Alsof ik 15 euro heb na vanavondquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet je gaan, kaartje 15 pleuro geloof ik
Ik weet niet wat je vanavond gaat doenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Alsof ik 15 euro heb na vanavond
Kapotzuipenquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je vanavond gaat doen
He kut dan kan ik nietquote:Op zondag 26 november 2006 22:54 schreef mstr het volgende:
We hebben een datum uitgekozen om te gaan karten,
het is geworden:
Zondag 17 december 2006
quote:
Ja daar heb je eigenlijk wel een puntquote:Op zondag 26 november 2006 23:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nee, dat word niks voor mij. Ik heb niet zoveel geld op het moment. Dan zou ik er nu ook nog een treinkaartje bij moeten betalen.
Dat moet met een paar tienden wel te verbeteren zijn als je een paar keer hebt gereden.quote:Op maandag 27 november 2006 15:21 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb het baanrecord gisteravond op 49.055 gezet
Ja ik kan nog veel sneller, als je alleen gisterne al keek, toen met Lisanne reed ik 53 ofzo, met jou 52, en gister ging het achtereenvolgens:quote:Op maandag 27 november 2006 15:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat moet met een paar tienden wel te verbeteren zijn als je een paar keer hebt gereden.
Maar het is kankerchill, ik ken nu de baan op m'n duimpje, zelfs die combinatie vlak na start-finish doe ik zonder problemenquote:Op maandag 27 november 2006 16:35 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja ik kan nog veel sneller, als je alleen gisterne al keek, toen met Lisanne reed ik 53 ofzo, met jou 52, en gister ging het achtereenvolgens:
50.2
49.6
49.4
49.055
Dat bedoel ik, hoe vaker je het circuit rijdt, hoe beter je in een ritme komt met het nemen van de bochten enzo.quote:Op maandag 27 november 2006 16:35 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja ik kan nog veel sneller, als je alleen gisterne al keek, toen met Lisanne reed ik 53 ofzo, met jou 52, en gister ging het achtereenvolgens:
50.2
49.6
49.4
49.055
Die rijd ik alleen het eerst en soms het tweede rondje fout.quote:Op maandag 27 november 2006 16:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar het is kankerchill, ik ken nu de baan op m'n duimpje, zelfs die combinatie vlak na start-finish doe ik zonder problemen
Dus Spenky en andere mensen met grote mond, kom maar op
Precies, en ik neem nu ook al die flapjes mee die stukken van de bandenstapel die je kan raken, alleen 1x deed ik hem bijna te kort en kon ik nog net ontwijken anders was ik dood geweestquote:Op maandag 27 november 2006 16:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hoe vaker je het circuit rijdt, hoe beter je in een ritme komt met het nemen van de bochten enzo.
Waardoor je sneller gaat rijden.
Die heb ik zo vaak geraakt en ik kan je vertellen: Als je dan ineens wilt gaan tegensturen, dan kan knal je tegen de andere kant van de baan die veel meer pijn doet.quote:Op maandag 27 november 2006 16:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Precies, en ik neem nu ook al die flapjes mee die stukken van de bandenstapel die je kan raken, alleen 1x deed ik hem bijna te kort en kon ik nog net ontwijken anders was ik dood geweest
Klopt.quote:Op maandag 27 november 2006 16:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Die rijd ik alleen het eerst en soms het tweede rondje fout.
Daarna niet meer
Die bocht is gewoon een kwestie van vanaf buiten naar binnen rijden zonder (veel) gas te geven of te remmen.
Daarna beukte ie me nog en m'n flank, waardoor ik half mank loopquote:Op maandag 27 november 2006 16:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Klopt.
Gisteren reden we de 1e heat, dus banden waren knakenkoud, zo'n vriend van me stond op P1, hij ging bij elke van die 3 eerste bochten onderuit![]()
Die vent z'n snelste ronde was trouwens 6556quote:Op maandag 27 november 2006 16:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Daarna beukte ie me nog en m'n flank, waardoor ik half mank loop
Als ze koud zijn, glij je sowieso de 'laatste' bocht eruit.quote:Op maandag 27 november 2006 16:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Klopt.
Gisteren reden we de 1e heat, dus banden waren knakenkoud, zo'n vriend van me stond op P1, hij ging bij elke van die 3 eerste bochten onderuit![]()
Wijf!quote:Op maandag 27 november 2006 16:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Daarna beukte ie me nog en m'n flank, waardoor ik half mank loop
Whehequote:Op maandag 27 november 2006 16:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die vent z'n snelste ronde was trouwens 6556![]()
Klopt, die chicane, zo fucked up is datquote:Op maandag 27 november 2006 16:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ze koud zijn, glij je sowieso de 'laatste' bocht eruit.
Je moet de eerste ronde zorgen dat je goed glijd, zodat je banden lekker warm wordenquote:Op maandag 27 november 2006 16:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Klopt, die chicane, zo fucked up is datDaar verneuk je zo een hele ronde.
Ja maar ook geen dudes ervoorbij laten want die kom je later tegenquote:Op maandag 27 november 2006 16:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet de eerste ronde zorgen dat je goed glijd, zodat je banden lekker warm worden
Ik had er de 2e keer dat ik daar ging, 4 aanvaring met de zijkant en 2 met personen.quote:Op maandag 27 november 2006 16:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja ik heb wel 3 aanvaringen gehad
Je kan het beste de wat snellere voorbij laten, zodat je niet ze niet voorbij hoeft te laten gaan in de race en je lekker alleen kan rijdenquote:Op maandag 27 november 2006 16:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja maar ook geen dudes ervoorbij laten want die kom je later tegen
Precies, maar je kan niet zien of ze snel of langzaam zijnquote:Op maandag 27 november 2006 16:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik had er de 2e keer dat ik daar ging, 4 aanvaring met de zijkant en 2 met personen.
Maar toen hadden we verrotte + koude banden want die karts werden de week erna toch vervangen
[..]
Je kan het beste de wat snellere voorbij laten, zodat je niet ze niet voorbij hoeft te laten gaan in de race en je lekker alleen kan rijden
Maar je moet dan gewoon niet helemaal vol gas gaan maar beetje eronder.quote:Op maandag 27 november 2006 16:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Precies, maar je kan niet zien of ze snel of langzaam zijn
Was wel vet, ik keek gister steeds naar de schoenen die mensen aanhaddenEn dan als het vrienden waren zwaaien of afsnijden
Je moet gewoon planken en hopen dat je geen verkeer hebtquote:Op maandag 27 november 2006 16:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar je moet dan gewoon niet helemaal vol gas gaan maar beetje eronder.
Dan kan je precies zien wie snel is en wie niet
Whehe
Ja en dan vooral geen mensen die 50 rijdenquote:Op maandag 27 november 2006 16:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je moet gewoon planken en hopen dat je geen verkeer hebt
Iddquote:Op maandag 27 november 2006 17:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja en dan vooral geen mensen die 50 rijden
Ja, het is zeker een ingewikkelde baan.quote:Op maandag 27 november 2006 17:16 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Idd
Maar je moet gewoon kankerveel techniek hebben voor die baan.
Klopt.quote:Op maandag 27 november 2006 17:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, het is zeker een ingewikkelde baan.
Kijk maar naar dat ene meisje vorige keer
Maar zelfs al heb je hem 10 keer gereden, je moet blijven denken en opletten
Ja, die ging er gewoon zohard af, dat ze ónder de banden kwam met haar kart.quote:Op maandag 27 november 2006 17:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Klopt.
En dat meisje ging er zo kankerhard af he
Gewoon een rode vlag
Die hebben ze daar nietquote:Op maandag 27 november 2006 17:20 schreef fvivif het volgende:
Vroem vroem
Ik heb 1 keer gekart en toen werd ik misselijk, maar won wel 60 euro in zo een gok automaat ding
![]()
Jaquote:Op maandag 27 november 2006 17:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, die ging er gewoon zohard af, dat ze ónder de banden kwam met haar kart.
En wij allemaal stoppen.
En ik gewoon gezellig meestarten met de linkerrij, terwijl ik moest wachtenquote:Op maandag 27 november 2006 17:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja
Ik stond zo vooraan bij de herstart, ik blij
Laten ze de hele linkerrij eerst vertrekken![]()
Dus als er verkeerd gereserveerd is en je kan niet meedoen is het Do's schuldquote:Op maandag 27 november 2006 17:29 schreef mstr het volgende:
Ik zal het lijstje wel bijhouden.
Mocht je meewillen?
Laat het hier in het topic even weten en ik hou een lijstje bij
Ik hou alleen het lijstje bij hoor, ik reserveer niet?quote:Op maandag 27 november 2006 17:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dus als er verkeerd gereserveerd is en je kan niet meedoen is het Do's schuld
Oh jawel, want ik heb geen beltegoedquote:Op maandag 27 november 2006 17:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hou alleen het lijstje bij hoor, ik reserveer niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |