... nou 2 minuten is te lang !!! een SC hoort er geen 2 dagen over te doen zoals SC 6 ofzo ...quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig he, de laatste 10 minuten heb je max 2 minuten moeten wachten op een bericht
Bij mij gaat het alleen nu wel even ietsjes langer duren
man je hele plafond gaat naar de gallemiezen van dat gourmetten...quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom?moet vlees hebben. vlees veel koffie en bier en shag!
![]()
ben heel niet moeilijk![]()
en googlevideoquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik probeer perfect day maar dan gezongen door lou Reed te vinden op youtube... kanutnievinduh![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:13 schreef Inodder het volgende:
* Inodder kon het niet laten moest ook ffvanuit ensche
ah...kee..quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
man je hele plafond gaat naar de gallemiezen van dat gourmetten...![]()
![]()
heb lou trouwens gevonden!
have fun byeeee verslaafdequote:Op zaterdag 11 november 2006 23:14 schreef Inodder het volgende:
maar ik ga maar weer ff terug naar de verjaardag![]()
he lieve noddie :!quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:13 schreef Inodder het volgende:
* Inodder kon het niet laten moest ook ffvanuit ensche
jawel want ik krijg zelden me zinquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
nou ook niet heel makkelijk volgens mij.![]()
ohhhhh vandaar dat je je hier uitleeft op de vrouwen en vooral newbiesquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel want ik krijg zelden me zinen ik slik het ook nog. @00% onder de duim and damn prooud of it
![]()
nix geen last vanquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Elke man zit toch onder de duim thuis?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhhhh vandaar dat je je hier uitleeft op de vrouwen en vooral newbies![]()
200 ???quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel want ik krijg zelden me zinen ik slik het ook nog. @00% onder de duim and damn prooud of it
![]()
Ook al zo'n mooi nummer.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Neuh...quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Elke man zit toch onder de duim thuis?![]()
truste jappie sweet dreams enne handjes boven de dekensquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:20 schreef Jappie het volgende:
Ben er vandoor kids....opa valt om van de slaap![]()
truste opa Jappie..quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:20 schreef Jappie het volgende:
Slaap lekker zorgzame Jappie.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:20 schreef Jappie het volgende:
ohw hier is het juist andersomquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Neuh...![]()
Mijn man is de baas,
en ik laat m in die waan...![]()
slaap lekker, lieve opaquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:20 schreef Jappie het volgende:
ik denk al: wat voel ik toch in me mouwquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw hier is het juist andersom![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk al: wat voel ik toch in me mouw![]()
maar dat was die aap die er nu uitkomt...![]()
wat ben je toch een schatjie...![]()
Dan moet je maar niet bij mij op schoot gaan zittenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
oehhh lekkah, ik zit helemaal vast, wilde maandag al gaan bellen naar masseur.![]()
Jij bent nu toch mijn masseur ???????? dus hup ga doorquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet bij mij op schoot gaan zitten
Was het niet een ADHD-eekhoorn?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk al: wat voel ik toch in me mouw![]()
maar dat was die aap die er nu uitkomt...![]()
wat ben je toch een schatjie...![]()
he bites...quote:
quote:
en dan?!quote:
Bite me!quote:
Waarom????quote:
Was dat nou voor blonde vraag! Waarom gaan mensen slapen ????quote:
truste oortje. ik denk dat ik dan ook maar gaquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:31 schreef puntoortje het volgende:
ik ga ook slapen ....... slaap lekker allemaal
![]()
maar zo vroeg?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Was dat nou voor blonde vraag! Waarom gaan mensen slapen ????
vroeg ???? staan jou kids morgen niet vroeg aan je bed dan ?quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Schaap bijt wolf.
Slaap lekker Oortje en Petraa.![]()
2quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Schaap bijt wolf.
Slaap lekker Oortje en Petraa.![]()
Ohhh hoe jong word je dan ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
wel te rusten allemaal!
![]()
ik denk dat ik zelf dan ook maar ga tukken. over 26 minuten ben ik een jaar ouder..![]()
dus dan heb ik mijn slaap wel nodig...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |