Happy now ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die die sneaky lijer doorkrijgt![]()
Ik ga naar lichtzinnige discotheken, om geslachtsziekten op te lopen en diverse roesmiddelen te gebruiken! Maar voor straks, slaap lekker en gezond weer op!quote:
Keej dan gaan we samen meeten oortjequote:Op zaterdag 11 november 2006 22:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je mag toch naar de utrecht meet komen ... ik heb al wel 2 mensen ....jij en ik voor de 15de ... das vrijdag wordt dus de 16de zaterdag
Nee maar die sites zijn nogal popi, inactieve accounts worden na een tijdje gedelete, dus er komt altijd wel weer plaats vrij, maar je moet er wel snel bijzijnquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeker alleen toegankelijk voor ID's onder de 5000![]()
Have fun en vooral safe sex, we kunnen je gezeur hier nog nie missen Deminsquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga naar lichtzinnige discotheken, om geslachtsziekten op te lopen en diverse roesmiddelen te gebruiken! Maar voor straks, slaap lekker en gezond weer op!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga naar lichtzinnige discotheken, om geslachtsziekten op te lopen en diverse roesmiddelen te gebruiken! Maar voor straks, slaap lekker en gezond weer op!![]()
![]()
![]()
neeeeeeee jappie niet afschuiven je hebt ut zelf gedaan.quote:
ik zou er een kiezen die niet langer duurt dan 6 weken...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meervoud zelfs! Succes dan maar hè.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
ships...betraptquote:
Thanks Duckie......ik zal het in gedachten houden...al ga ik er zomaar vanuit dat ik nog weleens te lui zou kunnen zijn om te lezen en leren hoe dat moet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee maar die sites zijn nogal popi, inactieve accounts worden na een tijdje gedelete, dus er komt altijd wel weer plaats vrij, maar je moet er wel snel bijzijn
quote:
Heb je daar goede ervaringen mee?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou er een kiezen die niet langer duurt dan 6 weken...![]()
ik heb lieve oortjesquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zou ze ook geen puntoortjes hebben?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:21 schreef petraa het volgende:
[..]
neeeeeeee jappie niet afschuiven je hebt ut zelf gedaan.![]()
niet persoonlijk, maar ze schijnen maar 6 weken te duren.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:23 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je daar goede ervaringen mee?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Keej dan gaan we samen meeten oortje![]()
![]()
De huftertjes!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet persoonlijk, maar ze schijnen maar 6 weken te duren.
de soas die ik had duurden langer dan 9 maanden!![]()
Pfff nu breng je me weer aan ut twijfelen en ik was er echt van overtuigdquote:
Its all in the eye of the beholder..quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Pfff nu breng je me weer aan ut twijfelen en ik was er echt van overtuigd
[afbeelding]
quote:
heeeeeel veeeeeel ouwehoerenquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik vond het al zo knap gedaan.. meestal zie je dat wel...
maar kon niks anders verzinnen wat 4 uur zou kunnen duren..![]()
Wil jij nou altijd het laatste woord hebben offe alleen bij mij ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Its all in the eye of the beholder..![]()
ohhh geef het adres is. Mijn kapper is vrouw weinig geils aan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heeeeeel veeeeeel ouwehoerenmijn kapper is gewoon een lekker geil ding
En ik ben niet zo goed in het uitleggenquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Thanks Duckie......ik zal het in gedachten houden...al ga ik er zomaar vanuit dat ik nog weleens te lui zou kunnen zijn om te lezen en leren hoe dat moet.![]()
quintquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:29 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhh geef het adres is. Mijn kapper is vrouw weinig geils aan.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Wil jij nou altijd het laatste woord hebben offe alleen bij mij ?![]()
![]()
![]()
alleen oefenen...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is er dan nog een SOA in de maak?![]()
Het oefenen vind ik wel leuk en lekker, maar een soa hoef ik nie.quote:
Die heb je toch al? De SOA's die de buuf bedoeld dan hè.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Het oefenen vind ik wel leuk en lekker, maar een soa hoef ik nie.![]()
Ja 3 dus dat is genoeg he.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die heb je toch al? De SOA's die de buuf bedoeld dan hè.![]()
even voor de duidelijkheid: het eindproduct wordt niet tot de soa gerekend!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die heb je toch al? De SOA's die de buuf bedoeld dan hè.![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid: het eindproduct wordt niet tot de soa gerekend!![]()
![]()
Doen ze nu alles wat jij je ouders ooit hebt aangedaan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja 3 dus dat is genoeg he.Meeeeeeeeeeeeeeeeeeer dan genoeg trouwens vooral nu ze aan het puberen zijn
![]()
Nee ik was altijd heel lievvvvvvvvvquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doen ze nu alles wat jij je ouders ooit hebt aangedaan?![]()
Daar heb je wel een belangrijk punt ja!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid: het eindproduct wordt niet tot de soa gerekend!![]()
![]()
Ben je daar nu nog mee bezig?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:41 schreef PC eend het volgende:
Gaan ze een beetje geile kappers uitwisselen
Ik kan de haren veren wel uit mijn kop trekken![]()
eendjes hebben toch verenquote:
Sabine uit BB1 zit er ook zie ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:46 schreef petraa het volgende:
ohhhh zegt ze nog wat interessants
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |