quote:Op maandag 13 november 2006 02:07 schreef fs180 het volgende:
puch is pas kwaliteit
30 jaar geleden reden ze en over 30 jaar nog steeds..
ien ik reed honda 4takt met 70cc er op top uit.. in middengebied kon ik hem net niet bijhouden
Vind ik ookquote:Op maandag 13 november 2006 10:21 schreef Devolution het volgende:
Kut, trein had vertraging en nu ben ik te laat op school... Dan maar Fokken
Honda c70quote:Op maandag 13 november 2006 02:07 schreef fs180 het volgende:
puch is pas kwaliteit
30 jaar geleden reden ze en over 30 jaar nog steeds..
ien ik reed honda 4takt met 70cc er op top uit.. in middengebied kon ik hem net niet bijhouden
ja ik ook, ben ik om 5 uur, half 6 thuisquote:
Klinkt niet goed.. Maar verzuipt ie als ie uitvalt? Wat voor geluid maakt ie?quote:Op maandag 13 november 2006 17:40 schreef Zuen het volgende:
Ik vandaag blij naar school rijden, op de heenweg valt de brommert ineens twee keer uit binnen 10 minuten, daarna reed ie weer redelijk (leek minder snel op te trekken). Daarna wil ik terug naar huis, maar dat kloteding maakt geen contact, ik kan 2 sec rijden dan valt ie weer uit das hele tyfuseind gelopen van school naar huis. Ook omdat elke brommertzaak dicht was.
Klinkt niet goedquote:Op maandag 13 november 2006 17:51 schreef Zuen het volgende:
Wat bedoel je precies met verzuipt ie? Het enige wat ik hoor is dat ineens de motor uitvalt en hij gewoon stopt, uit het niets. Ik kan misschien wel even mijn zuiger checken ja. Het geluid is niet anders dan normaal, al lijkt hij met het optrekken iets meer lawaai, maar minder snelheid te maken.
Valt hij ineens uit? Of stottert hij eerst? En als hij aan het uitvallen is ( toerental zakken), en je geeft gas, hoor je dan een 'Bwoooap' geluid?quote:Op maandag 13 november 2006 17:51 schreef Zuen het volgende:
Wat bedoel je precies met verzuipt ie? Het enige wat ik hoor is dat ineens de motor uitvalt en hij gewoon stopt, uit het niets. Ik kan misschien wel even mijn zuiger checken ja. Het geluid is niet anders dan normaal, al lijkt hij met het optrekken iets meer lawaai, maar minder snelheid te maken.
Dan staat 'ie iets te rijk gok ik?quote:Op maandag 13 november 2006 18:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Valt hij ineens uit? Of stottert hij eerst? En als hij aan het uitvallen is ( toerental zakken), en je geeft gas, hoor je dan een 'Bwoooap' geluid?
Hij valt ineens uit, als ik gas geef gebeurt er gewoon niks, het is zinloos hij valt gewoon uit. Als hij een hoog toerental draait dan valt ie sowieso uit. Het vreemde is dat ik vanmorgen nog blij 65 kon rijden zonder problemen, als je de iets minder snelle trekkracht niet meeteld door hevige tegenwind, maar daarna begon ie uit te vallen. Vriend van me had het over een te kleine sproeier, maar dat leek me heel onwaarschijnlijk.,quote:Op maandag 13 november 2006 18:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Valt hij ineens uit? Of stottert hij eerst? En als hij aan het uitvallen is ( toerental zakken), en je geeft gas, hoor je dan een 'Bwoooap' geluid?
sproeier verstopt.. benzine op, filter nat, bekijk dat is?quote:Op maandag 13 november 2006 17:40 schreef Zuen het volgende:
Ik vandaag blij naar school rijden, op de heenweg valt de brommert ineens twee keer uit binnen 10 minuten, daarna reed ie weer redelijk (leek minder snel op te trekken). Daarna wil ik terug naar huis, maar dat kloteding maakt geen contact, ik kan 2 sec rijden dan valt ie weer uit das hele tyfuseind gelopen van school naar huis. Ook omdat elke brommertzaak dicht was.
niets met je zuiger te maken als ie gewoon compressie heeftquote:Op maandag 13 november 2006 17:51 schreef Zuen het volgende:
Hoezo dat in 1 keer?quote:Op maandag 13 november 2006 18:38 schreef C2C het volgende:
omg misschien ik ook maar aan de vriendin
we zullen het zien
oh zoeen meisje die ik altijd zie als ik uitga vroeg ofk langstkwam vanavond, hele tijd al smssen enzo, wel lachequote:
Gewoon klein beetje gas geven johquote:Op maandag 13 november 2006 18:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hmm, moet eigenlijk mijn brommer afstellen maar ik zoek 't niet.
Hij loopt niet meer stationair, sinds dat het zo koud is.![]()
Gewoon doen jongen, je hebt niks te verliezenquote:Op maandag 13 november 2006 18:44 schreef C2C het volgende:
[..]
oh zoeen meisje die ik altijd zie als ik uitga vroeg ofk langstkwam vanavond, hele tijd al smssen enzo, wel lache![]()
Ja maar wat dan het irritante is, ik moet nu het zo koud is starten met de choke, en die zit aan de rechterkant, dus moet met mijn rechterhand de choke eraf halen, en dan moet ik altijd mijn handschoen nog aandoen, en sta ondertussen met mijn linkerhand gas te geven, dus dat ziet er best mongool uit.quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 18:45 schreef Zuen het volgende:
[..]
Gewoon doen jongen, je hebt niks te verliezen.
al afgesproken met drquote:Op maandag 13 november 2006 18:45 schreef Zuen het volgende:
[..]
Gewoon doen jongen, je hebt niks te verliezen.
http://oplaaien.mstr.nl/quote:Op maandag 13 november 2006 18:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh, en jarno, kom es op msn!
IK WIL PICS!![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 18:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://motor-brommer.mark(...)ine-speaker-set.html
Niks voor jouw mstr? Scooter van een vriend van mij, hij is zo wijs geweest om toch een schakel te kopen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |