quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:42 schreef mstr het volgende:
Even als toevoeging, karten kost 13,95 voor een heat, 13,- als je lid bent.
Lid worden kost niets en drinken kopen moet je via je pasje doen die je krijgt als je lid word.
Karten is op eigen risico, net zoals het drinken erná.
Als je van tevoren drinkt, mag je niet karten enzo.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:46 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
De manager van smulwereld Maarssen
Geslaagd plan, eerst nuchteren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zal er morgen eens naar kijken
Het is niet moeilijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wel tof idee![]()
Alleen heb ik nog nooit gekart, maar dat moet geen probleem zijn
Als het op een doordeweekse dag is kom ik
Dan schiet het ook niet op.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:39 schreef Waris3 het volgende:
Het lijkt me wel leuk, maar ik heb geen geld.
Niet bepaald, nee.quote:
Vlak bij Utrecht.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:54 schreef hallo_mensen het volgende:
´Hey ik wil ook
Waar ligt maarsen?
Nee, speciaal Utrecht gekozen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:57 schreef C2C het volgende:
kan het niet gewoon in huizen? dan scheur ik er wel ff heen op me moped
oh daar ben ik zo.. ik kan nog wel mensen oppikken indien nodigquote:
hahahhaquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:32 schreef Zyggie het volgende:
Bolletje gyros wtf, ranzig. Veels te zachte broodjes met dat zweterige vlees.
Het ligt zo'n 5 a 10 minuten met de trein buiten Utrecht.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:31 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
oh daar ben ik zo.. ik kan nog wel mensen oppikken indien nodig
oh ligt vlak bij utrecht ja das waar ookquote:
Woensdagavond kan ik niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:01 schreef ArendBarend het volgende:
Woensdag hebben ze studentenavond
Dat dacht jequote:Op zaterdag 11 november 2006 17:49 schreef spenky het volgende:
ik rij jullie er allemaal uit
Ja, kan best, maar ik ben echt héél snel, altijd in top 3 als we met man of 10 rijden, en Mstr reed mij nog voorbij, dus je krijgt het lastigquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja, kan best, maar ik ben echt héél snel, altijd in top 3 als we met man of 10 rijden, en Mstr reed mij nog voorbij, dus je krijgt het lastig
Getraind?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:34 schreef liiszle het volgende:
ik win t.
ja, toevallig welquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Getraind?
Je reed zo'n 10 seconden langzamer dan Borkydude en ik.
quote:Op zondag 12 november 2006 01:56 schreef Bravebart het volgende:
Als ik kan kom ik jullie er uiteraard graag uitrijden
Zondag lijkt me zo he, dat Utrecht uitspeelt en Bart vroeg moet hockeyenquote:Op zondag 12 november 2006 21:45 schreef mstr het volgende:
Heeft iemand trouwens een suggestie voor wanneer of welke periode het beste is om deze meet te gaan houden?
Godver een eind op man, alleen als Utreg niet speelt kj?quote:Op zondag 12 november 2006 22:11 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zondag lijkt me zo he, dat Utrecht uitspeelt en Bart vroeg moet hockeyen
Ja opkankeren, dan is het kerstquote:Op zondag 12 november 2006 22:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Godver een eind op man, alleen als Utreg niet speelt kj?
Dinsdag-middag is de enigste mogelijkheid voor mij.quote:Op zondag 12 november 2006 22:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja opkankeren, dan is het kerst
Doordeweeks kan ook best.
Dinsdag middag is ook puijck.quote:Op zondag 12 november 2006 22:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Dinsdag-middag is de enigste mogelijkheid voor mij.
Alleen dan gaan ze pas om 16.00 open.
Weekend is toch het best.
Maar kan pas vanaf 16.00, dusja...quote:
Daarom. Gewoon zondag.quote:Op zondag 12 november 2006 22:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar kan pas vanaf 16.00, dusja...
Misschien is het weekend toch beter
Aangezien mensen ook tijd nodig hebben om daarnaartoe te komen en dat is op dinsdagmiddag moeilijker als in het weekend.
Sowieso. We gaan niet onvoorbereid de baan op, eerst uitgebreid tests, dan vrije trainingen, dan komt het plebs de baan op.quote:Op zondag 12 november 2006 22:52 schreef mstr het volgende:
Als we weten wanneer de meet is, gaan we dan een keer oefenen Jordy?
Ik win de derde helft gewoonquote:Op zondag 12 november 2006 23:06 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Sowieso. We gaan niet onvoorbereid de baan op, eerst uitgebreid tests, dan vrije trainingen, dan komt het plebs de baan op.
Dan hebben wij de perfecte downforce en afstellingen voor het zeer bochtige circuit
Juist.quote:Op zondag 12 november 2006 23:06 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Sowieso. We gaan niet onvoorbereid de baan op, eerst uitgebreid tests, dan vrije trainingen, dan komt het plebs de baan op.
Dan hebben wij de perfecte downforce en afstellingen voor het zeer bochtige circuit
Met dr hoofdquote:
Dat zei je moeder vannacht ookquote:
Maar Jordy, al een datum in je hoofd?quote:Op maandag 13 november 2006 17:18 schreef Borkydude het volgende:
Ik rijd jullie het snot voor de ogen
Dude, het ligt aan jullie, ik kan sowieso elke zondag (bijna) en doordeweeks moet ook wel lukken.quote:Op maandag 13 november 2006 17:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar Jordy, al een datum in je hoofd?
Ik kan eigenlijk alleen in het weekendquote:Op maandag 13 november 2006 17:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dude, het ligt aan jullie, ik kan sowieso elke zondag (bijna) en doordeweeks moet ook wel lukken.
Jammer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:21 schreef Piovan het volgende:
Ik wil ook vuilakken.
Ik haal jullie allemaal onderuit daar, amateurs.
Maar helaas is Utrecht me te ver, als het hier in de buurt was ging ik wel even plaats 1 innen.
Kent iedereen toch ?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:26 schreef mstr het volgende:
Jordy, ik ken 22, 23 en 24 november ook overdags.
Das geen dialect man, das gewoon slecht Nederlands sprekenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:54 schreef mstr het volgende:
Ja,
Een Utrechts dialectje
Ken ipv kan gebruiken
Wedden dat de mensen die redelijk Utrechts praten, dit snel zeggen?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Das geen dialect man, das gewoon slecht Nederlands spreken
quote:Op woensdag 15 november 2006 17:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Wedden dat de mensen die redelijk Utrechts praten, dit snel zeggen?
Pcies, het heeft dus niks met Utrechts dialect (quote:Op woensdag 15 november 2006 18:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
"Het verschil tussen kennen kunnen kunnen we niet"
~Osdorp Posse - Origineel Amsterdams
werk..quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon in de kerstvakantie. opgelost.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:10 schreef booo het volgende:
Kan ik jullie niet gewoon komen aanmoedigen?
Ja vandaag? Ik zou met Mstr gaan maar nog niks gehoord van hem vdaag.quote:Op zondag 19 november 2006 03:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
morgen inkarten?
Ja ehh, ik kan dat nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Maar je mag ook meedoen.
Hier ben ikquote:Op zondag 19 november 2006 12:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja vandaag? Ik zou met Mstr gaan maar nog niks gehoord van hem vdaag.
De Fabrique, Maarssen.quote:Op zondag 19 november 2006 13:22 schreef Piovan het volgende:
Is het nu in Party Kartcentrum Echt ?
(Voorheen Jos Verstappen Katrcentrum)
Les 8:quote:Op zondag 19 november 2006 02:20 schreef Bravebart het volgende:
Karten voor n00bs:
Les #1: Hoofdregel: Probeer wakker te blijven onder het karten, anders wint je nooit:
[afbeelding]
Les #2: Nodig leuke mensen uit om mee te karten (mits bier):
[afbeelding]
Les #3: Zoek een pak uit (met toebehoren):
[afbeelding]
Les #4: Zorg voor wat publiek:
[afbeelding]
Les #5: Lees het parkoer beter dan je tegenstander:
[afbeelding]
Les #6: Win de race:
[afbeelding]
Hoihoi
Les #7: Vergeet je publiek niet:
[afbeelding]
Appeltje eitje lijkt me![]()
vandaag jah..quote:Op zondag 19 november 2006 12:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja vandaag? Ik zou met Mstr gaan maar nog niks gehoord van hem vdaag.
Mstr stond hard voor lulquote:Op zondag 19 november 2006 18:17 schreef eRrrrJeee het volgende:
zo.. 1 heat kunnen doen.. lekker druk op die baan..
en mstr werd laatste
[afbeelding]
[afbeelding]
PHOTOSHOPPED!quote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef mstr het volgende:
Komt ie:
Venus, D. ben ik.
Jordy is Borkydude
en
Ronaldjan is RJ.
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 november 2006 18:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja maar jij moest paardrijden met hardcore'ers
Hardcore FTWquote:Op maandag 20 november 2006 18:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Paardjes met verbrandingsmotorenquote:Op maandag 20 november 2006 23:05 schreef eRrrrJeee het volgende:
the whine?
hallo karten met pubs gaat toch voor paardjes![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 23:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Paardjes Stieren met verbrandingsmotoren
quote:
ja!quote:Op maandag 20 november 2006 18:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
die eerste foto is leukquote:Op zondag 19 november 2006 18:17 schreef eRrrrJeee het volgende:
zo.. 1 heat kunnen doen.. lekker druk op die baan..
en mstr werd laatste
[afbeelding]
3 1 2
[afbeelding]
Jazeker, maar er komt toch nog een gehele PUB KartMeetquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou nog maar een keer doen want ik heb het idee dat ik wat gemist heb
Doen we zekerquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou nog maar een keer doen want ik heb het idee dat ik wat gemist heb
Dan mag je achteropquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:00 schreef mstr het volgende:
Jordy, de volgende keer dat we gaan... Hoef ik niet meer te fietsen
Of hij gaat gewoon niet meequote:Op dinsdag 21 november 2006 19:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Doen we zeker![]()
Maargoed, ff een datum he
Iedereen wil zondag, maar dan moet Bravebart hockeyen
Push hem dus hier om hockey een keetje af te zeggen![]()
Brrrrrrrrrquote:Op woensdag 22 november 2006 00:48 schreef eRrrrJeee het volgende:
maar is er in december ook hockey dan? niet te koud?
ik mag toch wel achterop ?quote:
Kutjongquote:Op woensdag 22 november 2006 13:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Mocht je zelf de risico's willen dragen
ja duh.. dat is toch logischquote:
Het wordt waarschijnlijk een zondag.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:33 schreef Ulreazj het volgende:
Wanneer een meet ?
Niet aanstaanda, dan ga ik met vriendenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk een zondag.
Wanneer is nog niet precies bekend zover ik weet.
Akkoord.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk een zondag.
Wanneer is nog niet precies bekend zover ik weet.
Whehe ik zal jullie eens van de baan komen rijden, hoelaat gaan jullie?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Niet aanstaanda, dan ga ik met vrienden
en niet volgende, dan benk in eindhovuhhquote:Op woensdag 22 november 2006 18:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Niet aanstaanda, dan ga ik met vrienden
Optyfenquote:Op donderdag 23 november 2006 10:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Whehe ik zal jullie eens van de baan komen rijden, hoelaat gaan jullie?![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kom al niet meer, ga dan naar de HCC.
En nog paar beurzen, waaronder Speed & Design.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
![]()
's Avonds?
Ik dacht al wat is het kankerdruk bij de Jaarbeurs, maar die nerdobeurs is er weer
Speed & Design?quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:45 schreef mstr het volgende:
[..]
En nog paar beurzen, waaronder Speed & Design.
Nee 's middags denk ik, al ben ik niet zeker dat ik ga
Moet je gaan, kaartje 15 pleuro geloof ikquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Speed & Design?![]()
Dit weekend?
WIl ik ook heen
Alsof ik 15 euro heb na vanavondquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet je gaan, kaartje 15 pleuro geloof ik
Ik weet niet wat je vanavond gaat doenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Alsof ik 15 euro heb na vanavond
Kapotzuipenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je vanavond gaat doen
He kut dan kan ik nietquote:Op zondag 26 november 2006 22:54 schreef mstr het volgende:
We hebben een datum uitgekozen om te gaan karten,
het is geworden:
Zondag 17 december 2006
quote:
Ja daar heb je eigenlijk wel een puntquote:Op zondag 26 november 2006 23:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nee, dat word niks voor mij. Ik heb niet zoveel geld op het moment. Dan zou ik er nu ook nog een treinkaartje bij moeten betalen.
Dat moet met een paar tienden wel te verbeteren zijn als je een paar keer hebt gereden.quote:Op maandag 27 november 2006 15:21 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb het baanrecord gisteravond op 49.055 gezet
Ja ik kan nog veel sneller, als je alleen gisterne al keek, toen met Lisanne reed ik 53 ofzo, met jou 52, en gister ging het achtereenvolgens:quote:Op maandag 27 november 2006 15:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat moet met een paar tienden wel te verbeteren zijn als je een paar keer hebt gereden.
Maar het is kankerchill, ik ken nu de baan op m'n duimpje, zelfs die combinatie vlak na start-finish doe ik zonder problemenquote:Op maandag 27 november 2006 16:35 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja ik kan nog veel sneller, als je alleen gisterne al keek, toen met Lisanne reed ik 53 ofzo, met jou 52, en gister ging het achtereenvolgens:
50.2
49.6
49.4
49.055
Dat bedoel ik, hoe vaker je het circuit rijdt, hoe beter je in een ritme komt met het nemen van de bochten enzo.quote:Op maandag 27 november 2006 16:35 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja ik kan nog veel sneller, als je alleen gisterne al keek, toen met Lisanne reed ik 53 ofzo, met jou 52, en gister ging het achtereenvolgens:
50.2
49.6
49.4
49.055
Die rijd ik alleen het eerst en soms het tweede rondje fout.quote:Op maandag 27 november 2006 16:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar het is kankerchill, ik ken nu de baan op m'n duimpje, zelfs die combinatie vlak na start-finish doe ik zonder problemen
Dus Spenky en andere mensen met grote mond, kom maar op
Precies, en ik neem nu ook al die flapjes mee die stukken van de bandenstapel die je kan raken, alleen 1x deed ik hem bijna te kort en kon ik nog net ontwijken anders was ik dood geweestquote:Op maandag 27 november 2006 16:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hoe vaker je het circuit rijdt, hoe beter je in een ritme komt met het nemen van de bochten enzo.
Waardoor je sneller gaat rijden.
Die heb ik zo vaak geraakt en ik kan je vertellen: Als je dan ineens wilt gaan tegensturen, dan kan knal je tegen de andere kant van de baan die veel meer pijn doet.quote:Op maandag 27 november 2006 16:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Precies, en ik neem nu ook al die flapjes mee die stukken van de bandenstapel die je kan raken, alleen 1x deed ik hem bijna te kort en kon ik nog net ontwijken anders was ik dood geweest
Klopt.quote:Op maandag 27 november 2006 16:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Die rijd ik alleen het eerst en soms het tweede rondje fout.
Daarna niet meer
Die bocht is gewoon een kwestie van vanaf buiten naar binnen rijden zonder (veel) gas te geven of te remmen.
Daarna beukte ie me nog en m'n flank, waardoor ik half mank loopquote:Op maandag 27 november 2006 16:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Klopt.
Gisteren reden we de 1e heat, dus banden waren knakenkoud, zo'n vriend van me stond op P1, hij ging bij elke van die 3 eerste bochten onderuit![]()
Die vent z'n snelste ronde was trouwens 6556quote:Op maandag 27 november 2006 16:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Daarna beukte ie me nog en m'n flank, waardoor ik half mank loop
Als ze koud zijn, glij je sowieso de 'laatste' bocht eruit.quote:Op maandag 27 november 2006 16:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Klopt.
Gisteren reden we de 1e heat, dus banden waren knakenkoud, zo'n vriend van me stond op P1, hij ging bij elke van die 3 eerste bochten onderuit![]()
Wijf!quote:Op maandag 27 november 2006 16:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Daarna beukte ie me nog en m'n flank, waardoor ik half mank loop
Whehequote:Op maandag 27 november 2006 16:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die vent z'n snelste ronde was trouwens 6556![]()
Klopt, die chicane, zo fucked up is datquote:Op maandag 27 november 2006 16:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ze koud zijn, glij je sowieso de 'laatste' bocht eruit.
Je moet de eerste ronde zorgen dat je goed glijd, zodat je banden lekker warm wordenquote:Op maandag 27 november 2006 16:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Klopt, die chicane, zo fucked up is datDaar verneuk je zo een hele ronde.
Ja maar ook geen dudes ervoorbij laten want die kom je later tegenquote:Op maandag 27 november 2006 16:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet de eerste ronde zorgen dat je goed glijd, zodat je banden lekker warm worden
Ik had er de 2e keer dat ik daar ging, 4 aanvaring met de zijkant en 2 met personen.quote:Op maandag 27 november 2006 16:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja ik heb wel 3 aanvaringen gehad
Je kan het beste de wat snellere voorbij laten, zodat je niet ze niet voorbij hoeft te laten gaan in de race en je lekker alleen kan rijdenquote:Op maandag 27 november 2006 16:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja maar ook geen dudes ervoorbij laten want die kom je later tegen
Precies, maar je kan niet zien of ze snel of langzaam zijnquote:Op maandag 27 november 2006 16:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik had er de 2e keer dat ik daar ging, 4 aanvaring met de zijkant en 2 met personen.
Maar toen hadden we verrotte + koude banden want die karts werden de week erna toch vervangen
[..]
Je kan het beste de wat snellere voorbij laten, zodat je niet ze niet voorbij hoeft te laten gaan in de race en je lekker alleen kan rijden
Maar je moet dan gewoon niet helemaal vol gas gaan maar beetje eronder.quote:Op maandag 27 november 2006 16:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Precies, maar je kan niet zien of ze snel of langzaam zijn
Was wel vet, ik keek gister steeds naar de schoenen die mensen aanhaddenEn dan als het vrienden waren zwaaien of afsnijden
Je moet gewoon planken en hopen dat je geen verkeer hebtquote:Op maandag 27 november 2006 16:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar je moet dan gewoon niet helemaal vol gas gaan maar beetje eronder.
Dan kan je precies zien wie snel is en wie niet
Whehe
Ja en dan vooral geen mensen die 50 rijdenquote:Op maandag 27 november 2006 16:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je moet gewoon planken en hopen dat je geen verkeer hebt
Iddquote:Op maandag 27 november 2006 17:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja en dan vooral geen mensen die 50 rijden
Ja, het is zeker een ingewikkelde baan.quote:Op maandag 27 november 2006 17:16 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Idd
Maar je moet gewoon kankerveel techniek hebben voor die baan.
Klopt.quote:Op maandag 27 november 2006 17:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, het is zeker een ingewikkelde baan.
Kijk maar naar dat ene meisje vorige keer
Maar zelfs al heb je hem 10 keer gereden, je moet blijven denken en opletten
Ja, die ging er gewoon zohard af, dat ze ónder de banden kwam met haar kart.quote:Op maandag 27 november 2006 17:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Klopt.
En dat meisje ging er zo kankerhard af he
Gewoon een rode vlag
Die hebben ze daar nietquote:Op maandag 27 november 2006 17:20 schreef fvivif het volgende:
Vroem vroem
Ik heb 1 keer gekart en toen werd ik misselijk, maar won wel 60 euro in zo een gok automaat ding
![]()
Jaquote:Op maandag 27 november 2006 17:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, die ging er gewoon zohard af, dat ze ónder de banden kwam met haar kart.
En wij allemaal stoppen.
En ik gewoon gezellig meestarten met de linkerrij, terwijl ik moest wachtenquote:Op maandag 27 november 2006 17:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja
Ik stond zo vooraan bij de herstart, ik blij
Laten ze de hele linkerrij eerst vertrekken![]()
Dus als er verkeerd gereserveerd is en je kan niet meedoen is het Do's schuldquote:Op maandag 27 november 2006 17:29 schreef mstr het volgende:
Ik zal het lijstje wel bijhouden.
Mocht je meewillen?
Laat het hier in het topic even weten en ik hou een lijstje bij
Ik hou alleen het lijstje bij hoor, ik reserveer niet?quote:Op maandag 27 november 2006 17:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dus als er verkeerd gereserveerd is en je kan niet meedoen is het Do's schuld
Oh jawel, want ik heb geen beltegoedquote:Op maandag 27 november 2006 17:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hou alleen het lijstje bij hoor, ik reserveer niet?
Huistelefoon?quote:Op maandag 27 november 2006 17:33 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Oh jawel, want ik heb geen beltegoed
Ja, maar karten is ook beetje jongens-achtig als ik het zo mag noemen.quote:Op maandag 27 november 2006 23:27 schreef Geqxon het volgende:
Het is alleen wel een beetje een boys-only meet he?
Nah, dan kom ik niet hoor.quote:Op maandag 27 november 2006 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar karten is ook beetje jongens-achtig als ik het zo mag noemen.
Nee deze kereltjes die mijn banden warm houden en zonodig reparaties uitvoerenquote:
Beter laat je ze thuis, het geeft zo'n onoverzichtelijke pits.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee deze kereltjes die mijn banden warm houden en zonodig reparaties uitvoeren
[afbeelding]
Dit doet Lisanne voor mij![]()
[afbeelding]
Iddquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Beter laat je ze thuis, het geeft zo'n onoverzichtelijke pits.
Ja, vooral die mensen die denken: We're going to beat themquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Idd
En het is al zo druk met die malloten die naar hun kart rennen
Preciesquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, vooral die mensen die denken: We're going to beat them
Ik denk dat MP3 geen goed idee isquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Precies
Ik heb vanmiddag een afspeellijstje gemaakt voor tijdens het karten op m'n MP3
Explode, Sandstorm, Tell Me Why, Calabria remix, dat soort spulMaar ik bedacht: Dan hoor ik niet meer of ik tractie heb of niet en dat gaat m'n tijden geen goed doen
Ja, die hebben al genoeg moeite om dat ding überhaupt op de baan te houden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zeker niet als die malloten uit PUB ook op de baan zijn
Ik zou verbaast zijn als er 1 uberhaupt de pitstraat uit weet te komen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, die hebben al genoeg moeite om dat ding überhaupt op de baan te houden.
Of zich niet in de eerste ronde in een muur boortquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik zou verbaast zijn als er 1 uberhaupt de pitstraat uit weet te komen.
Er zijn sowieso mensen die zich verremmen de eerste bochtquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Of zich niet in de eerste ronde in een muur boort
En dan: slipperdeslipquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Er zijn sowieso mensen die zich verremmen de eerste bocht
Ik deed hem kankergoed mijn laatste 2 heatsquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:59 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan: slipperdeslip
Dat is ook een bocht die ik nog steeds niet goed neem en veel tijd in laat liggen
Ja, die moet ik verbeteren.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik deed hem kankergoed mijn laatste 2 heatsScheelt veel tijd
Ik ga daar ook voorquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:12 schreef Borkydude het volgende:
Ik durf trouwens te zeggen dat ik sowieso een 48-er rijd.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:34 schreef booo het volgende:
He, lieverds. Jullie schrikken de mensen best af zo![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:01 schreef mstr het volgende:
Mocht je na deze discussie nog steeds niet geschrokken zijn? Kom dan ook!
Je moet wel op de baan blijven hè?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:28 schreef Borkydude het volgende:
Ik rijd jullie het stront voor de ogen
Het word kankerspannendquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet wel op de baan blijven hè?
Maar het wordt nog spannend wie sneller gaat rijden
OV / brommert?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:52 schreef Demius het volgende:
als ik mn rijbewijs nou al had was ik ook wel gekomen, mja working on it..
Nee, maar het gaat om het ideequote:Op woensdag 29 november 2006 12:56 schreef ArendBarend het volgende:
Briefje met handtekening van je ouders mee![]()
Net of zij de handtekening van je ouders herkennen
Ja, wat dacht je dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:07 schreef rival het volgende:
gebeurt dit trouwens gewoon met "standaard indoor karts" ??
ja op de foto's van de vorige meet zie ik een buitenbaan. en als ik naar uitgeest ga (buitenbaan bij mij in de buurt) dan rij ik op karts die een stuk sneller zijnquote:
Die eerste foto is gepaint.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
ja op de foto's van de vorige meet zie ik een buitenbaan. en als ik naar uitgeest ga (buitenbaan bij mij in de buurt) dan rij ik op karts die een stuk sneller zijn
vandaar wilde ik et even weten voor de zekerheid. ik hoorde jullie namelijk over dingen als verremmen enzo.. en dat zie ik niet snel gebeuren met die standaard karts
okidokie! ga maar alvast oefenen wil je deze meet winnen!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Die eerste foto is gepaint.
Maar de Fabrique (.nl) is een binnenbaan waarop de karts 70 km/u op top gaan.
niet beuken! tenzij iemand voor je neus zit en niet aan de kant gaat al 2 bochten lang...dan vergeet je gewoon te remmen bij de volgende bocht!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:33 schreef Geqxon het volgende:
Wat zijn de regels qua beuken eigenlijk?
Of dat je met je voorbumper even tegen de zijkant van zijn achterbumper "stoot", hoppa, gelijk in een spinquote:Op woensdag 29 november 2006 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
niet beuken! tenzij iemand voor je neus zit en niet aan de kant gaat al 2 bochten lang...dan vergeet je gewoon te remmen bij de volgende bocht!![]()
als je die blauwe vlag ziet (gaat gebeuren) en je ziet niemand vlak voor je besef dan wel dat ik achter je zit en er graag langs wil!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:36 schreef ArendBarend het volgende:
De blauwe vlag betekent trouwens dat jullie me er langs moeten laten... dat dat alvast even duidelijk is
kijk, jij snapt et!quote:Op woensdag 29 november 2006 14:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Of dat je met je voorbumper even tegen de zijkant van zijn achterbumper "stoot", hoppa, gelijk in een spin
als ze je 2 keer zien botsen, laten ze je iets van 15 km/u rijdenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:33 schreef Geqxon het volgende:
Kom je nog wel?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:45 schreef rival het volgende:
gvd.. zie nu pas dat ik veeeeeels te oud ben om met jullie te gaan karten!
Ik rijd zoals ik ben, als een gentlemanquote:Op woensdag 29 november 2006 14:33 schreef Geqxon het volgende:
Andere wel, maar die negeren hem ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik rijd zoals ik ben, als een gentleman
Alleen blauwe vlaggen negeer ik standaardMaar die krijg ik ook niet veel
Dan doe ik alsof ze er niet zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 19:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Andere wel, maar die negeren hem ook.
Kutnoobs
Of ze zachtjes een tikje naar de zijkant gevenquote:Op donderdag 30 november 2006 14:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dan doe ik alsof ze er niet zijnGewoon de lijn blijven rijden als ik ze inhaal zodat je ze half snijdt
Kan ook, maar kost je tijdquote:Op donderdag 30 november 2006 15:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Of ze zachtjes een tikje naar de zijkant geven
Joahquote:Op donderdag 30 november 2006 15:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Beter leggen we een eigen kartbaan aan.
Zoiets hoorde ik ook jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:50 schreef Borkydude het volgende:
Schijnt trouwens dat Flavio Briattore komt kijken, hij lijkt interesse te hebben in een van ons als opvolger van Alonso, die naar McLaren vertrekt
Maar ze mogen niet meerijdenquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ow, komt iets binnen om de telex...
HIj zal vergezeld worden door Ross Brawn![]()
En ik moet jou vervolgens weer passerenquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee wtf denk je nou, dan moet ik nog meer langzame lui passeren
Het enige wat jij zal zien van mij is m'n duim die omhoog gaat omdat jij netjes aan de kant gaat voor een blauwe vlagquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:57 schreef mstr het volgende:
[..]
En ik moet jou vervolgens weer passeren
Juistquote:Op zondag 3 december 2006 12:00 schreef Borkydude het volgende:
Iemand vanavond mee karten met Do en mij?
Oké.quote:Op zondag 3 december 2006 12:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik ben er definitief niet.
Pffquote:Op zondag 3 december 2006 12:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik ben er definitief niet.
Boeiend, jullie redden je ook wel zonder mij. 4 Januari zal ik er zijn.quote:
Een josti op de baan minder scheelt alweer 12 ongelukkenquote:Op zondag 3 december 2006 12:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Boeiend, jullie redden je ook wel zonder mij. 4 Januari zal ik er zijn.
Heeft D_A rijbewijs?quote:Op zondag 3 december 2006 12:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Een josti op de baan minder scheelt alweer 12 ongelukken
Dan is het goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |