quote:
Op zaterdag 11 november 2006 09:22 schreef Aventura het volgende:You've been pussywhipped. Wat een egoistisch dom kreng zeg...Ik begrijp niet dat je bezorgd om haar bent. Ze heeft jou en haar vriend recies waar ze jullie hebben wil. Alle aandacht lekker voor haar. Bah, wat een kutstreek!
Goed dat er mensen zoals jij bestaan, maar ik vind je wel een beetje naief.
Als ik jou was, zou ik ver, heel erg ver van haar wegblijven.
Ben het uiteindelijk - helaas, maar waar - wel eens met deze reactie. Als iemand al gaat dreigen met zelfmoord, slachtofferposities opzoekt en meer van dit soort dingen, reken maar dat ik er dan snel genoeg van krijg. En dat jij een heleboel verdomd lijpe acties (220 km/h over de snelweg en een bommelding) vind ik wel erg ver gaan. Het is moedig, oprecht en nog veel meer, maar iets zegt me dat ze het uiteindelijk toch niet had gedaan en zaai jij een hoop paniek voor een 'simpele' verliefdheid.
Kanttekening die hierbij gemaakt dient te worden is dat sommige mensen ook echt niet positiever kunnen denken. Tussen kunnen en willen zit er bij mij (en zoals bij veel users hier) een heel dun lijntje, maar bij sommige personen is deze wel wat dikker. Professionele hulp is sowieso een vereiste in deze situatie; jij kan er verder weinig meer aan doen en ik zou er ook niet meer teveel aan doen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2006 06:16:17 ]