Kun je em mailen naar jordythijs@gmail.com?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zelf geschreven, maar je mag van mij het script wel hoor.
Hoe wil je hem hebben?
Achja je bent nog jong en onwetendquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Achja je bent nog jong en onwetend![]()
waas niet gegaan.. ging net regenenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:34 schreef no1uknow het volgende:
Waarom leiden?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
hij rijd je er echt wel uit hoor gast.. derbi is snel hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:47 schreef ik_haat_junks het volgende:
Ganz geil! [afbeelding]
Bwoaap Bwoaap![]()
Gare kuthonda.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
hij rijd je er echt wel uit hoor gast.. derbi is snel hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie mij is boeken dan [afbeelding]
das wel voordeel van derbis over paar jaar zijn ze vreselijk veel geld waard!.. omdat ze allemaal uit elkaar vallen het dus een wonder is als dr een nog heel blijftquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Gare kuthonda.
Terug van werken btw.![]()
Euh?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
das wel voordeel van derbis over paar jaar zijn ze vreselijk veel geld waard!.. omdat ze allemaal uit elkaar vallen het dus een wonder is als dr een nog heel blijft![]()
Nah photoshop is voorn n00bs, paint is de shit aightquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wie heeft er hier een beetje fotoshop talent?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nah photoshop is voorn n00bs, paint is de shit aight![]()
Ja dan krijg je zoiets:quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nah photoshop is voorn n00bs, paint is de shit aight![]()
Wat ben je van plan dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wie heeft er hier een beetje fotoshop talent?
nou weetje.. heb je nog best netjes in elkaar gepaintquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja dan krijg je zoiets:
[afbeelding]
maar dan weet ik nog steeds niet of het mooi is als ik mijn velgen goud laat adoniseren.
Zie hierboven.quote:
misschien.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
homiekan jij iets beetje chroomachtig maken?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ook leuke supermotard btw:
[afbeelding]
Voor op het circuit dan.
En die ketting is ook best tov.
Die heb je een paar topics geleden ook al gepostquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ook leuke supermotard btw:
[afbeelding]
Voor op het circuit dan.
En die ketting is ook best tov.
Ja gewoon een regina gold ofzo? Maar dan voor motors.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Husaberg![]()
Die ketting is best leip jah, heb ik ook. Alleen int goud
Ja weet ik, kwam em weer tegen bij picserver toen ik een goede foto zocht van mijn brommer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die heb je een paar topics geleden ook al gepost![]()
Wtf, is dat voor tegen zo'n berg op te rijden ofzo? Z'n ketting zit aan de verkeerde kant.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Husaberg![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja weet ik, kwam em weer tegen bij picserver toen ik een goede foto zocht van mijn brommer.![]()
Lilluke kleurquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Husaberg![]()
Mijn ketting zit ook aan die kantquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wtf, is dat voor tegen zo'n berg op te rijden ofzo? Z'n ketting zit aan de verkeerde kant.![]()
![]()
Wijst je cilinder naar beneden toe dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:25 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mijn ketting zit ook aan die kant![]()
Plemp er een motor blok inquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Plemp er een motor blok inEnne vertel me alsjeblieft dat die gozer met crosshelm niet op die dixie reed.
Ik stel een vertraagde postnatale abortie voorquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Ik heb altijd al gezegd tegen hem dat een crosshelm niet uitziet als je op een scooter rijdt maarja, hij is eigenwijs.![]()
Que?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:24 schreef fs180 het volgende:
mist je accenten op andere plekken maakt
Vet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:47 schreef mister_dog het volgende:
Wel godverdomme mijn internet deed het sinds zaterdag niet meer en de andere pc is stuk en de draadloze ding deed het ook niet dus ik denk godverdomme nou ga ik hem maken ook deed alles het op me pa ze laptop bleek dat gewoon ergens halverwegen de netwerk kabel de stekker in niet inzat :S kenker
Puik.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:47 schreef mister_dog het volgende:
Wel godverdomme mijn internet deed het sinds zaterdag niet meer en de andere pc is stuk en de draadloze ding deed het ook niet dus ik denk godverdomme nou ga ik hem maken ook deed alles het op me pa ze laptop bleek dat gewoon ergens halverwegen de netwerk kabel de stekker in niet inzat :S kenker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |