abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43721295
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:25 schreef Maisnon het volgende:
Als je nou ook maar iets van het topic leest Dat was om het treinverkeer stil te leggen omdat dat meisje voor de trein wou springen
Nee, omdat hij DACHT dat ze voor de trein zou springen. Dat is een ander verhaal.
Er zijn tig manieren en hij dacht dat ze voor de trein zou springen en achteraf was dat ook haar plan geweest. En dat is dan direct de reden dat ik weinig van het verhaal geloof.
En als het dus toch waar is, moet niet alleen de vriendin van TS hulp zoeken, maar TS zelf ook.
pi_43826993
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:59 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Nee, omdat hij DACHT dat ze voor de trein zou springen. Dat is een ander verhaal.
Er zijn tig manieren en hij dacht dat ze voor de trein zou springen en achteraf was dat ook haar plan geweest. En dat is dan direct de reden dat ik weinig van het verhaal geloof.
En als het dus toch waar is, moet niet alleen de vriendin van TS hulp zoeken, maar TS zelf ook.
laten we maar op houden dat voor trein springen bij wel de voorop liggende keuze was. kwam ook door de situatie: haar vriend is machinist enzo...
pi_43827330
als ik zelfmoord pleeg doe ik dat met een zaag want mijn vriend is houtbewerker?? je weet ze ver te zoeken...
There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot
pi_43827638
Leuk verhaal maar ik geloof er echt helemaal niks van!

Ik wacht op de post waarin TS iedereen in dit topic uitlacht.
pi_43828273
Top amusement!

TS is heimelijk een scenarioschrijver en wij zijn de proefpersonen. Ik zeg doen! Als Hollywoodproductie zou het floppen (veel van hetzelfde), maar als Nederlandse film kan het zeker slagen. Zorg wel voor genoeg bloot. Verder zou ik zeggen Tygo Gernandt als verliefde looser (kan ie goed) en Tara Elders als het labiele meisje.

Wanneer ga je draaien?
Fuck you Jane Austen!
pi_43829624
leuk, zo'n bommel ding.
pi_43894161
Ik geloof TS dus totaal niet. Gewoon interessant doen, zoek een leven gast. Leer bovendien overtuigende verhalen te schrijven ipv deze onzin.
Vloerplint
pi_43894420
quote:
Op donderdag 23 november 2006 18:20 schreef garfield_rules het volgende:

[..]

laten we maar op houden dat voor trein springen bij wel de voorop liggende keuze was. kwam ook door de situatie: haar vriend is machinist enzo...
En als 'ie nu eens piloot was?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_43894429
quote:
Op zondag 26 november 2006 00:55 schreef XrAiDeN het volgende:
Ik geloof TS dus totaal niet. Gewoon interessant doen, zoek een leven gast. Leer bovendien overtuigende verhalen te schrijven ipv deze onzin.
Waarom kick je het dan?
  Moderator zondag 26 november 2006 @ 01:38:51 #160
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_43895070
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:06 schreef Apropos het volgende:

[..]

En als 'ie nu eens piloot was?
Dan had ze zich voor een vliegtuig geworpen
Breitling - Instruments for Professionals
pi_43895201
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dan had ze zich voor een vliegtuig geworpen
En had hij het dichtstbijzijnde vliegveld moeten bellen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_43895427
Ik vind je wel stoeah eigenlijk. Ik had er niet aangedacht om mijn nummerborden af te plakken .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_43895454
Leuk geweest, laat het topic wegzakken als het niet serieus verder kan.
pi_43897560
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 09:22 schreef Aventura het volgende:
You've been pussywhipped. Wat een egoistisch dom kreng zeg...Ik begrijp niet dat je bezorgd om haar bent. Ze heeft jou en haar vriend recies waar ze jullie hebben wil. Alle aandacht lekker voor haar. Bah, wat een kutstreek!
Goed dat er mensen zoals jij bestaan, maar ik vind je wel een beetje naief.
Als ik jou was, zou ik ver, heel erg ver van haar wegblijven.
Ben het uiteindelijk - helaas, maar waar - wel eens met deze reactie. Als iemand al gaat dreigen met zelfmoord, slachtofferposities opzoekt en meer van dit soort dingen, reken maar dat ik er dan snel genoeg van krijg. En dat jij een heleboel verdomd lijpe acties (220 km/h over de snelweg en een bommelding) vind ik wel erg ver gaan. Het is moedig, oprecht en nog veel meer, maar iets zegt me dat ze het uiteindelijk toch niet had gedaan en zaai jij een hoop paniek voor een 'simpele' verliefdheid.

Kanttekening die hierbij gemaakt dient te worden is dat sommige mensen ook echt niet positiever kunnen denken. Tussen kunnen en willen zit er bij mij (en zoals bij veel users hier) een heel dun lijntje, maar bij sommige personen is deze wel wat dikker. Professionele hulp is sowieso een vereiste in deze situatie; jij kan er verder weinig meer aan doen en ik zou er ook niet meer teveel aan doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2006 06:16:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')