jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:48 schreef dawg het volgende:
Meen je dit serieus?
Nog met afgeplakte platen daar langs gereden?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef garfield_rules het volgende:
Ben nog langs het station gekomen en ja, het was daar afgezet en stond politie en dergelijke.
Welk land dan, ik wil wel eens een nieuwsbericht zien van die bommelding van je.quote:Maargoed, dit is afgelopen week gebeurd. (PS: ik woon in het buitenland).
nee tot haar thuis, daarna niet meerquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:53 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Nog met afgeplakte platen daar langs gereden?![]()
liever een idioot dan de dag daarop te horen dat ze zelfmoord heeft gepleegt omdat ze een smsje naar mij wou zenden wat eigenlijk niet mocht....quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:51 schreef ondeugend het volgende:
WTF ?!
Je bent een idioot.. al zou je dit een crime passionel kunnen noemen.
Nee ik rectificeer, je bent een idioot.
Je er niet meer mee bemoeien, want het levert je alleen maar problemen op.quote:Iemand enig idee hoe dit het beste aan te pakken?
Ondertussen had jij een onschuldige fietser wel kunnen doodrijden.... daar heb je verder geen last vanquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:59 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
liever een idioot dan de dag daarop te horen dat ze zelfmoord heeft gepleegt omdat ze een smsje naar mij wou zenden wat eigenlijk niet mocht....
dat zou heel men leven me achtervolgt hebben....
ja labiel idd, héél erg labiel. Ben ik dus helaas ook achtergekomen op het allerlaatste momentquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:57 schreef heiden6 het volgende:-topic.
Hoe wist je dat van die trein? Het klinkt alsof ze vooral vanwege de aandacht bezig was, en dan doe je toch eerder een pakje pillen of een bot scheermesje ofzo. Een trein in je oog overleef je niet.
En what the fuck is dat voor labiel wijf dat ze er überhaupt over peinst om met die gozert verder te willen?
[upd] Station Rotterdam CS deels ontruimdquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Welk land dan, ik wil wel eens een nieuwsbericht zien van die bommelding van je.
s avonds laat op de snelweg kom ik meestal weinig fietsers tegenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ondertussen had jij een onschuldige fietser wel kunnen doodrijden.... daar heb je verder geen last van
Nu jij weer.
ook aan gedacht ja, maar wat als ik er naast zat?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:59 schreef dawg het volgende:
Man, iemand die zelfmoord pleegt zal dat niet snel aankondigen. Het lijkt me eerder een schreeuw om aandacht, en jij bent zo gek geweest om je nogal onverantwoordelijk te gedragen.
Dan was dat niet jouw probleem.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:04 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
ook aan gedacht ja, maar wat als ik er naast zat?
en ja, misschien wel verantwoordelijk gedragen maargoed, het was ook beetje reflex actie...
Dan misschien wel iemand die 120 rijdt en die dus stil lijkt te staan als je met 220 aan komt vliegen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:02 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
s avonds laat op de snelweg kom ik meestal weinig fietsers tegen
nou mooi, maak de film maar...quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:04 schreef gekjongk het volgende:
Whow mooi script voor een film! maar als het serieus is wat je hier verteld, zou ik voor dat meisje professionele hulp gaan zoeken...
in paniek doe je rare dingen, vaak genoeg meegemaaktquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan misschien wel iemand die 120 rijdt en die dus stil lijkt te staan als je met 220 aan komt vliegen.
Wat ik wil zeggen dat je nog van veel meer dingen spijt had kunnen krijgen met deze aktie en dat je blij mag zijn dat het tot zover goed is afgelopen.
Nummerplaten afplakken lijkt me anders best nog wel bedachtzaam.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:07 schreef C2C het volgende:
[..]
in paniek doe je rare dingen, vaak genoeg meegemaakt![]()
is waar, maar zeg ook niet dat ik continu die snelheid heb gereden + heb vroeger regelmatig in duitsland gereden en heb redelijk deftige auto die bij zulke snelheden goed controleerbaar is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan misschien wel iemand die 120 rijdt en die dus stil lijkt te staan als je met 220 aan komt vliegen.
Wat ik wil zeggen dat je nog van veel meer dingen spijt had kunnen krijgen met deze aktie en dat je blij mag zijn dat het tot zover goed is afgelopen.
klopt maar om deze situatie voor de rechtbank te gaan uitleggen nadien had ik weinig zin in...quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nummerplaten afplakken lijkt me anders best nog wel bedachtzaam.
En een helicopter/autoachtervolging had je er wel voor over?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:11 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
klopt maar om deze situatie voor de rechtbank te gaan uitleggen nadien had ik weinig zin in...
er rijden genoeg auto's lekker door snachts, en daar gaat dit topic niet om....quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En een helicopter/autoachtervolging had je er wel voor over?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef Gizmo112 het volgende:
wat dawg zegt
Doen ze toch niks mee of verwacht je dat ze het hele trein netwerk stil gaan leggen daarvoor ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:35 schreef SpecialK het volgende:
En het was te moeilijk om de politie te waarschuwen dat er een suicidaal meisje rondloopt?
Als je specifiek aangeeft dat je sterk vermoed dat ze voor de trein gaat springen. Ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doen ze toch niks mee of verwacht je dat ze het hele trein netwerk stil gaan leggen daarvoor ?![]()
Lijkt me niet neequote:Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doen ze toch niks mee of verwacht je dat ze het hele trein netwerk stil gaan leggen daarvoor ?![]()
Lijkt me stugquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als je specifiek aangeeft dat je sterk vermoed dat ze voor de trein gaat springen. Ja.
En als je specifiek een vermoeden hebt dat ze zich gaat verzuipen pompen ze dan ook alle rivieren leeg ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als je specifiek aangeeft dat je sterk vermoed dat ze voor de trein gaat springen. Ja.
Nee... Je punt? Treinverkeer is simpel stil te leggen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En als je specifiek een vermoeden hebt dat ze zich gaat verzuipen pompen ze dan ook alle rivieren leeg ?![]()
Enig idee hoeveel kilometers spoor er zijn ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee... Je punt? Treinverkeer is simpel stil te leggen.
Bovendien. Als ze zichzelf ging verdrinken dan zou deze jongen de onmogelijke taak hebben gehad om er achter te komen waar ze dat ging doen. Niet te doen dus.
en de maatschappij weer enkele duizenden euro's lichter maakt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Dus jij was die klootzak waardoor ik vast stond met de trein ?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:40 schreef Foo_niks het volgende:
A: heeft ze een labiele achtergrond ,borderline ofzo ?Dreigen met zelfmoord ?
B.Hoe lang gaat ze met die vriend om ,en hoe vaak is het al uit geweest.
C.Zorg er in ieder geval voor dat jij je kop erbij houdt,je handelt uit emotie op dit moment .
Erg lief maar straks zit jij in de shit en zij ligt weer naast haar vriendje.
D.Elke zaak heeft twee kanten,constant in de shit overkomt je niet ,daar kies je zelf voor .
Bovenstaande beetje bot misschien ,maar ik kom uit eenzelfde situatie .
Duurt al een jaar of zeven,dacht ook te kunnen redden maar je gaat mooi zelf naar de donder .
Je laatste bericht lezende : Jij hebt het niet in je macht om haar van hem weg te houden.
Wespennest waar je je in begeeft !
Gister nog stond mijn trein stil omdat de machinist een bericht van de politie had gehad dat er mogelijk iemand op het spoor liep. Het kan dus wel, mits ze weten waar.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel kilometers spoor er zijn ?![]()
Dat, inderdaad. Iemand proberen te helpen/redden is goed, maar pas op dat het je leven niet verwoest.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
TS, overtuig haar dat ze hulp nodig hebt, hulp die jij niet kan bieden. Als ze weigert kan je weinig anders dan je handen ervanaf trekken.
Vandaag had ik het hetzelfde een uur vast gezeten op tien meter van het eindpunt. De trein kon niet verder geen moderne systeem. Zelfmoord plegen maar doe het dan zo als Herman Brood netjes en zonder dat een ander een last van heeft.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gister nog stond mijn trein stil omdat de machinist een bericht van de politie had gehad dat er mogelijk iemand op het spoor liep. Het kan dus wel, mits ze weten waar.
[algemeen]
Ik ga er trouwens vooralsnog uit dat het een serieus verhaal is, dus ook zo reageren bitte.
TS, overtuig haar dat ze hulp nodig hebt, hulp die jij niet kan bieden. Als ze weigert kan je weinig anders dan je handen ervanaf trekken.
Wil je dood dan zijn er vele mogelijkheden. Een vriend van mij wilde ook eens dood dus ik zeg meen je dat werkelijk. Dan wil ik je wel een voetje over het balkon geven.quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:01 schreef MSD het volgende:
hoe erg de fantasie van iemand de loop kan nemen met zijn eigen ratio. Iemand die dood wil wil dood, iemand die dat niet wil gaat ook dood. Waarom ga je daar zo moeilijk over doen?
Same here, een vriendin van mij wilde zich voor de trein gooien. Toen heb ik de vertrektijden voor haar opgezocht zodat ze wist hoe laat ze langskwamen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wil je dood dan zijn er vele mogelijkheden. Een vriend van mij wilde ook eens dood dus ik zeg meen je dat werkelijk. Dan wil ik je wel een voetje over het balkon geven.
En toch is het deze jongen gelukt in deze situatie om een bommelding te doen bij het juiste station.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jij bent een stomme kerelquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Inhoudelijk sterkste reactie in het hele topicquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:22 schreef Aventura het volgende:
You've been pussywhipped. Wat een egoistisch dom kreng zeg...Ik begrijp niet dat je bezorgd om haar bent. Ze heeft jou en haar vriend recies waar ze jullie hebben wil. Alle aandacht lekker voor haar. Bah, wat een kutstreek!
Goed dat er mensen zoals jij bestaan, maar ik vind je wel een beetje naief.
Als ik jou was, zou ik ver, heel erg ver van haar wegblijven.
Ik heb juist het idee dat juist die vriend niet spoort. SMS-jes met "achterlijke hoer" en met niemand om mogen gaan, dreigen met uitmaken, dan een tijdstip noemen, uitmaken, later oh nee toch niet. Riekt naar emotionele mishandeling. En ja, dat soort types zoeken hun slachtoffers erop uit. Mevroi komt ook niet helemaal fris uit de test.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:22 schreef Aventura het volgende:
You've been pussywhipped. Wat een egoistisch dom kreng zeg...Ik begrijp niet dat je bezorgd om haar bent. Ze heeft jou en haar vriend recies waar ze jullie hebben wil. Alle aandacht lekker voor haar. Bah, wat een kutstreek!
Mwoh, ik vind het nogal onverantwoordelijk. Begrijpelijk, maar toch.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:19 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vind het wel een stoere actie en best wel doordacht ook nog.
Ja, dan is alles opgelostquote:Het lijkt me dat je ook wel mans genoeg bent om wat aan die zogenaamde vriend te doen. Hoe, dat moet je natuurlijk zelf invullen.
Uiteraard keur ik het overtreden van de wet niet goed.
A) niet bekend, haar familie (vader heeft geprobeerd, zus in instelling) wel, dus zij zal der zeker wel iets van hebben. Tot nu toe eigenlijk nooit naar boven gekomen...quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:40 schreef Foo_niks het volgende:
A: heeft ze een labiele achtergrond ,borderline ofzo ?Dreigen met zelfmoord ?
B.Hoe lang gaat ze met die vriend om ,en hoe vaak is het al uit geweest.
C.Zorg er in ieder geval voor dat jij je kop erbij houdt,je handelt uit emotie op dit moment .
Erg lief maar straks zit jij in de shit en zij ligt weer naast haar vriendje.
D.Elke zaak heeft twee kanten,constant in de shit overkomt je niet ,daar kies je zelf voor .
Bovenstaande beetje bot misschien ,maar ik kom uit eenzelfde situatie .
Duurt al een jaar of zeven,dacht ook te kunnen redden maar je gaat mooi zelf naar de donder .
Je laatste bericht lezende : Jij hebt het niet in je macht om haar van hem weg te houden.
Wespennest waar je je in begeeft !
wacht maar totdat jij in haar situatie staat, dan ben ik benieuwd hoe goed jij je kunt houden....quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:50 schreef Blaatski het volgende:
Stel je kunt eens niet langskomen om haar te 'supporten' hoe groot is de kans dan dat ze gaat dreigen met zelfmoord? Vooralsnog heb ik het idee dat jij een dure hobby hebt.
Meen je dit serieus?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Held! Wat een goede vriend ben jij.
eens is met FeverRedquote:Op donderdag 16 november 2006 12:40 schreef RedFever007 het volgende:
Prachtig verhaalmaar ik geloof er geen zak van
Het is allemaal wel erg ongeloofwaardig![]()
Ik vind het ook nogal een fantasierijk verhaal.. apart :Squote:Op donderdag 16 november 2006 12:40 schreef RedFever007 het volgende:
Prachtig verhaalmaar ik geloof er geen zak van
Het is allemaal wel erg ongeloofwaardig![]()
Het is wel een heldhaftige, maar zeker wel aparte daad... Als je alleen geflitst zou zijn had je het waarschijnlijk nog wel kunnen uitleggen, met zo'n reden, maar van die bommelding...hmmm lastig. Ik vraag me in deze situatie wel af of jij geen verzachtende omstandigheden hebt door haar en of je misschien zelf ook niet hulp nodig hebt. Het is zwaar als iemand er een einde aan dreigt te maken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef garfield_rules het volgende:
Iemand enig idee hoe dit het beste aan te pakken?
Iemand ook nog enig idee wat de gevolgen voor mij kunnen zijn, nu denk niet dat ik problemen krijg met politie of dergelijke, anders hadden ze me al moeten vinden tegen nu denk ik.
Ben wel op de weg dernaartoe iets van 3x geflitst enzo maar dus geen nummerplaat.
Maargoed, dat maakt me op het moment allemaal niet zo uit, ik wil gewoon haar helpen en ik ben al heel blij dat ik daar tot nu toe ingeslaagd ben![]()
Holy crap! Het lijkt wel een actiefilm!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef garfield_rules het volgende:
Goed, mijn verhaal...
...dit scenario weer opnieuw afspelen volgende maand
Als ze wilt gaan zelfmoord plegen houd je haar niet tegen. Het enige wat je kunt doen is er voor haar te zijn en veel praten.quote:Iemand enig idee hoe dit het beste aan te pakken?
Niet opgelet sinds 11 September? Hier is de gevestigde orde echt niet blij mee. De gevolgen kunnnen zwaaaaar zijn.quote:Iemand ook nog enig idee wat de gevolgen voor mij kunnen zijn, nu denk niet dat ik problemen krijg met politie of dergelijke, anders hadden ze me al moeten vinden tegen nu denk ik.
Niet slim van je dat hier te melden, want nu kan er een link gelegd worden tussen iemand die 3 x geflitst is en dat gedoe op het station.quote:Ben wel op de weg dernaartoe iets van 3x geflitst enzo maar dus geen nummerplaat.
Mja. Op zich is dat heel erg nobel, maar om het nu zo te doen vind ik ook niet echt slim.quote:Maargoed, dat maakt me op het moment allemaal niet zo uit, ik wil gewoon haar helpen en ik ben al heel blij dat ik daar tot nu toe ingeslaagd ben![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:49 schreef grassiekuik het volgende:
ben je nou alweer bezig
Station Utrecht afgezet ..
Zulke dingen moet je wel oppassen hoor, je kan aan buitenkant nooit zien hoe erg iemand zich voelt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 05:13 schreef Filay het volgende:
[..]
Same here, een vriendin van mij wilde zich voor de trein gooien. Toen heb ik de vertrektijden voor haar opgezocht zodat ze wist hoe laat ze langskwamen.
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:04 schreef leolinedance het volgende:
tvptje waard dacht ik zo
Daar zou ik niet al te zeker van zijn.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:25 schreef Zwansen het volgende:
Hmm, mensen die zeggen dat ze zelfmoord gaan plegen willen meestal gewoon aandacht en zullen zich zelden echt voor de trein gooien.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:05 schreef Maeghan het volgende:
Voor jezelf: je afsluiten en wegwezen. Dit soort mensen vreet energie, leeft letterlijk op de jouwe, en redden kun je ze daar niet mee. Maak duidelijk dat dit gedrag niet acceptabel is voor jou en dat ze niet moet dneken dat ze jou in haar leven kan krijgen/houden met dit gedrag.
Voor haar: praat op haar in tot ze inziet dat ze naar een dokter moet. Houd het klein, zeg dat het echt voor ene keer is, dat je wilt dat ze het iig probeert en begin niet gelijk over hele angstaanjagende trajecten van hulpverlening.
Wil ze niet, maak een afspraak bij een arts en neem haar gewoon mee onder het mom van een stukje rijden of zo. Op het moment dat je daar staat, gaat ze hoogstwaarschijnlijk niet weigeren.
Als de situatie niet verbetert, 'red' jezelf dan maar gewoon. Sommige mensen zijn gewoon niet te redden, in ieder geval niet door 1 persoon als ze zelf niet willen.
Oh en als ze het nog eens flikt, bel dan de politie. Op het moment dat iemand een poging tot zelfmoord doet kan hij/zij namelijk gedwongen worden hulp te accepteren.
Inderdaadquote:Op donderdag 16 november 2006 16:40 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Hmm, oke, dus je overtreed de wet, zet dat op internet, zet erbij dat je gezocht word door de politie, en het komt niet bij je op dat je misschien wel een IP adres achter hebt gelaten en dat misschien de politie je kan natrekken via je IP adres en dat je dus misschien hoogswaarschijnlijk dik in de puree zit voor 1 of ander labiel wijf.
Iemand kuchte hier natuurlijke selectie, ik ben het er totaal mee eens.
Like Homer would say: 'D'oh!'![]()
Dat ookquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:03 schreef KonnieKipke het volgende:
Punt 1; zij is niet helemaal goed; dit manipulatieve gedrag heeft behoorlijk wat borderlinetrekken.
Punt 2; jij moet je reddersfantasieen heel snel in de koelkast zetten.
Mja, al levende leer je. Ik heb geleerd mensen naar een psychiater te verwijzen en me er niet zelf mee te bemoeien. De dankbaarheid is dan meestal het grootst, en je behoudt je vriendschap.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Sommige mensen willen nu eenmaal heel graag de " redder in nood" zijn
Ik betrap mezelf er ook wel eens opmaar er valt wel tegen te vechten
haha nee gelukkig niet. Ik heb het gewoon erg druk de laatste dagen dus even geen tijd voor fok!.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:47 schreef gathering_storm het volgende:
Het is al een paar dagen stil van TS' kant. Polizei?
Mathijsje is garfield_rules?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:39 schreef Matthijsje het volgende:
haha nee gelukkig niet. Ik heb het gewoon erg druk de laatste dagen dus even geen tijd voor fok!.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:17 schreef UnderConstruction het volgende:
"Zo meneertje uw platen afgetaped? Wat hebben wij op onze kerkstof"
quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:04 schreef Kiteless het volgende:
verkapt "ik ken iemand met een mobiele telefoon"-topic
GTFO.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:04 schreef Kiteless het volgende:
verkapt "ik ken iemand met een mobiele telefoon"-topic
No shit Sherlock!quote:Op donderdag 16 november 2006 16:40 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Hmm, oke, dus je overtreed de wet, zet dat op internet, zet erbij dat je gezocht word door de politie, en het komt niet bij je op dat je misschien wel een IP adres achter hebt gelaten en dat misschien de politie je kan natrekken via je IP adres en dat je dus misschien hoogswaarschijnlijk dik in de puree zit voor 1 of ander labiel wijf.
Iemand kuchte hier natuurlijke selectie, ik ben het er totaal mee eens.
Like Homer would say: 'D'oh!'![]()
punt 3; kun jij echt verder leven als je weet dat (onrechstreeks) door jou een meisje heeft zelfmoord gepleegd?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:03 schreef KonnieKipke het volgende:
Punt 1; zij is niet helemaal goed; dit manipulatieve gedrag heeft behoorlijk wat borderlinetrekken.
Punt 2; jij moet je reddersfantasieen heel snel in de koelkast zetten.
soms is het idd een schreeuw van aandacht ja.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar zou ik niet al te zeker van zijn.
Soms is het inderdaad een schreeuw om aandacht, soms ook niet.
Een vriendin van mij heeft ook verteld dat ze zelfmoord wilde plegen, we geloofden haar, hebben diit een tijdje weten te voorkomen, wat nog knap lastig was en haar toen met spoed laten opnemen, maar als iemand echt wil, dan lukt het wel...
Ze heeft zelfmoord gepleegd, eerst ontsnapt en heeft zich toen opgehangen... en werd vervolgens door haar dochtertje gevonden.
Post je nu per ongeluk onder je echte account?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:39 schreef Matthijsje het volgende:
[..]
haha nee gelukkig niet. Ik heb het gewoon erg druk de laatste dagen dus even geen tijd voor fok!.
nee dat is volgens mij een 1 of andere sukkel die probeert lollig te zijnquote:Op zondag 19 november 2006 18:19 schreef Katey het volgende:
[..]
Post je nu per ongeluk onder je echte account?
Ghihi .. zou ik ook zeggenquote:Op zondag 19 november 2006 18:23 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
nee dat is volgens mij een 1 of andere sukkel die probeert lollig te zijn
![]()
hebben ze daar geen internet of zoquote:Op zondag 19 november 2006 15:43 schreef L-IS het volgende:
Hij woont in het buitenland, iedereen zeiken om nieuwberichten
Ik verwacht niet dat zij zelfmoord pleegt in deze situatie. Daarom kan ik er mee leven. Het verhaal klinkt overduidelijk impulsief. Een suicidepoging zal ze in een later stadium ook nog wel eens doen. Je moet niet de illusie hebben dat je dat kan voorkomen. Hulp heeft ze natuurlijk wel nodig, en wel van een psychiater en niet van jou.quote:Op zondag 19 november 2006 13:32 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
punt 3; kun jij echt verder leven als je weet dat (onrechstreeks) door jou een meisje heeft zelfmoord gepleegd?
gast, dat is nu juist je hele probleem. je hebt geen leven!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:59 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
liever een idioot dan de dag daarop te horen dat ze zelfmoord heeft gepleegt omdat ze een smsje naar mij wou zenden wat eigenlijk niet mocht....
dat zou heel men leven me achtervolgt hebben....
Jij hebt helemaal geen **** met haar eventuele zelfmoordpoging te maken! Als je alles zo bekijkt ben je binnen een paar jaar rijp voor het gesticht... Ga desnoods in therapie, of coaching.quote:Op zondag 19 november 2006 13:32 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
punt 3; kun jij echt verder leven als je weet dat (onrechstreeks) door jou een meisje heeft zelfmoord gepleegd?
dankjequote:Op maandag 20 november 2006 09:19 schreef maaikevis het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen **** met haar eventuele zelfmoordpoging te maken! Als je alles zo bekijkt ben je binnen een paar jaar rijp voor het gesticht... Ga desnoods in therapie, of coaching.
Je hebt er wel iets mee te maken, maar 't is haar keuze om een zelfmoordpoging te doen. Ik vind het van haar kant een jammere manier om jou erbij te trekken. Zo'n meisje is niet helemaal 100%, en daar kun jij dan weer niks aan doen.quote:Op maandag 20 november 2006 10:49 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
dankje![]()
Ze had contact met mij terwijl dat van haar vriend niet mocht. Als ik niet zoveel contact met haar had gehad, was het niet uitgegaan omwille dat ze mij zag en had ze die poging ook niet ondernomen....
Dusja, heb er weldegelijk iets meer te maken
Wel met haar, maar niet met haar keuzes! Zij zegt toch niet dat ze geen contact met je wil? Zij besluit toch zelfmoord te plegen?quote:Op maandag 20 november 2006 10:49 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
dankje![]()
Ze had contact met mij terwijl dat van haar vriend niet mocht. Als ik niet zoveel contact met haar had gehad, was het niet uitgegaan omwille dat ze mij zag en had ze die poging ook niet ondernomen....
Dat is hinein interpreteren.quote:Op maandag 20 november 2006 10:49 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
dankje![]()
Hij woont in het buitenland, staat in de OP.quote:Op maandag 20 november 2006 11:44 schreef Gelderland het volgende:
TS: maar waarom komt het nergens in het nieuwsIk vind 't maar vaag...
Jij denkt serieus dat dat type vriend anders niet iets anders had aangehaald om dat schaap zenuwachtig en afhankelijk te houden?quote:Op maandag 20 november 2006 10:49 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
dankje![]()
Doe nou niehiet...quote:Op maandag 20 november 2006 12:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat dat type vriend anders niet iets anders had aangehaald om dat schaap zenuwachtig en afhankelijk te houden?
Ik heb hardop gelachen!quote:Op maandag 20 november 2006 13:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Doe nou niehiet...Snap nou dat TS de koene ridder wil uithangen, de held die het mooie meisje redt van de ondergang, waarna zij samen, zij in zijn armen, de zonsondergang tegemoet rijden....
Oke, en nu even terug naar de real world, waarin TS wel de tegenwoordigheid van geest had om zijn nummerplaten af te plakken omdat hij een tering eind moest rijden, ook het idee had om een bommelding te doen op een treinstation, terwijl hij helemaal niet zeker wist of het meisje wel op die manier een eind aan d'r leven wilde maken, maar hij had niet bedacht dat hij de hulpdiensten kon bellen en het hele verhaal kon doen, en het vermoeden kon uitspreken dat het meisje misschien een poging wilde doen op het spoor in die en die plaats. Dat was ook nog veel sneller geweest, en dan had hij alsnog richting meisje kunnen rijden.
Maar nee, TS is heimelijk verliefd op haar, anders had hij zich ook niet zo druk gemaakt over het feit dat ze zich van kant wil maken, en ook niet over het feit dat zij hem niet mag zien van haar vriendje. Immers, iemand waar je gene interesse in hebt hoef je niet per se te zien en zo....
Vervolgens wil TS aan het meisje bewijzen hoeveel hij om haar geeft (zo speelt de romantische film zich iig af in zijn hoofd) en scheurt met gevaar voor eigen leven richting meisje, onderwijl het dorp op stelten te zetten door een bommelding te doen.
Hij had dan w.s. voor ogen dat hij daar kwam, een loshangend stukje tape op het nummerbord wapperend in de wind als stille getuige voor de heldhaftigheid die hij tentoongespreid had, het meisje met tranen in de ogen hem al opwachtte.
Hij stapt uit de auto, zij kijkt hem aan. Haar ogen vullen zich met tranen, als hij op haar afloopt.
Een moment staan ze stil voor elkaar, niet wetend wat te zeggen. Haar lip trilt. Hij veegt met 2 vingers wat (denkbeeldige) haren weg uit haar gezicht, waarna de eerste traan over haar wang rolt. Ze drukt zich tegen zijn borst aan en begint te snikken, terwijl hij haar zachtmoedig in zijn armen houdt, zijn rechthand zachtjes aaiend over haar bol. "Stil maar, meisje, het is goed nu...het is goed"............ (ja dat moet ie dan 2x zeggen he, das altijd zo in films en series) "ik weet het meisje, ik weet het" is ook een goeie in die context. Maar goed, verder met het verhaal.
.....terwijl hij vecht tegen zijn eigen tranen. In de verte zwellen de sirenes aan van de hulpdiensten die op magische wijze de plek waar de 2 tortelduifjes zich bevinden hebben gevonden. De hulpdiensten gooien heldhaftig doch onnodig het stuur om waardoor de wagens slippen (here comes the cavalarie"). Het hele gedoe eindigd met een shot van boven waar de camera langzaam uitzoomt van 2 innig verstrengelde hoofdrolspelers, die omringt worden door toegestroomd publiek, die uiteraard netjes achter de inderhaast neergezette versperringen blijven staan, terwijl politieagenten e.a. druk doch doelloos van de ene naar de andere kant lopen.
Het gesprek tussen de twee gaat verder. "Ik hou van je, je bent zoveel beter voor mij dan mijn vriend, maar ik verdien je ni...." "ssssssht, stil maar, het komt wel goed" fluistert hij. Een innige zoen volgt. 's Avonds liggen ze samen in bed, uitgeput van de geweldige stomende vrijerij die zojuist heeft plaatsgevonden, alwaar we onze held terugvinden, liggend op zijn rug, en het meisje met verwilderde haren half liggen op zijn borst, samen nagenietend van de love-making, wetende dat ze samen een mooie toekomst tegemoet gaan".
Wederom terug naar de echte wereld, heb je een randdebiel die zijn eigen leven en dat van anderen riskeert (even uitgaande van dat het waar is) door als een maniak te rijden, op weg naar een meid die wanhopig is op zoek naar aandacht, ondertussen w.s. allerlei overtredingen begaat, waaronder het doen van een valse bommelding. Ik geloof er geen kut van, en als het wel waar is heeft TS net zoveel hulp nodig als het meisje.
Onzin. Als zo'n meisje besluit zelfmoord te plegen, dan is dat HAAR keuze, niet de mijne. En als ze mij er dan ook nog eens in probeert te betrekken, door het van te voren aan te kondigen, dan is dat gewoon het toppunt van egoisme. Immers, wat verwacht ze daarmee te bereiken? Als ze echt doodwil, en ze dus weet dat ik haar niet kan tegenhouden, dan doet ze me dus alleen maar meer pijn door het van te voren aan te kondigen. Als ze niet echt doodwil, dan is het alleen maar een schreeuw om aandacht. Mensen die echt dood willen, die praten er niet over, die doen het gewoon.quote:Op zondag 19 november 2006 13:32 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
Mja goed en dan ben ik nog wat triviale dooddoeners vergeten he, dingen die standaard zijn, zoals op het moment dat de camera uitzoomt, het natuurlijk wel moet regenen/miezeren. Dat hoort zo. Je staat niet zo op een een warme dag in juli, waar het 34 graden is, de vogels fluiten, en een meisje aan de hand van d'r moeder kraaiend van plezier achter een hond aan hobbelt. Hemel nee, dat zijn de dagen niet om je als een echte kraspanda zogenaamd proberen te ontdoen van je leven. Dus nee, het moet wel regenen.quote:Op maandag 20 november 2006 13:09 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik heb hardop gelachen!
Door deze post is mijn sarcasme meter geexplodeerd, maar het is natuurlijk wel de waarheid.
Ik zie het helemaal voor mequote:Op maandag 20 november 2006 13:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja goed en dan ben ik nog wat triviale dooddoeners vergeten he, dingen die standaard zijn, zoals op het moment dat de camera uitzoomt, het natuurlijk wel moet regenen/miezeren. Dat hoort zo. Je staat niet zo op een een warme dag in juli, waar het 34 graden is, de vogels fluiten, en een meisje aan de hand van d'r moeder kraaiend van plezier achter een hond aan hobbelt. Hemel nee, dat zijn de dagen niet om je als een echte kraspanda zogenaamd proberen te ontdoen van je leven. Dus nee, het moet wel regenen.
Je weet wel, van dat soort trivialiteiten.
Uiteraard. Muziek. Zwaarmoedige muziek waar toch ook nog een stukje 'hoop' in doorklinkt. Je weet wel., om de goede afloop te benadrukken maar ja, je kunt natuurlijk niet direct "wake me up before you go go" inzetten, dat...past..niet, op de een of andere manierquote:Op maandag 20 november 2006 13:24 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor meMiezeren, grijze wolken in de lucht, een ondergaande zon erbij. En vergeet de dramatische muziek op de achtergrond niet!
Nee, omdat hij DACHT dat ze voor de trein zou springen. Dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 20 november 2006 16:25 schreef Maisnon het volgende:
Als je nou ook maar iets van het topic leestDat was om het treinverkeer stil te leggen omdat dat meisje voor de trein wou springen
laten we maar op houden dat voor trein springen bij wel de voorop liggende keuze was. kwam ook door de situatie: haar vriend is machinist enzo...quote:Op maandag 20 november 2006 16:59 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Nee, omdat hij DACHT dat ze voor de trein zou springen. Dat is een ander verhaal.
Er zijn tig manieren en hij dacht dat ze voor de trein zou springen en achteraf was dat ook haar plan geweest. En dat is dan direct de reden dat ik weinig van het verhaal geloof.
En als het dus toch waar is, moet niet alleen de vriendin van TS hulp zoeken, maar TS zelf ook.
En als 'ie nu eens piloot was?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:20 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
laten we maar op houden dat voor trein springen bij wel de voorop liggende keuze was. kwam ook door de situatie: haar vriend is machinist enzo...
Waarom kick je het dan?quote:Op zondag 26 november 2006 00:55 schreef XrAiDeN het volgende:
Ik geloof TS dus totaal niet. Gewoon interessant doen, zoek een leven gast. Leer bovendien overtuigende verhalen te schrijven ipv deze onzin.![]()
En had hij het dichtstbijzijnde vliegveld moeten bellen.quote:Op zondag 26 november 2006 01:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan had ze zich voor een vliegtuig geworpen![]()
Ben het uiteindelijk - helaas, maar waar - wel eens met deze reactie. Als iemand al gaat dreigen met zelfmoord, slachtofferposities opzoekt en meer van dit soort dingen, reken maar dat ik er dan snel genoeg van krijg. En dat jij een heleboel verdomd lijpe acties (220 km/h over de snelweg en een bommelding) vind ik wel erg ver gaan. Het is moedig, oprecht en nog veel meer, maar iets zegt me dat ze het uiteindelijk toch niet had gedaan en zaai jij een hoop paniek voor een 'simpele' verliefdheid.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:22 schreef Aventura het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |