jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:48 schreef dawg het volgende:
Meen je dit serieus?
Nog met afgeplakte platen daar langs gereden?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef garfield_rules het volgende:
Ben nog langs het station gekomen en ja, het was daar afgezet en stond politie en dergelijke.
Welk land dan, ik wil wel eens een nieuwsbericht zien van die bommelding van je.quote:Maargoed, dit is afgelopen week gebeurd. (PS: ik woon in het buitenland).
nee tot haar thuis, daarna niet meerquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:53 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Nog met afgeplakte platen daar langs gereden?![]()
liever een idioot dan de dag daarop te horen dat ze zelfmoord heeft gepleegt omdat ze een smsje naar mij wou zenden wat eigenlijk niet mocht....quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:51 schreef ondeugend het volgende:
WTF ?!
Je bent een idioot.. al zou je dit een crime passionel kunnen noemen.
Nee ik rectificeer, je bent een idioot.
Je er niet meer mee bemoeien, want het levert je alleen maar problemen op.quote:Iemand enig idee hoe dit het beste aan te pakken?
Ondertussen had jij een onschuldige fietser wel kunnen doodrijden.... daar heb je verder geen last vanquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:59 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
liever een idioot dan de dag daarop te horen dat ze zelfmoord heeft gepleegt omdat ze een smsje naar mij wou zenden wat eigenlijk niet mocht....
dat zou heel men leven me achtervolgt hebben....
ja labiel idd, héél erg labiel. Ben ik dus helaas ook achtergekomen op het allerlaatste momentquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:57 schreef heiden6 het volgende:-topic.
Hoe wist je dat van die trein? Het klinkt alsof ze vooral vanwege de aandacht bezig was, en dan doe je toch eerder een pakje pillen of een bot scheermesje ofzo. Een trein in je oog overleef je niet.
En what the fuck is dat voor labiel wijf dat ze er überhaupt over peinst om met die gozert verder te willen?
[upd] Station Rotterdam CS deels ontruimdquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Welk land dan, ik wil wel eens een nieuwsbericht zien van die bommelding van je.
s avonds laat op de snelweg kom ik meestal weinig fietsers tegenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ondertussen had jij een onschuldige fietser wel kunnen doodrijden.... daar heb je verder geen last van
Nu jij weer.
ook aan gedacht ja, maar wat als ik er naast zat?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:59 schreef dawg het volgende:
Man, iemand die zelfmoord pleegt zal dat niet snel aankondigen. Het lijkt me eerder een schreeuw om aandacht, en jij bent zo gek geweest om je nogal onverantwoordelijk te gedragen.
Dan was dat niet jouw probleem.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:04 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
ook aan gedacht ja, maar wat als ik er naast zat?
en ja, misschien wel verantwoordelijk gedragen maargoed, het was ook beetje reflex actie...
Dan misschien wel iemand die 120 rijdt en die dus stil lijkt te staan als je met 220 aan komt vliegen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:02 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
s avonds laat op de snelweg kom ik meestal weinig fietsers tegen
nou mooi, maak de film maar...quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:04 schreef gekjongk het volgende:
Whow mooi script voor een film! maar als het serieus is wat je hier verteld, zou ik voor dat meisje professionele hulp gaan zoeken...
in paniek doe je rare dingen, vaak genoeg meegemaaktquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan misschien wel iemand die 120 rijdt en die dus stil lijkt te staan als je met 220 aan komt vliegen.
Wat ik wil zeggen dat je nog van veel meer dingen spijt had kunnen krijgen met deze aktie en dat je blij mag zijn dat het tot zover goed is afgelopen.
Nummerplaten afplakken lijkt me anders best nog wel bedachtzaam.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:07 schreef C2C het volgende:
[..]
in paniek doe je rare dingen, vaak genoeg meegemaakt![]()
is waar, maar zeg ook niet dat ik continu die snelheid heb gereden + heb vroeger regelmatig in duitsland gereden en heb redelijk deftige auto die bij zulke snelheden goed controleerbaar is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan misschien wel iemand die 120 rijdt en die dus stil lijkt te staan als je met 220 aan komt vliegen.
Wat ik wil zeggen dat je nog van veel meer dingen spijt had kunnen krijgen met deze aktie en dat je blij mag zijn dat het tot zover goed is afgelopen.
klopt maar om deze situatie voor de rechtbank te gaan uitleggen nadien had ik weinig zin in...quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nummerplaten afplakken lijkt me anders best nog wel bedachtzaam.
En een helicopter/autoachtervolging had je er wel voor over?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:11 schreef garfield_rules het volgende:
[..]
klopt maar om deze situatie voor de rechtbank te gaan uitleggen nadien had ik weinig zin in...
er rijden genoeg auto's lekker door snachts, en daar gaat dit topic niet om....quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En een helicopter/autoachtervolging had je er wel voor over?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:12 schreef Gizmo112 het volgende:
wat dawg zegt
Doen ze toch niks mee of verwacht je dat ze het hele trein netwerk stil gaan leggen daarvoor ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:35 schreef SpecialK het volgende:
En het was te moeilijk om de politie te waarschuwen dat er een suicidaal meisje rondloopt?
Als je specifiek aangeeft dat je sterk vermoed dat ze voor de trein gaat springen. Ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doen ze toch niks mee of verwacht je dat ze het hele trein netwerk stil gaan leggen daarvoor ?![]()
Lijkt me niet neequote:Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doen ze toch niks mee of verwacht je dat ze het hele trein netwerk stil gaan leggen daarvoor ?![]()
Lijkt me stugquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als je specifiek aangeeft dat je sterk vermoed dat ze voor de trein gaat springen. Ja.
En als je specifiek een vermoeden hebt dat ze zich gaat verzuipen pompen ze dan ook alle rivieren leeg ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als je specifiek aangeeft dat je sterk vermoed dat ze voor de trein gaat springen. Ja.
Nee... Je punt? Treinverkeer is simpel stil te leggen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En als je specifiek een vermoeden hebt dat ze zich gaat verzuipen pompen ze dan ook alle rivieren leeg ?![]()
Enig idee hoeveel kilometers spoor er zijn ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee... Je punt? Treinverkeer is simpel stil te leggen.
Bovendien. Als ze zichzelf ging verdrinken dan zou deze jongen de onmogelijke taak hebben gehad om er achter te komen waar ze dat ging doen. Niet te doen dus.
en de maatschappij weer enkele duizenden euro's lichter maakt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Dus jij was die klootzak waardoor ik vast stond met de trein ?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:40 schreef Foo_niks het volgende:
A: heeft ze een labiele achtergrond ,borderline ofzo ?Dreigen met zelfmoord ?
B.Hoe lang gaat ze met die vriend om ,en hoe vaak is het al uit geweest.
C.Zorg er in ieder geval voor dat jij je kop erbij houdt,je handelt uit emotie op dit moment .
Erg lief maar straks zit jij in de shit en zij ligt weer naast haar vriendje.
D.Elke zaak heeft twee kanten,constant in de shit overkomt je niet ,daar kies je zelf voor .
Bovenstaande beetje bot misschien ,maar ik kom uit eenzelfde situatie .
Duurt al een jaar of zeven,dacht ook te kunnen redden maar je gaat mooi zelf naar de donder .
Je laatste bericht lezende : Jij hebt het niet in je macht om haar van hem weg te houden.
Wespennest waar je je in begeeft !
Gister nog stond mijn trein stil omdat de machinist een bericht van de politie had gehad dat er mogelijk iemand op het spoor liep. Het kan dus wel, mits ze weten waar.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel kilometers spoor er zijn ?![]()
Dat, inderdaad. Iemand proberen te helpen/redden is goed, maar pas op dat het je leven niet verwoest.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
TS, overtuig haar dat ze hulp nodig hebt, hulp die jij niet kan bieden. Als ze weigert kan je weinig anders dan je handen ervanaf trekken.
Vandaag had ik het hetzelfde een uur vast gezeten op tien meter van het eindpunt. De trein kon niet verder geen moderne systeem. Zelfmoord plegen maar doe het dan zo als Herman Brood netjes en zonder dat een ander een last van heeft.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gister nog stond mijn trein stil omdat de machinist een bericht van de politie had gehad dat er mogelijk iemand op het spoor liep. Het kan dus wel, mits ze weten waar.
[algemeen]
Ik ga er trouwens vooralsnog uit dat het een serieus verhaal is, dus ook zo reageren bitte.
TS, overtuig haar dat ze hulp nodig hebt, hulp die jij niet kan bieden. Als ze weigert kan je weinig anders dan je handen ervanaf trekken.
Wil je dood dan zijn er vele mogelijkheden. Een vriend van mij wilde ook eens dood dus ik zeg meen je dat werkelijk. Dan wil ik je wel een voetje over het balkon geven.quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:01 schreef MSD het volgende:
hoe erg de fantasie van iemand de loop kan nemen met zijn eigen ratio. Iemand die dood wil wil dood, iemand die dat niet wil gaat ook dood. Waarom ga je daar zo moeilijk over doen?
Same here, een vriendin van mij wilde zich voor de trein gooien. Toen heb ik de vertrektijden voor haar opgezocht zodat ze wist hoe laat ze langskwamen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wil je dood dan zijn er vele mogelijkheden. Een vriend van mij wilde ook eens dood dus ik zeg meen je dat werkelijk. Dan wil ik je wel een voetje over het balkon geven.
En toch is het deze jongen gelukt in deze situatie om een bommelding te doen bij het juiste station.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jij bent een stomme kerelquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Inhoudelijk sterkste reactie in het hele topicquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:22 schreef Aventura het volgende:
You've been pussywhipped. Wat een egoistisch dom kreng zeg...Ik begrijp niet dat je bezorgd om haar bent. Ze heeft jou en haar vriend recies waar ze jullie hebben wil. Alle aandacht lekker voor haar. Bah, wat een kutstreek!
Goed dat er mensen zoals jij bestaan, maar ik vind je wel een beetje naief.
Als ik jou was, zou ik ver, heel erg ver van haar wegblijven.
Ik heb juist het idee dat juist die vriend niet spoort. SMS-jes met "achterlijke hoer" en met niemand om mogen gaan, dreigen met uitmaken, dan een tijdstip noemen, uitmaken, later oh nee toch niet. Riekt naar emotionele mishandeling. En ja, dat soort types zoeken hun slachtoffers erop uit. Mevroi komt ook niet helemaal fris uit de test.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:22 schreef Aventura het volgende:
You've been pussywhipped. Wat een egoistisch dom kreng zeg...Ik begrijp niet dat je bezorgd om haar bent. Ze heeft jou en haar vriend recies waar ze jullie hebben wil. Alle aandacht lekker voor haar. Bah, wat een kutstreek!
Goed dat er mensen zoals jij bestaan, maar ik vind je wel een beetje naief.
Als ik jou was, zou ik ver, heel erg ver van haar wegblijven.
Mwoh, ik vind het nogal onverantwoordelijk. Begrijpelijk, maar toch.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:19 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vind het wel een stoere actie en best wel doordacht ook nog.
Ja, dan is alles opgelostquote:Het lijkt me dat je ook wel mans genoeg bent om wat aan die zogenaamde vriend te doen. Hoe, dat moet je natuurlijk zelf invullen.
Uiteraard keur ik het overtreden van de wet niet goed.
A) niet bekend, haar familie (vader heeft geprobeerd, zus in instelling) wel, dus zij zal der zeker wel iets van hebben. Tot nu toe eigenlijk nooit naar boven gekomen...quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:40 schreef Foo_niks het volgende:
A: heeft ze een labiele achtergrond ,borderline ofzo ?Dreigen met zelfmoord ?
B.Hoe lang gaat ze met die vriend om ,en hoe vaak is het al uit geweest.
C.Zorg er in ieder geval voor dat jij je kop erbij houdt,je handelt uit emotie op dit moment .
Erg lief maar straks zit jij in de shit en zij ligt weer naast haar vriendje.
D.Elke zaak heeft twee kanten,constant in de shit overkomt je niet ,daar kies je zelf voor .
Bovenstaande beetje bot misschien ,maar ik kom uit eenzelfde situatie .
Duurt al een jaar of zeven,dacht ook te kunnen redden maar je gaat mooi zelf naar de donder .
Je laatste bericht lezende : Jij hebt het niet in je macht om haar van hem weg te houden.
Wespennest waar je je in begeeft !
wacht maar totdat jij in haar situatie staat, dan ben ik benieuwd hoe goed jij je kunt houden....quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:50 schreef Blaatski het volgende:
Stel je kunt eens niet langskomen om haar te 'supporten' hoe groot is de kans dan dat ze gaat dreigen met zelfmoord? Vooralsnog heb ik het idee dat jij een dure hobby hebt.
Meen je dit serieus?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Held! Wat een goede vriend ben jij.
eens is met FeverRedquote:Op donderdag 16 november 2006 12:40 schreef RedFever007 het volgende:
Prachtig verhaalmaar ik geloof er geen zak van
Het is allemaal wel erg ongeloofwaardig![]()
Ik vind het ook nogal een fantasierijk verhaal.. apart :Squote:Op donderdag 16 november 2006 12:40 schreef RedFever007 het volgende:
Prachtig verhaalmaar ik geloof er geen zak van
Het is allemaal wel erg ongeloofwaardig![]()
Het is wel een heldhaftige, maar zeker wel aparte daad... Als je alleen geflitst zou zijn had je het waarschijnlijk nog wel kunnen uitleggen, met zo'n reden, maar van die bommelding...hmmm lastig. Ik vraag me in deze situatie wel af of jij geen verzachtende omstandigheden hebt door haar en of je misschien zelf ook niet hulp nodig hebt. Het is zwaar als iemand er een einde aan dreigt te maken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef garfield_rules het volgende:
Iemand enig idee hoe dit het beste aan te pakken?
Iemand ook nog enig idee wat de gevolgen voor mij kunnen zijn, nu denk niet dat ik problemen krijg met politie of dergelijke, anders hadden ze me al moeten vinden tegen nu denk ik.
Ben wel op de weg dernaartoe iets van 3x geflitst enzo maar dus geen nummerplaat.
Maargoed, dat maakt me op het moment allemaal niet zo uit, ik wil gewoon haar helpen en ik ben al heel blij dat ik daar tot nu toe ingeslaagd ben![]()
Holy crap! Het lijkt wel een actiefilm!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:45 schreef garfield_rules het volgende:
Goed, mijn verhaal...
...dit scenario weer opnieuw afspelen volgende maand
Als ze wilt gaan zelfmoord plegen houd je haar niet tegen. Het enige wat je kunt doen is er voor haar te zijn en veel praten.quote:Iemand enig idee hoe dit het beste aan te pakken?
Niet opgelet sinds 11 September? Hier is de gevestigde orde echt niet blij mee. De gevolgen kunnnen zwaaaaar zijn.quote:Iemand ook nog enig idee wat de gevolgen voor mij kunnen zijn, nu denk niet dat ik problemen krijg met politie of dergelijke, anders hadden ze me al moeten vinden tegen nu denk ik.
Niet slim van je dat hier te melden, want nu kan er een link gelegd worden tussen iemand die 3 x geflitst is en dat gedoe op het station.quote:Ben wel op de weg dernaartoe iets van 3x geflitst enzo maar dus geen nummerplaat.
Mja. Op zich is dat heel erg nobel, maar om het nu zo te doen vind ik ook niet echt slim.quote:Maargoed, dat maakt me op het moment allemaal niet zo uit, ik wil gewoon haar helpen en ik ben al heel blij dat ik daar tot nu toe ingeslaagd ben![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:49 schreef grassiekuik het volgende:
ben je nou alweer bezig
Station Utrecht afgezet ..
Zulke dingen moet je wel oppassen hoor, je kan aan buitenkant nooit zien hoe erg iemand zich voelt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 05:13 schreef Filay het volgende:
[..]
Same here, een vriendin van mij wilde zich voor de trein gooien. Toen heb ik de vertrektijden voor haar opgezocht zodat ze wist hoe laat ze langskwamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |