Ik heb laatst jouw kleine tete a tete met Kribbs gevolgd en ik kan me niet voorstellen dat zo'n teer meiske zoals jij daar ook maar iets van wil weten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:28 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ff gezocht maar wat IS dat TUBGIRL nu eigenlijk![]()
Naakt in een badje zitten begreep ik?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik laatst jouw kleine tete a tete met Kribbs gevolgd en ik kan me niet voorstellen dat zo\'n teer meiske zoals jij daar ook maar iets van wil weten. :\')
Beurt...quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:37 schreef Talitha het volgende:
Jappie, kun je de TT met 1 laten ophogen?![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die blauwen hebben het al zwaar genoeg in deze rumoerige tijden.....![]()
Heb ik het nou goed begrepen dat TL een soort "non-playing captain" is geworden?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de nieuwe biatch van fluggss en Day wasquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:47 schreef demins het volgende:
[..]
Heb ik het nou goed begrepen dat TL een soort "non-playing captain" is geworden?![]()
![]()
Wat ben je toch zorgzaam voor iedereen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet hardop Tally... ....mijn image...wat doe jequote:Op zaterdag 11 november 2006 20:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat ben je toch zorgzaam voor iedereen.![]()
hij kapt als mod jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:47 schreef demins het volgende:
[..]
Heb ik het nou goed begrepen dat TL een soort "non-playing captain" is geworden?![]()
![]()
Ik gooi er wel een in het hoenderhok.....quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
Die moet je echt doodknuppelen voordat ie er mee stopt!![]()
Maar met de alcoholische versnaperingen zat het verder wel goed, geloof ik!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
![]()
dag heren van het goede leven.
zulk waaien regenen en onweren hè
de lampionnetjes waaide bijkans van het stokje.
Jij zat weer verscholen in het riet!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik gooi er wel een in het hoenderhok.....
En dan maar hopen dat ie raak is![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:04 schreef demins het volgende:
[..]
Maar met de alcoholische versnaperingen zat het verder wel goed, geloof ik!![]()
Nieuwe technieken om met mods om te gaanquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:05 schreef demins het volgende:
[..]
Jij zat weer verscholen in het riet!![]()
dat was het planquote:
Hoi buuf. Ik ben wel geen heer, maar zwaai toch lekker terug.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
![]()
dag heren van het goede leven.
zulk waaien regenen en onweren hè
de lampionnetjes waaiden bijkans van het stokje.
van mij ook niet ...quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat was het plan
mag niet van flugel en day![]()
Ze begrijpt me niet meer...quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
0 tot nu toe...![]()
of er zat wat in mijn koffie dat kan ook...![]()
Shut upquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nieuwe technieken om met mods om te gaan![]()
quote:
Ik zie dat de TT is aangepast! Kan jij niet meer geweest zijn toch?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat was het plan
hoi taliet!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buuf. Ik ben wel geen heer, maar zwaai toch lekker terug.![]()
dan is stoppen geen optie meer, dat begrijpen we allemaal...quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat was het plan
Een grapje is leuk.... maar je kan ook te ver gaanquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan is stoppen geen optie meer, dat begrijpen we allemaal...![]()
for that...
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een grapje is leuk.... maar je kan ook te ver gaan![]()
*Duck Hunt the sequel!*quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan is stoppen geen optie meer, dat begrijpen we allemaal...![]()
for that...
Ga zo doorquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
kom hier lekkere eend van me![]()
je bent zo schattig als je doet alsof je boos bent...
![]()
owwwwwwquote:
zie editquote:
Be carefull what you wish forquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
owwwwww![]()
![]()
![]()
je vind mij ook lief!!!!!!!![]()
![]()
Is dat een noodgreepquote:
quote:
quote:
editten is verslavendquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat een noodgreep
Je eigen teksten editten?![]()
Ik doelde meer op die reactie daarvoor, als jij het leuk vind als ik net doe alsof ik boos ben, zou ik wel eens extra mijn best voor je kunnen gaan doenquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
liefde is goed toch?
zelfs tussen een eend en een buurvrouw... toch?!![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die reactie daarvoor, als jij het leuk vind als ik net doe alsof ik boos ben, zou ik wel eens extra mijn best voor je kunnen gaan doen![]()
![]()
Matig tot zeer zwakquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Matig tot zeer zwak
Mij voor iets uitmaken en dan mijn reactie weghalen, dan komen we weer ergens![]()
Als ik jou zie editten, gaat er hier een groot alarm afquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
laat me even rustig weer in m'n ritme komen zeg
stuk verdriet
quote:
hey oortje! leuk dagje gehad?! lekker geshopt...quote:
zat 4 uur bij de kapper... bleef niet veel tijd over..quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey oortje! leuk dagje gehad?! lekker geshopt...![]()
Kijk eens in je gleuf! Van je brievenbox, that is!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Gaat je niet lukken Duckie...quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik jou zie editten, gaat er hier een groot alarm af
Dan kom je weer aardig in je ritme
en dan zijn het nog alleen maar je eigen teksten![]()
4 uur?!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zat 4 uur bij de kapper... bleef niet veel tijd over..maar toch nog leuke pietenpakken voor de kids kunnen kopen ..
![]()
Pssssssssssst!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken Duckie...![]()
Ik zie vanavond heel duidelijk het: "ik ben untouchable cause Day and Fluggs love me"in al zijn posts doorschemeren.
![]()
ik ben erquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:06 schreef versabommie het volgende:
Oortjes al naar bed?
te veelquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
4 uur?!![]()
wat heb je laten doen dan?!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:36 schreef demins het volgende:
[..]
Kijk eens in je gleuf! Van je brievenbox, that is!![]()
Ik las vandaag een recensie in de krantquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:37 schreef versabommie het volgende:
OMFG!
Wat is The Departed een kicke film ! !!
ow, gelukkig! dan is het de moeite geweest.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
te veel![]()
maar ik ben er heeeel blij mee
![]()
Precies dat ja...alleen nu zag ik het bij TLquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pssssssssssst!
"ik ben untouchable cause Day and Fluggs love me"
![]()
en ik danquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:36 schreef demins het volgende:
[..]
Kijk eens in je gleuf! Van je brievenbox, that is!![]()
OK ik geef het op, ik ga zelf een ik stopquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken Duckie...![]()
Ik zie vanavond heel duidelijk het: "ik ben untouchable cause Day and Fluggs love me"in al zijn posts doorschemeren.
![]()
Yeps een soort remake. Jack is waanzinnig en dicaprio en Damon spelen echt waanzinnig. Mijn favo is die Mark Wahlberg die zo'n enorme vuige muil heeftquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik las vandaag een recensie in de krant...gebaseerd op een al wat oudere film toch? ...ik las iig dat Jack er een rol in had dus wat dat betreft heeft de film sowieso al een pre
![]()
Jamaar als flugel en day moeten kiezen tussen tl en mij staat die dwerg zo in het zwart op een week water brood!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies dat ja...alleen nu zag ik het bij TL![]()
![]()
Download aanzetquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps een soort remake. Jack is waanzinnig en dicaprio en Damon spelen echt waanzinnig. Mijn favo is die Mark Wahlberg die zo'n enorme vuige muil heeftMartin Sheen en Alec Baldwin spelen ook heel goed...tis gewoon de volledige cast in topvorm zoals ik in het AD al las !
Laat mij eens lachen ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar als flugel en day moeten kiezen tussen tl en mij staat die dwerg zo in het zwart op een week water brood!
Ik hoop nog steeds op een golfertquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar als flugel en day moeten kiezen tussen tl en mij staat die dwerg zo in het zwart op een week water brood!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
Kep trouwens ook de young ones dvd 1 en 2 binnengehaald ...ff lekker nostalgie![]()
Waar kan ik die downloaden?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
Kep trouwens ook de young ones dvd 1 en 2 binnengehaald ...ff lekker nostalgie![]()
Is dat trouwens extra strafbaar...een zekerheidje in de komende oscars downloaden?quote:
zal ik ff wat caps maken ?quote:
i'm only feeling sorry for the elephant...quote:
Nee dat niet, maar ik ga hem ook uploadenquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is dat trouwens extra strafbaar...een zekerheidje in de komende oscars downloaden?![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik ga hem ook uploaden
Jij had hem gisteren cq vannacht toch al binnen gehaaldquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps een soort remake. Jack is waanzinnig en dicaprio en Damon spelen echt waanzinnig. Mijn favo is die Mark Wahlberg die zo'n enorme vuige muil heeftMartin Sheen en Alec Baldwin spelen ook heel goed...tis gewoon de volledige cast in topvorm zoals ik in het AD al las !
nee, die moeje eerst downloadenquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
zit iedereen nu naar de young ones te kijken ofzo?
Ow, dáár!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee, die moeje eerst downloaden![]()
Bottom was minstens zo grappig...quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee, die moeje eerst downloaden![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:44 schreef demins het volgende:
[..]
Staat je gleuf uberhaupt wel open?![]()
Zou niet weten hoe dat moet!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
zit iedereen nou the young ones te downen?!![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pssssssssssst!
"ik ben untouchable cause Day and Fluggs love me"
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geef hem een pompert voor zijn kop dan...dat pik je toch zeker niet ?
![]()
Ouwe brombeer!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geef hem een pompert voor zijn kop dan...dat pik je toch zeker niet ?
![]()
Bommie legt je usenet wel ff uitquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
ben alleen niet zo handig met het downen van die meuk...dus t zal wel bioscoop worden![]()
Wat een leuke naam heb jijquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef petraa het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
sowww oortje 4 uur bij de kapper ??? wat hebbie gedaan dan meis
Ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik denk dat jij er ook wel een verdiend
![]()
Hoi Petraaquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef petraa het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Alles een beetje bijgepunt!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef petraa het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
me haarquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef petraa het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Links naar warez mogen niet neem ik aanquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef flugeltje het volgende:
Beste mensen, torrents en warez mogen niet
Zie de FAQ enzo
Zeker alleen toegankelijk voor ID's onder de 5000quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bommie legt je usenet wel ff uit
Ik wil je ook mijn torrentsites wel ff sturen, maar daar is lastig tussen te komen geloof ik (userlimiet)![]()
hehe eindelijk iemand die me naam leukig vind.quote:
zomogelijk zelf sgrappigerquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bottom was minstens zo grappig...![]()
Linkjes mogen niet. Ik geef het alleen even aan ter voorkoming van. Erg vaak beland een gesprek over torrents en warez in het linkjesstadium.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Links naar warez mogen niet neem ik aan
Of mag je het niet eens over het verschijnsel hebben
Ik heb ook altijd pech ik zit verrrrr boven de 5000quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeker alleen toegankelijk voor ID's onder de 5000![]()
Ik zit paul de leeuw te kijken is beter dan bewoners op een loopband.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Moeilijk moeilijk...
Ik kan dus kiezen tussen de bewoners op een loopband of de seizoen 7 box van "The West Wing"... Hmmmz, wat wordt het?
Ik zei niet voor niks dat ik het kon sturenquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Linkjes mogen niet. Ik geef het alleen even aan ter voorkoming van. Erg vaak beland een gesprek over torrents en warez in het linkjesstadium.
dat ze die inbreker aan het plafond hadden geplakt met ducktape (quote:
Maar jij hebt daarentegen een hele leuke naam.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pech ik zit verrrrr boven de 5000
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar jij hebt daarentegen een hele leuke naam.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik
Ik ben me van geen Evil bewust......Ja Dr Evil...maar dat is op TV
![]()
Ik vind "Jappie" soms ook wel een beetje een leuke naam, geloof ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar jij hebt daarentegen een hele leuke naam.![]()
![]()
http://www.gratisdenieuwstsebioscoopfilms.nlquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef flugeltje het volgende:
Beste mensen, torrents en warez mogen niet
Zie de FAQ enzo
Ik heb Duckie op ICQ...ut moest van hem.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:08 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
hoooooo maar ik weet het wel nu
![]()
vind jou naam ook lievv hoor en jou ook![]()
em die staat hier dus ook opquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik
Ik ben me van geen Evil bewust......Ja Dr Evil...maar dat is op TV
![]()
www.fluugskicktbommiesaarsch.nlquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.gratisdenieuwstsebioscoopfilms.nl
ohhhhhh zoooooo een ben je. ICQ das toch oud ??? ik heb msnquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb Duckie op ICQ...ut moest van hem.![]()
![]()
Thanks Bommels...youre the bombquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.gratisdenieuwstsebioscoopfilms.nl
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef petraa het volgende:
[..]
hehe eindelijk iemand die me naam leukig vind.
ps ik vind jou naam ook leukig hoor
![]()
Dickhead Duckstad is ook al belachelijk oudquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:11 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhhhhh zoooooo een ben je. ICQ das toch oud ??? ik heb msn
![]()
ftp://notinthislifetime_roodgrootmuiltje.nlquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
www.fluugskicktbommiesaarsch.nl
Truste ouwetje...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:14 schreef demins het volgende:
Jongelui, jullie zijn me veel te eigentijds, zeg maar modern!![]()
![]()
![]()
ik krijg het idee dat jij je altijd achter een ander verschuil. hoe komt dat tochquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dickhead Duckstad is ook al belachelijk oud...vraag maar aan Bommels.
![]()
Ouw en lui, slaap lekker.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:14 schreef demins het volgende:
Jongelui, jullie zijn me veel te eigentijds, zeg maar modern!![]()
![]()
![]()
quote:
Kweetniequote:Op zaterdag 11 november 2006 22:15 schreef petraa het volgende:
[..]
ik krijg het idee dat jij je altijd achter een ander verschuil. hoe komt dat toch![]()
Eindelijk iemand die die sneaky lijer doorkrijgtquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:15 schreef petraa het volgende:
[..]
ik krijg het idee dat jij je altijd achter een ander verschuil. hoe komt dat toch![]()
oe, heb je extensions..quote:
je mag toch naar de utrecht meet komen ... ik heb al wel 2 mensen ....jij en ik voor de 15de ... das vrijdag wordt dus de 16de zaterdagquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pech ik zit verrrrr boven de 5000
Happy now ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die die sneaky lijer doorkrijgt![]()
Ik ga naar lichtzinnige discotheken, om geslachtsziekten op te lopen en diverse roesmiddelen te gebruiken! Maar voor straks, slaap lekker en gezond weer op!quote:
Keej dan gaan we samen meeten oortjequote:Op zaterdag 11 november 2006 22:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je mag toch naar de utrecht meet komen ... ik heb al wel 2 mensen ....jij en ik voor de 15de ... das vrijdag wordt dus de 16de zaterdag
Nee maar die sites zijn nogal popi, inactieve accounts worden na een tijdje gedelete, dus er komt altijd wel weer plaats vrij, maar je moet er wel snel bijzijnquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeker alleen toegankelijk voor ID's onder de 5000![]()
Have fun en vooral safe sex, we kunnen je gezeur hier nog nie missen Deminsquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga naar lichtzinnige discotheken, om geslachtsziekten op te lopen en diverse roesmiddelen te gebruiken! Maar voor straks, slaap lekker en gezond weer op!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga naar lichtzinnige discotheken, om geslachtsziekten op te lopen en diverse roesmiddelen te gebruiken! Maar voor straks, slaap lekker en gezond weer op!![]()
![]()
![]()
neeeeeeee jappie niet afschuiven je hebt ut zelf gedaan.quote:
ik zou er een kiezen die niet langer duurt dan 6 weken...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meervoud zelfs! Succes dan maar hè.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
ships...betraptquote:
Thanks Duckie......ik zal het in gedachten houden...al ga ik er zomaar vanuit dat ik nog weleens te lui zou kunnen zijn om te lezen en leren hoe dat moet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee maar die sites zijn nogal popi, inactieve accounts worden na een tijdje gedelete, dus er komt altijd wel weer plaats vrij, maar je moet er wel snel bijzijn
quote:
Heb je daar goede ervaringen mee?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou er een kiezen die niet langer duurt dan 6 weken...![]()
ik heb lieve oortjesquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zou ze ook geen puntoortjes hebben?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:21 schreef petraa het volgende:
[..]
neeeeeeee jappie niet afschuiven je hebt ut zelf gedaan.![]()
niet persoonlijk, maar ze schijnen maar 6 weken te duren.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:23 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je daar goede ervaringen mee?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Keej dan gaan we samen meeten oortje![]()
![]()
De huftertjes!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet persoonlijk, maar ze schijnen maar 6 weken te duren.
de soas die ik had duurden langer dan 9 maanden!![]()
Pfff nu breng je me weer aan ut twijfelen en ik was er echt van overtuigdquote:
Its all in the eye of the beholder..quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Pfff nu breng je me weer aan ut twijfelen en ik was er echt van overtuigd
[afbeelding]
quote:
heeeeeel veeeeeel ouwehoerenquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik vond het al zo knap gedaan.. meestal zie je dat wel...
maar kon niks anders verzinnen wat 4 uur zou kunnen duren..![]()
Wil jij nou altijd het laatste woord hebben offe alleen bij mij ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Its all in the eye of the beholder..![]()
ohhh geef het adres is. Mijn kapper is vrouw weinig geils aan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heeeeeel veeeeeel ouwehoerenmijn kapper is gewoon een lekker geil ding
En ik ben niet zo goed in het uitleggenquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Thanks Duckie......ik zal het in gedachten houden...al ga ik er zomaar vanuit dat ik nog weleens te lui zou kunnen zijn om te lezen en leren hoe dat moet.![]()
quintquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:29 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhh geef het adres is. Mijn kapper is vrouw weinig geils aan.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Wil jij nou altijd het laatste woord hebben offe alleen bij mij ?![]()
![]()
![]()
alleen oefenen...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is er dan nog een SOA in de maak?![]()
Het oefenen vind ik wel leuk en lekker, maar een soa hoef ik nie.quote:
Die heb je toch al? De SOA's die de buuf bedoeld dan hè.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Het oefenen vind ik wel leuk en lekker, maar een soa hoef ik nie.![]()
Ja 3 dus dat is genoeg he.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die heb je toch al? De SOA's die de buuf bedoeld dan hè.![]()
even voor de duidelijkheid: het eindproduct wordt niet tot de soa gerekend!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die heb je toch al? De SOA's die de buuf bedoeld dan hè.![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid: het eindproduct wordt niet tot de soa gerekend!![]()
![]()
Doen ze nu alles wat jij je ouders ooit hebt aangedaan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja 3 dus dat is genoeg he.Meeeeeeeeeeeeeeeeeeer dan genoeg trouwens vooral nu ze aan het puberen zijn
![]()
Nee ik was altijd heel lievvvvvvvvvquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doen ze nu alles wat jij je ouders ooit hebt aangedaan?![]()
Daar heb je wel een belangrijk punt ja!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid: het eindproduct wordt niet tot de soa gerekend!![]()
![]()
Ben je daar nu nog mee bezig?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:41 schreef PC eend het volgende:
Gaan ze een beetje geile kappers uitwisselen
Ik kan de haren veren wel uit mijn kop trekken![]()
eendjes hebben toch verenquote:
Sabine uit BB1 zit er ook zie ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:46 schreef petraa het volgende:
ohhhh zegt ze nog wat interessants
hier puberen ze nog lange niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:41 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
ehm nouuuuuu tis hardnekkig en je komt er nooit meer van af.
niet dat ik er vanaf wil maarre soms......
Ohhh daar is het lekkerste mannetje van FOK ook weer en hij zucht weer eens. Wat is er knapperdquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:48 schreef versabommie het volgende:
pffffffffffffffffffffffff
quote:
teveel gegetenquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh daar is het lekkerste mannetje van FOK ook weer en hij zucht weer eens. Wat is er knapperd![]()
Ohhh gelukkig zeg.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hier puberen ze nog lange niet.
eind augustus was onze middelste zéér plotseling kritiek ziek.
Dan blijkt wel dat ze absoluut je zwake plek zijn...![]()
is weer helemaal opgeknapt trouwens...
wat is er? .......quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:48 schreef versabommie het volgende:
pffffffffffffffffffffffff
het lijkt me op z'n zachtst gezegd een uitdaging, de pubertijd...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh gelukkig zeg.
de oudste wordt volgende week 15 die pubert niet en heeft nooit gepuberd ook, maar de middelste die is 12 dat is een echte ramp. De jongste is 9 dus die MAG voorlopig nog niet gaan puberen van mij.
En inderdaad als je kid plotseling ziek is of iets ernstigs mee maakt dan weet je inderdaad dat zij het belangrijkste zijn in je leven.
Jij was zeker ook heel lievvvvv als puber?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het lijkt me op z'n zachtst gezegd een uitdaging, de pubertijd...![]()
Is ut ook wel hoor, ik vind trouwens alle leeftijden wel een uitdaging.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het lijkt me op z'n zachtst gezegd een uitdaging, de pubertijd...![]()
Jij zeker nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij was zeker ook heel lievvvvv als puber?![]()
Ik mocht mee langs de slager...big mistake...we hebben dus gegourmetquote:
ik sta nu al 7 minuten gebukt en er is nog niks gebeurd!!!!!!quote:
Ja prima hoor enne waarom Toys niet ??? Koop je de winkel leeg dan ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik mocht mee langs de slager...big mistake...we hebben dus gegourmet![]()
Er zijn twee winkels waar ik eigenlijk niet binnen zou moeten, toys'rús en de slager
Alles goed trouwens moppie?![]()
![]()
vond ik zelf wel...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij was zeker ook heel lievvvvv als puber?![]()
alweer?!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik mocht mee langs de slager...big mistake...we hebben dus gegourmet![]()
Er zijn twee winkels waar ik eigenlijk niet binnen zou moeten, toys'rús en de slager
Alles goed trouwens moppie?![]()
![]()
Klinkt stom, maar ik was ook zo. Eigenlijk waren we saai danquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vond ik zelf wel...![]()
maar eigenlijk heel braaf ja...wel brutaal naar mijn ouders (vonden zij dan) maar op school voorbeeldig. Hield me ook keurig aan de regels enzo...
dat haar.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:55 schreef Jappie het volgende:
Goeie Film...http://www.youtube.com/watch?v=b_Bv2rSryy0
... ik was zooooo lief dat mijn ouders zeiden ... ga jij maar ff ergens anders wonenquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vond ik zelf wel...![]()
maar eigenlijk heel braaf ja...wel brutaal naar mijn ouders (vonden zij dan) maar op school voorbeeldig. Hield me ook keurig aan de regels enzo...
En waar is FerryB nu?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:55 schreef Jappie het volgende:
Goeie Film...http://www.youtube.com/watch?v=b_Bv2rSryy0
Dat ziet er niet uit idd...but men..wat een zalig nummer zoals het in Pulp Fiction gebruikt word.quote:
ai....quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ik was zooooo lief dat mijn ouders zeiden ... ga jij maar ff ergens anders wonen![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja prima hoor enne waarom Toys niet ??? Koop je de winkel leeg dan ?
Je moet opassen met jou een veer in je reet proberen te steken begrijp ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:54 schreef petraa het volgende:
[..]
ik sta nu al 7 minuten gebukt en er is nog niks gebeurd!!!!!!![]()
ja gelukkig wel... me ouders zijn al heel lang uit elkaar dus kon ik me vader een tijdje gaan zitten pestenquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ai....
alles is daarna toch weer helemaal goed gekomen tussen jou en je ouders?!![]()
hahah mmmmmmmmmmm ik ben niet gevaarlijk hoor !!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet opassen met jou een veer in je reet proberen te steken begrijp ik
Blijf dan maar ff zo staan, dat uitzicht was niet verkeerdquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:02 schreef petraa het volgende:
[..]
hahah mmmmmmmmmmm ik ben niet gevaarlijk hoor !!!!!!!!!!![]()
je moet het mens er niet bijzien met haar priemende vingertje... maar nummer is goed ja...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit idd...but men..wat een zalig nummer zoals het in Pulp Fiction gebruikt word.![]()
![]()
nah mag ik niet op je schoot komen zitten dan. Krijg beetje last van me rug van dat gebukquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijf dan maar ff zo staan, dat uitzicht was niet verkeerd![]()
vond ik ook al. Wrom zitten we eigenlijk te slowchatten is er geen chatroom ???quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
Als ik er nu nog binnen 2 maanden over durft te beginnen dan slaat zij van thuis me hersenen in met een koekepan
Niet zo ongeduldig he, de laatste 10 minuten heb je max 2 minuten moeten wachten op een berichtquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
thumbs up for mw Bommie....
ik probeer perfect day maar dan gezongen door lou Reed te vinden op youtube... kanutnievinduhquote:
.... dat zou wel gezellig zijnquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
vond ik ook al. Wrom zitten we eigenlijk te slowchatten is er geen chatroom ???
ja vinnik nou ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.... dat zou wel gezellig zijn
Dat mag ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:06 schreef petraa het volgende:
[..]
nah mag ik niet op je schoot komen zitten dan. Krijg beetje last van me rug van dat gebuk![]()
nou ook niet heel makkelijk volgens mij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom?moet vlees hebben. vlees veel koffie en bier en shag!
![]()
ben heel niet moeilijk![]()
oehhh lekkah, ik zit helemaal vast, wilde maandag al gaan bellen naar masseur.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat mag ook
Masseer ik je rug wel even![]()
... nou 2 minuten is te lang !!! een SC hoort er geen 2 dagen over te doen zoals SC 6 ofzo ...quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig he, de laatste 10 minuten heb je max 2 minuten moeten wachten op een bericht
Bij mij gaat het alleen nu wel even ietsjes langer duren
man je hele plafond gaat naar de gallemiezen van dat gourmetten...quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom?moet vlees hebben. vlees veel koffie en bier en shag!
![]()
ben heel niet moeilijk![]()
en googlevideoquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik probeer perfect day maar dan gezongen door lou Reed te vinden op youtube... kanutnievinduh![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:13 schreef Inodder het volgende:
* Inodder kon het niet laten moest ook ffvanuit ensche
ah...kee..quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
man je hele plafond gaat naar de gallemiezen van dat gourmetten...![]()
![]()
heb lou trouwens gevonden!
have fun byeeee verslaafdequote:Op zaterdag 11 november 2006 23:14 schreef Inodder het volgende:
maar ik ga maar weer ff terug naar de verjaardag![]()
he lieve noddie :!quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:13 schreef Inodder het volgende:
* Inodder kon het niet laten moest ook ffvanuit ensche
jawel want ik krijg zelden me zinquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
nou ook niet heel makkelijk volgens mij.![]()
ohhhhh vandaar dat je je hier uitleeft op de vrouwen en vooral newbiesquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel want ik krijg zelden me zinen ik slik het ook nog. @00% onder de duim and damn prooud of it
![]()
nix geen last vanquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Elke man zit toch onder de duim thuis?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhhhh vandaar dat je je hier uitleeft op de vrouwen en vooral newbies![]()
200 ???quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel want ik krijg zelden me zinen ik slik het ook nog. @00% onder de duim and damn prooud of it
![]()
Ook al zo'n mooi nummer.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Neuh...quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Elke man zit toch onder de duim thuis?![]()
truste jappie sweet dreams enne handjes boven de dekensquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:20 schreef Jappie het volgende:
Ben er vandoor kids....opa valt om van de slaap![]()
truste opa Jappie..quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:20 schreef Jappie het volgende:
Slaap lekker zorgzame Jappie.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:20 schreef Jappie het volgende:
ohw hier is het juist andersomquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Neuh...![]()
Mijn man is de baas,
en ik laat m in die waan...![]()
slaap lekker, lieve opaquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:20 schreef Jappie het volgende:
ik denk al: wat voel ik toch in me mouwquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw hier is het juist andersom![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk al: wat voel ik toch in me mouw![]()
maar dat was die aap die er nu uitkomt...![]()
wat ben je toch een schatjie...![]()
Dan moet je maar niet bij mij op schoot gaan zittenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
oehhh lekkah, ik zit helemaal vast, wilde maandag al gaan bellen naar masseur.![]()
Jij bent nu toch mijn masseur ???????? dus hup ga doorquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet bij mij op schoot gaan zitten
Was het niet een ADHD-eekhoorn?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk al: wat voel ik toch in me mouw![]()
maar dat was die aap die er nu uitkomt...![]()
wat ben je toch een schatjie...![]()
he bites...quote:
quote:
en dan?!quote:
Bite me!quote:
Waarom????quote:
Was dat nou voor blonde vraag! Waarom gaan mensen slapen ????quote:
truste oortje. ik denk dat ik dan ook maar gaquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:31 schreef puntoortje het volgende:
ik ga ook slapen ....... slaap lekker allemaal
![]()
maar zo vroeg?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Was dat nou voor blonde vraag! Waarom gaan mensen slapen ????
vroeg ???? staan jou kids morgen niet vroeg aan je bed dan ?quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Schaap bijt wolf.
Slaap lekker Oortje en Petraa.![]()
2quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Schaap bijt wolf.
Slaap lekker Oortje en Petraa.![]()
Ohhh hoe jong word je dan ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
wel te rusten allemaal!
![]()
ik denk dat ik zelf dan ook maar ga tukken. over 26 minuten ben ik een jaar ouder..![]()
dus dan heb ik mijn slaap wel nodig...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |