Zou niet weten hoe dat moet!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
zit iedereen nou the young ones te downen?!![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pssssssssssst!
"ik ben untouchable cause Day and Fluggs love me"
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geef hem een pompert voor zijn kop dan...dat pik je toch zeker niet ?
![]()
Ouwe brombeer!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geef hem een pompert voor zijn kop dan...dat pik je toch zeker niet ?
![]()
Bommie legt je usenet wel ff uitquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
ben alleen niet zo handig met het downen van die meuk...dus t zal wel bioscoop worden![]()
Wat een leuke naam heb jijquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef petraa het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
sowww oortje 4 uur bij de kapper ??? wat hebbie gedaan dan meis
Ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik denk dat jij er ook wel een verdiend
![]()
Hoi Petraaquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef petraa het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Alles een beetje bijgepunt!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef petraa het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
me haarquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef petraa het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Links naar warez mogen niet neem ik aanquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef flugeltje het volgende:
Beste mensen, torrents en warez mogen niet
Zie de FAQ enzo
Zeker alleen toegankelijk voor ID's onder de 5000quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bommie legt je usenet wel ff uit
Ik wil je ook mijn torrentsites wel ff sturen, maar daar is lastig tussen te komen geloof ik (userlimiet)![]()
hehe eindelijk iemand die me naam leukig vind.quote:
zomogelijk zelf sgrappigerquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bottom was minstens zo grappig...![]()
Linkjes mogen niet. Ik geef het alleen even aan ter voorkoming van. Erg vaak beland een gesprek over torrents en warez in het linkjesstadium.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Links naar warez mogen niet neem ik aan
Of mag je het niet eens over het verschijnsel hebben
Ik heb ook altijd pech ik zit verrrrr boven de 5000quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeker alleen toegankelijk voor ID's onder de 5000![]()
Ik zit paul de leeuw te kijken is beter dan bewoners op een loopband.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Moeilijk moeilijk...
Ik kan dus kiezen tussen de bewoners op een loopband of de seizoen 7 box van "The West Wing"... Hmmmz, wat wordt het?
Ik zei niet voor niks dat ik het kon sturenquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Linkjes mogen niet. Ik geef het alleen even aan ter voorkoming van. Erg vaak beland een gesprek over torrents en warez in het linkjesstadium.
dat ze die inbreker aan het plafond hadden geplakt met ducktape (quote:
Maar jij hebt daarentegen een hele leuke naam.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pech ik zit verrrrr boven de 5000
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar jij hebt daarentegen een hele leuke naam.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik
Ik ben me van geen Evil bewust......Ja Dr Evil...maar dat is op TV
![]()
Ik vind "Jappie" soms ook wel een beetje een leuke naam, geloof ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar jij hebt daarentegen een hele leuke naam.![]()
![]()
http://www.gratisdenieuwstsebioscoopfilms.nlquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:02 schreef flugeltje het volgende:
Beste mensen, torrents en warez mogen niet
Zie de FAQ enzo
Ik heb Duckie op ICQ...ut moest van hem.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:08 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
hoooooo maar ik weet het wel nu
![]()
vind jou naam ook lievv hoor en jou ook![]()
em die staat hier dus ook opquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik
Ik ben me van geen Evil bewust......Ja Dr Evil...maar dat is op TV
![]()
www.fluugskicktbommiesaarsch.nlquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.gratisdenieuwstsebioscoopfilms.nl
ohhhhhh zoooooo een ben je. ICQ das toch oud ??? ik heb msnquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb Duckie op ICQ...ut moest van hem.![]()
![]()
Thanks Bommels...youre the bombquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.gratisdenieuwstsebioscoopfilms.nl
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef petraa het volgende:
[..]
hehe eindelijk iemand die me naam leukig vind.
ps ik vind jou naam ook leukig hoor
![]()
Dickhead Duckstad is ook al belachelijk oudquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:11 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhhhhh zoooooo een ben je. ICQ das toch oud ??? ik heb msn
![]()
ftp://notinthislifetime_roodgrootmuiltje.nlquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
www.fluugskicktbommiesaarsch.nl
Truste ouwetje...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:14 schreef demins het volgende:
Jongelui, jullie zijn me veel te eigentijds, zeg maar modern!![]()
![]()
![]()
ik krijg het idee dat jij je altijd achter een ander verschuil. hoe komt dat tochquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dickhead Duckstad is ook al belachelijk oud...vraag maar aan Bommels.
![]()
Ouw en lui, slaap lekker.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:14 schreef demins het volgende:
Jongelui, jullie zijn me veel te eigentijds, zeg maar modern!![]()
![]()
![]()
quote:
Kweetniequote:Op zaterdag 11 november 2006 22:15 schreef petraa het volgende:
[..]
ik krijg het idee dat jij je altijd achter een ander verschuil. hoe komt dat toch![]()
Eindelijk iemand die die sneaky lijer doorkrijgtquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:15 schreef petraa het volgende:
[..]
ik krijg het idee dat jij je altijd achter een ander verschuil. hoe komt dat toch![]()
oe, heb je extensions..quote:
je mag toch naar de utrecht meet komen ... ik heb al wel 2 mensen ....jij en ik voor de 15de ... das vrijdag wordt dus de 16de zaterdagquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pech ik zit verrrrr boven de 5000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |