abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43442989
allereerst, ja dit is een kloon. politie zoekt mij op't moment dus
ook gelieve normaal te reageren, aan domme opmerkingen heb ik namelijk niet veel...

Goed, mijn verhaal, ga het proberen zo kort mogelijk uit te leggen (zal moeilijk worden).
Ik heb/had contact met een meisje. Meisje had vriend en die vond dat ze geen contact met mij mocht hebben. Toch wou ze dit, dus deden we dit in het geheim. (gewoon contact, geen sex).
Nu kwam het van de week voor dat ze erg in de put zat, ik haar geholpen (ze heeft een verschrikkelijke situatie thuis en nog andere zaken trouwens). Ik bij haar geweest die dag, beetje getroost etc.

s Avonds toen ik terug thuis was kreeg wou zij nog smsje sturen naar mij met daarin van "bedankt, erg lief blabla, xxxjes...". Helaas is ze zo slim geweest om dit naar haar vriend te sturen ipv naar mij. Dit had nogal wat dingen tot gevolg, want ze kreeg smsje terug van die vriend met erin: "achterlijke hoer!".
Oké, zegt ook weer duidelijk iets over die vriend maargoed .

Avond daarop moest ze die vriend bellen en dan ging hij beslissen om het uit te maken of niet. Heb daarvoor nog met haar gebabbeld en toen kwamen allemaal verhalen naar boven als: ik pleeg zelfmoord als het uit is, ik ga mezelf pijn doen,... Nu, haar vader heeft 3x zelfmoord geprobeerd te plegen, ze heeft vroeger in haar polsen gesneden, ze leeft op't moment in een verschrikkelijke kut situatie dus mnja, ik werd bang eigenlijk...

Die avond heeft die vriend het dus uitgemaakt, hij kon er niet mee leven dat ze nog contact had met een andere jongen buiten hem.... . Ik kreeg smsje van haar: "het is uit, ik kan er niet mee leven, vaarwel, bedankt voor alles wat je hebt gedaan, het is jou schuld niet, ik hoop dat je het me kunt vergeven. Ik kan gewoon niet verder zo."

Ik sloeg in paniek Haar gsm zette ze uit, had dus geen contact meer.
Nu, ze woont iets van 100km van mij vandaan en ik ken niemand anders daar in de buurt of haar ouders ofzo. Ik wist dat ze alleen thuis was die avond/nacht.

Ik me toen schuldig gemaakt om paar keer grondig de wet te overtreden om haar te gaan helpen (in de hoop niet te laat te zijn...).
Ik heb heel snel nummerplaten afgeplakt met tape, ben tegen 220 richting haar gereden en onderweg gestopt en in telefooncel bom melding gedaan in station dat op een anderhalve kilometer van haar huis is. (in de gedachten dat ze misschien daar haarzelf iets aan ging doen).

Toen verder geracet richting haar. Eerst bij haar thuis gekeken maar haar huis was leeg. Nadien rondgereden en rondgereden en ben ze dus tegengekome. Helemaal overstuur.

Ik heb haar toen kunnen kalmeren en haar mee weten te krijgen. Ben nog langs het station gekomen en ja, het was daar afgezet en stond politie en dergelijke.

thuis zei ze tegen mij: God heeft ingegrepen, er reden geen treinen
Ik heb haar niet verteld dat dat eigenlijk mijn schuld is, leek me niet verstandig.

Maargoed, dit is afgelopen week gebeurd. (PS: ik woon in het buitenland).

Ben heel de nacht bij haar geweest, hebben veel gepraat, ging uiteindelijk weer iets beter.
Nu komt het volgende extra probleem. Haar "vriend" wil haar terug, hij belt dat hij haar terug wilt...
Maargoed, als ik kijk naar heel de geschiedenis gaat als ze terug gaat bij die vriend dit scenario weer opnieuw afspelen volgende maand

Iemand enig idee hoe dit het beste aan te pakken?
Iemand ook nog enig idee wat de gevolgen voor mij kunnen zijn, nu denk niet dat ik problemen krijg met politie of dergelijke, anders hadden ze me al moeten vinden tegen nu denk ik.
Ben wel op de weg dernaartoe iets van 3x geflitst enzo maar dus geen nummerplaat.

Maargoed, dat maakt me op het moment allemaal niet zo uit, ik wil gewoon haar helpen en ik ben al heel blij dat ik daar tot nu toe ingeslaagd ben

[ Bericht 1% gewijzigd door garfield_rules op 10-11-2006 23:52:43 ]
pi_43443078
Meen je dit serieus?
pi_43443127
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:48 schreef dawg het volgende:
Meen je dit serieus?
ja
had van haar trouwens ook totaal niet verwacht dat ze tot zoiets instaat was.
Eigenlijk van mezelf ook niet dat ik hetgeen heb kunnen doen wat ik gedaan heb maarja....
ik had er ook niet mee kunnen leven dat door ons contact zij zelfmoord zou hebben gepleegd....
pi_43443196
WTF ?!

Je bent een idioot.. al zou je dit een crime passionel kunnen noemen.
Nee ik rectificeer, je bent een idioot.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_43443218
Dan weet ik niet wie er meer hulp nodig heeft, jij of zij.
pi_43443237
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef garfield_rules het volgende:

Ben nog langs het station gekomen en ja, het was daar afgezet en stond politie en dergelijke.
Nog met afgeplakte platen daar langs gereden?
なんだっけ
pi_43443255
Als dit serieus is, zou ik serieus met haar gaan praten en haar hopelijk ver genoeg krijgen om professionele hulp te zoeken. Veel meer kun je denk ik niet doen.
pi_43443262
quote:
Maargoed, dit is afgelopen week gebeurd. (PS: ik woon in het buitenland).
Welk land dan, ik wil wel eens een nieuwsbericht zien van die bommelding van je.
Scheren is voor schapen!
pi_43443382
-topic.

Hoe wist je dat van die trein? Het klinkt alsof ze vooral vanwege de aandacht bezig was, en dan doe je toch eerder een pakje pillen of een bot scheermesje ofzo. Een trein in je oog overleef je niet.

En what the fuck is dat voor labiel wijf dat ze er überhaupt over peinst om met die gozert verder te willen?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_43443418
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:53 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Nog met afgeplakte platen daar langs gereden?
nee tot haar thuis, daarna niet meer

maar aan deze onzin heb ik niets mensen, dit is serieus topic en hoop eigenlijk ook beetje op serieuze hulp/antwoorden
pi_43443434
Je post onder een kloon omdat je in het buitenland woont
En gezocht word door de politie, hoe weten ze in hemelsnaam dat jij hebt gebeld?
Ik hoop gewoon dat je een grapje maakt, en zo niet, geef jezelf dan aan, want dan sporen jullie samen niet
pi_43443443
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:51 schreef ondeugend het volgende:
WTF ?!

Je bent een idioot.. al zou je dit een crime passionel kunnen noemen.
Nee ik rectificeer, je bent een idioot.
liever een idioot dan de dag daarop te horen dat ze zelfmoord heeft gepleegt omdat ze een smsje naar mij wou zenden wat eigenlijk niet mocht....

dat zou heel men leven me achtervolgt hebben....
pi_43443446
quote:
Iemand enig idee hoe dit het beste aan te pakken?
Je er niet meer mee bemoeien, want het levert je alleen maar problemen op.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_43443461
Man, iemand die zelfmoord pleegt zal dat niet snel aankondigen. Het lijkt me eerder een schreeuw om aandacht, en jij bent zo gek geweest om je nogal onverantwoordelijk te gedragen.
pi_43443511
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:59 schreef garfield_rules het volgende:

[..]

liever een idioot dan de dag daarop te horen dat ze zelfmoord heeft gepleegt omdat ze een smsje naar mij wou zenden wat eigenlijk niet mocht....

dat zou heel men leven me achtervolgt hebben....
Ondertussen had jij een onschuldige fietser wel kunnen doodrijden.... daar heb je verder geen last van
Nu jij weer.
pi_43443523
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:57 schreef heiden6 het volgende:
-topic.

Hoe wist je dat van die trein? Het klinkt alsof ze vooral vanwege de aandacht bezig was, en dan doe je toch eerder een pakje pillen of een bot scheermesje ofzo. Een trein in je oog overleef je niet.

En what the fuck is dat voor labiel wijf dat ze er überhaupt over peinst om met die gozert verder te willen?
ja labiel idd, héél erg labiel. Ben ik dus helaas ook achtergekomen op het allerlaatste moment
Dat van die trein was maar een ruwe gok, ze woont redelijk dichtbij een station, ze neemt altijd de trein naar die vriend, dus ik dacht, je weet nooit....
blijkbaar dacht ik juist

Maar idd, om nu toch weer terug verder met die kerel te gaan enzo, ik snap er zelf ook helemaal niets meer van....
pi_43443541
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:54 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Welk land dan, ik wil wel eens een nieuwsbericht zien van die bommelding van je.
[upd] Station Rotterdam CS deels ontruimd
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_43443560
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:01 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ondertussen had jij een onschuldige fietser wel kunnen doodrijden.... daar heb je verder geen last van
Nu jij weer.
s avonds laat op de snelweg kom ik meestal weinig fietsers tegen
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:03:18 #19
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_43443569
Eh, tja... Spannend verhaal, leuk, lief, maar of het nu helemaal gezond is...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_43443572
Goed, je hebt het 1 keer gedaan, doe dit gewoon nooit meer....
Verbreek het contact, want ze gaat toch weer terug naar haar ex.
Het patroon gaat zich weer herhalen. En daar moet jij NIET bij zijn.

Komt niet goed, vent, move on....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_43443599
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:59 schreef dawg het volgende:
Man, iemand die zelfmoord pleegt zal dat niet snel aankondigen. Het lijkt me eerder een schreeuw om aandacht, en jij bent zo gek geweest om je nogal onverantwoordelijk te gedragen.
ook aan gedacht ja, maar wat als ik er naast zat?
en ja, misschien wel verantwoordelijk gedragen maargoed, het was ook beetje reflex actie...
pi_43443616
Whow mooi script voor een film! maar als het serieus is wat je hier verteld, zou ik voor dat meisje professionele hulp gaan zoeken...
pi_43443638
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:04 schreef garfield_rules het volgende:

[..]

ook aan gedacht ja, maar wat als ik er naast zat?
en ja, misschien wel verantwoordelijk gedragen maargoed, het was ook beetje reflex actie...
Dan was dat niet jouw probleem.
Je had er dan toch niets tegen kunnen doen, als ze het echt wilde. En daar geloof ik geen zak van.
pi_43443668
zo heftig verhaal... die vriendin heeft gewoon professionele hulp nodig.. zowiezo niet meer terug naar die "vriennd" van dr want die heeft dr volgens mij veel te veel in z'n macht.

je bent idioot bezig geweest maar toch vind ik het wel een puike actie van je
pi_43443673
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:02 schreef garfield_rules het volgende:

[..]

s avonds laat op de snelweg kom ik meestal weinig fietsers tegen
Dan misschien wel iemand die 120 rijdt en die dus stil lijkt te staan als je met 220 aan komt vliegen.
Wat ik wil zeggen dat je nog van veel meer dingen spijt had kunnen krijgen met deze aktie en dat je blij mag zijn dat het tot zover goed is afgelopen.
pi_43443686
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:04 schreef gekjongk het volgende:
Whow mooi script voor een film! maar als het serieus is wat je hier verteld, zou ik voor dat meisje professionele hulp gaan zoeken...
nou mooi, maak de film maar...

ontopic: professionele hulp ja, maar hoe breng ik dat met haar best tot sprake? want haar eerste reactie gaat: NEE zijn...
pi_43443695
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:06 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Dan misschien wel iemand die 120 rijdt en die dus stil lijkt te staan als je met 220 aan komt vliegen.
Wat ik wil zeggen dat je nog van veel meer dingen spijt had kunnen krijgen met deze aktie en dat je blij mag zijn dat het tot zover goed is afgelopen.
in paniek doe je rare dingen, vaak genoeg meegemaakt
pi_43443721
Zeg haar dat je gek van haar bent en dat je daarom gek hebt gehandeld.. jullie samen en gelukkig en nooit meer deze shit.
pi_43443732
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:07 schreef C2C het volgende:

[..]

in paniek doe je rare dingen, vaak genoeg meegemaakt
Nummerplaten afplakken lijkt me anders best nog wel bedachtzaam.
pi_43443761
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:06 schreef ondeugend het volgende:

[..]

is waar, maar zeg ook niet dat ik continu die snelheid heb gereden + heb vroeger regelmatig in duitsland gereden en heb redelijk deftige auto die bij zulke snelheden goed controleerbaar is.

Maar je hebt gelijk, dat weet ik ook, maarja
pi_43443795
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:08 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nummerplaten afplakken lijkt me anders best nog wel bedachtzaam.
klopt maar om deze situatie voor de rechtbank te gaan uitleggen nadien had ik weinig zin in...
pi_43443808
Nou, niet meer zulke rare dingen doen en haar vergeten.
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:12:33 #33
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_43443822
wat dawg zegt
Tot zover de kwaliteitspost
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:12:53 #34
12888 Skull-splitter
pi_43443835
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:11 schreef garfield_rules het volgende:

[..]

klopt maar om deze situatie voor de rechtbank te gaan uitleggen nadien had ik weinig zin in...
En een helicopter/autoachtervolging had je er wel voor over?
pi_43443913
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En een helicopter/autoachtervolging had je er wel voor over?
er rijden genoeg auto's lekker door snachts, en daar gaat dit topic niet om....
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:18:58 #36
12888 Skull-splitter
pi_43443986
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef Gizmo112 het volgende:
wat dawg zegt
pi_43444020
Puike actie als het waar is alleen je brengt jezelf er wel mee in de problemen.

Professionele hulp zoeken lijkt me het beste en dat ze je maar moet vertrouwen omdat dat echt het beste voor haar is.
pi_43444025
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:09 schreef garfield_rules het volgende:

redelijk deftige auto
Ah, Belgie?
pi_43444026
zo waar, held !
zo nee, leuk bedacht
pi_43444222
Mnja, professionele hulp helemaal mee akkoord.
Nu enkel dat nog aan haar verstand brengen en eigenlijk, volgens mij het beste (of niet) zorgen dat het nu niet weer aangeraakt en dat ze (zoals het de hele tijd al ging) over een week weer grote ruzie hebben....
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:35:21 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_43444381
En het was te moeilijk om de politie te waarschuwen dat er een suicidaal meisje rondloopt?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:36:11 #42
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_43444398
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:35 schreef SpecialK het volgende:
En het was te moeilijk om de politie te waarschuwen dat er een suicidaal meisje rondloopt?
Doen ze toch niks mee of verwacht je dat ze het hele trein netwerk stil gaan leggen daarvoor ?
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:36:52 #43
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_43444417
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Doen ze toch niks mee of verwacht je dat ze het hele trein netwerk stil gaan leggen daarvoor ?
Als je specifiek aangeeft dat je sterk vermoed dat ze voor de trein gaat springen. Ja.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:38:26 #44
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_43444447
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Lijkt me niet nee

alleen een waarschuwing geven aan de machinisten oid..
Huilen dan.
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:38:26 #45
125915 Dribbel_
pi_43444449
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Als je specifiek aangeeft dat je sterk vermoed dat ze voor de trein gaat springen. Ja.
Lijkt me stug
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:39:46 #46
125915 Dribbel_
pi_43444473
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef SpecialK het volgende:

[..]

En als je specifiek een vermoeden hebt dat ze zich gaat verzuipen pompen ze dan ook alle rivieren leeg ?
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:40:43 #47
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_43444494
A: heeft ze een labiele achtergrond ,borderline ofzo ?Dreigen met zelfmoord ?
B.Hoe lang gaat ze met die vriend om ,en hoe vaak is het al uit geweest.
C.Zorg er in ieder geval voor dat jij je kop erbij houdt,je handelt uit emotie op dit moment .
Erg lief maar straks zit jij in de shit en zij ligt weer naast haar vriendje.
D.Elke zaak heeft twee kanten,constant in de shit overkomt je niet ,daar kies je zelf voor .

Bovenstaande beetje bot misschien ,maar ik kom uit eenzelfde situatie .
Duurt al een jaar of zeven,dacht ook te kunnen redden maar je gaat mooi zelf naar de donder .
Je laatste bericht lezende : Jij hebt het niet in je macht om haar van hem weg te houden.
Wespennest waar je je in begeeft !
Klaar?
Ik niet!
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:42:52 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_43444542
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:39 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

En als je specifiek een vermoeden hebt dat ze zich gaat verzuipen pompen ze dan ook alle rivieren leeg ?
Nee... Je punt? Treinverkeer is simpel stil te leggen.

Bovendien. Als ze zichzelf ging verdrinken dan zou deze jongen de onmogelijke taak hebben gehad om er achter te komen waar ze dat ging doen. Niet te doen dus.
pi_43444547
wtf. welk station was dat dan? Rotterdam?
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:47:52 #50
125915 Dribbel_
pi_43444658
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee... Je punt? Treinverkeer is simpel stil te leggen.

Bovendien. Als ze zichzelf ging verdrinken dan zou deze jongen de onmogelijke taak hebben gehad om er achter te komen waar ze dat ging doen. Niet te doen dus.
Enig idee hoeveel kilometers spoor er zijn ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')