vind ik.
Dat begrijp ik ook niet helemaal van Wendy.....quote:Op zondag 12 november 2006 21:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vorige keer was er toch ook zo'n vraag; vreemdgaan of monogaam o.i.d.? Zei ze ook vreemdgaan.
Mee eens, mensen die John Lennon niet kennen missen toch iets in hun opvoeding.quote:Op zondag 12 november 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja ik vind dat dit verder gaat dan muziekkennis, dit is gewoon algemene ontwikkeling!
Jaa, hij zit echt altijd met schuin hoofd.quote:Op zondag 12 november 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
hebben jullie ook al 3 weken het idee dat ze constant hetzelfde shot van Henk laten zien?!
precies!!quote:Op zondag 12 november 2006 21:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Jaa, hij zit echt altijd met schuin hoofd.
welnee!quote:Op zondag 12 november 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
ze zong overigens wel heel erg goed
Nouuuu...dat is wat overdreven.quote:Op zondag 12 november 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
Echt niet!quote:Op zondag 12 november 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
Dat viel ook nog wel tegen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |