quote:Op maandag 13 november 2006 02:07 schreef fs180 het volgende:
puch is pas kwaliteit
30 jaar geleden reden ze en over 30 jaar nog steeds..
ien ik reed honda 4takt met 70cc er op top uit.. in middengebied kon ik hem net niet bijhouden
Vind ik ookquote:Op maandag 13 november 2006 10:21 schreef Devolution het volgende:
Kut, trein had vertraging en nu ben ik te laat op school... Dan maar Fokken
Honda c70quote:Op maandag 13 november 2006 02:07 schreef fs180 het volgende:
puch is pas kwaliteit
30 jaar geleden reden ze en over 30 jaar nog steeds..
ien ik reed honda 4takt met 70cc er op top uit.. in middengebied kon ik hem net niet bijhouden
ja ik ook, ben ik om 5 uur, half 6 thuisquote:
Klinkt niet goed.. Maar verzuipt ie als ie uitvalt? Wat voor geluid maakt ie?quote:Op maandag 13 november 2006 17:40 schreef Zuen het volgende:
Ik vandaag blij naar school rijden, op de heenweg valt de brommert ineens twee keer uit binnen 10 minuten, daarna reed ie weer redelijk (leek minder snel op te trekken). Daarna wil ik terug naar huis, maar dat kloteding maakt geen contact, ik kan 2 sec rijden dan valt ie weer uit das hele tyfuseind gelopen van school naar huis. Ook omdat elke brommertzaak dicht was.
Klinkt niet goedquote:Op maandag 13 november 2006 17:51 schreef Zuen het volgende:
Wat bedoel je precies met verzuipt ie? Het enige wat ik hoor is dat ineens de motor uitvalt en hij gewoon stopt, uit het niets. Ik kan misschien wel even mijn zuiger checken ja. Het geluid is niet anders dan normaal, al lijkt hij met het optrekken iets meer lawaai, maar minder snelheid te maken.
Valt hij ineens uit? Of stottert hij eerst? En als hij aan het uitvallen is ( toerental zakken), en je geeft gas, hoor je dan een 'Bwoooap' geluid?quote:Op maandag 13 november 2006 17:51 schreef Zuen het volgende:
Wat bedoel je precies met verzuipt ie? Het enige wat ik hoor is dat ineens de motor uitvalt en hij gewoon stopt, uit het niets. Ik kan misschien wel even mijn zuiger checken ja. Het geluid is niet anders dan normaal, al lijkt hij met het optrekken iets meer lawaai, maar minder snelheid te maken.
Dan staat 'ie iets te rijk gok ik?quote:Op maandag 13 november 2006 18:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Valt hij ineens uit? Of stottert hij eerst? En als hij aan het uitvallen is ( toerental zakken), en je geeft gas, hoor je dan een 'Bwoooap' geluid?
Hij valt ineens uit, als ik gas geef gebeurt er gewoon niks, het is zinloos hij valt gewoon uit. Als hij een hoog toerental draait dan valt ie sowieso uit. Het vreemde is dat ik vanmorgen nog blij 65 kon rijden zonder problemen, als je de iets minder snelle trekkracht niet meeteld door hevige tegenwind, maar daarna begon ie uit te vallen. Vriend van me had het over een te kleine sproeier, maar dat leek me heel onwaarschijnlijk.,quote:Op maandag 13 november 2006 18:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Valt hij ineens uit? Of stottert hij eerst? En als hij aan het uitvallen is ( toerental zakken), en je geeft gas, hoor je dan een 'Bwoooap' geluid?
sproeier verstopt.. benzine op, filter nat, bekijk dat is?quote:Op maandag 13 november 2006 17:40 schreef Zuen het volgende:
Ik vandaag blij naar school rijden, op de heenweg valt de brommert ineens twee keer uit binnen 10 minuten, daarna reed ie weer redelijk (leek minder snel op te trekken). Daarna wil ik terug naar huis, maar dat kloteding maakt geen contact, ik kan 2 sec rijden dan valt ie weer uit das hele tyfuseind gelopen van school naar huis. Ook omdat elke brommertzaak dicht was.
niets met je zuiger te maken als ie gewoon compressie heeftquote:Op maandag 13 november 2006 17:51 schreef Zuen het volgende:
Hoezo dat in 1 keer?quote:Op maandag 13 november 2006 18:38 schreef C2C het volgende:
omg misschien ik ook maar aan de vriendin
we zullen het zien
oh zoeen meisje die ik altijd zie als ik uitga vroeg ofk langstkwam vanavond, hele tijd al smssen enzo, wel lachequote:
Gewoon klein beetje gas geven johquote:Op maandag 13 november 2006 18:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hmm, moet eigenlijk mijn brommer afstellen maar ik zoek 't niet.
Hij loopt niet meer stationair, sinds dat het zo koud is.![]()
Gewoon doen jongen, je hebt niks te verliezenquote:Op maandag 13 november 2006 18:44 schreef C2C het volgende:
[..]
oh zoeen meisje die ik altijd zie als ik uitga vroeg ofk langstkwam vanavond, hele tijd al smssen enzo, wel lache![]()
Ja maar wat dan het irritante is, ik moet nu het zo koud is starten met de choke, en die zit aan de rechterkant, dus moet met mijn rechterhand de choke eraf halen, en dan moet ik altijd mijn handschoen nog aandoen, en sta ondertussen met mijn linkerhand gas te geven, dus dat ziet er best mongool uit.quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 18:45 schreef Zuen het volgende:
[..]
Gewoon doen jongen, je hebt niks te verliezen.
al afgesproken met drquote:Op maandag 13 november 2006 18:45 schreef Zuen het volgende:
[..]
Gewoon doen jongen, je hebt niks te verliezen.
http://oplaaien.mstr.nl/quote:Op maandag 13 november 2006 18:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh, en jarno, kom es op msn!
IK WIL PICS!![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://motor-brommer.mark(...)ine-speaker-set.html
Niks voor jouw mstr? Scooter van een vriend van mij, hij is zo wijs geweest om toch een schakel te kopen.![]()
Maar ik moet ook m'n vader zo gek krijgen om me daarheen te brengenquote:Op maandag 13 november 2006 19:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Pff, ik had mijn eerste scooter uit Friesland geimporteerd.
En ik woon in Limburg, dus met ver.. het kan altijd erger.![]()
Die uitlaatquote:Op maandag 13 november 2006 19:44 schreef Ferrox het volgende:
hmm ik keek net es op marktplaats en mijn oog viel op deze mooie Derbi Senda R.
Maar, je maakt mij niet wijs, dat je voor een ding uit 2003 maar 950 euro wil![]()
de verkoper heeft nog niet gereageerd op mijn vraag of er ook een kenteken op zit![]()
Ik drink wel zovaak bier en brommer rijden.quote:Op maandag 13 november 2006 19:41 schreef Ferrox het volgende:
whehe, koffie, lust je dat wel?
je gaat immers scooter rijden
ff serieus:
Laatst ging ik bij mijn opa en oma aan, buren waren er ook. Mn oma en de buurvrouw aan de advocaat, mn opa nam een cognacje en de buurman een berenburg, zegt mn opa: "Tsja, anders krijg je ook wel een borrel, maar je bent op je brommer, dus cola? "![]()
Dat is wel het nadeel van een bromfiets ( scooters en brommers samen) je mag geen alcohol meer
![]()
Oh ma ik ben een gewende drinker.quote:Op maandag 13 november 2006 20:20 schreef Ferrox het volgende:
ik doe dat gewoon niet, heb ik met mezelf afgesproken, nooooit drinken als je nog moet rijden![]()
Owned.quote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef no1uknow het volgende:
FS heeft gesolliciteerd bij de appie hein![]()
![]()
![]()
Ik ga hem 65 laten lopen. Hij is nog gloedje nieuw dus even kijken wanneer ik dat gan doenquote:Op maandag 13 november 2006 21:45 schreef Ferrox het volgende:
wauw, fap-waardig![]()
geyl ding man
hoe hard loopt ie?
Zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 13 november 2006 21:48 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik ga hem 65 laten lopen. Hij is nog gloedje nieuw dus even kijken wanneer ik dat gan doen![]()
En natuurlijk niet rijden voor me 16e![]()
Nu echte pics.quote:Op maandag 13 november 2006 21:43 schreef Ipho het volgende:
Ik kan in de OP
Mijn nieuwe brommert sinds vandaag:
[afbeelding]
Maar hij gaat toch nog niet rijdenquote:Op maandag 13 november 2006 21:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dat is het nieuwe blok ofniet?
Heb verhalen gelezen van mensen met het nieuwe blok die helemaal ontgrenst maar 65 halen..
Ik ook (want ik ben morgen 16quote:Op maandag 13 november 2006 22:01 schreef Ferrox het volgende:
Ik bied me vrijwillig aan om em in te rijden/proefritje maken![]()
Joah, en anders ik wel, ben Derbi blokjes gewend dusja.quote:Op maandag 13 november 2006 22:01 schreef Ferrox het volgende:
Ik bied me vrijwillig aan om em in te rijden/proefritje maken![]()
Nee, ik moet zelfs nog een aanvraag doenquote:Op maandag 13 november 2006 22:06 schreef Ferrox het volgende:
en dan mag je nog niet rijden
ga je morgen al voor je certi?
Bling Bling.quote:
Geen idee ik heb andere stickers er op maar die kon ik niet vinden.quote:Op maandag 13 november 2006 21:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dat is het nieuwe blok ofniet?
Heb verhalen gelezen van mensen met het nieuwe blok die helemaal ontgrenst maar 65 halen..
Ja komen zo snel mogelijkquote:Op maandag 13 november 2006 21:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nu echte pics.![]()
Mooi ding btw!![]()
Geen KTM lc4 400 kopen over een tijdjequote:Op maandag 13 november 2006 18:53 schreef Zuen het volgende:
Als ik mijn motorrijbewijs heb ga ik sowieso een XT halen
wooo0000h, binnenkort eens op een derbi rijdenquote:Op maandag 13 november 2006 21:43 schreef Ipho het volgende:
Ik kan in de OP
[afbeelding]
Nee dat is voor homo's, lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 13 november 2006 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Geen KTM lc4 400 kopen over een tijdje?
Meer vermogen dan die KTM van jequote:Op maandag 13 november 2006 23:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
wooo0000h, binnenkort eens op een derbi rijden![]()
Op papier misschien, KTM kennendequote:
nieuwste model toch ?quote:Op maandag 13 november 2006 21:43 schreef Ipho het volgende:
Ik kan in de OP
[afbeelding]
Oranje is KTMquote:Op maandag 13 november 2006 23:11 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
nieuwste model toch ?ik vind die rode of oranje veel mooier
quote:Op maandag 13 november 2006 23:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Op papier misschien, KTM kennende![]()
Een racer die 180 is gaat is lekkerquote:Op maandag 13 november 2006 23:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee dat is voor homo's, lijkt me duidelijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |