ja idd vergeet mij maar ...quote:
das je geraden ook ....quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:31 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je even met een dweiltje langskomen!![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zuurstof....![]()
![]()
tranen over mijn wangen....![]()
ja pas maar opquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee hoor....echt niet...eerlijk niet...![]()
![]()
.. ja die heb ik op tv toen ook gezien ... heerlijk ... net als deze kan ik die wel 20 keer per dag bekijken heeeeerlijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
puntjes monoloogtopic...![]()
gut, moet echt even op adem komen. ik bleef er zowat in.
leuker nog dan de nieuwe barry white.. you take your zakje...
haaaaaaaiquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef puntoortje het volgende:
joehoeeeeee
Ik zat ff in de AH...quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef puntoortje het volgende:
joehoeeeeee
Tranen met tuiten!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:37 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TXkTGiF9bU4
laatst ook al eens gepost. maar blijft leuk... (niet zo leuk als die van puntje)
(ik zie die dingen gebeuren, da's mijn probleem stapels omgevallen bejaarden bij AH )![]()
die is al dichtquote:
gaaaaaaaaap hoi meisquote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:50 schreef demins het volgende:
Thanks, for the memories... pom pom pom pom pom pom![]()
![]()
![]()
ik dacht eigenlijk niet....quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou dat zijn afscheidspost zijn geweest![]()
![]()
ik dacht het wel....nu twijfel ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou dat zijn afscheidspost zijn geweest![]()
![]()
heej buufquote:
heejquote:
dan ga ik maar weerquote:
truste oortjes...quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:59 schreef puntoortje het volgende:ik duik me bedje in ...morgen vroeg naar de kapper en daarna lekker shoppen met me mamsie
dus tot morgen aan het eind van de middag zullen jullie het zonder me moeten doen ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trust Buuv....niet te hard snurken...ik moet ook weer vroeg op.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:58 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga wel tukken. ga morgen zuslief helpen verhuizen en moet om half 8 hier weg rijden...![]()
Tjuusquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:59 schreef puntoortje het volgende:ik duik me bedje in ...morgen vroeg naar de kapper en daarna lekker shoppen met me mamsie
dus tot morgen aan het eind van de middag zullen jullie het zonder me moeten doen ...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zitten op mijn stoel en kijken naar de pcquote:
wachten of er iets gaat komenquote:
Hmm....kijkt op klokje 00.04 uur ....ik schat zo in dat dat dan de komeet hailey gaat worden....Johnny zal wel niet meer langskomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |