Yeah, scootersjonnie op een schakel.quote:
elke wout zal je nu aanhouden omdat ze denken dat je hem gejat hebtquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Yeah, scootersjonnie op een schakel.![]()
Pimpz0r.
Klopt, ik vind mijn helm ook lelijk.quote:
Zelfkennisquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Klopt, ik vind mijn helm ook lelijk.
Maja, ik zal over een tijdje toch wel weer een ongeluk krijgen ; koop ik dan wel een nieuwe.![]()
Nu een met open vizierquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Vizier. ( Niet dat het staat bij die helm ofzo maja, boeien.)
[afbeelding]
OMGOMGOMG Lekker ding!![]()
![]()
Wil je dat graagquote:
Kan me niet voorstellen dat iemand dat graag zou willen zien.quote:
je moeder welquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand dat graag zou willen zien.![]()
lollerquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:17 schreef no1uknow het volgende:
omg.
Ik heb net een gast zo ver gekregen dat ie ging rukken voor de cam![]()
Dus ik zo heel droog, toen ie bezig was:
Ik ben dus esther hé
[21:01:23] car tuning i: mmmmmmmmmmmmm
[21:01:27] car tuning i: zalig
[21:01:35] car tuning i: zuig jij graag
[21:01:43] Estherr: heel graag
[21:01:45] Estherr: lekker diep
[21:02:03] Estherr: btw
[21:02:07] Estherr: je bent gelollerpwned
[21:02:20] Estherr: ik neem alles op
[21:02:23] Estherr: klootzviool
[21:02:26] car tuning is mijn grootste hobby,mijne auto begint mooier
en mooier te worde.nu nog een toffe vriendin zoeken !!!! he
eft zijn/haar webcam uitgeschakeld.
[21:02:28] Estherr: vuile rukker
[21:02:53] Estherr: hahahahahaha
Heb het trouwens opgenomen
Dus geq, als je nog rukvoer wilt, je weet waar je moet zijn
omfgwtflollerpwnd!!!11Bbq!11!!!!einz!!11eleven...!!1!11!!1 polizei.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:17 schreef no1uknow het volgende:
omg.
Ik heb net een gast zo ver gekregen dat ie ging rukken voor de cam![]()
Dus ik zo heel droog, toen ie bezig was:
Ik ben dus esther hé
[21:01:23] car tuning i: mmmmmmmmmmmmm
[21:01:27] car tuning i: zalig
[21:01:35] car tuning i: zuig jij graag
[21:01:43] Estherr: heel graag
[21:01:45] Estherr: lekker diep
[21:02:03] Estherr: btw
[21:02:07] Estherr: je bent gelollerpwned
[21:02:20] Estherr: ik neem alles op
[21:02:23] Estherr: klootzviool
[21:02:26] car tuning is mijn grootste hobby,mijne auto begint mooier
en mooier te worde.nu nog een toffe vriendin zoeken !!!! he
eft zijn/haar webcam uitgeschakeld.
[21:02:28] Estherr: vuile rukker
[21:02:53] Estherr: hahahahahaha
Heb het trouwens opgenomen
Dus geq, als je nog rukvoer wilt, je weet waar je moet zijn
Ik vroeg het anders voor jou hoor.quote:
Doe dat filmpje op internet dan. Met dit topic er bij, en dan hem alle links waar je het neergezet hebt mailen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:31 schreef Ipho het volgende:
[..]
omfgwtflollerpwnd!!!11Bbq!11!!!!einz!!11eleven...!!1!11!!1 polizei.
quote:Op zondag 12 november 2006 12:11 schreef C2C het volgende:
goede morgen iedereen, was weer een top weekendje
Stukje rijden is nooit verkeerd hequote:Op zondag 12 november 2006 13:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ga straks denk ik ook naar brommer's verjaardag op de oma, vet mooi blauwe hemel dusyeah.![]()
Ff lekker ~20km rijden.![]()
Wat is de beste manier zonder rijschool aan te doen?quote:Op zondag 12 november 2006 18:19 schreef Ferrox het volgende:
schiet maar op ja,
geloof me er is niks frustrerender dan een brommer hebben, mét helm en verzekering alleen geen certificaat....![]()
en owja, ga goed leren
Oké, krijg je daar veel vragen over?quote:Op zondag 12 november 2006 18:44 schreef fs180 het volgende:
gewoon alles doorlezen en alles wat je niet snapt nog is doorlezen? zolang je voorang maar echt goed weet
Oké.quote:Op zondag 12 november 2006 18:46 schreef fs180 het volgende:
ja meestal wel ja
Bieb, juistquote:Op zondag 12 november 2006 18:58 schreef fs180 het volgende:
vrienden? biedb?
Ik ookquote:Op zondag 12 november 2006 19:03 schreef ik_haat_junks het volgende:
DVD met oefen examen heb ik vane en nieuwsgroep geplukt.. Echt handig!
quote:Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef fs180 het volgende:
dat jij nou teveel betaald doet niets af aan het recht dat ik het goedkoper magdoen
Ik denk dat als je even goed zoekt, dat je 't dan echt wel vindt hoor....quote:Op zondag 12 november 2006 20:42 schreef Ferrox het volgende:
goedkoper kan ik mee leven, maar je steelt toch niet zo'n boekje van internet?
hij heeft niets gestolen hoor.. en jij rijd toch ook harder dan 30kmuquote:Op zondag 12 november 2006 20:42 schreef Ferrox het volgende:
goedkoper kan ik mee leven, maar je steelt toch niet zo'n boekje van internet?
Daar moet je kei hard op klappen! Dat zal m leren beter te rijden in zn bee-em-weequote:Op zondag 12 november 2006 21:00 schreef Ferrox het volgende:
ik rij noooooit harder dan de max snelheid![]()
vandaag nog![]()
ik reed mooi met 60 door de bebouwde kom, wil een kaygul in zn peopgeyle bmw 530d inhalen.
rij ik er naast, wil er langs. slaat die aap ineens af. Vol op de achterrem, met lichtjes de voorrem er bij. blokkerend achterwiel en voorwiel dat op het punt staat te blokkeren, en die aap maar zwaaien![]()
Waarvan krijg je dan nog 100 euro?quote:Op zondag 12 november 2006 21:25 schreef ik_haat_junks het volgende:
kankerverzekering
Die mensen zouden zelfs nog 1000 euro investeren in een zaak om géén 100 euro te hoeven betalen..![]()
joh als je dan eerst een ding zegt.. doe je geloofwaardigheid.. of humor.. een lol en zeg niet iets anders in dezrelfde postquote:Op zondag 12 november 2006 21:00 schreef Ferrox het volgende:
ik rij noooooit harder dan de max snelheid![]()
vandaag nog![]()
ik reed mooi met 60 door de bebouwde kom, wil een kaygul in zn peopgeyle bmw 530d inhalen.
rij ik er naast, wil er langs. slaat die aap ineens af. Vol op de achterrem, met lichtjes de voorrem er bij. blokkerend achterwiel en voorwiel dat op het punt staat te blokkeren, en die aap maar zwaaien![]()
hoeven ze niet.. jij bent opgevoerd dus vrijwel meteen schuldig.. vooral als je iemand treft met een bmwquote:Op zondag 12 november 2006 21:18 schreef ik_haat_junks het volgende:
Hoe kan hij dat bewijzen?
maar dan is het nog niet meteen gratis hoorquote:Op zondag 12 november 2006 23:07 schreef hardcorebass het volgende:
wat? jy wilde gebruikt worden...
jonge, jouw advertentie op mp staat er op: ik wil gebruikt worden, hiervoor wil ik niets omdat ik altijd al als een slaafje behandelt wilde worden, breng aub vieze gedragen boxers mee, die kan ik lekker over me kop trekken en het poep eruit likken.quote:Op zondag 12 november 2006 23:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar dan is het nog niet meteen gratis hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 23:15 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
jonge, jouw advertentie op mp staat er op: ik wil gebruikt worden, hiervoor wil ik niets omdat ik altijd al als een slaafje behandelt wilde worden, breng aub vieze gedragen boxers mee, die kan ik lekker over me kop trekken en het poep eruit likken.
mvg
fs180
quote:Op maandag 13 november 2006 02:07 schreef fs180 het volgende:
puch is pas kwaliteit
30 jaar geleden reden ze en over 30 jaar nog steeds..
ien ik reed honda 4takt met 70cc er op top uit.. in middengebied kon ik hem net niet bijhouden
Vind ik ookquote:Op maandag 13 november 2006 10:21 schreef Devolution het volgende:
Kut, trein had vertraging en nu ben ik te laat op school... Dan maar Fokken
Honda c70quote:Op maandag 13 november 2006 02:07 schreef fs180 het volgende:
puch is pas kwaliteit
30 jaar geleden reden ze en over 30 jaar nog steeds..
ien ik reed honda 4takt met 70cc er op top uit.. in middengebied kon ik hem net niet bijhouden
ja ik ook, ben ik om 5 uur, half 6 thuisquote:
Klinkt niet goed.. Maar verzuipt ie als ie uitvalt? Wat voor geluid maakt ie?quote:Op maandag 13 november 2006 17:40 schreef Zuen het volgende:
Ik vandaag blij naar school rijden, op de heenweg valt de brommert ineens twee keer uit binnen 10 minuten, daarna reed ie weer redelijk (leek minder snel op te trekken). Daarna wil ik terug naar huis, maar dat kloteding maakt geen contact, ik kan 2 sec rijden dan valt ie weer uit das hele tyfuseind gelopen van school naar huis. Ook omdat elke brommertzaak dicht was.
Klinkt niet goedquote:Op maandag 13 november 2006 17:51 schreef Zuen het volgende:
Wat bedoel je precies met verzuipt ie? Het enige wat ik hoor is dat ineens de motor uitvalt en hij gewoon stopt, uit het niets. Ik kan misschien wel even mijn zuiger checken ja. Het geluid is niet anders dan normaal, al lijkt hij met het optrekken iets meer lawaai, maar minder snelheid te maken.
Valt hij ineens uit? Of stottert hij eerst? En als hij aan het uitvallen is ( toerental zakken), en je geeft gas, hoor je dan een 'Bwoooap' geluid?quote:Op maandag 13 november 2006 17:51 schreef Zuen het volgende:
Wat bedoel je precies met verzuipt ie? Het enige wat ik hoor is dat ineens de motor uitvalt en hij gewoon stopt, uit het niets. Ik kan misschien wel even mijn zuiger checken ja. Het geluid is niet anders dan normaal, al lijkt hij met het optrekken iets meer lawaai, maar minder snelheid te maken.
Dan staat 'ie iets te rijk gok ik?quote:Op maandag 13 november 2006 18:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Valt hij ineens uit? Of stottert hij eerst? En als hij aan het uitvallen is ( toerental zakken), en je geeft gas, hoor je dan een 'Bwoooap' geluid?
Hij valt ineens uit, als ik gas geef gebeurt er gewoon niks, het is zinloos hij valt gewoon uit. Als hij een hoog toerental draait dan valt ie sowieso uit. Het vreemde is dat ik vanmorgen nog blij 65 kon rijden zonder problemen, als je de iets minder snelle trekkracht niet meeteld door hevige tegenwind, maar daarna begon ie uit te vallen. Vriend van me had het over een te kleine sproeier, maar dat leek me heel onwaarschijnlijk.,quote:Op maandag 13 november 2006 18:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Valt hij ineens uit? Of stottert hij eerst? En als hij aan het uitvallen is ( toerental zakken), en je geeft gas, hoor je dan een 'Bwoooap' geluid?
sproeier verstopt.. benzine op, filter nat, bekijk dat is?quote:Op maandag 13 november 2006 17:40 schreef Zuen het volgende:
Ik vandaag blij naar school rijden, op de heenweg valt de brommert ineens twee keer uit binnen 10 minuten, daarna reed ie weer redelijk (leek minder snel op te trekken). Daarna wil ik terug naar huis, maar dat kloteding maakt geen contact, ik kan 2 sec rijden dan valt ie weer uit das hele tyfuseind gelopen van school naar huis. Ook omdat elke brommertzaak dicht was.
niets met je zuiger te maken als ie gewoon compressie heeftquote:Op maandag 13 november 2006 17:51 schreef Zuen het volgende:
Hoezo dat in 1 keer?quote:Op maandag 13 november 2006 18:38 schreef C2C het volgende:
omg misschien ik ook maar aan de vriendin
we zullen het zien
oh zoeen meisje die ik altijd zie als ik uitga vroeg ofk langstkwam vanavond, hele tijd al smssen enzo, wel lachequote:
Gewoon klein beetje gas geven johquote:Op maandag 13 november 2006 18:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hmm, moet eigenlijk mijn brommer afstellen maar ik zoek 't niet.
Hij loopt niet meer stationair, sinds dat het zo koud is.![]()
Gewoon doen jongen, je hebt niks te verliezenquote:Op maandag 13 november 2006 18:44 schreef C2C het volgende:
[..]
oh zoeen meisje die ik altijd zie als ik uitga vroeg ofk langstkwam vanavond, hele tijd al smssen enzo, wel lache![]()
Ja maar wat dan het irritante is, ik moet nu het zo koud is starten met de choke, en die zit aan de rechterkant, dus moet met mijn rechterhand de choke eraf halen, en dan moet ik altijd mijn handschoen nog aandoen, en sta ondertussen met mijn linkerhand gas te geven, dus dat ziet er best mongool uit.quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 18:45 schreef Zuen het volgende:
[..]
Gewoon doen jongen, je hebt niks te verliezen.
al afgesproken met drquote:Op maandag 13 november 2006 18:45 schreef Zuen het volgende:
[..]
Gewoon doen jongen, je hebt niks te verliezen.
http://oplaaien.mstr.nl/quote:Op maandag 13 november 2006 18:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh, en jarno, kom es op msn!
IK WIL PICS!![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://motor-brommer.mark(...)ine-speaker-set.html
Niks voor jouw mstr? Scooter van een vriend van mij, hij is zo wijs geweest om toch een schakel te kopen.![]()
Maar ik moet ook m'n vader zo gek krijgen om me daarheen te brengenquote:Op maandag 13 november 2006 19:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Pff, ik had mijn eerste scooter uit Friesland geimporteerd.
En ik woon in Limburg, dus met ver.. het kan altijd erger.![]()
Die uitlaatquote:Op maandag 13 november 2006 19:44 schreef Ferrox het volgende:
hmm ik keek net es op marktplaats en mijn oog viel op deze mooie Derbi Senda R.
Maar, je maakt mij niet wijs, dat je voor een ding uit 2003 maar 950 euro wil![]()
de verkoper heeft nog niet gereageerd op mijn vraag of er ook een kenteken op zit![]()
Ik drink wel zovaak bier en brommer rijden.quote:Op maandag 13 november 2006 19:41 schreef Ferrox het volgende:
whehe, koffie, lust je dat wel?
je gaat immers scooter rijden
ff serieus:
Laatst ging ik bij mijn opa en oma aan, buren waren er ook. Mn oma en de buurvrouw aan de advocaat, mn opa nam een cognacje en de buurman een berenburg, zegt mn opa: "Tsja, anders krijg je ook wel een borrel, maar je bent op je brommer, dus cola? "![]()
Dat is wel het nadeel van een bromfiets ( scooters en brommers samen) je mag geen alcohol meer
![]()
Oh ma ik ben een gewende drinker.quote:Op maandag 13 november 2006 20:20 schreef Ferrox het volgende:
ik doe dat gewoon niet, heb ik met mezelf afgesproken, nooooit drinken als je nog moet rijden![]()
Owned.quote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef no1uknow het volgende:
FS heeft gesolliciteerd bij de appie hein![]()
![]()
![]()
Ik ga hem 65 laten lopen. Hij is nog gloedje nieuw dus even kijken wanneer ik dat gan doenquote:Op maandag 13 november 2006 21:45 schreef Ferrox het volgende:
wauw, fap-waardig![]()
geyl ding man
hoe hard loopt ie?
Zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 13 november 2006 21:48 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik ga hem 65 laten lopen. Hij is nog gloedje nieuw dus even kijken wanneer ik dat gan doen![]()
En natuurlijk niet rijden voor me 16e![]()
Nu echte pics.quote:Op maandag 13 november 2006 21:43 schreef Ipho het volgende:
Ik kan in de OP
Mijn nieuwe brommert sinds vandaag:
[afbeelding]
Maar hij gaat toch nog niet rijdenquote:Op maandag 13 november 2006 21:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dat is het nieuwe blok ofniet?
Heb verhalen gelezen van mensen met het nieuwe blok die helemaal ontgrenst maar 65 halen..
Ik ook (want ik ben morgen 16quote:Op maandag 13 november 2006 22:01 schreef Ferrox het volgende:
Ik bied me vrijwillig aan om em in te rijden/proefritje maken![]()
Joah, en anders ik wel, ben Derbi blokjes gewend dusja.quote:Op maandag 13 november 2006 22:01 schreef Ferrox het volgende:
Nee, ik moet zelfs nog een aanvraag doenquote:Op maandag 13 november 2006 22:06 schreef Ferrox het volgende:
en dan mag je nog niet rijden
ga je morgen al voor je certi?
Bling Bling.quote:
Geen idee ik heb andere stickers er op maar die kon ik niet vinden.quote:Op maandag 13 november 2006 21:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dat is het nieuwe blok ofniet?
Heb verhalen gelezen van mensen met het nieuwe blok die helemaal ontgrenst maar 65 halen..
Ja komen zo snel mogelijkquote:Op maandag 13 november 2006 21:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nu echte pics.![]()
Mooi ding btw!![]()
Geen KTM lc4 400 kopen over een tijdjequote:Op maandag 13 november 2006 18:53 schreef Zuen het volgende:
Als ik mijn motorrijbewijs heb ga ik sowieso een XT halen
wooo0000h, binnenkort eens op een derbi rijdenquote:Op maandag 13 november 2006 21:43 schreef Ipho het volgende:
Ik kan in de OP
[afbeelding]
Nee dat is voor homo's, lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 13 november 2006 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Geen KTM lc4 400 kopen over een tijdje?
Meer vermogen dan die KTM van jequote:Op maandag 13 november 2006 23:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
wooo0000h, binnenkort eens op een derbi rijden![]()
Op papier misschien, KTM kennendequote:
nieuwste model toch ?quote:Op maandag 13 november 2006 21:43 schreef Ipho het volgende:
Ik kan in de OP
[afbeelding]
Oranje is KTMquote:Op maandag 13 november 2006 23:11 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
nieuwste model toch ?ik vind die rode of oranje veel mooier
quote:Op maandag 13 november 2006 23:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Op papier misschien, KTM kennende![]()
Een racer die 180 is gaat is lekkerquote:Op maandag 13 november 2006 23:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee dat is voor homo's, lijkt me duidelijk.![]()
Pff 180quote:Op maandag 13 november 2006 23:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Een racer die 180 is gaat is lekker![]()
![]()
Nog te hoog ingeschat zelfsquote:
Ach ja top boeit me niet veul maar zou wel wat extra reserves 80+ willen hebben. Enne lees mijn andere post, na de 25KW periode komt er denk ik een SM als het geld er isquote:
Nouja mijne gaat het voorjaar de deur uit, dr komt een 660 (daar staat op kenteken dat ik er ook legaal op magquote:Op maandag 13 november 2006 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Heb besloten dat ik wss ook een sm wil als ik vol vermogen mag en geld heb dus dit is pure jaloezie![]()
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 23:18 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nouja mijne gaat het voorjaar de deur uit, dr komt een 660 (daar staat op kenteken dat ik er ook legaal op mag). Met die 660 hoef ik alleen niet weer in wegmisbruikers te komen
![]()
Jah gelezen....quote:Op maandag 13 november 2006 23:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja top boeit me niet veul maar zou wel wat extra reserves 80+ willen hebben. Enne lees mijn andere post, na de 25KW periode komt er denk ik een SM als het geld er is![]()
Jah met het vermogen van een husq is niets mis, alleen zou ik me eerder zorgen maken over de betrouwbaarheidquote:Op maandag 13 november 2006 23:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zat zelf een een Husq te denken aangezien Bon motoren hier zit en dat wel handig is enzo
En kwa uiterlijk en vermogen zit het allemaal behoorlijk dicht bij elkaar toch?
Dat wel maar rij regelmatig met mijn vader en die haalt alles met 2 vingers in zijn neus in met de FJR van emquote:Op maandag 13 november 2006 23:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah gelezen....
Maaruh, weet je wat het is zolang je lekker een klaverbladje kan pakken, en bochies kan rijden is het prima tog. Boven de 80 blijft trekkracht altijd een probleem met 25Kw![]()
Ach ja als er een komt komt er een nieuwe overjarige dus dat zal dan wel redelijk goed zittenquote:Op maandag 13 november 2006 23:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah met het vermogen van een husq is niets mis, alleen zou ik me eerder zorgen maken over de betrouwbaarheid. Maar volgens mij valt dat de laatste jaren ook wel mee.
Mn buurman heeft een husq gehad Maar dat ding was om de haverklap kapot![]()
Zon FJR is egt een pracht machinequote:Op maandag 13 november 2006 23:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat wel maar rij regelmatig met mijn vader en die haalt alles met 2 vingers in zijn neus in met de FJR van em
quote:Op maandag 13 november 2006 23:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
of ik even veel blijf verdienen als nu en ik dan tot mijn 40e op mijn ZXR kan blijven rijden
Dat wel ja maar als je daar een beetje rekening mee houdt dan kan je best veel supersports aan gort rijden als je een beetje kan sturenquote:Op maandag 13 november 2006 23:25 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zon FJR is egt een pracht machine, alleen de stepjes zitten redelijk snel aan de grond had ik gehoord. Iig dat had ik gehoord van een motoragent die ik in het weekend wel eens spreek als ik bij de shell werk
.
In princiepe wel ja maar moet nu nog een team van ervaren politie agenten aanpraten dat ik geen totale randebiel ben die een baan verdientquote:Op maandag 13 november 2006 23:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ach maar t ziet dr wel goed uit met die keuringen tog?
en anderskan je altijd hier nog terecht![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 23:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
In princiepe wel ja maar moet nu nog een team van ervaren politie agenten aanpraten dat ik geen totale randebiel ben die een baan verdientMaarja het grootste struikelbrok heb ik idd al gehad.
Heb trouwens nog nooit op een SM gereden dus zou best kunnen dat het allemaal erg tegen gaat vallenMaar dat zal wel los lopen denk ik
Mwah dat bijhouden loopt wel los, te ver weg is een ander verhaal.quote:Op maandag 13 november 2006 23:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Je mag best een keer op de mijne rijden, als ik je ooit een keer zie @ een meet. Maarja al die meets zijn met motoren die ik niet egt bijhoud met een 400SM. Tevens zijn ze tever weg.
Als ik mn 660 vant voorjaar heb![]()
T zijn wel geniale speelmachines
nah dat onderhoud valt bij die van mij wel mee, 5000Km een keer kleppen stellen en olie verversen. Nieuwe gasnaald en hoofdsproeier.quote:Op maandag 13 november 2006 23:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah dat bijhouden loopt wel los, te ver weg is een ander verhaal.
Hoe vaak moet je eigenlijk onderhoud aan de meeste SM's plegen?
Tja en zo'n SM maak je meteen ook minder snelwegkilometers mee dus dat valt best mee volgens mij. Wat wil jij nou precies gaan halen eigenlijk en welk bouwjaar? Plaatjequote:Op maandag 13 november 2006 23:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
nah dat onderhoud valt bij die van mij wel mee, 5000Km een keer kleppen stellen en olie verversen. Nieuwe gasnaald en hoofdsproeier.
Bij een KTM 525exc is het d8 ik om de 20 rijuren. En die moet dacht ik ook regelmatig een nieuwe zuiger. Maarja zon 525 is wel mooi speelgoed, weegt 112kg d8 ik
Een lc4 is wel betrouwbaar
quote:Op maandag 13 november 2006 23:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja en zo'n SM maak je meteen ook minder snelwegkilometers mee dus dat valt best mee volgens mij. Wat wil jij nou precies gaan halen eigenlijk en welk bouwjaar? Plaatje
Plaatje werkt niet, wel als linkquote:Op maandag 13 november 2006 23:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Model 2004 is dit d8 ik
Tja vind em niet geweldig mooi met die pijpen enzo maar technisch natuurlijk geweldigquote:Op maandag 13 november 2006 23:50 schreef Alvilon het volgende:
Jongens, ik hoor allemaal Ktm typenamen langskomen enzo...
maar gaas ff met plaatjes gooien![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
huh apart ding, exc kappen met een lc4 blokje?quote:Op maandag 13 november 2006 23:50 schreef Alvilon het volgende:
Jongens, ik hoor allemaal Ktm typenamen langskomen enzo...
maar gaas ff met plaatjes gooien![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er mooi uit maar daar betaal je wss ook wel voorquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:01 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
huh apart ding, exc kappen met een lc4 blokje?
Die pijpen zijn wel een beetje raar![]()
[afbeelding]
Dit vind ik tot nu toe tog wel de bruutste KTM, ook een 660 d8 ik, factory replica![]()
Euh jah, en volgens mij loopt ie ook om de 2 uur stuk ofzoquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit maar daar betaal je wss ook wel voor
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Euh jah, en volgens mij loopt ie ook om de 2 uur stuk ofzo![]()
Mjah, het gaat wel hard jahquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja je rijdt er wel alles kapot mee wss
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:26 schreef Snelwagen het volgende:Slapen
, morgen om half 10 alweer college
![]()
wordt misschien instructeur bij dat dutch water dreams.. maar wil nu vollopig wel ff werkquote:Op maandag 13 november 2006 21:24 schreef Zuen het volgende:
Niet doen, het is echt vreselijk kutwerk en je wordt als schroot behandeld, kheb er zelf nog een paar maanden gewerkt.
ik ook, wil wel is zon nieuwe schakel doen.. vriend van me heeft een rs.. maar daar ga ik tochecht niet op, ding loopt boven de 120 en trekt echt als een gekquote:Op maandag 13 november 2006 22:01 schreef Ferrox het volgende:
quote:Op maandag 13 november 2006 22:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Bling Bling.![]()
Ziet er beter uit als die van FS.![]()
![]()
vooral geld jaquote:Op maandag 13 november 2006 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Heb besloten dat ik wss ook een sm wil als ik vol vermogen mag en geld heb dus dit is pure jaloezie![]()
![]()
w000tquote:Op maandag 13 november 2006 23:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
wooo0000h, binnenkort eens op een derbi rijden![]()
Heb je dat upload script zelf geschreven? Zo nee, kun je me een link geven waar dat script staat of de broncode ervan geven? Zo ja, dan nog?quote:
Ik heb hem niet zelf geschreven, maar je mag van mij het script wel hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:17 schreef Devolution het volgende:
[..]
Heb je dat upload script zelf geschreven? Zo nee, kun je me een link geven waar dat script staat of de broncode ervan geven? Zo ja, dan nog?
Volgens mij wilde jij ooit een keer op een KTM rijdenquote:
mmmh.. beetje teveel pitbike gehaltequote:Op dinsdag 14 november 2006 12:47 schreef ik_haat_junks het volgende:
Ganz geil! [afbeelding]
Bwoaap Bwoaap![]()
pitbikesquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
mmmh.. beetje teveel pitbike gehalte
Ik trek je er makkelijk uit man.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Volgens mij wilde jij ooit een keer op een KTM rijden![]()
![]()
Kun je em mailen naar jordythijs@gmail.com?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zelf geschreven, maar je mag van mij het script wel hoor.
Hoe wil je hem hebben?
Achja je bent nog jong en onwetendquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Achja je bent nog jong en onwetend![]()
waas niet gegaan.. ging net regenenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:34 schreef no1uknow het volgende:
Waarom leiden?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
hij rijd je er echt wel uit hoor gast.. derbi is snel hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:47 schreef ik_haat_junks het volgende:
Ganz geil! [afbeelding]
Bwoaap Bwoaap![]()
Gare kuthonda.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
hij rijd je er echt wel uit hoor gast.. derbi is snel hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie mij is boeken dan [afbeelding]
das wel voordeel van derbis over paar jaar zijn ze vreselijk veel geld waard!.. omdat ze allemaal uit elkaar vallen het dus een wonder is als dr een nog heel blijftquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Gare kuthonda.
Terug van werken btw.![]()
Euh?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
das wel voordeel van derbis over paar jaar zijn ze vreselijk veel geld waard!.. omdat ze allemaal uit elkaar vallen het dus een wonder is als dr een nog heel blijft![]()
Nah photoshop is voorn n00bs, paint is de shit aightquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wie heeft er hier een beetje fotoshop talent?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nah photoshop is voorn n00bs, paint is de shit aight![]()
Ja dan krijg je zoiets:quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nah photoshop is voorn n00bs, paint is de shit aight![]()
Wat ben je van plan dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wie heeft er hier een beetje fotoshop talent?
nou weetje.. heb je nog best netjes in elkaar gepaintquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja dan krijg je zoiets:
[afbeelding]
maar dan weet ik nog steeds niet of het mooi is als ik mijn velgen goud laat adoniseren.
Zie hierboven.quote:
misschien.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
homiekan jij iets beetje chroomachtig maken?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ook leuke supermotard btw:
[afbeelding]
Voor op het circuit dan.
En die ketting is ook best tov.
Die heb je een paar topics geleden ook al gepostquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ook leuke supermotard btw:
[afbeelding]
Voor op het circuit dan.
En die ketting is ook best tov.
Ja gewoon een regina gold ofzo? Maar dan voor motors.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Husaberg![]()
Die ketting is best leip jah, heb ik ook. Alleen int goud
Ja weet ik, kwam em weer tegen bij picserver toen ik een goede foto zocht van mijn brommer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die heb je een paar topics geleden ook al gepost![]()
Wtf, is dat voor tegen zo'n berg op te rijden ofzo? Z'n ketting zit aan de verkeerde kant.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Husaberg![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja weet ik, kwam em weer tegen bij picserver toen ik een goede foto zocht van mijn brommer.![]()
Lilluke kleurquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Husaberg![]()
Mijn ketting zit ook aan die kantquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wtf, is dat voor tegen zo'n berg op te rijden ofzo? Z'n ketting zit aan de verkeerde kant.![]()
![]()
Wijst je cilinder naar beneden toe dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:25 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mijn ketting zit ook aan die kant![]()
Plemp er een motor blok inquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Plemp er een motor blok inEnne vertel me alsjeblieft dat die gozer met crosshelm niet op die dixie reed.
Ik stel een vertraagde postnatale abortie voorquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Ik heb altijd al gezegd tegen hem dat een crosshelm niet uitziet als je op een scooter rijdt maarja, hij is eigenwijs.![]()
Que?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:24 schreef fs180 het volgende:
mist je accenten op andere plekken maakt
Vet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:47 schreef mister_dog het volgende:
Wel godverdomme mijn internet deed het sinds zaterdag niet meer en de andere pc is stuk en de draadloze ding deed het ook niet dus ik denk godverdomme nou ga ik hem maken ook deed alles het op me pa ze laptop bleek dat gewoon ergens halverwegen de netwerk kabel de stekker in niet inzat :S kenker
Puik.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:47 schreef mister_dog het volgende:
Wel godverdomme mijn internet deed het sinds zaterdag niet meer en de andere pc is stuk en de draadloze ding deed het ook niet dus ik denk godverdomme nou ga ik hem maken ook deed alles het op me pa ze laptop bleek dat gewoon ergens halverwegen de netwerk kabel de stekker in niet inzat :S kenker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |