quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:42 schreef mstr het volgende:
Even als toevoeging, karten kost 13,95 voor een heat, 13,- als je lid bent.
Lid worden kost niets en drinken kopen moet je via je pasje doen die je krijgt als je lid word.
Karten is op eigen risico, net zoals het drinken erná.
Als je van tevoren drinkt, mag je niet karten enzo.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:46 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
De manager van smulwereld Maarssen
Geslaagd plan, eerst nuchteren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zal er morgen eens naar kijken
Het is niet moeilijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wel tof idee![]()
Alleen heb ik nog nooit gekart, maar dat moet geen probleem zijn
Als het op een doordeweekse dag is kom ik
Dan schiet het ook niet op.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:39 schreef Waris3 het volgende:
Het lijkt me wel leuk, maar ik heb geen geld.
Niet bepaald, nee.quote:
Vlak bij Utrecht.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:54 schreef hallo_mensen het volgende:
´Hey ik wil ook
Waar ligt maarsen?
Nee, speciaal Utrecht gekozen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:57 schreef C2C het volgende:
kan het niet gewoon in huizen? dan scheur ik er wel ff heen op me moped
oh daar ben ik zo.. ik kan nog wel mensen oppikken indien nodigquote:
hahahhaquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:32 schreef Zyggie het volgende:
Bolletje gyros wtf, ranzig. Veels te zachte broodjes met dat zweterige vlees.
Het ligt zo'n 5 a 10 minuten met de trein buiten Utrecht.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:31 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
oh daar ben ik zo.. ik kan nog wel mensen oppikken indien nodig
oh ligt vlak bij utrecht ja das waar ookquote:
Woensdagavond kan ik niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:01 schreef ArendBarend het volgende:
Woensdag hebben ze studentenavond
Dat dacht jequote:Op zaterdag 11 november 2006 17:49 schreef spenky het volgende:
ik rij jullie er allemaal uit
Ja, kan best, maar ik ben echt héél snel, altijd in top 3 als we met man of 10 rijden, en Mstr reed mij nog voorbij, dus je krijgt het lastigquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja, kan best, maar ik ben echt héél snel, altijd in top 3 als we met man of 10 rijden, en Mstr reed mij nog voorbij, dus je krijgt het lastig
Getraind?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:34 schreef liiszle het volgende:
ik win t.
ja, toevallig welquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Getraind?
Je reed zo'n 10 seconden langzamer dan Borkydude en ik.
quote:Op zondag 12 november 2006 01:56 schreef Bravebart het volgende:
Als ik kan kom ik jullie er uiteraard graag uitrijden
Zondag lijkt me zo he, dat Utrecht uitspeelt en Bart vroeg moet hockeyenquote:Op zondag 12 november 2006 21:45 schreef mstr het volgende:
Heeft iemand trouwens een suggestie voor wanneer of welke periode het beste is om deze meet te gaan houden?
Godver een eind op man, alleen als Utreg niet speelt kj?quote:Op zondag 12 november 2006 22:11 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zondag lijkt me zo he, dat Utrecht uitspeelt en Bart vroeg moet hockeyen
Ja opkankeren, dan is het kerstquote:Op zondag 12 november 2006 22:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Godver een eind op man, alleen als Utreg niet speelt kj?
Dinsdag-middag is de enigste mogelijkheid voor mij.quote:Op zondag 12 november 2006 22:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja opkankeren, dan is het kerst
Doordeweeks kan ook best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |