Huistelefoon?quote:Op maandag 27 november 2006 17:33 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Oh jawel, want ik heb geen beltegoed
Ja, maar karten is ook beetje jongens-achtig als ik het zo mag noemen.quote:Op maandag 27 november 2006 23:27 schreef Geqxon het volgende:
Het is alleen wel een beetje een boys-only meet he?
Nah, dan kom ik niet hoor.quote:Op maandag 27 november 2006 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar karten is ook beetje jongens-achtig als ik het zo mag noemen.
Nee deze kereltjes die mijn banden warm houden en zonodig reparaties uitvoerenquote:
Beter laat je ze thuis, het geeft zo'n onoverzichtelijke pits.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee deze kereltjes die mijn banden warm houden en zonodig reparaties uitvoeren
[afbeelding]
Dit doet Lisanne voor mij![]()
[afbeelding]
Iddquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Beter laat je ze thuis, het geeft zo'n onoverzichtelijke pits.
Ja, vooral die mensen die denken: We're going to beat themquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Idd
En het is al zo druk met die malloten die naar hun kart rennen
Preciesquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, vooral die mensen die denken: We're going to beat them
Ik denk dat MP3 geen goed idee isquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Precies
Ik heb vanmiddag een afspeellijstje gemaakt voor tijdens het karten op m'n MP3
Explode, Sandstorm, Tell Me Why, Calabria remix, dat soort spulMaar ik bedacht: Dan hoor ik niet meer of ik tractie heb of niet en dat gaat m'n tijden geen goed doen
Ja, die hebben al genoeg moeite om dat ding überhaupt op de baan te houden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zeker niet als die malloten uit PUB ook op de baan zijn
Ik zou verbaast zijn als er 1 uberhaupt de pitstraat uit weet te komen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, die hebben al genoeg moeite om dat ding überhaupt op de baan te houden.
Of zich niet in de eerste ronde in een muur boortquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik zou verbaast zijn als er 1 uberhaupt de pitstraat uit weet te komen.
Er zijn sowieso mensen die zich verremmen de eerste bochtquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Of zich niet in de eerste ronde in een muur boort
En dan: slipperdeslipquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Er zijn sowieso mensen die zich verremmen de eerste bocht
Ik deed hem kankergoed mijn laatste 2 heatsquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:59 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan: slipperdeslip
Dat is ook een bocht die ik nog steeds niet goed neem en veel tijd in laat liggen
Ja, die moet ik verbeteren.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik deed hem kankergoed mijn laatste 2 heatsScheelt veel tijd
Ik ga daar ook voorquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:12 schreef Borkydude het volgende:
Ik durf trouwens te zeggen dat ik sowieso een 48-er rijd.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:34 schreef booo het volgende:
He, lieverds. Jullie schrikken de mensen best af zo![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:01 schreef mstr het volgende:
Mocht je na deze discussie nog steeds niet geschrokken zijn? Kom dan ook!
Je moet wel op de baan blijven hè?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:28 schreef Borkydude het volgende:
Ik rijd jullie het stront voor de ogen
Het word kankerspannendquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet wel op de baan blijven hè?
Maar het wordt nog spannend wie sneller gaat rijden
OV / brommert?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:52 schreef Demius het volgende:
als ik mn rijbewijs nou al had was ik ook wel gekomen, mja working on it..
Nee, maar het gaat om het ideequote:Op woensdag 29 november 2006 12:56 schreef ArendBarend het volgende:
Briefje met handtekening van je ouders mee![]()
Net of zij de handtekening van je ouders herkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |