TVP
gisteravond was wel ff leuk
![]()
eerst naar een borrel van het werk, oliebollen eten omdat alle aardappels er uit zijn.
Voor ik weg ging waarschuwde mn moeder nog voor "zwemmende oliebollen"
Maar daar sloeg ik geen acht op, daar mooi bier drinken met oliebollen.
Daar om iets voor 8 zwaar aangeschoten weg.
Ik reed op mn o zo trouwe batavus naar huis met mn collegas.
Omdat het had geregent, deed mn dynamo het niet, na ongeveer 500m van mn werk weg, politie Zafira rijdt naast ons....
Wij kijken elkaar eens aan, we gingen er vandoor, wij richting een steegje, politie agent roept door zo'n megafoon dinges op het dak, dat we moesten stoppen, had ook dat stopteken aan
Wij het steegje in, 3 collegas, gaan schuilen voor de copper bij een vriend die zn huis aan steegje heeft.
Ik ging door, kut weer de poltie auto, door het parkje gescheurd, agent is ook niet dom, wacht me op aan het einde van het parkje. Ik ben er bij langs gekomen, nog een steegje door, naar mn huis toe, agentje eindelijk kwijt
Zussen kwaad, khad al een half uur thuis moeten zijn want we gingen op verjaardag
![]()
, ik snel in de auto, met mn zwaar aangeschoten hoofd, na een auto rit van een uur. Kwamen we aan bij het feestje, eerst maar braaf aan de cola, maar dat drankje maakte snel plaats voor cola Berenburg
![]()
Daar hadden ze ook allemaal lekkere hapjes, haring
![]()
Daar ook wat van gehad. Rond een uur of 12 daaro weg, mn oudste zus ging nog uit, mn andere zus direct op bed, na een half uur tv zocht ik mn nest ook maar es op. Ging allemaal prima, sliep vlug in, en toen.....
om half 3, misselijk als een aap, snel naar de wc gerend, en daar gingen mijn visjes, oliebollen, bier en CB. Tanden ff gepoetst, snel mn bed in, weer lekker slapen.
Werd ik daar net wakker, met een haring+oliebol+bier smaak in mn bek
Kop koffie genomen, en alles is weer ok
Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien