quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:42 schreef mstr het volgende:
Even als toevoeging, karten kost 13,95 voor een heat, 13,- als je lid bent.
Lid worden kost niets en drinken kopen moet je via je pasje doen die je krijgt als je lid word.
Karten is op eigen risico, net zoals het drinken erná.
Als je van tevoren drinkt, mag je niet karten enzo.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:46 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
De manager van smulwereld Maarssen
Geslaagd plan, eerst nuchteren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zal er morgen eens naar kijken
Het is niet moeilijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wel tof idee![]()
Alleen heb ik nog nooit gekart, maar dat moet geen probleem zijn
Als het op een doordeweekse dag is kom ik
Dan schiet het ook niet op.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:39 schreef Waris3 het volgende:
Het lijkt me wel leuk, maar ik heb geen geld.
Niet bepaald, nee.quote:
Vlak bij Utrecht.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:54 schreef hallo_mensen het volgende:
´Hey ik wil ook
Waar ligt maarsen?
Nee, speciaal Utrecht gekozen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:57 schreef C2C het volgende:
kan het niet gewoon in huizen? dan scheur ik er wel ff heen op me moped
oh daar ben ik zo.. ik kan nog wel mensen oppikken indien nodigquote:
hahahhaquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:32 schreef Zyggie het volgende:
Bolletje gyros wtf, ranzig. Veels te zachte broodjes met dat zweterige vlees.
Het ligt zo'n 5 a 10 minuten met de trein buiten Utrecht.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:31 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
oh daar ben ik zo.. ik kan nog wel mensen oppikken indien nodig
oh ligt vlak bij utrecht ja das waar ookquote:
Woensdagavond kan ik niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:01 schreef ArendBarend het volgende:
Woensdag hebben ze studentenavond
Dat dacht jequote:Op zaterdag 11 november 2006 17:49 schreef spenky het volgende:
ik rij jullie er allemaal uit
Ja, kan best, maar ik ben echt héél snel, altijd in top 3 als we met man of 10 rijden, en Mstr reed mij nog voorbij, dus je krijgt het lastigquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja, kan best, maar ik ben echt héél snel, altijd in top 3 als we met man of 10 rijden, en Mstr reed mij nog voorbij, dus je krijgt het lastig
Getraind?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:34 schreef liiszle het volgende:
ik win t.
ja, toevallig welquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Getraind?
Je reed zo'n 10 seconden langzamer dan Borkydude en ik.
quote:Op zondag 12 november 2006 01:56 schreef Bravebart het volgende:
Als ik kan kom ik jullie er uiteraard graag uitrijden
Zondag lijkt me zo he, dat Utrecht uitspeelt en Bart vroeg moet hockeyenquote:Op zondag 12 november 2006 21:45 schreef mstr het volgende:
Heeft iemand trouwens een suggestie voor wanneer of welke periode het beste is om deze meet te gaan houden?
Godver een eind op man, alleen als Utreg niet speelt kj?quote:Op zondag 12 november 2006 22:11 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zondag lijkt me zo he, dat Utrecht uitspeelt en Bart vroeg moet hockeyen
Ja opkankeren, dan is het kerstquote:Op zondag 12 november 2006 22:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Godver een eind op man, alleen als Utreg niet speelt kj?
Dinsdag-middag is de enigste mogelijkheid voor mij.quote:Op zondag 12 november 2006 22:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja opkankeren, dan is het kerst
Doordeweeks kan ook best.
Dinsdag middag is ook puijck.quote:Op zondag 12 november 2006 22:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Dinsdag-middag is de enigste mogelijkheid voor mij.
Alleen dan gaan ze pas om 16.00 open.
Weekend is toch het best.
Maar kan pas vanaf 16.00, dusja...quote:
Daarom. Gewoon zondag.quote:Op zondag 12 november 2006 22:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar kan pas vanaf 16.00, dusja...
Misschien is het weekend toch beter
Aangezien mensen ook tijd nodig hebben om daarnaartoe te komen en dat is op dinsdagmiddag moeilijker als in het weekend.
Sowieso. We gaan niet onvoorbereid de baan op, eerst uitgebreid tests, dan vrije trainingen, dan komt het plebs de baan op.quote:Op zondag 12 november 2006 22:52 schreef mstr het volgende:
Als we weten wanneer de meet is, gaan we dan een keer oefenen Jordy?
Ik win de derde helft gewoonquote:Op zondag 12 november 2006 23:06 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Sowieso. We gaan niet onvoorbereid de baan op, eerst uitgebreid tests, dan vrije trainingen, dan komt het plebs de baan op.
Dan hebben wij de perfecte downforce en afstellingen voor het zeer bochtige circuit
Juist.quote:Op zondag 12 november 2006 23:06 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Sowieso. We gaan niet onvoorbereid de baan op, eerst uitgebreid tests, dan vrije trainingen, dan komt het plebs de baan op.
Dan hebben wij de perfecte downforce en afstellingen voor het zeer bochtige circuit
Met dr hoofdquote:
Dat zei je moeder vannacht ookquote:
Maar Jordy, al een datum in je hoofd?quote:Op maandag 13 november 2006 17:18 schreef Borkydude het volgende:
Ik rijd jullie het snot voor de ogen
Dude, het ligt aan jullie, ik kan sowieso elke zondag (bijna) en doordeweeks moet ook wel lukken.quote:Op maandag 13 november 2006 17:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar Jordy, al een datum in je hoofd?
Ik kan eigenlijk alleen in het weekendquote:Op maandag 13 november 2006 17:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dude, het ligt aan jullie, ik kan sowieso elke zondag (bijna) en doordeweeks moet ook wel lukken.
Jammer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:21 schreef Piovan het volgende:
Ik wil ook vuilakken.
Ik haal jullie allemaal onderuit daar, amateurs.
Maar helaas is Utrecht me te ver, als het hier in de buurt was ging ik wel even plaats 1 innen.
Kent iedereen toch ?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:26 schreef mstr het volgende:
Jordy, ik ken 22, 23 en 24 november ook overdags.
Das geen dialect man, das gewoon slecht Nederlands sprekenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:54 schreef mstr het volgende:
Ja,
Een Utrechts dialectje
Ken ipv kan gebruiken
Wedden dat de mensen die redelijk Utrechts praten, dit snel zeggen?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Das geen dialect man, das gewoon slecht Nederlands spreken
quote:Op woensdag 15 november 2006 17:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Wedden dat de mensen die redelijk Utrechts praten, dit snel zeggen?
Pcies, het heeft dus niks met Utrechts dialect (quote:Op woensdag 15 november 2006 18:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
"Het verschil tussen kennen kunnen kunnen we niet"
~Osdorp Posse - Origineel Amsterdams
werk..quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon in de kerstvakantie. opgelost.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:10 schreef booo het volgende:
Kan ik jullie niet gewoon komen aanmoedigen?
Ja vandaag? Ik zou met Mstr gaan maar nog niks gehoord van hem vdaag.quote:Op zondag 19 november 2006 03:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
morgen inkarten?
Ja ehh, ik kan dat nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Maar je mag ook meedoen.
Hier ben ikquote:Op zondag 19 november 2006 12:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja vandaag? Ik zou met Mstr gaan maar nog niks gehoord van hem vdaag.
De Fabrique, Maarssen.quote:Op zondag 19 november 2006 13:22 schreef Piovan het volgende:
Is het nu in Party Kartcentrum Echt ?
(Voorheen Jos Verstappen Katrcentrum)
Les 8:quote:Op zondag 19 november 2006 02:20 schreef Bravebart het volgende:
Karten voor n00bs:
Les #1: Hoofdregel: Probeer wakker te blijven onder het karten, anders wint je nooit:
[afbeelding]
Les #2: Nodig leuke mensen uit om mee te karten (mits bier):
[afbeelding]
Les #3: Zoek een pak uit (met toebehoren):
[afbeelding]
Les #4: Zorg voor wat publiek:
[afbeelding]
Les #5: Lees het parkoer beter dan je tegenstander:
[afbeelding]
Les #6: Win de race:
[afbeelding]
Hoihoi
Les #7: Vergeet je publiek niet:
[afbeelding]
Appeltje eitje lijkt me![]()
vandaag jah..quote:Op zondag 19 november 2006 12:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja vandaag? Ik zou met Mstr gaan maar nog niks gehoord van hem vdaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |