allereerst, ja dit is een kloon. politie zoekt mij op't moment dus
![]()
ook gelieve normaal te reageren, aan domme opmerkingen heb ik namelijk niet veel...
Goed, mijn verhaal, ga het proberen zo kort mogelijk uit te leggen (zal moeilijk worden).
Ik heb/had contact met een meisje. Meisje had vriend en die vond dat ze geen contact met mij mocht hebben. Toch wou ze dit, dus deden we dit in het geheim. (gewoon contact, geen sex).
Nu kwam het van de week voor dat ze erg in de put zat, ik haar geholpen (ze heeft een verschrikkelijke situatie thuis en nog andere zaken trouwens). Ik bij haar geweest die dag, beetje getroost etc.
s Avonds toen ik terug thuis was kreeg wou zij nog smsje sturen naar mij met daarin van "bedankt, erg lief blabla, xxxjes...". Helaas is ze zo slim geweest om dit naar haar vriend te sturen ipv naar mij. Dit had nogal wat dingen tot gevolg, want ze kreeg smsje terug van die vriend met erin: "achterlijke hoer!".
Oké, zegt ook weer duidelijk iets over die vriend maargoed
![]()
.
Avond daarop moest ze die vriend bellen en dan ging hij beslissen om het uit te maken of niet. Heb daarvoor nog met haar gebabbeld en toen kwamen allemaal verhalen naar boven als: ik pleeg zelfmoord als het uit is, ik ga mezelf pijn doen,... Nu, haar vader heeft 3x zelfmoord geprobeerd te plegen, ze heeft vroeger in haar polsen gesneden, ze leeft op't moment in een verschrikkelijke kut situatie dus mnja, ik werd bang eigenlijk...
Die avond heeft die vriend het dus uitgemaakt, hij kon er niet mee leven dat ze nog contact had met een andere jongen buiten hem....
![]()
. Ik kreeg smsje van haar: "het is uit, ik kan er niet mee leven, vaarwel, bedankt voor alles wat je hebt gedaan, het is jou schuld niet, ik hoop dat je het me kunt vergeven. Ik kan gewoon niet verder zo."
Ik sloeg in paniek
![]()
Haar gsm zette ze uit, had dus geen contact meer.
Nu, ze woont iets van 100km van mij vandaan en ik ken niemand anders daar in de buurt of haar ouders ofzo. Ik wist dat ze alleen thuis was die avond/nacht.
Ik me toen schuldig gemaakt om paar keer grondig de wet te overtreden om haar te gaan helpen (in de hoop niet te laat te zijn...).
Ik heb heel snel nummerplaten afgeplakt met tape, ben tegen 220 richting haar gereden en onderweg gestopt en in telefooncel bom melding gedaan in station dat op een anderhalve kilometer van haar huis is. (in de gedachten dat ze misschien daar haarzelf iets aan ging doen).
Toen verder geracet richting haar. Eerst bij haar thuis gekeken maar haar huis was leeg. Nadien rondgereden en rondgereden en ben ze dus tegengekome. Helemaal overstuur.
Ik heb haar toen kunnen kalmeren en haar mee weten te krijgen. Ben nog langs het station gekomen en ja, het was daar afgezet en stond politie en dergelijke.
thuis zei ze tegen mij: God heeft ingegrepen, er reden geen treinen
Ik heb haar niet verteld dat dat eigenlijk mijn schuld is, leek me niet verstandig.
Maargoed, dit is afgelopen week gebeurd. (PS: ik woon in het buitenland).
Ben heel de nacht bij haar geweest, hebben veel gepraat, ging uiteindelijk weer iets beter.
Nu komt het volgende extra probleem. Haar "vriend" wil haar terug, hij belt dat hij haar terug wilt...
Maargoed, als ik kijk naar heel de geschiedenis gaat als ze terug gaat bij die vriend dit scenario weer opnieuw afspelen volgende maand
![]()
Iemand enig idee hoe dit het beste aan te pakken?
Iemand ook nog enig idee wat de gevolgen voor mij kunnen zijn, nu denk niet dat ik problemen krijg met politie of dergelijke, anders hadden ze me al moeten vinden tegen nu denk ik.
Ben wel op de weg dernaartoe iets van 3x geflitst enzo maar dus geen nummerplaat.
Maargoed, dat maakt me op het moment allemaal niet zo uit, ik wil gewoon haar helpen en ik ben al heel blij dat ik daar tot nu toe ingeslaagd ben
[ Bericht 1% gewijzigd door garfield_rules op 10-11-2006 23:52:43 ]