jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:48 schreef dawg het volgende:
Meen je dit serieus?
Nog met afgeplakte platen daar langs gereden?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef garfield_rules het volgende:
Ben nog langs het station gekomen en ja, het was daar afgezet en stond politie en dergelijke.
Welk land dan, ik wil wel eens een nieuwsbericht zien van die bommelding van je.quote:Maargoed, dit is afgelopen week gebeurd. (PS: ik woon in het buitenland).
nee tot haar thuis, daarna niet meerquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:53 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Nog met afgeplakte platen daar langs gereden?![]()
liever een idioot dan de dag daarop te horen dat ze zelfmoord heeft gepleegt omdat ze een smsje naar mij wou zenden wat eigenlijk niet mocht....quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:51 schreef ondeugend het volgende:
WTF ?!
Je bent een idioot.. al zou je dit een crime passionel kunnen noemen.
Nee ik rectificeer, je bent een idioot.
Je er niet meer mee bemoeien, want het levert je alleen maar problemen op.quote:Iemand enig idee hoe dit het beste aan te pakken?
Ondertussen had jij een onschuldige fietser wel kunnen doodrijden.... daar heb je verder geen last vanquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:59 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
liever een idioot dan de dag daarop te horen dat ze zelfmoord heeft gepleegt omdat ze een smsje naar mij wou zenden wat eigenlijk niet mocht....
dat zou heel men leven me achtervolgt hebben....
ja labiel idd, héél erg labiel. Ben ik dus helaas ook achtergekomen op het allerlaatste momentquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:57 schreef heiden6 het volgende:-topic.
Hoe wist je dat van die trein? Het klinkt alsof ze vooral vanwege de aandacht bezig was, en dan doe je toch eerder een pakje pillen of een bot scheermesje ofzo. Een trein in je oog overleef je niet.
En what the fuck is dat voor labiel wijf dat ze er überhaupt over peinst om met die gozert verder te willen?
[upd] Station Rotterdam CS deels ontruimdquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Welk land dan, ik wil wel eens een nieuwsbericht zien van die bommelding van je.
s avonds laat op de snelweg kom ik meestal weinig fietsers tegenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ondertussen had jij een onschuldige fietser wel kunnen doodrijden.... daar heb je verder geen last van
Nu jij weer.
ook aan gedacht ja, maar wat als ik er naast zat?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:59 schreef dawg het volgende:
Man, iemand die zelfmoord pleegt zal dat niet snel aankondigen. Het lijkt me eerder een schreeuw om aandacht, en jij bent zo gek geweest om je nogal onverantwoordelijk te gedragen.
Dan was dat niet jouw probleem.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:04 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
ook aan gedacht ja, maar wat als ik er naast zat?
en ja, misschien wel verantwoordelijk gedragen maargoed, het was ook beetje reflex actie...
Dan misschien wel iemand die 120 rijdt en die dus stil lijkt te staan als je met 220 aan komt vliegen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:02 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
s avonds laat op de snelweg kom ik meestal weinig fietsers tegen
nou mooi, maak de film maar...quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:04 schreef gekjongk het volgende:
Whow mooi script voor een film! maar als het serieus is wat je hier verteld, zou ik voor dat meisje professionele hulp gaan zoeken...
in paniek doe je rare dingen, vaak genoeg meegemaaktquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan misschien wel iemand die 120 rijdt en die dus stil lijkt te staan als je met 220 aan komt vliegen.
Wat ik wil zeggen dat je nog van veel meer dingen spijt had kunnen krijgen met deze aktie en dat je blij mag zijn dat het tot zover goed is afgelopen.
Nummerplaten afplakken lijkt me anders best nog wel bedachtzaam.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:07 schreef C2C het volgende:
[..]
in paniek doe je rare dingen, vaak genoeg meegemaakt![]()
is waar, maar zeg ook niet dat ik continu die snelheid heb gereden + heb vroeger regelmatig in duitsland gereden en heb redelijk deftige auto die bij zulke snelheden goed controleerbaar is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan misschien wel iemand die 120 rijdt en die dus stil lijkt te staan als je met 220 aan komt vliegen.
Wat ik wil zeggen dat je nog van veel meer dingen spijt had kunnen krijgen met deze aktie en dat je blij mag zijn dat het tot zover goed is afgelopen.
klopt maar om deze situatie voor de rechtbank te gaan uitleggen nadien had ik weinig zin in...quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nummerplaten afplakken lijkt me anders best nog wel bedachtzaam.
En een helicopter/autoachtervolging had je er wel voor over?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:11 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
klopt maar om deze situatie voor de rechtbank te gaan uitleggen nadien had ik weinig zin in...
er rijden genoeg auto's lekker door snachts, en daar gaat dit topic niet om....quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En een helicopter/autoachtervolging had je er wel voor over?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef Gizmo112 het volgende:
wat dawg zegt
Doen ze toch niks mee of verwacht je dat ze het hele trein netwerk stil gaan leggen daarvoor ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:35 schreef SpecialK het volgende:
En het was te moeilijk om de politie te waarschuwen dat er een suicidaal meisje rondloopt?
Als je specifiek aangeeft dat je sterk vermoed dat ze voor de trein gaat springen. Ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doen ze toch niks mee of verwacht je dat ze het hele trein netwerk stil gaan leggen daarvoor ?![]()
Lijkt me niet neequote:Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doen ze toch niks mee of verwacht je dat ze het hele trein netwerk stil gaan leggen daarvoor ?![]()
Lijkt me stugquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als je specifiek aangeeft dat je sterk vermoed dat ze voor de trein gaat springen. Ja.
En als je specifiek een vermoeden hebt dat ze zich gaat verzuipen pompen ze dan ook alle rivieren leeg ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als je specifiek aangeeft dat je sterk vermoed dat ze voor de trein gaat springen. Ja.
Nee... Je punt? Treinverkeer is simpel stil te leggen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En als je specifiek een vermoeden hebt dat ze zich gaat verzuipen pompen ze dan ook alle rivieren leeg ?![]()
Enig idee hoeveel kilometers spoor er zijn ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee... Je punt? Treinverkeer is simpel stil te leggen.
Bovendien. Als ze zichzelf ging verdrinken dan zou deze jongen de onmogelijke taak hebben gehad om er achter te komen waar ze dat ging doen. Niet te doen dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |