en de maatschappij weer enkele duizenden euro's lichter maakt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Dus jij was die klootzak waardoor ik vast stond met de trein ?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:40 schreef Foo_niks het volgende:
A: heeft ze een labiele achtergrond ,borderline ofzo ?Dreigen met zelfmoord ?
B.Hoe lang gaat ze met die vriend om ,en hoe vaak is het al uit geweest.
C.Zorg er in ieder geval voor dat jij je kop erbij houdt,je handelt uit emotie op dit moment .
Erg lief maar straks zit jij in de shit en zij ligt weer naast haar vriendje.
D.Elke zaak heeft twee kanten,constant in de shit overkomt je niet ,daar kies je zelf voor .
Bovenstaande beetje bot misschien ,maar ik kom uit eenzelfde situatie .
Duurt al een jaar of zeven,dacht ook te kunnen redden maar je gaat mooi zelf naar de donder .
Je laatste bericht lezende : Jij hebt het niet in je macht om haar van hem weg te houden.
Wespennest waar je je in begeeft !
Gister nog stond mijn trein stil omdat de machinist een bericht van de politie had gehad dat er mogelijk iemand op het spoor liep. Het kan dus wel, mits ze weten waar.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel kilometers spoor er zijn ?![]()
Dat, inderdaad. Iemand proberen te helpen/redden is goed, maar pas op dat het je leven niet verwoest.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
TS, overtuig haar dat ze hulp nodig hebt, hulp die jij niet kan bieden. Als ze weigert kan je weinig anders dan je handen ervanaf trekken.
Vandaag had ik het hetzelfde een uur vast gezeten op tien meter van het eindpunt. De trein kon niet verder geen moderne systeem. Zelfmoord plegen maar doe het dan zo als Herman Brood netjes en zonder dat een ander een last van heeft.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gister nog stond mijn trein stil omdat de machinist een bericht van de politie had gehad dat er mogelijk iemand op het spoor liep. Het kan dus wel, mits ze weten waar.
[algemeen]
Ik ga er trouwens vooralsnog uit dat het een serieus verhaal is, dus ook zo reageren bitte.
TS, overtuig haar dat ze hulp nodig hebt, hulp die jij niet kan bieden. Als ze weigert kan je weinig anders dan je handen ervanaf trekken.
Wil je dood dan zijn er vele mogelijkheden. Een vriend van mij wilde ook eens dood dus ik zeg meen je dat werkelijk. Dan wil ik je wel een voetje over het balkon geven.quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:01 schreef MSD het volgende:
hoe erg de fantasie van iemand de loop kan nemen met zijn eigen ratio. Iemand die dood wil wil dood, iemand die dat niet wil gaat ook dood. Waarom ga je daar zo moeilijk over doen?
Same here, een vriendin van mij wilde zich voor de trein gooien. Toen heb ik de vertrektijden voor haar opgezocht zodat ze wist hoe laat ze langskwamen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wil je dood dan zijn er vele mogelijkheden. Een vriend van mij wilde ook eens dood dus ik zeg meen je dat werkelijk. Dan wil ik je wel een voetje over het balkon geven.
En toch is het deze jongen gelukt in deze situatie om een bommelding te doen bij het juiste station.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jij bent een stomme kerelquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Inhoudelijk sterkste reactie in het hele topicquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:22 schreef Aventura het volgende:
You've been pussywhipped. Wat een egoistisch dom kreng zeg...Ik begrijp niet dat je bezorgd om haar bent. Ze heeft jou en haar vriend recies waar ze jullie hebben wil. Alle aandacht lekker voor haar. Bah, wat een kutstreek!
Goed dat er mensen zoals jij bestaan, maar ik vind je wel een beetje naief.
Als ik jou was, zou ik ver, heel erg ver van haar wegblijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |